katsonautiotahiekkarantaa 31.07.2006 16:46:16 | |
---|
Sin Cityn kaikki teinisöpöilijät, paitsi Frodo. |
carnation 31.07.2006 17:40:41 | |
---|
Melkein minkä tahansa Richard Geren elokuvan kun katsoo niin tulee mieleen että siinä on yhden ilmeen mies. Tai okei, kahden. Silloin kun naama ei ole peruslukemilla on se toinen ilme päällä. Kaiken lisäksi Gere esittää aina lähes poikkeuksetta lakimiestä tai vastaavaa. Melko tylsä näyttelijä kyllä. |
Skebameizi 01.08.2006 22:05:15 | |
---|
Salatut elämät aiheuttaa joka kerta suunnatonta myötähäpeää. Päivien viemää ei myöskään ole erityisen nautittavaa katseltavaa. www.neverend-hq.net |
ekikoo 02.08.2006 00:18:21 | |
---|
En jaksa ikinä kiinnittää huomiota näyttelijäsuorituksiin, jos leffa/sarja muuten onnistuu viihdyttämään niin sitten se on hyvä. Toisinsanoen en tiedä millaista on hyvä näyttely. Näyttelijäsuoritukset ovat viimeisin (kuin myös helpoin) oljenkorsi johon tartun haukkuessani elokuvaa. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
KädetönRumpali 02.08.2006 10:51:48 | |
---|
Muistaako joku sarjaa nimeltä "Heartmix"? Sekä näyttelijätyön että käsikirjoituksen osalta aika ylittämätön. Saisikohan sen DVD:llä? S.T. #4, Romantikkoitkijät #32,
-Sexy Loser-, S.M.A.K. |
wrshredder 02.08.2006 11:03:46 | |
---|
Bitney Spears - Crossroads Ja mä en oo edes nähny leffaa! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Tempura 02.08.2006 19:24:36 | |
---|
Muistaako joku sarjaa nimeltä "Heartmix"? Sekä näyttelijätyön että käsikirjoituksen osalta aika ylittämätön. Saisikohan sen DVD:llä? EI HYVÄ JUMALA JA KAIKKI MIKÄ ON PYHÄÄ!!!! Katsoin "vahingossa" joskus teininä ehkä yhden jakson, jos sitäkään kokonaan. Silloin jotkut tytöt koulussa siitä puhuivat. Taas kerran todistettiin että tytöt ovat tyhmiä. Meinaan, sen mitä nuorelta iältäni ja siitä kokemuksesta muistan, niin asetin aivan uuden standardin "käsittämättömän huonolle ja surkealle työlle niin teknisesti kuin näyttelitaidolllisesti". THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Tb 02.08.2006 19:50:58 | |
---|
spede sekä woody allen. kummallakin on tasan se yksi roolihahmo, jota aina esittävät/esittivät. And finally, 12 points go to Finland!!! |
Magic Bullet 02.08.2006 19:54:14 | |
---|
Bitney Spears - Crossroads Ja mä en oo edes nähny leffaa! Et vaan myönnä! Mä oon nähnyt sen ja olen vielä hetero :) Niin.. Katoin ton viimosen osan tosta Star Warssista. Siinä se Anakin Skywalkerin näyttelijä on ihan ala-arvoisen shaisse. |
miscage 02.08.2006 20:07:40 | |
---|
Levottomat 3 - koko leffa on yhtä huonoa näyttelijäsuoritusta. Does emotional music have quite an effect on you? |
Jarkko G. 03.08.2006 08:41:47 | |
---|
spede sekä woody allen. kummallakin on tasan se yksi roolihahmo, jota aina esittävät/esittivät. Eli he eivät ole hyviä näyttelijöitä. Jos Woody joskus vetäisi huonosti neuroottisen New Yorkilaisen roolinsa, niin silloin se olisi huono näyttelijäsuoritus. Mielestäni Allen on aina vetänyt tuon roolin hyvin (Hannah ja Sisaret) tosin joskus mennään jo ylinäyttelyn puolelle (Bananas). Spede menetti jotain Härskin roolistaan, kun ikää karttui. "Japatapatuu" huuto oli jo kovin tekaistun oloista myöhemmissä Uunoissa. T: Woody Fani "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Leper Messiah 03.08.2006 11:28:02 | |
---|
Ben Affleck on kyllä aivan kaamea. Punttisika #3 Runkku monsteri #4
|
tigrushka 03.08.2006 11:50:42 | |
---|
Ben Affleck on kyllä aivan kaamea. Ja Ben Stiller. *puist* Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Those who know do not tell, those who tell do not know." |
wrshredder 03.08.2006 12:01:51 | |
---|
Ja Ben Stiller. *puist* Ben Stiller on jumala!! THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
jjylli 03.08.2006 12:06:14 (muokattu 03.08.2006 12:07:23) | |
---|
on ohjaajan tehtävä valita rooleihin oikeet näyttelijät. bruce willistä pidin täysin sietämättömänä. samoin travoltaa. tarantino sai molemmat näyttelemään vakuuttavasti. |
DaKiller 03.08.2006 21:36:34 | |
---|
on ohjaajan tehtävä valita rooleihin oikeet näyttelijät. bruce willistä pidin täysin sietämättömänä. samoin travoltaa. tarantino sai molemmat näyttelemään vakuuttavasti. Tyypit vetivät mielestäni pulp fictionin niin itselleen ominaisilla tyyleillä, kuin vain olla ja voi. Hyvin siis joka tapauksessa mutta eipä tarantino heistä mielestäni mitään uutta loihtinut esiin. |
Kampela77 03.08.2006 22:10:02 | |
---|
Tyypit vetivät mielestäni pulp fictionin niin itselleen ominaisilla tyyleillä, kuin vain olla ja voi. Hyvin siis joka tapauksessa mutta eipä tarantino heistä mielestäni mitään uutta loihtinut esiin. Rooleihin sopivat näyttelijävalinnat. Eipä Arskakaan häävi näyttelijä ole, mutta uskoisin että on vakuuttavampi terminaattorina, kuin mitä vaikkapa Meryl Streep olisi. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
NHR 03.08.2006 22:53:57 | |
---|
Ben Stiller on jumala!! Eikä ole! Ben Stillerin olemassaolosta on todisteitakin olemassa, valitettavasti. En osaa sanoa onko mies hyvä vai huono näyttelijä, kun en ole juurikaan pystynyt herran tähdittämiä leffoja loppuun asti katsomaan, yökkäreaktio on siinä määrin voimakas. Adam Sandler on toinen vastaava. Ja Chris Rock vähän. Näyttelijän huonoutta ja ärsyttävyyttä on joskus vaikea erotella toisistaan, mutta eivät ne sama asia kuitenkaan ole. Tom Cruise on erittäin ärsyttävä, mutta ihan kohtuullinen näyttelijä. Keanu esimerkiksi on paljon huonompi näyttelemään, mutta ei ärsytä ainakaan mua läheskään yhtä paljon. Spedestä ja Woodysta samaa mieltä kuin edellä, mutta heidän vahvuutensa taisivatkin olla enempi jossain muussa kuin näyttelemisessä. Ei nyt just tule mitään oikein esimerkillisen huonoa roolisuoritusta taas mieleen, mutta kerron sitten kyllä, kun tulee... Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
wrshredder 03.08.2006 23:12:23 | |
---|
Eikä ole! Ben Stillerin olemassaolosta on todisteitakin olemassa, valitettavasti. En osaa sanoa onko mies hyvä vai huono näyttelijä, kun en ole juurikaan pystynyt herran tähdittämiä leffoja loppuun asti katsomaan, yökkäreaktio on siinä määrin voimakas. Adam Sandler on toinen vastaava. Ja Chris Rock vähän. Näyttelijän huonoutta ja ärsyttävyyttä on joskus vaikea erotella toisistaan, mutta eivät ne sama asia kuitenkaan ole. Tom Cruise on erittäin ärsyttävä, mutta ihan kohtuullinen näyttelijä. Keanu esimerkiksi on paljon huonompi näyttelemään, mutta ei ärsytä ainakaan mua läheskään yhtä paljon. mä rakastan kaikkia tasavertaisesti. peace. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
greshgurt 03.08.2006 23:52:27 | |
---|
Miun mielestä Ben Stiller taas on hemmetin hyvä näyttelijä, vähintäänkin leffansa ovat hyviä. Adam Sandler taas sitten ei ole. Olen tietoisesti nai(i)vi. |