Aihe: Grand Theft Auto-pelisarja
1 2 3 4 5 658 59 60 61 62
Osmo
11.08.2006 12:51:44
No tietenkin ottaa sellasen hinausauton perään henkilöauto, jossa on joku jäbä sisällä ja ajaa sillä vuorelta alas! Tai käydä hakemassa helikopterilla tyttöystävä kyytiin, nousta mahdollisimman korkealle ja hypätä kyydistä pois laskuvarjon kanssa ja katsella tyttöystävän ilmalentoa.

You sick, sick man!
Pixies.
obiwan
11.08.2006 12:53:42
Alotin varmaan väärästä päästä pelaamisen San Andreaksen ja Vice Cityn kanssa. Ekaksi pelasin SA:n läpi, sitten vasta hommasin Vice Cityn eikä se kolahtanut ollenkaan. Vai vaaditaanko siihen ripaus kasari-faniutta?;)

Vitti että tahkosin kauan SA:ssa sitä tehtävää, missä ohjataan radiolennokkia ja ammutaan sillä autoja ja moottoripyöriä.
Dunga
11.08.2006 12:55:58
Vitti että tahkosin kauan SA:ssa sitä tehtävää, missä ohjataan radiolennokkia ja ammutaan sillä autoja ja moottoripyöriä.

...joka ei onneksi ole pakollinen. Skippasin suosiolla, olisi ohjain saanut kyytiä.
Paskallakin on tekijänsä.
Bonesaw
11.08.2006 13:01:47 (muokattu 11.08.2006 13:02:42)
No tietenkin ottaa sellasen hinausauton perään henkilöauto, jossa on joku jäbä sisällä ja ajaa sillä vuorelta alas! Tai käydä hakemassa helikopterilla tyttöystävä kyytiin, nousta mahdollisimman korkealle ja hypätä kyydistä pois laskuvarjon kanssa ja katsella tyttöystävän ilmalentoa.

Sitte myös se,että kyttää jossain rotkon reunalla autoja tekee kuskista reikäjuustoa. Sitten kun poliisit kiinnostuvat toiminnasta,niin ottaa hirveän määrän poliisejä perään ja hyppää sinne rotkoon. Mukava katella kun kyttäautoja lentää rotkoa alas,jonka jälkeen pollarit hukkuvat veteen:)

Edit. AISAATANA!! Muistin juuri,että olen vahingossa naarmuttanut tuon SA:n käyttökelvottomaksi.
Deino
11.08.2006 13:03:13

Nääh, parasta on olla rauhallisena taksikuskina ja pistää Mortician soimaan.
M.A.C.H.O. # 2 "I can't believe this macho bullshit!"
Osmo
11.08.2006 13:08:56
Tulipas himo pelata jotain GTA:ta. Hitto.
Pixies.
obiwan
11.08.2006 13:23:20
...joka ei onneksi ole pakollinen.

Täh? no voi s**tana!!
Magic Bullet
11.08.2006 15:46:32 (muokattu 11.08.2006 16:13:36)
Unohdin mainita kuinka mainiota ja hauskaa on suistaa juna raiteiltaan. Mahdollisimman ruuhkaisessa paikassa vielä.

E: Onko muilla ollut sellaisa ongelmia että kaikkiin GTA:hin tulee jossain vaiheessa "Disc Read error". Vaikka itse levyssä olisi yksi pieni naarmu. Kaikilla kavereillakin on mennyt samanlailla pelit paskaksi ja vielä aikalailla samoihin aikoihin kun mulla.

E2: seukki gta:han saisivat tehdä 1000kertaa vaikeammat poliisit. silleen että ei enää edes uskaltaisi ajaa päin punasia.

Ei kiitos. Oliko sen pelin nimi nyt Driver jossa poliisit oli ihan käsittämättömän herkkänahkasia. Vei peli-ilon kun vähänkin meni punasiin niin hillitön "PIIUUPIIUPPIIUUUU!!!!".
hullu_ukko
11.08.2006 15:59:22
Onko muilla ollut sellaisa ongelmia että kaikkiin GTA:hin tulee jossain vaiheessa "Disc Read error". Vaikka itse levyssä olisi yksi pieni naarmu. Kaikilla kavereillakin on mennyt samanlailla pelit paskaksi ja vielä aikalailla samoihin aikoihin kun mulla.

Mulla on tuo ongelma mutta se johtuu erittäin huonokuntoisesta pelikonsolista.
Välillä kaikki ympäristö katoaa ja muuta mukavaa. Tuo Ps2 on liian herkkä menemään epäkuntoon.

Nimimerkillä ''toinen Ps2 jo menossa kahden ja puolen vuoden aikana''
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Magic Bullet
11.08.2006 16:04:14
Mulla on tuo ongelma mutta se johtuu erittäin huonokuntoisesta pelikonsolista.
Välillä kaikki ympäristö katoaa ja muuta mukavaa. Tuo Ps2 on liian herkkä menemään epäkuntoon.

Nimimerkillä ''toinen Ps2 jo menossa kahden ja puolen vuoden aikana''

Mäkin luulin että kyseessä on huonokuntoinen Ps2:nen. Ostettiin uusi jouluna ja ei pyörittänyt kuin muutaman minuutin kauemmin.
hullu_ukko
11.08.2006 16:13:59
Ei kiitos. Oliko sen pelin nimi nyt Driver jossa poliisit oli ihan käsittämättömän herkkänahkasia. Vei peli-ilon kun vähänkin meni punasiin niin hillitän "PIIUUPIIUPPIIUUUU!!!!".

