DJKaaos 13.02.2012 17:00:21 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Vitsi vitsi, hehehhe vapise Tero vitsti vitsi. Jani-Petteri on huonoin sketsihahmo ikinä. Sama. Yhtä "hauska" kuin joku Munamies. En tämän ohjelman suosiota ole koskaan oikein ymmärtänyt, mutta Usko on kyllä hauska hahmo ja onnistunut hyvin. Minä olen minä. |
Karipiirto 13.02.2012 17:26:00 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Vitsi vitsi, hehehhe vapise Tero vitsti vitsi. Jani-Petteri on huonoin sketsihahmo ikinä. Ei kyllä se huonoin ikinä meni jo edellisellä tuotantokaudella ja putosi ensimmäisenä eli shamaani pusutin. Jani-Petteri on hahmona huomattavasti enemmän laajennettavissa kuin moni muu hahmo on ollut. Eli paikkansa ansaitsee. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Antti1997 14.02.2012 04:31:35 | |
---|
novo: Olihan tää sarkasmia, olihan? No kun oliskin ollut, mutkun ei. :D |
novo 14.02.2012 11:47:01 | |
---|
Karipiirto: Jani-Petteri olisi hahmona huomattavasti enemmän laajennettavissa kuin moni muu hahmo on ollut. Ei siis kovin hyvin mene, kun tuota samaa paskaa on tarjolla ollut kauden läpi. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." |
AP 14.02.2012 12:19:57 | |
---|
Karipiirto: Jani-Petteri on hahmona huomattavasti enemmän laajennettavissa kuin moni muu hahmo on ollut. Eli paikkansa ansaitsee. Musta se juuri on huono nyt laajennuttuaan, kun siitä tiedetään enempi. Se oli alussa hauskempi kun oli niin neuroottinen ja sulkeutunut. Ehkä se oli sitten vaan jotenkin kertakäyttöhahmo. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
bedlam 14.02.2012 13:31:18 | |
---|
Jani-Petteri oli alussa oma suosikki, mutta ei ole Iina ihan keksinyt miten lähtä laajentamaan hahmon repertuaaria. Pointsit täytyy silti antaa siitä, että miten niin seksikkäästä naisesta saa sen seksin noin hyvin kätkettyä :D Usko ei alussa vakuuttanut, mutta hyvät munasaannostelut ja repeily omille jutuille on nostanut pointseja. http://www.petrified-eye.net |
Alfons Åberg 14.02.2012 13:47:32 (muokattu 14.02.2012 13:47:53) | |
---|
bedlam: Pointsit täytyy silti antaa siitä, että miten niin seksikkäästä naisesta saa sen seksin noin hyvin kätkettyä :D
Joku katolinen pappi olisi eri mieltä ja sanoisi että pikkupojassahan sitä seksiä onkin. Krhmmmm...takki. |
Disposable 15.02.2012 14:14:23 (muokattu 15.02.2012 15:45:27) | |
---|
Eikö kenestäkään muusta tuo Jani-Petteri ole melko ahdistava hahmo? Tuommoinen patoutumia sisällään kasvattava, syrjäytynyt nuori joka melkein kaikissa repliikeissä hokee jotain aggressiivista tai sitä "vapise"-hokemaa. Juuri nytkin esillä on tuo Imatran koulupuukotusjuttu, eikä tuo JP varmaan hahmona kovin paljon nuorempi ole. Paljon parempia hahmoja ovat nuo mitkä ovat tehty pilkkaamaan jotain ihmisryhmää (homopapit, vanhukset), mutta sitten vedetty niin pitkälle yli että kukaan ei voi pahastua mutta kaikkia naurattaa. Edit: Ja nyt on paljastunut että tuon puukotuksen syy oli koulukiusaaminen. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Wolfgang 15.02.2012 15:57:17 | |
---|
Disposable: Eikö kenestäkään muusta tuo Jani-Petteri ole melko ahdistava hahmo? Tuommoinen patoutumia sisällään kasvattava, syrjäytynyt nuori joka melkein kaikissa repliikeissä hokee jotain aggressiivista tai sitä "vapise"-hokemaa. Juuri nytkin esillä on tuo Imatran koulupuukotusjuttu, eikä tuo JP varmaan hahmona kovin paljon nuorempi ole. Paljon parempia hahmoja ovat nuo mitkä ovat tehty pilkkaamaan jotain ihmisryhmää (homopapit, vanhukset), mutta sitten vedetty niin pitkälle yli että kukaan ei voi pahastua mutta kaikkia naurattaa. Edit: Ja nyt on paljastunut että tuon puukotuksen syy oli koulukiusaaminen. Haittaaks se? Don't think twice it's all right. |
aivokuolio 15.02.2012 17:46:50 | |
---|
Disposable: Eikö kenestäkään muusta tuo Jani-Petteri ole melko ahdistava hahmo? Tuommoinen patoutumia sisällään kasvattava, syrjäytynyt nuori joka melkein kaikissa repliikeissä hokee jotain aggressiivista tai sitä "vapise"-hokemaa. Juuri nytkin esillä on tuo Imatran koulupuukotusjuttu, eikä tuo JP varmaan hahmona kovin paljon nuorempi ole. Paljon parempia hahmoja ovat nuo mitkä ovat tehty pilkkaamaan jotain ihmisryhmää (homopapit, vanhukset), mutta sitten vedetty niin pitkälle yli että kukaan ei voi pahastua mutta kaikkia naurattaa. Edit: Ja nyt on paljastunut että tuon puukotuksen syy oli koulukiusaaminen. Just tällä tavalla ajattelemalla maailman jokasen asian saa väännettyä jotaki loukkaavaksi. |
