Aihe: 24:n viides tuotantokausi!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Master of Disguise
09.01.2007 16:05:19 (muokattu 09.01.2007 16:07:18)
Aiks! Nyt on mulla kiperä tilanne: Klo.21 tulisi Pako ja Shield samaan aikaan ja toinen niistä täytyy ottaa nauhalle. Silloin ei enää mahdu molemmat tämäniltaisista jaksoista, kun ei millään jaksa valvoa. Täytyy näköjään hörpätä jotain kofeeinipitoista illalla niin jaksaa. Hyvältä vaikuttaa tämä viides tuotantokausi.

Siis tuleeks nää jaksot nyt tiistaisin? En jaksa kattoa mistääääää...

E: Eiku tänää tuleeki vaa vissii uusinta. Mut jatkossa minä päivänä ne tulee?
Tietysti Pauligin
09.01.2007 21:35:26 (muokattu 09.01.2007 21:36:30)
E: Eiku tänää tuleeki vaa vissii uusinta. Mut jatkossa minä päivänä ne tulee?

Ihmettelin samaa aiemmin kun missään ei kerrottu millä paikalla alkavat pyöriä aloituksen jälkeen, mutta kurkkasin telkku.comista, subtv:ltä ensi sunnuntaina 21.00.

E: Ilmeisesti jakso/viikko tällä kertaa, edellinen kun mentiin kahden jakson viikkovauhdilla.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Fellow
10.01.2007 16:51:49
E: Ilmeisesti jakso/viikko tällä kertaa, edellinen kun mentiin kahden jakson viikkovauhdilla.

Voihan perkele!
Genret p*rseeseen
papitsu
10.01.2007 16:52:55
Voihan perkele!

Minusta vaan parempi. Jännitys kasvaa odottaessa ja ei tule niin pitkä tauko sitten seuraavaan kauteen.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
Chip
10.01.2007 19:07:59
vähän nyt aiheen vierestä, mutta oon kattonu ny kutos kautta 4 jaksoo ja kylläpä on meininkiä xD vaikuttaa äärimmäisen jämäkältä seasonilta!
papitsu
10.01.2007 21:09:46
vähän nyt aiheen vierestä, mutta oon kattonu ny kutos kautta 4 jaksoo ja kylläpä on meininkiä xD vaikuttaa äärimmäisen jämäkältä seasonilta!

Juu, tehkääpä joku uusi ketju sille kuudennelle kaudelle, ei pilata tätä offtopiceilla.
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
Raipe
12.01.2007 17:48:38
Tuli DVD:lle tämä hommattua jokin aika sitten.
Pirun hyvä kausi (muutamaa fillerijuonta lukuunottamatta).
Aikamoisen näyttelijäkaartin ovat tähän saaneet ja juonenkäänteet ovat entistä häijympiä. Parasta 24:sta pitkiin aikoihin! Jack on äijä!
6. kautta odottelemaan!
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
MV
15.01.2007 21:16:55
Sattuipas sopivasti vapaapäivä huomiseksi kun tänään sain koko kauden lainaksi:) Yksi jakso takana, taidanpa hakea vähän purtavaa ja päästää Jaskan taas irti...
MV
16.01.2007 15:37:09 (muokattu 16.01.2007 16:26:39)
Jaska on muuten Conanissa keskiviikkona.

EDIT:En jaksa pelkän hehkutuksen takia taas nostaa mutta ok, helvetin tiukka kausi kyseessä. Ei meinaa perässä pysyä näiden käänteiden kanssa.
papitsu
16.01.2007 17:19:17
Jaska on muuten Conanissa keskiviikkona.

Jenkeissä vai Suomessa? Ja tuo vitonen on kyllä todella, todella kova kausi...
MV
16.01.2007 19:32:51
Jenkeissä vai Suomessa? Ja tuo vitonen on kyllä todella, todella kova kausi...

Suomessa...........
atimoc
17.01.2007 01:21:29

Halvalla lähtee:
http://www.play.com/DVD/DVD/CART/3-/879785/-/Product.html?cur=258

Tuo olisi kyllä naurettavan pieni hinta siitä, ettei tarvisi pureskella sormenpäitä vereslihalle viikon ajan joka jakson jälkeen.
Kun tekee töitä 40-50 tuntia päivässä, ei jaksa paljon muuta.
oizo
18.01.2007 10:20:48
Suomessa...........

