Lennu 21.11.2006 22:11:22 | |
---|
Huu, Olipas taas ahdistava ja painostava tunnelma. Kyllä tää sarja on kaikkien palkintojensa arvoinen. " Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
texjazz 21.11.2006 22:32:35 | |
---|
Hämmästyttävää: itse Lauren Bacall! Chris lähti kohti alamäkeä viivoja vedellen. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
jigsore 23.11.2006 11:56:33 | |
---|
Buscemihan oli jonkin aikaa Sopranosien vakiokaartia toisena Tonyna, ja ohjasi ainakin yhden jakson, kolmannen kauden "Pine Barrens'in", jaksohan on klassikko ja varsinainen Paulie Wallnutin tour de force;) http://www.hbo.com/sopranos/img/epi … eason03/ep37_christopher_paulie.jpg Huu, ehkä ikimuistoisin jakso koko sarjan historiassa! Olin myös toissajaksossa näkevinäni Buscemin ohjaajaksi kreditoituna.. Mutta ihmeellisesti jäi taas viime jakso väliin, pitää varmaan laittaa muistutus ensi kerraksi. Tympäsee koneelta kattoa :/ jo nyt on saatana |
el Bastardo 23.11.2006 13:03:54 | |
---|
Huu, ehkä ikimuistoisin jakso koko sarjan historiassa! Olin myös toissajaksossa näkevinäni Buscemin ohjaajaksi kreditoituna.. Mutta ihmeellisesti jäi taas viime jakso väliin, pitää varmaan laittaa muistutus ensi kerraksi. Tympäsee koneelta kattoa :/ Juu, tuo metsäjakso on kyllä ihan varmaan top kympissä! Tällä kertaa oli sitten Artien vuoro friikahtaa. Oon aina tykännyt tästä hahmosta, mutta aika kohtuullisen kokoinen alemmuuskompleksi kaverilla on. Jotenkin aina ärsyttää sen puolesta kun mafiosot käy syömässä ilmaiseksi ja herra itse pokkuroi gangstereille, vaikka kavereita ovatkin. Harmi, ettei tullut Vitosta juttua, nimittäin siinä käy vielä melko varmasti köpelösti jollekin. Suurimmat kiihkoilijat taitaa olla Paulie ja Leotardo, eli eiköhän tässä jonkinlainen aseellinen välienselvittely ole luvassa. Ja voi hitsin hitsi Christopher minkä teki! Kokkelia nokkaan vaan ja alamäki alkaa tällä kaverilla. Aikamoinen ruutitynnyri kun on muutenkin, ja tosi heikossa hapessahan se silloin huumekoukussa ollessaan oli. |
Qsysi 23.11.2006 13:18:29 | |
---|
Ja voi hitsin hitsi Christopher minkä teki! Kokkelia nokkaan vaan ja alamäki alkaa tällä kaverilla. Aikamoinen ruutitynnyri kun on muutenkin, ja tosi heikossa hapessahan se silloin huumekoukussa ollessaan oli. Ihmettelen suuresti jos Chris ei saa missään vaiheessa nappia otsaansa sekoilujensa takia. Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
pkhlo 23.11.2006 21:10:17 | |
---|
Ihmettelen suuresti jos Chris ei saa missään vaiheessa nappia otsaansa sekoilujensa takia. Jeah, tuota olen kanssa miettiny. Siinä olis hyvä loppu tälle sarjalle. Chrisistä on tehty vuosien saatossa Tonyn todellinen poika. Sekoiluista ja koukusta selviäminen, kapteeniksi pääseminen ja Adin teloitus... Chrisistä on tehty jotenkin semmonen vaikeuksien kautta voittoon -hahmo, joka uskaltaa olla Tonyn seurassa oma itsensä ja antaa kahden kesken kritiikkiäkin. Se on niinku Tonylle jo liian tärkeä henkilökohtaisella tasolla, että sille vois sattua mitään. Sitten kun asiat luisuu siihen pisteeseen, että Tony joutuu Chrisin omin käsin listimään, niin sit on dekadenssi ihan pois käsistä. Se on niinku Tony-serkun ampuminen potenssiin 100. Siinä se vois Mr Kummisetäkin tajuta oman moraalisen rappionsa toisen "perheen" kustannuksella. They can't prove whose vomit it was, they don't have the facilities in Scotland Yard. You can't really dust for vomit. |
texjazz 25.11.2006 11:36:50 | |
---|
Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
kingdom 30.11.2006 17:27:48 | |
---|
Huomio, huomio! Sopranos-boxit CDonissa 21,95€. Itse ainakin tiedän mitä ostan itselleni joululahjaksi. |
Lennu 03.12.2006 14:17:04 | |
---|
Huomio, huomio! Sopranos-boxit CDonissa 21,95€. Itse ainakin tiedän mitä ostan itselleni joululahjaksi. Aijjuku. Mäkin taidan kirjottaa pukille. "Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
VJP 03.12.2006 15:43:29 | |
---|
Huomio, huomio! Sopranos-boxit CDonissa 21,95€. Itse ainakin tiedän mitä ostan itselleni joululahjaksi. Tsiisus! Jos pukki toiskin wahin tilalla kaikki Sopraanot.. |
Milkop 05.12.2006 21:22:25 (muokattu 05.12.2006 21:44:25) | |
---|
Voi bersa, clipshow :( Edit: Huh, ei sentään. Ehdin jo pelästyä. |
Planetist 05.12.2006 22:10:15 | |
---|
Paras jakso pariin viikkoon, hienoa. |
Lennu 05.12.2006 22:40:06 | |
---|
Paras jakso pariin viikkoon, hienoa. Mä oon ihan täpinöissäni. Huippujakso. "Hunsvotti on vallaton pikkukersa; "on se aikamoinen hunsvotti tuo teidän Teemu". Sana tulee saksan kielen yhdyssanasta Hundsfott, joka tarkoittaa koiranvittua. Kiva tapa nimitellä lapsia." |
R2 01.07.2007 20:50:05 | |
---|
No, jokos on 6B-kausi katsottu loppuun? "Ruumishuone bluus, joka ruumis huus" |
dipshit 02.07.2007 18:13:33 | |
---|
No, jokos on 6B-kausi katsottu loppuun? Onhan se. Maailman historian paras sarja, ja IMO helvetin loistava lopetus sarjalle. Kun alkoi jakson jälkeen tuota juttua kelailemaan, niin en keksi mitään parempaa tapaa lopettaa sarjaa. Chase on nero. Sopranos-elokuvastakin on liikkunut huhuja, mutta itse en näe sellaiselle tarvetta. The Sopranos oli täydellistä tv/elokuva-viihdettä sellaisenaan kuin se oli, siihen ei mielestäni tarvitse lisätä enää yhtään mitään. |
dipshit 02.07.2007 18:13:33 (muokattu 02.07.2007 18:13:43) | |
---|
dublat.. |
jigsore 02.07.2007 18:41:13 | |
---|
No, jokos on 6B-kausi katsottu loppuun? Tottahan toki. Ei passaa spoilata, mutta helvetin kova loppukausi oli. Vaikka kuulinkin loppuratkaisusta ennen aikojani. |
texjazz 02.07.2007 19:07:33 | |
---|
Eikä sitten piru vie paljasteta näille katsomattomile kuiten minulle mitään ratkaisuja, kiitos. "Art is always and everywhere the secret confession, and at the same time the immortal movement of its time."
Karl Marx |
juuso a 02.07.2007 19:32:49 | |
---|
No, jokos on 6B-kausi katsottu loppuun? Onhan tuo. Ei ollut ihan niin hyvä mitä odotin mutta mitäpä tuosta. Onhan toi kokonaisuudessaan niin helvetin hyvä sarja. |
texjazz 03.07.2007 14:14:20 | |
---|
Syksyllä jatkuu, syksyllä jatkuu, Nelonen lupaa. Nythän on jo syksy! "Art is always and everywhere the secret confession, and at the same time the immortal movement of its time."
Karl Marx |