Bullitt 12.01.2016 16:01:42 | |
---|
Kieltämättä yllättävän toimiva kappale näin niinkuin euroviisu-mittapuulla oli tuo. Tosin noissa alun hissuttelevemmissa osuuksissa Saaran ääni kuulostaa minusta ponnettomalta ja ärsyttävältä, mutta kun homma paukkasi tosissaan käyntiin niin olihan tuossa ihan menoa ja meininkiä. I started out with nothin and I still got most of it left. |
Bonham 12.01.2016 16:31:04 | |
---|
Bullitt: Kieltämättä yllättävän toimiva kappale näin niinkuin euroviisu-mittapuulla oli tuo. Tosin noissa alun hissuttelevemmissa osuuksissa Saaran ääni kuulostaa minusta ponnettomalta ja ärsyttävältä, mutta kun homma paukkasi tosissaan käyntiin niin olihan tuossa ihan menoa ja meininkiä. Toimiva??? Kolmen minuutin rallissa ei ensimmäisen minuutin aikana tapahtu yhtään mitään... aika perus infoa, että ekan 15 sekunnin aikana biisi pitäisi toimia, olla tunnistettava ja lähteä... mutta toisaalta - Neuroviisut, who cares! Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
ferodoz 12.01.2016 17:02:45 | |
---|
Bonham: Toimiva??? Kolmen minuutin rallissa ei ensimmäisen minuutin aikana tapahtu yhtään mitään aika perus infoa, että ekan 15 sekunnin aikana biisi pitäisi toimia, olla tunnistettava ja lähteä Tästä oon aika samoilla linjoilla.. Liikaa hissuttelua alkuun mutta sitten kuitenkaan ei lähtenyt välttämättä niin isosti kun olisin odottanut. Suorempaa laulua olisin ehkä kaivanut edes paikoitellen. mutta toisaalta - Neuroviisut, who cares! Tästä en ole samaa mieltä. Mun mielestä ihan kivoja tapahtumia jossa törmää uuteen musaan. Just a face in the crowd. |
Janizio 12.01.2016 17:05:42 (muokattu 12.01.2016 17:08:19) | |
---|
Ei tässä mitään jää näkemättä. Ja tää oli odotettavissa, että Saara joku vuosi tän tekee. Se oli sitten nyt se hetki kun hää lähti mukaan Katohan Herranen-Aalto kohtaa toisensa ns. uudestaan mielenkiintoinen sattuma :D |
Dirtyh 12.01.2016 17:15:45 | |
---|
Janizio: Katohan Herranen-Aalto kohtaa toisensa ns. uudestaan mielenkiintoinen sattuma :D Naurahdin ihan samaa. Saaran biisissä on ihan hyviäkin elementtejä. Tuossa formaatissa on mielestäni eduksi että biisi rakentuu hokeman ympärille ja kun biisi lopulta lähtee kunnolla käyntiin niin se hokema lienee ihan riittävän tarttuva jäädäkseen mieleen. Liidimelodia on musta huono mutta taustalaulut pelastavat. Isona miinuksena sitten se että ensimmäinen minuutti kuullostaa albumiraidalta, ei hittibiisiltä. Sitä himmalua olisi voinut olla muutama sekuntti alkuun ja sitten kertsi käyntiin siten kun se loputla minuutin jälkeen lähtee. Ja loppuun sitten 4 modulaatiota kun reserviä äänessä kerran on. |
Janizio 12.01.2016 17:25:22 (muokattu 12.01.2016 17:36:50) | |
---|
Dirtyh: Naurahdin ihan samaa. Saaran biisissä on ihan hyviäkin elementtejä. Tuossa formaatissa on mielestäni eduksi että biisi rakentuu hokeman ympärille ja kun biisi lopulta lähtee kunnolla käyntiin niin se hokema lienee ihan riittävän tarttuva jäädäkseen mieleen. Liidimelodia on musta huono mutta taustalaulut pelastavat. Isona miinuksena sitten se että ensimmäinen minuutti kuullostaa albumiraidalta, ei hittibiisiltä. Sitä himmalua olisi voinut olla muutama sekuntti alkuun ja sitten kertsi käyntiin siten kun se loputla minuutin jälkeen lähtee. Ja loppuun sitten 4 modulaatiota kun reserviä äänessä kerran on. Mä silleen samaa mieltä, että on paljon hyvääkin, mutta en ihan täysin vakuuttunut oo tästä biisistä. Hyvä se on ja Saaran kovat laulamisen ja esiintymisen lahjat pelastaa paljon. Mut mietin samaa olisko kannatanut käyttää paremmin äänireservejä kun niitä kerran löytyy. Menoa ja traivia biisissä kyllä on ja tuo puhumasi hokema varmaankin osuu tosiaan ihan hyvin maaliinsa. Mut eipäs ollut biisin nimi yhtään yllätys. Mä kun näin biisin nimen niin tuli heti että aijaa, että No Fear. En tiedä tiedättekö te mistä on kysymys, mutta ei ole todellakaan sattumaan, että biisin nimi on NO FEAR. Tai näin mä veikkaisin että se ei ole todellakaan sattuma |
