joelr 30.01.2006 16:36:46 (muokattu 30.01.2006 16:38:26) | |
---|
Aivan, ei varmasti kovin moni parodiaelokuva ole hauska ellei parodian aihetta tunne. En usko, että Spinal Tapkaan olisi hauska täydellisen rock-musiikkiummikon mielestä. Itse olen viime vuoden aikana tutustunut aika paljon Star Trekeihin sekä katsoin aikoinaan B5-sarjaa (saisi YLE uusia tämän), joten varsinkin ensimmäisellä kerralla katsoessani Star Wreckia nauroin ahkerasti. Eiväthän ne vitsit ole ollenkaan hauskoja ellei tunne Star Trekin ja Babylon 5:n hahmoja (esim. "Garigrandi - kaikkien janoisten sankari", Flush jne.) Sanoisin, että elokuva voittaa useat "ison budjetin" suomalaiset elokuvat ja komediasarjat. |
Kimmo72 30.01.2006 20:55:52 | |
---|
Ei se kyllä mulle pudonnu, vaikka olen katellut Star Trekkiä vuodesta nolla. Ekat ja Next Generationit ja leffat. Silti SW oli mun mielestä paska. Siis sen puolituntia jonka jaksoin katsoa ja uskoa, että se on hyvä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Brian May jr. 30.01.2006 20:57:03 (muokattu 30.01.2006 20:57:13) | |
---|
Ei se kyllä mulle pudonnu, vaikka olen katellut Star Trekkiä vuodesta nolla. Ekat ja Next Generationit ja leffat. Silti SW oli mun mielestä paska. Siis sen puolituntia jonka jaksoin katsoa ja uskoa, että se on hyvä. Njoo, mutta kun se eka puolituntinenkin on kyllä koko leffan tylsin osa. Koitapa hypätä sen yli. Vettä! |
Hesrock 31.01.2006 19:48:04 | |
---|
Kymppileffa on mutta itse en oikein tykkää, juoni/idea ei oikein kolahda, ois ollu vaikka jotain räiskintää vauhtia ja vaarallisia tilanteita |
taikakameli 31.01.2006 20:16:23 | |
---|
Kyllä mä sille ääneen nauroin vaikken oo koskaan ahkerasti kattonut Star Trekiä tai Babylon 5:sta. Any time is a good time for pie. |
gasser 01.02.2006 00:18:05 | |
---|
Siis täähän o ihan paska, iha thv-vitsiki. Ei niille kukaan naura. Eikä huumorille. Teijä pitä olla "real" ja tympee. Proke ja ehkä zägäl jatkziin o oikeeta. Ja klassine - paizi uus klassine - se ei o mitää, paitzi kopioo mozardist. Näin. -Tykkäsin- Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
AP 01.02.2006 13:47:07 | |
---|
Mutta jos elokuva on paska, niin se on paska -- näin minä asian ainaskin näen. Jos laittaa tavaraa ihmisten katsottavaksi, niin on pakko hyväksyä, että se tulee saamaan kritiikkiä osakseen. No nimenomaan näin. Tuossa Starwreckissä on tehty hommaa kieli poskella, mutta samalla viety se kaveriporukan oma juttu ja vitsi niin viime pisteeseen ja taiten kuin vain mahdollista. Elokuvana ei kaksinen, ilmiönä ja kepposena mainio. K100 #7
Ärlä #011 |
Meester Henk 01.02.2006 13:48:02 | |
---|
Kyllä tämä menee parhaimpien komedioiden joukkoon. Se on helppo mitata ihan vaan naurun määrällä, eli hyvää huumoria elokuvassa riitti paljon. Yllätyin kyllä todella positiivisesti kun komediat eivät tavallisesti juuri iske minulle. On nostettava hattua tällaiselle suoritukselle kun amatöörivoimin pestään kaupalliset elokuvat mennentullen. Elokuvan alku ei tosiaan lupaillut vielä liikoja, mutta kyllähän se siitä parani sitten kovastikin. "Ei sitä pitäs mennä nenineen sinne missä toiset on ollu munineen." - Klunssila |
juici 01.02.2006 21:20:18 | |
---|
"Kun rahat loppuu, luovuus kasvaa." "Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu! |
VÄKIPÄÄ 02.02.2006 01:07:56 | |
---|
"Kun rahat loppuu, luovuus kasvaa." Kun rahat loppuu, on pers`auki. Mitä *ittua se mulle kuuluu mitä mä teen? |
Listen 04.02.2006 14:13:04 | |
---|
I think the only thing worse than bright eyes is a bright eyes fan. |
Jkob 04.02.2006 16:46:08 | |
---|
Lihapullat haisee perseelle - Vilhelmus |
wrshredder 04.02.2006 22:54:26 | |
---|
Heh , nyt katoin tän leffan kokonaan ja totta tosiaan olihan siellä loppupäässä meno parempaa kon alussa. välillä repeilin oikein kunnolla. tälläkertaa "tönkkö" näytteleminenkään ei haitannut suuremmin. Ja ulkonäöltään leffa on tietenkin ameriikanluokkaa.. harmi kon en kattonut noita teeman erikoisuuksia.. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
Entä jos Kuolemalle tulee kuolemanpelko? |
tähtivaeltaja 05.02.2006 01:26:06 | |
---|
tälläkertaa "tönkkö" näytteleminenkään ei haitannut suuremmin. No nii... Kyllä huonokin kama alkaa kiinnostamaan kun siihen tottuu. 'nykyään poltan kaksi vähemmän päivässä.' 'nykyään minulle kelpaa jopa O.C.' 'Nykyään keskustelen jopa Mnetissä.' :) Itseäni jäi jänistäjänä - siis puolen tunnin jälkeen kanavaa vaihtajana kiinnostamaan, että oikeastiko se oli mukavempi kattoa? Hieno homma. Saisi tulla uudestaan joskus. Aloitan katomisen sitten klo 21:30. xD 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
SirElwood 05.02.2006 08:08:57 | |
---|
harmi kon en kattonut noita teeman erikoisuuksia.. Joka olikin eilis-illan parasta antia. :) |
Super-Jari 05.02.2006 09:54:13 | |
---|
Kun rahat loppuu, on pers`auki. Kun perse on auki, siitä voi ottaa kuvan ja laittaa nettiin. |
Bonesaw 05.02.2006 11:33:44 | |
---|
Kun perse on auki, siitä voi ottaa kuvan ja laittaa nettiin. Busted! |
Nimismies 05.02.2006 12:32:03 | |
---|
Kyllähän Star Wreck oli viime vuoden paras kotimainen elokuva. Kaikkien niiden wannabejenkkirikosleffojen, hölmöjen futiskomedioiden ja loputtomasta synkkyydestä ja kaamoksesta aiheitaan ammentavien itkudraamojen seassa, joita kotimaiset leffat nykyään pääasiassa ovat, Torssosen ja Vuorensolan irrationaalinen perseily ja luova hulluus ovat kuin tuulahdus raikasta ilmaa. Leffa ei ole täydellinen, mutta paljon paskempaa ja vaivaannuttavampaa näyttelyä näkee monessa kotimaisessa elokuvassa. Tässä sentään mennään kieli poskella koko ajan, joten saa olla aika tiukkapipo että johonkin näyttelyyn kiinnittää noin jumalattomasti huomiota. Vähän hidastempoisestihan tuo alku etenee, mutta minusta elokuvan juoni on erinomainen parodiaksi. Miettii jotain Scary Movieta, paljon vähemmillä eväillä siinä mennään juonen suhteen ja rehellisesti voin sanoa, että olen Star Wreckin äärellä nauranut miljoona kertaa enemmän kuin kolmen Scary Movien kanssa yhteensä. "HUUDA MUN ARVONIMEE!" Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen inttipäiväkirja: Täällä näin. |
Rattata 05.02.2006 12:51:47 | |
---|
Ihme urputusta täällä. Varsinkin kommentit tyyliin "jaksoin kattoo vartin, ihan paska" -kommentit ovat täysin turhia, aina. Omasta mielestäni kyseessä on aivan loistava leffa. Nauroin monessa kohtaa ihan ääneen, ja se on jo hyvin se. Kahteen kertaan olen tämän nyt katsonut ja toisella kerralla oli vielä parempi. Loistavaa! |
Rattata 05.02.2006 12:53:13 | |
---|
Ei se kyllä mulle pudonnu, vaikka olen katellut Star Trekkiä vuodesta nolla. Ekat ja Next Generationit ja leffat. Silti SW oli mun mielestä paska. Siis sen puolituntia jonka jaksoin katsoa ja uskoa, että se on hyvä. Tää on vähän kun arvostelis levyä, josta olis kuunnellu kolme ekaa biisiä ja sanois että ihan paska levy. |