ydinaukio 26.01.2006 13:14:35 | |
---|
Loistava ja kerraassaan koukuttava sarja Lost kyllä on. Nyt oon ensimmäiset 20 jaksoa kattonu ja hyvin pitää edelleen otteessaan. Totta puhut. Itse olen 10 ekaa jaksoa tsekannut ja koko ajan vaan paranee. |
Dunga 26.01.2006 13:27:07 | |
---|
Muistaakseni 2 ekaa jaksoa olen nähnyt ja kyllä olivat mielettömän hyviä. Tänään jää välistä mutta eipä haitanne. Don't fuck with me now, man, I am Ahab.
IMIK #4
Romantikkoitkijät #24 |
Jag 26.01.2006 15:28:31 | |
---|
Pari h sitten katoin ton viime yönä jenkeis tullee jakson. Eli 12sjakso toiselta tuotantokaudelta. Aivan loistava sarja edelleen. Tulee varmaan teeveestäkin seurattua vielä. (eli mulla ollu mtn asiaa)= "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Bee-äf 26.01.2006 15:55:41 | |
---|
Jaa, mää katsoin eka jakson ja aattelin vaan, että mitä vtn paskaa...Jotain saatanan kolmannen luokan Stephen King-alias-jurassic park -höttöä käsittämättömän kurjalla käsikirjoituksella ja näyttelijäsuorituksilla kuorrutettuna. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
khm 26.01.2006 17:39:17 | |
---|
Voihan perse. jääpi kattomatta tänään kun pitää johonkin matti leffaan mennä kun on jotkut luokkatoverin synttärit.. ja ehkä paariinkin Olé! |
Milkop 26.01.2006 20:39:05 | |
---|
Tarkoitus olis kattoa, jos saapi telkan päälle. On tarkoitus lähteä baariin ja pohjatyötä on jo tehty aika reilusti. Kyllä harmittaa, jos tuo on ihan paska. |
Techno-Allah 26.01.2006 21:20:39 | |
---|
Itse olen käynyt "Ameriikan serkun" luona katsomassa ko. sarjaa, ja edennyt toiseen tuotantokauteen eli n. 30 jaksoa plakkarissa...ja voin sanoa, että varsin maimio sarja! Experto credite, sole et sale nihil utilius! |
Hetfield 26.01.2006 21:28:43 | |
---|
Hyvältä vaikuttaa, ekaan mainoskatkoon asti nähny nyt =D Metal up your Ass | Not only do I not know the answer... I DON'T EVEN KNOW WHAT THE QUESTION IS!!! |
Rattata 26.01.2006 21:57:17 | |
---|
Kyllähän tuo alko vaikuttamaan jo ihan mielenkiintoselta. Harvoin jaksan sarjoja seurata, mutta ehkäpä tätä voisi. |
elbowski 26.01.2006 22:04:04 | |
---|
Kyllähän tuo alko vaikuttamaan jo ihan mielenkiintoselta. Harvoin jaksan sarjoja seurata, mutta ehkäpä tätä voisi. Sama. Telkkarin ääressä tulee vietettyä kokoajan vähemmän aikaa, mutta tämä kyllä vei mielenkiintoni. Tosin kiinnostuin jo aiemmin nähdessäni muutamat jaksot toiselta tuotantokaudelta. Tuhkassa ryven ja todistaa saan |
Perzzza 26.01.2006 22:06:16 | |
---|
Tykkäsin. Ihan kympillä. Se ääni/huuto sieltä metsästä oli pelottava. |
tommijk 26.01.2006 22:07:11 | |
---|
oli vähän hölmö tuo alku; lentokone aivan pashana ja osat lennelleet kilometrien päähän, silti 48 selvinnyt ihmistä hengissä...jep jep. Eikä muutenkaan ainakaan ensimmäinen jakso vakuutanut. Varmasti kyllä tästä paranee.. After all we are just talking meat |
Jani The Rock 26.01.2006 22:10:37 | |
---|
No jo oli haahuilua. Oliskohan se kamera voinut heilua enää yhtään enempää. Tommosesta saa kun päänsäryn. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Mechanizm 26.01.2006 22:10:51 | |
---|
oli vähän hölmö tuo alku; lentokone aivan pashana ja osat lennelleet kilometrien päähän, silti 48 selvinnyt ihmistä hengissä... Aika tylsä sarja olisi ollut jos kaikki olisivat kuolleet. Hei, tää on vaan mielikuvituksen tuotetta. Edelleen jaksan muistuttaa että koittakaa olla lukematta/kuuntelematta mitään mikä voisi sisältää spoilereita. Toimii ehdottomasti parhaiten kun ei tiedä YHTÄÄN mitään mistä on kyse. You still think swastikas look cool?
In a real fourth reich you'll be the first to go! |
Raipe 26.01.2006 22:13:22 | |
---|
Eipä ollut hääppöinen. Jurassic Park tuosta mieleen tuli. Mielenkiintoisempi tuo olisi ollut jos viidakko olisi täynnä teini-ikäisiä kannibaalimutanttikommandosankareita. Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars" |
Juugeli 26.01.2006 22:14:01 | |
---|
Ihan lupaava alku oli. Ensimmäinen vartti oli tosiaan aivan mahtava, varmasti mukaansatempaavin sarjan aloitus koskaan. Ne örrimöykyn murinat kyllä laski mulle tunnelmaa vähän, mutta kattellaan kattellaan.. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
tommijk 26.01.2006 22:24:39 (muokattu 26.01.2006 22:24:50) | |
---|
Aika tylsä sarja olisi ollut jos kaikki olisivat kuolleet. Hei, tää on vaan mielikuvituksen tuotetta. No olis se lentokone voinut sitten olla paremmin kasassa. Joo.. mutta näähän on tietysti sivuseikkoja :) After all we are just talking meat |
Informaatiokameli 26.01.2006 22:26:15 (muokattu 26.01.2006 22:33:12) | |
---|
Ihan lupaavaltahan tuo vaikutti. Olen yrittänyt pitää itseni pimennossa sarjan tapahtumista kun sarjaa nähneet kaverit ovat siitä ovat puhuneet. Yllättävän nopeasti alkoi jo kummia tapahtua. Oletin, että pari jaksoa olisi edes edetty jokseenkin verkkaisesti. Pitkästä aikaa sarja jota ehkä jaksaa alkaa seuraamaankin. Vähän vaan pelottaa, että pilaavat sarjan jollain helvetin dinosauruksilla tai muilla liskoilla. Toivottavasti eivät. E: Oli muuten erittäin nätti se Katen näyttelijä :) Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Kimmo72 26.01.2006 22:31:03 | |
---|
Aika veikeä oli. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Chrissie 26.01.2006 22:33:20 | |
---|
Pirulauta! Aivan erinomaista :) Olihan siellä pieniä epäkohtia muutamissa paikoissa, mutta aion olla tällä kertaa kiltti tyttö ja yksinkertaisesti olla välittämästä yhtään mistään. Ehdottoman koukuttava sarja, näin yhden jakson perusteella sanottuna :) Perhana, menee kyllä toplistan kärsisijoille. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"If I am the storm, if I am the wonder will I have flashlights, nightmares and sudden explosions?"
Röyksopp - What Else Is There? |