Janizio 12.01.2016 18:03:55 | |
---|
Mut pittää sanoa, että aika laadukas trio on lyöty samaan karsinta erään kun sekä Saara, Herranen, että Eini on samassa erässä. |
Dirtyh 12.01.2016 20:23:28 | |
---|
Janizio: Mut eipäs ollut biisin nimi yhtään yllätys. Mä kun näin biisin nimen niin tuli heti että aijaa, että No Fear. En tiedä tiedättekö te mistä on kysymys, mutta ei ole todellakaan sattumaan, että biisin nimi on NO FEAR. Tai näin mä veikkaisin että se ei ole todellakaan sattuma Veikkaan että on käynyt toisin päin että ensin on syntynyt tuon niminen biisi ja siitä sitten kehkeytynyt että otetaas se myös nyt sloganiksi muullekkin jutulle. |
Janizio 12.01.2016 21:55:40 (muokattu 12.01.2016 22:22:58) | |
---|
Dirtyh: Veikkaan että on käynyt toisin päin että ensin on syntynyt tuon niminen biisi ja siitä sitten kehkeytynyt että otetaas se myös nyt sloganiksi muullekkin jutulle. Riippuu siitä milloin päätös on syttynyt, että lähtee tänä vuonna mukaan. Voi mennä noinkin päin tai sit juuri toisinpäin. Ja se ei varmaan kaukaa hae, että se on oikeasti konkretiaakin tossa UMK-kisassa, että se on ihan aidosti ja oikeasti Mikko Herranen vs. Saara Aalto round two. Voisko Diskoqueen Eini tulla sit sitä asetelmaa sekoittamaan. |
Dirtyh 12.01.2016 22:23:51 | |
---|
Janizio: Riippuu siitä milloin päätös on syttynyt, että lähtee tänä vuonna mukaan. Voi mennä noinkin päin tai sit juuri toisinpäin. Kaikki on mahdollista. Periaatteessa se aika mikä kuluu siihen kun biisinkirjoittajan idea on sun kuultavilla voi olla todella pitkä. Toki Saara on saattanut saada tuon idiksen joulukuussa, kirjoittanut biisin valmiiksi, varaillut studion, tehnyt äänitykset, miksannut, masteroinut ja kuvannut videon päälle. Mä en tollaseen pysty. Ne raakaideat mitä mulla nytkin on levytettään sitten ehkä loppusyksystä. Toki osan (tai kaiken jos on guru) luovastakin prosessista voi jättää studioon. Pakko on tunnetusti paras muusa. Todennäköisempänä pitäisin että prosessi on käynnistynyt joskus kesällä tai loppusyksystä. Mutta toihan olisi ihan oiva kysymys kysyä itse artistilta. Onko Saara aktiivinen sosiaalisessa mediassa? Sähän voisit tuota kysyä että miten se on mennyt. |
Janizio 12.01.2016 22:35:15 (muokattu 12.01.2016 22:36:06) | |
---|
Dirtyh: Kaikki on mahdollista. Periaatteessa se aika mikä kuluu siihen kun biisinkirjoittajan idea on sun kuultavilla voi olla todella pitkä. Toki Saara on saattanut saada tuon idiksen joulukuussa, kirjoittanut biisin valmiiksi, varaillut studion, tehnyt äänitykset, miksannut, masteroinut ja kuvannut videon päälle. Mä en tollaseen pysty. Ne raakaideat mitä mulla nytkin on levytettään sitten ehkä loppusyksystä. Toki osan (tai kaiken jos on guru) luovastakin prosessista voi jättää studioon. Pakko on tunnetusti paras muusa. Todennäköisempänä pitäisin että prosessi on käynnistynyt joskus kesällä tai loppusyksystä. Mutta toihan olisi ihan oiva kysymys kysyä itse artistilta. Onko Saara aktiivinen sosiaalisessa mediassa? Sähän voisit tuota kysyä että miten se on mennyt. Joo mutta täytyy sanoa, että aika hyvin Saara tälläisilla ns. koukuilla ja jutuilla liimaa asiota yhteen niinku nyt tän Viisubiisin nimen muodossa NO FEAR. Noihin kahteen sanaan varmaan kiteytyy aika tavalla loistavasti ensinkin Saaran oma vuosi 2015 ja onhan se hieno sanoma taas kerran ihan yleisestikin mink Saaran tuo esiin biisissä, että älä pelkää olla oma itsesi. On varmaankin biisin syvin sanoma |