Karipiirto 15.02.2012 18:54:30 | |
---|
Disposable: Eikö kenestäkään muusta tuo Jani-Petteri ole melko ahdistava hahmo? Tuommoinen patoutumia sisällään kasvattava, syrjäytynyt nuori joka melkein kaikissa repliikeissä hokee jotain aggressiivista tai sitä "vapise"-hokemaa. Juuri nytkin esillä on tuo Imatran koulupuukotusjuttu, eikä tuo JP varmaan hahmona kovin paljon nuorempi ole. Paljon parempia hahmoja ovat nuo mitkä ovat tehty pilkkaamaan jotain ihmisryhmää (homopapit, vanhukset), mutta sitten vedetty niin pitkälle yli että kukaan ei voi pahastua mutta kaikkia naurattaa. Edit: Ja nyt on paljastunut että tuon puukotuksen syy oli koulukiusaaminen. Itse olen sitä mieltä että tuon Jani-Petterin funktio on juurikin tuoda se ikävä tosiasia karrikoidusti eteen. Hetken aikaa kenties naurattaa kunnes jollakulla alkaa raksuttaa että hetkinen, tuommoisia lapsiahan on ja se ei ole hyvä asia. Itse olin peruskoulussa juurikin niinä kultaisina vuosina kun rehtorit vielä pitivät palopuheita siitä miten koulukiusaamista "ei ole tässä koulussa", eli suomeksi: "Emme puutu arkaan aiheeseen vaan lakaisemme sen maton alle." Minusta ihan hyvä että J-P hahmona vähän tuo asiaa taas olkkariin. Joku älypää keksi että Rock kuoli vuonna -86. Minä synnyin -87. Olen niin katkera että menen kyllä kuselle sen haudalle, enkä lopeta ennen ku se nousee ja huutaa että "Nyt saatana loppuu se luruttaminen!!!" |
Rotuvaari 15.02.2012 23:51:18 (muokattu 15.02.2012 23:52:01) | |
---|
Disposable: Eikö kenestäkään muusta tuo Jani-Petteri ole melko ahdistava hahmo? Njet, ihan tavallinen koululainen, jollaisilla aika usealla on jonkinlaisia kasvuun liittyviä ongelmia. Uhoaminen liittyy kasvuprosessiin monilla ja rajoja haetaan tupakkapaikkojen jänskästä tai milloin mistäkin. Ja kaikki aikuiset ovat olleet lapsia - paitsi Michael Jackson -, olivatpa sitten enemmän tai vähemmän ongelmallisia. Jani-Petterin hahmo on kuitenkin aika kesy. Jollain tapaa hahmo kiteyttää aika monia lapsien kokemia hankaluuksia ja ongelmia yhteen nippuun, mutta ei sekään tee kenestäkään vielä puukottajaa. Noista lapsista kun suurimmasta osasta kasvaa täysin normaaleja aikuisia. Kuten allekirjoittaneestakin, vaikka synnyin kenkälusikka syvällä perseessä. E: poikittain, molemmista päistä terotettuna Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
TaikuriHärvä 18.02.2012 14:01:42 | |
---|
Lord of the strings: Sosiaalisessa kanssakäymisessä töissä ja vapaalla olen joutunut pohtimaan mahdollisuutta siitä olenko ihan oikeasti Suomen ainoa henkilö jonka mielestä tämä ohjelma on todella vaivaannuttavaa paskaa. Juu et. Ohjelman suosion syyt ovat kyllä täydellinen mysteeri meikäläiselle. Köyhempää huumoria saa hakea. "Olis tosiaan helpompaa jos kaikki myöntäisivät suoraan että olen oikeassa."
-Spiral |
carnation 18.02.2012 14:27:22 | |
---|
KaleviHärvä: Juu et. Ohjelman suosion syyt ovat kyllä täydellinen mysteeri meikäläiselle. Köyhempää huumoria saa hakea. Suosion syy on tarkkaan mietitty ja laskelmoitu esitysaika, vähän niin kuin Salkkareillakin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Meadow 18.02.2012 19:56:56 | |
---|
Paleface, ei... mitä... |
Sakmongkol 18.02.2012 20:00:16 | |
---|
Meadow: Paleface, ei... mitä... Hähhäh. Mutta mitä vittua nyt. Apua! |
carnation 18.02.2012 20:00:57 | |
---|
Jes, Robin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Tawsky 18.02.2012 20:10:21 | |
---|
Akun sananmuunnoksissa hädintuskin pysyy mukana. Taitaa taas viedä voiton. Ja hyvä niin. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Sakmongkol 18.02.2012 20:11:26 | |
---|
ADEHD: Akun sananmuunnoksissa hädintuskin pysyy mukana. Taitaa taas viedä voiton. Ja hyvä niin. Mutta vähän tylsää kun lähinnä noita samoja on jo kierrättänyt monta jaksoa. Tylsää. |
Hipelius 18.02.2012 20:17:07 | |
---|
Jani Toivola Jeesuksena nyrjäytti jotain pahasti pään sisässä. Mahtava THV-hetki. |