Olipa muuten ikävä spoileri tässä. Tuli aika puun takaa. Siinä vaiheessa vaihtui kanava.
sattuuhan näitä
MV
18.01.2007 19:31:24
Noin, se kausi oli sitten siinä. En nyt osaa sanoa oliko tämä se paras mutta ehdottomasti pirun kova joka tapauksessa. Tuntui, että käänteitä oli paljon ja ne menivät jopa entistä "likaisemmiksi". Myöskin muutamassa kohdassa tuli oikein liikututtua. Viimeisen jakson viime hetket kyllä pakottavat tsekkaamaan seuraavankin kauden.
aleksi
18.01.2007 21:11:07 (muokattu 18.01.2007 21:12:07)
Olipa muuten ikävä spoileri tässä. Tuli aika puun takaa. Siinä vaiheessa vaihtui kanava.

En kyllä ymmärrä tätä puhetta spoilereista jatkuvasti. Ei mun nautintoani saa ainakaan pilalle jotain paljastamalla. Hyvin tehty sarja ei todellakaan mene pilalle, vaikka tietäisi mitä on tapahtuman. Ainakaan mua ei häiritse.

EDIT: Ja katsoin Conanin loppuun asti.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
MV
18.01.2007 21:59:41
En kyllä ymmärrä tätä puhetta spoilereista jatkuvasti. Ei mun nautintoani saa ainakaan pilalle jotain paljastamalla. Hyvin tehty sarja ei todellakaan mene pilalle, vaikka tietäisi mitä on tapahtuman. Ainakaan mua ei häiritse.

Vähän samoilla linjoilla. Tietenkin aina riippuu tapauksesta mutta kyllä näinkin intensiivistä sarjaa katsoo mielellään vaikka tietäisikin JOITAIN juttuja valmiiksi.
Mika Antero
29.01.2007 13:43:07
Kyllä eilen pientä sydäntä lämmitti, kun lopussa Tsäk tuiman näköisenä ryntäsi kuulusteluhuoneeseen. Vaan pettymys oli hirvittävä, kun se Khloen luikuripoikaystävä paljasti tietonsa ENNENkuin Tsäk pääsi kiduttamaan sitä. Kun edes pikkurillin olisi saanut katkaista. Tai vähän edes antaa sähköshokkia. Mutta ei. Alkaa perhana Tsäkin maine levitä noiden konnien ja väärintekijöiden keskuuteen ja ne mokomat tunnustavat sovinnolla, kun hän vähän mulkaisee.

Toivottavasti ensi viikolla olisi joku vähän kovapintaisempi kuulusteltava käsittelyssä.
lethus1
29.01.2007 15:03:50
Kyllä eilen pientä sydäntä lämmitti, kun lopussa Tsäk tuiman näköisenä ryntäsi kuulusteluhuoneeseen. Vaan pettymys oli hirvittävä, kun se Khloen luikuripoikaystävä paljasti tietonsa ENNENkuin Tsäk pääsi kiduttamaan sitä. Kun edes pikkurillin olisi saanut katkaista. Tai vähän edes antaa sähköshokkia. Mutta ei. Alkaa perhana Tsäkin maine levitä noiden konnien ja väärintekijöiden keskuuteen ja ne mokomat tunnustavat sovinnolla, kun hän vähän mulkaisee.

Toivottavasti ensi viikolla olisi joku vähän kovapintaisempi kuulusteltava käsittelyssä.

Meikä nosti nyrkin pystyyn ja huusin kovaan ääneen "KIDUTUSTA, JEAAAH!". Vähän petyin mutta ei se mitään - kyllä sitä varmaan viel tulee. Aika ninja oli se joka melkein pisti Jackia turpaan.
Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3
Jäärä
29.01.2007 15:12:19
Liekö uusi ennätys, mutta Jack pääsi ammuskelemaan vasta jakson loppupuolella, noin viisi minuuttia ennen jakson päätöstä, eikä ruumihiakaan tullut koko jakson aikana kuin kaksi. Mitä tämä on? Onko meitä petetty?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Mika Antero
29.01.2007 16:19:22
Aika ninja oli se joka melkein pisti Jackia turpaan.

Mutta se kuoli. Tsäkille ei vittuilla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)