VeeKoo 12.01.2016 22:46:56 (muokattu 12.01.2016 22:47:40) | |
---|
Eikös tuo homostelu ole ihan kantava teema euroviisuissa. Eksyin kerran suomen euroviisukohkaajien risteilylle. Vahingossa siis, tietämättä että siel on makkarajuhlat. Ei tullu rönttöstä sillä reissulla. Muutama mies kävi kyselemässä tanssiin. Nii että sinänsä Saara olis varmaan kovaa valuuttaa tuol. Biisi taasen ei ollut kovinkaan kummoinen, yksitoikkoinen. Lopetin kahden minuutin jälkeen kuuntelun. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. " |
Funkånaut 12.01.2016 23:17:55 | |
---|
VeeKoo: Eikös tuo homostelu ole ihan kantava teema euroviisuissa. Eksyin kerran suomen euroviisukohkaajien risteilylle. Vahingossa siis, tietämättä että siel on makkarajuhlat. "Eksyin tietämättä että siel on makkarajuhlat" jep jep. "Henkilökunta, tärpättiä!" |
Sarko 12.01.2016 23:51:39 | |
---|
Janizion naivismi on kyllä kaunista/karmeaa seurata, viivatkoon ken halutessaan kumman tahansa vaihtoehdoista ylitse. Etenkin jos mietitään että kyse on Euroviisu-kandidaattibiisistä, jota varmasti on valmisteltu jo paremman pätkän vuotta 2015. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
-Lassi- 12.01.2016 23:54:03 | |
---|
Mihin tuon No Fearin pitäisi viitata? muka Muusikoiden palsta ja pyh. Näyttää ennemminkin joidenkin pilaa tekevien pilaulu palsta. |
Vessajono 13.01.2016 00:04:52 | |
---|
Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta. |
Lautuma 13.01.2016 00:14:01 | |
---|
-Lassi-: Mihin tuon No Fearin pitäisi viitata? No Feariin tietty. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
badcompany 13.01.2016 02:52:41 | |
---|
Nyt on voittopotentiaalia. Lesbo-Aalto, homo-Snow ja metallimusiikin Stevie Wonder. Tätä ei oikeastaan voi vetää vihkoon. Eurooppa on kaiken lisäksi meille velkaa viime skabojen suvaitsemattomuuden vuoksi. |
Janizio 13.01.2016 07:58:12 (muokattu 13.01.2016 08:21:53) | |
---|
-Lassi-: Mihin tuon No Fearin pitäisi viitata? Saara ollut koko syksyn ja alku talven tälläisen NO FEAR jutussa mukana. On tainnut olla jonkin sortin keulakuvakin siinä eli NO FEAR. Mun ymmärryksen mukaan asian ydin sanoma on, että älä pelkää olla oma itsesi ja ole rehellinen itsellesi, jotenkin näin mä sen homma juonen olen käsittänyt. Ja juu kun tuolla viittaa toi Youtube klippi tähän ns. kaapista ulos tulemiseen niin olet ihan täysin jäljillä se on osa tätä NO FEAR sanomaa Sitä mä en sitten tiedä onko tämä Euroviisu juttu rakennettu tän muun No Fear homman ympärille vai onko Euroviisuihin meno ajatus tullut ensin ja sitten tämä muu homma siihen ympärille. Mut ei mulla tosiaan tullut mieleenkään, että tää No Fear muu juttu oli nivottu Euroviisu ajatukseen edes jollain tasolla, koska sehän on nyt päivän selvää, että näillä jutuilla on yhteys toisiinsa Oli miten hyvänsä niin taas näkee sen, että etenkin jos tää Viisu ajatus on syntynyt ensin niin on taas Saara kyllä ainakin ajatellut kaikki kuviot asiassa viimeiseen asti, että kyse ei olis pelkästä Viisubiisistä vaan, että sillä olis oikeasti ja aidosti joku syvällisempi merkitys, ajatus ja sanoma. Kyl Saaralla ainakin nyt on todellista yritystä tehdä ensinkin todella henkilökohtaisia biisejä ja sisällyttää niihin tosi hienoja ajatuksia ja sanomia. Yrityys on nyt myös biisien muodossa siihen, että kuuliat pääsis ns. kiinni Saaraan paremmin biisien fiilisten ja ajatuksien kautta mitä niihin on sisällytetty |
lurkki 13.01.2016 08:52:37 | |
---|
Saaran brändäyksistä oo ainoastaan BWL:n huomannut. Eikös se Blessed With Love ole joku kappale/levy? Ainakin somessa tägää BWL ja Saaran tiimi on BWL-tiimi. Onko sulla jotain linkkiä tuohon NoFear -kuvioon? Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |