Aihe: X Factor
1 2 3 4 527 28 29 30 31
jjsound
16.05.2010 20:45:13
No kun ei oikein mikään nappaa... sori vaan, kun mun mielestä maakuntasarjan bilebändien solisteista löytyy tuota samaa luokkaa. En ole ehkä tarpeksi seurannut tätä.
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
Jormaz
16.05.2010 20:48:14
Kuin vitus tuosta Robbie-esityksestä voi löytää mitään hyvää?
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
jogo3000
16.05.2010 20:50:31

Jormaz: Kuin vitus tuosta Robbie-esityksestä voi löytää mitään hyvää?

Taustabändi veti ihan ammattitaitoisesti.
Toveri
16.05.2010 20:51:00 (muokattu 16.05.2010 20:51:27)

jazzmies: Muuten hyvä, mutta lauloi epiksessä ja soolo oli luokatonta räpellystä. Kelaa kehutaan, koska hän on rocki, mitä Lund ei ole, ja Eliasta ja Samulia täytyy haukkua, koska te omasta mielestänne laulatte paremmin. Elias on ihan OK laulaja ja rutinoitunut esiintyjä, ja paremmin hän laulaa kuulijalle/katsojalle kuin A. Kela.

Mun mielestä Maria Lund oli hyvä, koska se lauloi ja esiintyi hyvin ja Anssi Kela oli hyvä, kun se esiintyi silleen oikeesti fiiliksellä. Sit nää kaks muuta jätkää, jotka on laulanu, niistä mä en silleen välittänyt. Molemmat on takakireän oloisia tosikoita, joissa ei oo mitään _minua_ miellyttävää tarttumapintaa.

E: Ja mä oon paskempi laulamaan kuin kukaan näistä.
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta.
Tande
16.05.2010 20:51:01
Jormaz: Kuin vitus tuosta Robbie-esityksestä voi löytää mitään hyvää?

Tuomarit eivät muuta löytäneet. Ei taipunut Samulin ääni..
Anteeksi.
jjsound
16.05.2010 20:54:09
jogo3000: Taustabändi veti ihan ammattitaitoisesti.

Munkin mielestä bändi vetää hyvin... ei siinä mitään.
"No mitäpä sitä ei basisti rahaa vastaan tekisi..."
JPQ
16.05.2010 21:06:11

Piti sanomani että kuka kumma oli hän jonka muistolle tämä x-factor finaali oli omistettu?
nimeä emn kunnolla ehtinyt näkemään minusta jotain maarit väise. mutta siihen jäi käsitys.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Rotuvaari
16.05.2010 21:08:45
JPQ: Piti sanomani että kuka kumma oli hän jonka muistolle tämä x-factor finaali oli omistettu?
nimeä emn kunnolla ehtinyt näkemään minusta jotain maarit väise. mutta siihen jäi käsitys.

Villi veikkaus: Janos Valmunen.
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
JPQ
16.05.2010 21:11:10 (muokattu 16.05.2010 21:24:56)

Veksu: Villi veikkaus: Janos Valmunen.

ei todellakaan. Maarit Väisänen oli nimi ja sitten näemmä kuvaussihteerinä toimi tässä x facotorissa jossain vaiheessa.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
marleh
16.05.2010 21:26:44
JPQ: Piti sanomani että kuka kumma oli hän jonka muistolle tämä x-factor finaali oli omistettu?

Toiselta foorumilta lainattua:

"Maarit Väisänen oli tuotantoyhtiön kuvaussihteeri, joka kuoli tänä keväänä syöpään hieman yli kolmekymppisenä."
Simo78
16.05.2010 23:01:31 (muokattu 16.05.2010 23:10:50)
jazzmies: Eliasta ja Samulia täytyy haukkua, koska te omasta mielestänne laulatte paremmin.

Tää väite tuskin pitää kovin monen kirjoittajan osalta paikkaansa. Kateellisia voi osa olla, sitä en kiistä...

E: http://www.iltalehti.fi/viihde/2010051611646858_vi.shtml
tosta voi jokainen itse lukea ja miettiä onko tässä kisassa edes kyse laulutaidoista. Mua kiinnostaa henk.koht ihan kympillä tollainen. Jos muistamisen haluaa tehdä asenteella ja tyylikkäästi, ottakoon mallia Max Cavalerasta...
Secreterial
16.05.2010 23:10:23
Voitto meni väärälle tyypille, sillä Anssi Kelan olis pitäny voittaa.

No ei vaiskaan, kyllä ainakin tämänkertaisten esitysten perusteella Elias oli parempi.
JPQ
16.05.2010 23:44:34 (muokattu 16.05.2010 23:45:00)

Secreterial: Voitto meni väärälle tyypille, sillä Anssi Kelan olis pitäny voittaa.

No ei vaiskaan, kyllä ainakin tämänkertaisten esitysten perusteella Elias oli parempi.

Ehkä mutta kokonasiuutena Samuli oli parempi no jokainen pitäköön mistä pitää. Eli en halua ruveta väittelyyn. ja ennakko vuosikkini voitti eli Gugi. ps. Anssi Kela mä en ymmärrä miten joku voi tuosta pitää no ei tuo tämänpäiväinen mitään mutta eräät muut jutut huhhuh.
ps. Leenan ilmeet oli kauheita muuten olikin ihan ok.
slipkorn
16.05.2010 23:48:05
Illan kohokohta: Gugin laulu. Tukehduin nauruun.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
Booombox
17.05.2010 00:23:59
slipkorn: Illan kohokohta: Gugin laulu. Tukehduin nauruun.

Oli muuten aika järkyttävän kuulosta. Turha ohjelma. Toivottavasti 2. seasonia ei tule. Eliasta pidin alkuunsa ihan hyvän äijän, loppua kohden alkoi vituttaa koko mies. Levyn ostan jos se on hyvä.
we all are mad as hatters here
kyseinen
17.05.2010 00:28:49
En katsonut tätä ohjelmaa juuri muutoin kuin jotain alkujaksoja (ainakin sen, jossa Elias oli ensimmäisen kerran framilla).

Mieleen jäi joka tapauksessa vain yksi asia:

PORRASTAKKAA RUOKAILUT!
War, come with us home!
Loijaa
17.05.2010 00:52:55

slipkorn: Illan kohokohta: Gugin laulu. Tukehduin nauruun.

Gugi lauloi hyvin hyvän käännöksen klassikosta. On laulanut biisiä itsekin jo 60-luvun lopulta alkaen. Veti, niinkuin tuo biisi pitää vetää. Kuunnelkaapa huviksenne vaikka alkuperäinen Whiter Shade of Pale.

Ite X factoriin ei olekaan muuta kommentoitavaa. En ole seurannut.
You know that I would be a liar
Disposable
17.05.2010 01:03:34
Ai tämmönenki talent-ohjelma on pyöriny. Missasin, ei kaduta.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Tupuna
17.05.2010 09:13:38
zekeode: Tää Robbie veto on ehkä karmeinta paskaa mitä minkään lauluohjelman finaalissa on kuultu.

Oli kyl kauhea. Ja sitä vielä kehuttiin. Vaivalloisen kuuloista oli Samulin laulu.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Tupuna
17.05.2010 09:28:16
Simo78: Tää väite tuskin pitää kovin monen kirjoittajan osalta paikkaansa. Kateellisia voi osa olla, sitä en kiistä...

E: http://www.iltalehti.fi/viihde/2010051611646858_vi.shtml
tosta voi jokainen itse lukea ja miettiä onko tässä kisassa edes kyse laulutaidoista. Mua kiinnostaa henk.koht ihan kympillä tollainen. Jos muistamisen haluaa tehdä asenteella ja tyylikkäästi, ottakoon mallia Max Cavalerasta...

"Elias: Pudotusleirillä itkin ja sitten usein ennen esitystäni. Etenkin, jos on ollut tähtitaivas. Olen katsonut tähtiin ja lähettänyt äidille terveiset."

Ihan kauhea. Myötähäpeä tulee tuosta kommentista. En sanoisi itsekään noin, vaikka olenkin nainen.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)