Aihe: American Idol 2006
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Mättöpiiska
07.03.2006 11:54:05
En tiedä olenko ainoa mutta pidän siitä ilkeästä poseeraajatytöstä. Just sopivan itsepäinen luonne. Brennako nimensä? Sitten taas se ylikiltti nätti blondi on vastakohtana myös erittäin symppis. Tytöt ovat muutenkin tänä vuonna vahvempia paitsi persoonina mutta myös laulajina. Pojissa on enemmän ärsyttäviä heeboja mukana.

Laulajina parhaat ovat mielestäni se Katie Holmes -lookalike tytöistä ja kalju rokkijätkä pojista.
Juugeli
07.03.2006 12:05:19
Kyllä se harmaahiuksinen Taylor on minunkin ehdoton suosikki. Naisista Kellie on paras.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
pliksu
07.03.2006 13:46:01 (muokattu 07.03.2006 13:46:48)
Laulajina parhaat ovat mielestäni se Katie Holmes -lookalike tytöistä ja kalju rokkijätkä pojista.

Tosi kova se kalju. Karisma kyllä puuttuu - harmi se. Tytöistä kivoin se suloinen blondityttö, joka lauloi ensimmäisten joukossa. Miehistä se harmaapäinen on kanssa varsin tyylikäs, mutta jokin sen persoonassa tökkii vastaan. Nöyryys on valttia tässä kisassa. Sitä kun saisi taottua tälle harmaapäisellekin.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Härski
07.03.2006 16:12:51
Mun suosikit kisassa ovat Kellie ja Ace. Erittäin päteviä siihen hommaan molemmat.
kiriminni
07.03.2006 19:02:31
Bucky Covington vois olla mun suosikki on kyllä vähän cowboy-homon oloinen.
Elliot on kanssa hyvä laulaan,ei lämmittele,ei harjoittele skaaloja ei käy
laulutunneilla luonnonlahjakkuus.
Naisista ei ole suosikkia en pidä kenestäkään.
pliksu
07.03.2006 20:56:59 (muokattu 07.03.2006 20:57:43)
Bucky Covington vois olla mun suosikki on kyllä vähän cowboy-homon oloinen.

Veti kyllä niin päin v:tä sen Skynyrd vedon. Tosi komea biisi, mutta hitto mitä röhinää. Niin, ja sen idoli American Idol -sivujen mukaan on Kid Rock. Rock. Not.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
kiriminni
08.03.2006 00:09:47
Veti kyllä niin päin v:tä sen Skynyrd vedon. Tosi komea biisi, mutta hitto mitä röhinää. Niin, ja sen idoli American Idol -sivujen mukaan on Kid Rock. Rock. Not.
Perskules sitten saa painua...Skynyrd on yksi mun lempibändejä.
Juugeli
12.03.2006 20:38:55
Katsoikos muut tämäniltaista?

Minä en oikein ymmärrä, kun Simonkin yltyi hehkuttamaan sitä kaljua rokkihäiskää. Hyvinhän se vetää juu, mutta aika persoonaton Nickelback-kopio se silti on.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
papitsu
12.03.2006 20:40:48
En nähny ku yhen esityksen, joku kantrirockhärpäke, ihan hyvin veti.
THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9
FatSam
12.03.2006 20:46:10

Minä en oikein ymmärrä, kun Simonkin yltyi hehkuttamaan sitä kaljua rokkihäiskää. Hyvinhän se vetää juu, mutta aika persoonaton Nickelback-kopio se silti on.

Eri mieltä olen. Pidän tuosta hemmosta lähes varauksetta. Tippua sais Lou Bega, Harry Potter, Sinatra ja sit se Kesä69-jätkä.
En sanoisi.
Rattata
12.03.2006 21:09:30
Katsoikos muut tämäniltaista?

Mun mielestä se veti tänään aivan mielettömän hyvin, paras ehdottomasti.
Turder
12.03.2006 21:31:50

Kyllä. Tuntuu moni kilpailija tekevän itselleen kisan vaikeaksi kun valitsevat itselle vaikeita/erilaisia kappaleita. Vedetään sitä omaa juttua ja se kympillä niin hyvää tulee. Kuten tämä kalju rockhemmo.
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
naitti
12.03.2006 23:44:51

Samaa mieltä. Taitaa olla ainoa jonka muistan ihan koelauluista asti ja siitä asti tykännyt miehestä.
Ni!
blastoff
13.03.2006 01:39:29
Jostain kumman syystä tykkään seurata tätä jenkkien idolssia. Tytöistä mun suosikki on Katharine McPhee, jonka ekasta karsinnasta onnistuin löytämään videopätkän: http://www.yourfilehost.com/media.p … e=KatharineMcPhee_FirstAudition.wmv Ihan hyvin vedetty :) Se blondi tyttö on myös tosi symppis vaikka ei laulajana olekaan ihan yhtä vahva kuin pari muuta. Pojista tykkään siitä harmaahiuksisesta kaverista ja myös siitä rokkijäbästä.
arppah8
13.03.2006 01:48:13

Melkein aiheen vierestä, mutta ei aivan: Melkein joka kerta tulee repeiltyä tälle harmajahapselle. Syynä eivät ole laulutaitonsa, vaan se, että mies muistuttaa aivan liian paljon Father Tediä. Onko kukaan muu huomannut?

Ja tietämättömille infoksi: Father Ted on/oli yksi parhaita brittikomediasarjoja ikinä.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Mättöpiiska
13.03.2006 04:15:24
Katharine McPhee

Ylivoimaisesti kovin laulaja. On vain välillä jotenkin pöhkön oloinen noissa haastatteluissa, joita ohjelmassa on näytetty. No, kaippa se siitä, kun tottuu huomion keskipisteenä olemiseen...

Minä repeilen tuolle Taylorille siitä syystä, että joka kerta kun mies näkyy kuvissa, niin asento on jotenkin kummallisesti vinossa tai takakenossa. Naamalla leveä nauru totta kai. Esiintyessään vaappuu puolelta toiselle holtittomasti. Hassu ukkeli.
Juugeli
13.03.2006 06:21:39
Minä repeilen tuolle Taylorille siitä syystä, että joka kerta kun mies näkyy kuvissa, niin asento on jotenkin kummallisesti vinossa tai takakenossa. Naamalla leveä nauru totta kai. Esiintyessään vaappuu puolelta toiselle holtittomasti. Hassu ukkeli.

Sen esiintyminen on kyllä musta ihan viihdyttävää katsottavaa, mutta kun se on kokoajan samanlainen intoilija.

- Ok, that was pretty good...
- JEAH, WUHUU!
- ...good song choice...
- WUHUU, OORAIT! *vaappuu*
Hot RedX
13.03.2006 11:04:37
Oli pakko käydä vilasemassa top 12 tuolta idol-sivustosta. kyllä siellä näyttäis ihan oikeet tyypit olevan.
So What? Who Cares?
bedlam
13.03.2006 11:20:26

Kesä69-jätkä.

Kas, en ollut ainoa joka huomasi yhdennäköisyyden.

Paljonko tossa on ikäraja? Meinaan se harmaatukkainenhan ei kovin nuorekkaalta näytä.
http://www.mikseri.net/kiasma
Meisseli
13.03.2006 12:39:10

Se tumma tyttö jonka puheääni kuulostaa pikkuoravilta. Uskomaton laulaja.
Samoin harmaapää on meikän suosikki.
"Kyllä se siellä sitten menee" www.strangefruit-band.com www.must.fi
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)