juuso a 04.06.2012 15:17:55 | |
---|
bedlam: Poltergeist II (blu-ray) * Paljon olen huonoja kauhuleffoja nähnyt, mutta tämä meni kyllä silti sinne pohjalle muutaman muun kanssa. Aivan järkyttävän huono leffa, miten ne alkuperäisen näyttelijät suostui moiseen. Vasta lopussa homma meni tahattoman komiikan osalta melkein nautittavaksi. Hyi, miksi tämäkin oli sinilevylle päästetty. Tää pitäis kahtoo uudelleen. Viimeksi näin joskus 89 muistaakseni ja pelotti niin, että tuli paskat housuun.:P "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
tsugaru 04.06.2012 20:10:47 | |
---|
Polanskin Cul-De Sac Loistava elokuva. "Uni on toinen elämä". Gerard de Nerval |
Miikss 04.06.2012 21:38:59 (muokattu 04.06.2012 21:40:41) | |
---|
Kill list Nyt jäi kyllä elokuvan koko pointti niin hämäräksi, että en oikein edes keksi mitä tästä vois sanoa. Kaukaisesti tuli mieleen Fear and loathing in Las Vegas kauhupuitteissa (ja paljon paskemmin) toteutettuna. Muka-järkyttävä loppuratkaisu oli sinänsä yllättävä, mutta sen verran randomi, että ei onnistunut edes aiheuttamaan muita tunteita kuin välinpitämättömän huokauksen. En suosittele. Kissantaposta yksi tähti pois. Mikä lie sekin muoti-ilmiö nykykauhussa. 3/10 It's all very sub-Tarantino showy and empty - at least, until the head-scratching climax, which tries to be "Eyes Wide Shut," "The Wicker Man," and "The Twilight Zone" all at once, but only makes you wish that you were watching one of them instead. Kuvaa täydellisesti omia tuntojani leffasta, kun nyt satuin kriitikoiden tekstejä lueskelemaan. "ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan"
- Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä |
carnation 04.06.2012 22:28:05 | |
---|
Miikss: Kill list Nyt jäi kyllä elokuvan koko pointti niin hämäräksi, että en oikein edes keksi mitä tästä vois sanoa. Kaukaisesti tuli mieleen Fear and loathing in Las Vegas kauhupuitteissa (ja paljon paskemmin) toteutettuna. Muka-järkyttävä loppuratkaisu oli sinänsä yllättävä, mutta sen verran randomi, että ei onnistunut edes aiheuttamaan muita tunteita kuin välinpitämättömän huokauksen. En suosittele. Kissantaposta yksi tähti pois. Mikä lie sekin muoti-ilmiö nykykauhussa. 3/10 It's all very sub-Tarantino showy and empty - at least, until the head-scratching climax, which tries to be "Eyes Wide Shut," "The Wicker Man," and "The Twilight Zone" all at once, but only makes you wish that you were watching one of them instead. Kuvaa täydellisesti omia tuntojani leffasta, kun nyt satuin kriitikoiden tekstejä lueskelemaan. Ei ollut randomi loppuratkaisu, vaan täysin perusteltu kun ottaa vielä huomioon mitä muuta ne kaikki tapetut edustivat. Mainio elokuva, joka sumuttaa katsojaa, kurvailee ihan omia teitään ja silti se on temaattisesti yhdenmukainen pohjustaessaan tapahtumia alusta asti. Lisää tällaisia elokuvia, joiden genre ei ole ihan heti selvä. Antaisin Kill Listille ihan vitun monta pistettä, se jää mieleen kaivertamaan ja ahdistamaan. Arvot roviolle ja uudet käyttöön. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Miikss 05.06.2012 16:26:18 (muokattu 05.06.2012 16:29:11) | |
---|
No pitipä sitä loppuratkaisua (tai koko leffaa) randomina tai minä tahansa, niin paska se oli omasta mielestäni. Ei jäänyt mieleen kaivertamaan, kerkesin unohtaa jo koko leffan ennenkun palasin taas tähän ketjuun ihmettelemään. "ei kyllä muhun uppoo, oli pakko sulkee kun "laulu" alkoi, kuulosti niinku joku kiimainen vompatti ois tullu kohti ja ähissy tuskissaan"
- Kaverin kommentti linkkaamastani biisistä |
Ronttimus 06.06.2012 23:50:32 | |
---|
Prometheus, 5/5 "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Thet 06.06.2012 23:54:11 | |
---|
Ronttimus: Prometheus, 5/5 Prometheus 3-/5 That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne |
Meadow 06.06.2012 23:55:00 | |
---|
Ronttimus: Prometheus, 5/5 Perustele. Thet: Prometheus 3-/5 Perustele. |
Ronttimus 06.06.2012 23:55:52 (muokattu 06.06.2012 23:56:55) | |
---|
Meadow: Perustele. Perustele. Ei tässä ketjussa perustelemaan käsketä. Ts. Katso ketjun otsikko. "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Bongowing 06.06.2012 23:56:28 | |
---|
Ronttimus: Prometheus, 5/5 Pronttimus? But where the heck is magenta? |
Meadow 06.06.2012 23:57:03 | |
---|
Ronttimus: Ei tässä ketjussa perustelemaan käsketä. Ensimmäisestä viestistä lähtien ollaan esitetty perustelut. Ei ketään kiinnosta lukea vain leffan nimiä ja numeroita. |
Ronttimus 06.06.2012 23:59:02 (muokattu 06.06.2012 23:59:17) | |
---|
Meadow: Ensimmäisestä viestistä lähtien ollaan esitetty perustelut. Ei ketään kiinnosta lukea vain leffan nimiä ja numeroita. Mua ainakin kiinnostaa enemmän pelkät arvosanat kun jotkut pitkät jaarittelut täyttä paskaa joltain joka näkee sen leffan erilailla kuitenkin. Hyvä arvosana ---> Tämä pitääkin katsoa --> muodostan oman näkemykseni leffasta eikä mua kiinnosta sitä muille jakaa. "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Meadow 07.06.2012 00:02:11 | |
---|
Ronttimus: Mua ainakin kiinnostaa enemmän pelkät arvosanat kun jotkut pitkät jaarittelut täyttä paskaa joltain joka näkee sen leffan erilailla kuitenkin. Hyvä arvosana ---> Tämä pitääkin katsoa --> muodostan oman näkemykseni leffasta eikä mua kiinnosta sitä muille jakaa. Tässä ei ole mitään logiikkaa. |
Ronttimus 07.06.2012 00:03:10 | |
---|
Meadow: Tässä ei ole mitään logiikkaa. Oletko nainen? "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Meadow 07.06.2012 00:05:25 | |
---|
Ronttimus: Oletko nainen? Sinua ei kiinnosta lukea arvosteluja, koska arvostelija näkee elokuvan eri tavalla kuin sinä, joten luotat pelkkään arvosanaan, joka myös heijastaa arvostelijan näkemystä? |
Swan 07.06.2012 00:05:45 | |
---|
Ronttimus: Mua ainakin kiinnostaa enemmän pelkät arvosanat kun jotkut pitkät jaarittelut täyttä paskaa joltain joka näkee sen leffan erilailla kuitenkin. Hyvä arvosana ---> Tämä pitääkin katsoa --> muodostan oman näkemykseni leffasta eikä mua kiinnosta sitä muille jakaa. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?plink=10693826#p10693826 Huomaan lievän ristiriidan. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> S.M.A.K. |
Ronttimus 07.06.2012 00:08:08 | |
---|
"Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Ronttimus 07.06.2012 00:10:49 | |
---|
Meadow: Sinua ei kiinnosta lukea arvosteluja, koska arvostelija näkee elokuvan eri tavalla kuin sinä, joten luotat pelkkään arvosanaan, joka myös heijastaa arvostelijan näkemystä? Pakko ne leffat on jollain perusteella valita, olkoon sitten arvosanojen. Tai siis tarkemmin usean arvosanan perusteella. Yhden arvostelijan arvosanaan ei voi tietenkään luottaa. "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Swan 07.06.2012 00:11:03 | |
---|
Ronttimus: Kysyinkin tuossa pelkkää sijoitusta, tahi paremmuusjärjestystä, en syvempää analyysiä. Mitä väliä sillä on, kun arvosana oli 4,5/5? Siinähän se olennainen sisältö kuulemma oli. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> S.M.A.K. |
Ronttimus 07.06.2012 00:14:01 | |
---|
Swan: Mitä väliä sillä on, kun arvosana oli 4,5/5? Siinähän se olennainen sisältö kuulemma oli. Koska käytännössä mitä mä kysyin, oli muidenkin leffojen arvosanoja sun mielestä. Jos luet vielä kysymykseni uudestaan, kysyn siinä käytännössä muidenkin leffojen arvosanoja, eli laittamaan leffat paremmuusjärjestykseen. Se riittääkin mulle. "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |