Flow 21.10.2006 21:20:24 | |
---|
Jos olisin menestyvä elokuvaohjaaja niin en minäkään antaisi lupaa mihinkään mikä liittyy oscareihin. Sisäpiiri hommaa ja maailmassa on paljon leffoja, jotka ovat sata kertaa parempia kuin hollywood paskat... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Härski 21.10.2006 21:22:48 (muokattu 21.10.2006 21:23:25) | |
---|
Onhan tuo tietysti kunioitettavaa Kaurismäeltä tavallaan, mutta mun mielestä tuo on oikeasti vitun turhaa ja paskamaista. Ois ny menny sinne vaan. Vaan eipä oo mun leffa, tehkööt paskallaan mitä tykkää. |
Mechanizm 21.10.2006 22:10:15 | |
---|
Onhan tuo tietysti kunioitettavaa Kaurismäeltä tavallaan, mutta mun mielestä tuo on oikeasti vitun turhaa ja paskamaista. Mutta jos joku haluaisi käyttää sinun musiikkiasi johonkin jota todella inhoat, niin antaisitko sen käyttöön vain miellyttääksesi muita? "Computers in the future may weigh no more than one and a half tons."
-Popular Mechanics, 1949 |
sikanaama 21.10.2006 22:55:22 (muokattu 21.10.2006 22:56:02) | |
---|
Mutta jos joku haluaisi käyttää sinun musiikkiasi johonkin jota todella inhoat, niin antaisitko sen käyttöön vain miellyttääksesi muita? Voi turkistarhaus, turkistarhaus, se on ihan parhaus. Myös ihmisten lahtaus. Ja intialaiset vessat. Kaivan pyllyä ja kiroilen! |
Härski 21.10.2006 23:00:10 | |
---|
Mutta jos joku haluaisi käyttää sinun musiikkiasi johonkin jota todella inhoat, niin antaisitko sen käyttöön vain miellyttääksesi muita? Miksipä en? Mä en koe mun musiikin olevan mitään sellaista, jota pitäisi väen vängällä pitää kuin kipeetä vittua. Ja jos siitä muut diggaa, niin se on ihan jees. |
Kampela77 21.10.2006 23:06:08 | |
---|
Miksipä en? Mä en koe mun musiikin olevan mitään sellaista, jota pitäisi väen vängällä pitää kuin kipeetä vittua. Ja jos siitä muut diggaa, niin se on ihan jees. Suostuisitko jos Hollannin pedofiilien puolue pyytäisi lupaa käyttää ghoti.mp3:sta tunnusbiisinään? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Härski 21.10.2006 23:09:40 | |
---|
Suostuisitko jos Hollannin pedofiilien puolue pyytäisi lupaa käyttää ghoti.mp3:sta tunnusbiisinään? Totta helvetissä! Hyvin rinnastit Oscar-gaalaan. |
Axis86 22.10.2006 14:18:09 | |
---|
Yritin ettiä elokuvasäätiön sivuilta Kaurimäen mahdollista rahoitusta, en kyllä löytänyt. Elokuva nyt on pikkusen suurempi proggis ja useamman ihmisen panostus kuin joku biisi tai öljyvärimaalaus, mutta turha tästä on lässyttää, koska Kaurismäki omistaa oikeudet omiin elokuviinsa ja that's it. Que sera, sera...Whatever will be, will be... |
85423321 22.10.2006 14:33:22 | |
---|
Hassuahan tässä on, että Oscarit ovat nimenomaan liberaalien kekkerit, joissa Michael Mooret, ym. heittelevät Bushin vastaisia lausuntoja. |
Axis86 22.10.2006 14:33:52 | |
---|
Tosin propsit Akille siitä, että kulkee omaa tietänsä ja kyllä mun on myönnettävä, että tunnelma on kohdallaan Kaurismäen elokuvissa. Hieno elokuvaohjaaja, mutta mun mielestä Aki on väärä ihminen arvioimaan Yhdysvaltojen tilannetta. Mun mielestä siinä on vaan jotakin hiukan pielessä, kun ihmiset, joiden tieto on suurelta osin täysin rajoitteellinen, alkavat esittää mielipiteitään Yhdysvaltojen nykytilanteesta. Sama koskee Politkovskajan juttua, jossa Putinin suuntaan heitetään paskaa, vaikka Politkovskaja on herättänyt vihamielisyyttä niin monessa suunnassa, että on hieman epäilyttävää syyttää Putinia murhan järjestämisestä. Politkovskaja, kun taisi polttaa siltansa useamman eri tahon suuntaan. Que sera, sera...Whatever will be, will be... |
DJ Lattialuukkukoira 22.10.2006 14:35:57 (muokattu 22.10.2006 14:36:28) | |
---|
Mielenkiintoisia kannanottoja kyllä esiintynyt threadissa, suuntaan ja toiseen. Itselläni loppukin arvostus herra Kaurismäkeä kohtaan valahti lähinnä viemäristä alas. Tuntuu aivan helvetin turhalta, paskamaiselta ja yltiöelitistiseltä tälläinen pelleily. Vastustakoot USA:n ulkopolitiikka kuinka paljon tahtoo, itsekin teen sitä, mutta eihän se nyt vittu kiinnosta ketään George W. Bushia tai Condoleezza Ricea että yksi alkoholisoitunut, vittuuntunut ja känkkäränkkäilevä elokuvaohjaaja vetää leffansa ulos ulkomaalaisten Oscarien kategoriasta. Omapahan on leffasi Aki, tee mitä haluat. Tuloksia tuskin saat, muuta kuin kasan selkääntaputtelua joukolta uusvasemmistolaisia. Paskamaista oli myös evätä pystin saamisen mahdollisuus muilta suomalaisilta elokuvaohjaajilta. Akin kanta oli varmasti melko selvä jo kuukausia sitten, siltikin hän vitkutteli sen kanssa siihen pointtiin, kunnes Suomi ei saa edes ehdolle mitään muuta. Lapsellista niskurointia, oikeasti. E: Akin leffat ovat siltikin hienoa taidetta ja pidän niistä kovin. Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |
Jani The Rock 22.10.2006 14:55:54 | |
---|
Paskamaista oli myös evätä pystin saamisen mahdollisuus muilta suomalaisilta elokuvaohjaajilta. Akin kanta oli varmasti melko selvä jo kuukausia sitten, siltikin hän vitkutteli sen kanssa siihen pointtiin, kunnes Suomi ei saa edes ehdolle mitään muuta. Lapsellista niskurointia, oikeasti. Voi olla, mutta mikä pakko Kaurismäen on tuntea jotain solidaarisuutta muita suomalaisia elokuvaohjaajia tai ylipäätään ketään kohtaan? Hän tekee asiat omalla tavallaan, ja se on mun mielestäni selkeesti kunnioitettavampaa kuin pokkurointi ja kaikkien kanssa kaveeraaminen. Sitäpaitsi tää raati joka valitsi Kaurismäen leffan ehdokkaaksi oli yksimielinen. En tiedä tuntuisko jostain muusta leffaohjaajalta hyvältä lähettää elokuvansa edustamaan Suomea periaatteella "Aki on kyllä selkeesti paras mutta mee sä nyt sitten, kun sitä ei huvita". Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool! |
Veikko 22.10.2006 15:11:00 | |
---|
Paskamaista oli myös evätä pystin saamisen mahdollisuus muilta suomalaisilta elokuvaohjaajilta. Akin kanta oli varmasti melko selvä jo kuukausia sitten, siltikin hän vitkutteli sen kanssa siihen pointtiin, kunnes Suomi ei saa edes ehdolle mitään muuta. Lapsellista niskurointia, oikeasti. Ehkä Kaurismäeltä olisi kannattanut kysyä kantaa ennenkuin elokuva häneltä kysymättä ehdokkaaksi nimettin. Järkevä ihminen tai ihmiset, jotka vähääkään ovat herran persoonaan tutustuneet olisivat toimineet asiallisesti ja ammatillisesti ja kysyneet. Sitten taiteilija Kaurismäki olisi kieltäytynyt ja oltaisiin saatu Matti-elokuva tai joku Levottomat viisi ehdolle. Siinä saataisiin olla rinta rottingilla suomalaisen elokuvataiteen puolesta. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
Zammy 22.10.2006 15:20:49 | |
---|
Vastustakoot USA:n ulkopolitiikka kuinka paljon tahtoo, itsekin teen sitä, mutta eihän se nyt vittu kiinnosta ketään George W. Bushia tai Condoleezza Ricea että yksi alkoholisoitunut, vittuuntunut ja känkkäränkkäilevä elokuvaohjaaja vetää leffansa ulos ulkomaalaisten Oscarien kategoriasta. Vaan jos muillakin vellihousuilla olisi kanttia tehdä jotain tällaista niin se isompi joukko voi alkaa jo kiinnostaa. Ainakin kun mukana on tarpeeksi äänioikeutettuja. Vielä paljon säälittävämpää on piperrellä yksin jossain nurkassa ja miettiä, että täällähän mun on sama hiljaa aina kököttää kun ei ne mua kuitenkaan kuuntele. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
ICE 22.10.2006 15:21:40 (muokattu 22.10.2006 15:23:19) | |
---|
Jokainen päättäkööt mitä tekee taideteoksellaan. Tässä tapauksessa A. Kaurismäki päätti olla osallistumatta Oscar-ehdokkaaksi. Tykkään Aki Kaurismäen elokuvista hyvin paljon. Sitä neuvosto-kitsin määrää ei voi kuin rakastaa. ;-) E: kävin itteasiassa kattomassa elokuvissa ton Laitakaupungin valot. Meitä katsojia oli siellä jotain 13 muistaakseni. Hieno leffa oli kyllä. Siinä oli draamaa ja hienoa komiikkaakin mukana. Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
Tee se halvaksi ja teetä se halpatyömaassa. |
KTR 22.10.2006 17:46:49 | |
---|
Jokainen päättäkööt mitä tekee taideteoksellaan. Tässä tapauksessa A. Kaurismäki päätti olla osallistumatta Oscar-ehdokkaaksi.
Niinpä. Mutta ku SUOMI pitää saada maailmankartalle!! SUOMI voitti jo euroviisut ja jääkiekon MM-kisat -95!! Hyvä SUOMI! Kyllä kannattaa olla ylpeä suomalaisuudestaan kun täällä osataan kaikki niin hyvin. Harmi vaan kun se Aki ei lähetä sitä filmiään sinne oscar-ehdokkaaksi kun muu maailma ei näe kuinka hyvin SUOMALAISET tekevät elokuvaa!! Paskat. Mun mielestä jokainen taiteilija edustaa vain itseään eikä omaa kansallisuuttaan. |
SuperJeesus 22.10.2006 18:00:58 (muokattu 22.10.2006 18:05:40) | |
---|
Mun mielestä siinä on vaan jotakin hiukan pielessä, kun ihmiset, joiden tieto on suurelta osin täysin rajoitteellinen, alkavat esittää mielipiteitään Yhdysvaltojen nykytilanteesta. Mitäs sinä Kaurismäen tiedosta tai sen puutteesta tiedät? Vai onko kyse siitä että hänen mielipiteensä ovat vääriä? En myy seksiä. |
Axis86 22.10.2006 18:30:14 | |
---|
Mitäs sinä Kaurismäen tiedosta tai sen puutteesta tiedät? Vai onko kyse siitä että hänen mielipiteensä ovat vääriä? En tiedäkään...ehkä Kaurismäellä sitten on joku salainen kenkäpuhelin tai kuuma linja, johon tippuu tasaseen tahtiin tiedustelutietoja. Tai ehkä Aki on Yhdysvaltain hallituksen tai Mossadin (you name it) salainen agentti, jonka peiterooli on toimia boheemina suomalaisena elokuvaohjaajana... Que sera, sera...Whatever will be, will be... |
PJS 22.10.2006 18:34:50 | |
---|
Tosin propsit Akille siitä, että kulkee omaa tietänsä ja kyllä mun on myönnettävä, että tunnelma on kohdallaan Kaurismäen elokuvissa. Hieno elokuvaohjaaja, mutta mun mielestä Aki on väärä ihminen arvioimaan Yhdysvaltojen tilannetta. Mun mielestä siinä on vaan jotakin hiukan pielessä, kun ihmiset, joiden tieto on suurelta osin täysin rajoitteellinen, alkavat esittää mielipiteitään Yhdysvaltojen nykytilanteesta. Sama koskee Politkovskajan juttua, jossa Putinin suuntaan heitetään paskaa, vaikka Politkovskaja on herättänyt vihamielisyyttä niin monessa suunnassa, että on hieman epäilyttävää syyttää Putinia murhan järjestämisestä. Politkovskaja, kun taisi polttaa siltansa useamman eri tahon suuntaan. Ööh...ja Akin Tieto on tässä asiassa vajavaista koska? Onko sinun tietosi A.Kaurismäen sisäisestä maailmasta absoluuttisen oikeaa? Millä oikeutuksella sinä arvostelet hänen mielipiteidensä ja tekojensa oikeutusta? Onko oikeastaan kennelläkään oikeutta mielipiteeseen enää, sillä voiko mitään asiaa tuntea niin kaikkipuolisesti että siitä on mahdollista esittää jarkeviä mielipiteitä. 42. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
JPQ 22.10.2006 19:38:14 | |
---|
Oikea asenne kaurimsmäellä lisäksi hän harvoja toisen kaurismäen ja speden kanssa jotka osaa suomessa elokuvia tehdä. |