Sama on the Getawayssa. Paitsi että siinä poliisit eksyvät jäljiltä kun vain ampuu pari poliisisetää ja astuu pari askelta pois rikospaikalta.
M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' | ''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P '' -Noir
Tympee Huttunen
11.08.2006 16:15:34
Joidenkin levyjen väri(!) on huono PS2:lle (tai pikemminkin sen lukupään säädöille). Hakekaa netistä ohjeet lukupään säätämiseen ja puhdistamiseen. Joskus auttaa, joskus ei. Uskomattoman paljon törkyä sinne kertyy. Toki voi pelikin olla viallinen=> vaihtoon.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää kesää!
tähtivaeltaja
11.08.2006 16:57:35
Ei kiitos. Oliko sen pelin nimi nyt Driver jossa poliisit oli ihan käsittämättömän herkkänahkasia. Vei peli-ilon kun vähänkin meni punasiin niin hillitön "PIIUUPIIUPPIIUUUU!!!!".

Sehän oli hauskaa vaan, muistan skabailut aikoinaan että kuka pääsee pisimmälle ennen wastedia. Kun paremmasta ei tiennyt niin Driver ja Driver II olivat uskomattomia oman aikansa GTA:ta.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
zorro
11.08.2006 18:46:20
Joo gta:ssa on vähän se huonopuoli että siinä voi yhden miehen armeijalla räiskiä montatuntia kuolematta. Olisi paljon jännempää jos ne poliisit tehtäisiin niin vaikeaksi että niitä ei halua perään. Se lisäisi vähän taktikointia pelisarjaan ja peli olisi vielä entistä pitkäikäisempi.
Mutta tuskimpa ne pistää niitä pahemmiksi, sillä gta sarjassa on käsittääkseni kyse tuosta rellestämisestä. pittää tehä oma peli.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Heartwood
11.08.2006 20:26:13 (muokattu 11.08.2006 20:26:42)
Realismi olisi kyllä palttiarallaa viimeinen asia, jota haluaisin uuteen GTA:han lisättävän. Siinä olisi vaarana se, että helposti lipsahtaisi meno turhan ryppyotsaiseksi taktikoinniksi.

Ei realismissa siis sinällään mitään pahaa ole, pidettäköön se vain tästä sarjasta erillään.

E: Typotan.
"Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind" Romantikkoitkijät #42
hullu_ukko
11.08.2006 20:31:24
Realismi olisi kyllä palttiarallaa viimeinen asia, jota haluaisin uuteen GTA:han lisättävän. Siinä olisi vaarana se, että helposti lipsahtaisi meno turhan ryppyotsaiseksi taktikoinniksi.

Itse mietin justiin millainen olis Hitmanin ja GTA:n risteytymä. Saattais kyllä mennä vähän turhan paljon taktikoinnin puolelle. Ehkä on parempi pitää nämä kaksi huippusarjaa erillään.
Härski
11.08.2006 20:32:59
Ei realismissa siis sinällään mitään pahaa ole, pidettäköön se vain tästä sarjasta erillään.

Mun mielestä realismia vois sinäänsä lisätä enemmän, että kun ajetaan vitukossa, niin se ohjaus, vauhti ja auton hanskassa pitäminen olis kans helvetin paljon vaikeampaa, kuin pikitiellä. Samoin noihin törmäyksiin voisi tulla muutosta. Ei tietenkään sillai, että auto meni tuhannen vitun päreiksi heti ekasta kolhusta, vaan että törmäyksestä vähenisi sankarin energia, ja tosipahasta tujauksesta lähtis henki. Tämmösiä pieniä, mutta aika oleellisia asioita niinkuin oikeessa elämässä.
Magic Bullet
11.08.2006 21:05:53
Samoin noihin törmäyksiin voisi tulla muutosta. Ei tietenkään sillai, että auto meni tuhannen vitun päreiksi heti ekasta kolhusta, vaan että törmäyksestä vähenisi sankarin energia, ja tosipahasta tujauksesta lähtis henki. Tämmösiä pieniä, mutta aika oleellisia asioita niinkuin oikeessa elämässä.

Tämmästä mäkin oon ajatelllut. Myös haavoittuessa johonkin raajaan, sen käyttö vaikenee ja ukolla on vaikeampi liikkua ellei mene sairaalaan. Ja autojen kolarit voisivat olla hienompia. Jos ajaa täysiä puuta päin niin auto menisi ihan paskaksi.
Vainhaalee
11.08.2006 22:23:29
Ei mitään realismia, driver-henkinen auton käsittely tatsi olisi ainut himoittava asia...
Nippon Seiki Japan
MadMatt
11.08.2006 22:40:19 (muokattu 11.08.2006 22:42:28)

Kulkuneuvojen ajettavuus tietysti vois olla parempi ja joku rallipelimäinen simulaatio mahdollisuus hypätessä ajoneuvoon eli sisä-kamera kuskin silmin konepelti yms. osasto näkyvissä ois kova sana. tulis lisää realismiä touhuun kun pakenee vaikka kyttiä. :-D

Kytät vois olla muutenkin fiksumpia ja niidenkin täytyis osata edes uida. HOH HOH
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)