Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 528 29 30 31 32122 123 124 125 126
DJKaaos
24.01.2010 13:34:37 (muokattu 24.01.2010 13:35:53)
sikki-six: Nyt unohtui listalta Suomen ylivoimaisesti paras futisselostaja: Tuomas Virkkunen. (Niin minähän jampan tossa jo mainitsin...)

Ei unohtunut, sillä hän ei kuulu mun listalle. ;<

Itsehän en jaksa kuunnella Virkkusen vouhotusta juurikaan nykyään. Asiantuntemuksesta, huumorista ja intohimosta lajiin kuitenkin propsit hälle. Eniten tökkii se puheen tietynlainen intonaatio ja ne venytykset ja yliääntäminen. En tiedä, mutta tuntuu kuin tuo olisi lisääntynyt vain vuosien aikana.

E: Ja siis nuo mun mainitsemat selostajat eivät olleet mikään varsinainen "lista". Jurgens, Karhu tai Innanen, ei kukaan kuulu mun selostajien TopFemmaan.
Minä olen minä.
reino
24.01.2010 13:45:39
Jarmo Lehtinen on paras. Sanokaa mitä sanotte
ding-dong
Funkånaut
24.01.2010 14:06:04

Kyllä suomalaisista futisselostajista Virkkunen on ykkönen.

http://www.youtube.com/watch?v=_ngFLsvs2A0 Kuten näkyy.

Kuka muu eläytyisi muka tällä tavalla peliin? Mutta parhaat selostajat tulevat ehdottomasti Etelä-Amerikasta. Ne puolen minuutin GOOOOOOOOOOOOOLLLLL! -huudot kuuluu ehdottomasti futisselostukseen. Tosin toinen ääripääkin on mahtava. "Maradona tulee ja harhauttaa. Maradona tekee maalin. Jipii."
Do fries go with that shake?
rockitsb
24.01.2010 18:31:05 (muokattu 24.01.2010 18:33:27)
Kun täällä nyt noista selostajista puhutaan niin katsoin tänään tuon Stoke - Arsenal pelin Urheilukanavalta ja siellä oli semmonen kaveri kuin Tero Karhu. Ja sillä on ärrävika...ei sinällää mitenkään hauskaa, mutta miten tommosta selostajaksi päästetään. Samoin lauseiden muodostaminen teki vaikeuksia, sanojen välissä saattoi olla välillä valehtelematta 5 sekuntia väliä, jotenkin vaikeeta kuunnella tuommosta. Sitten kun tuo aRsenal oli vielä vastassa niin huhhuh, huvittavaa oli kun loppupelistä puhuikin vaan Gunnerssista missä tuon ärrän voi lausuttaessa ohittaa helposti.
"Talousuutiset on tehty vaa sitä varten et tekis täst salkkari odottamisesta entistä tuskasempaa ja vittumaisempaa"
Ziggy Bubba
24.01.2010 18:39:26

rockitsb: Sitten kun tuo aRsenal oli vielä vastassa niin huhhuh, huvittavaa oli kun loppupelistä puhuikin vaan Gunnerssista missä tuon ärrän voi lausuttaessa ohittaa helposti.

Toinen vähä-ärräinen kiertoilmaus ois ollut "tykkimiehet", pitäsköhän vihjata :)
The Crookmachine Project
DJKaaos
24.01.2010 18:40:06
rockitsb: Kun täällä nyt noista selostajista puhutaan niin katsoin tänään tuon Stoke - Arsenal pelin Urheilukanavalta ja siellä oli semmonen kaveri kuin Tero Karhu. Ja sillä on ärrävika...ei sinällää mitenkään hauskaa, mutta miten tommosta selostajaksi päästetään. Samoin lauseiden muodostaminen teki vaikeuksia, sanojen välissä saattoi olla välillä valehtelematta 5 sekuntia väliä, jotenkin vaikeeta kuunnella tuommosta. Sitten kun tuo aRsenal oli vielä vastassa niin huhhuh, huvittavaa oli kun loppupelistä puhuikin vaan Gunnerssista missä tuon ärrän voi lausuttaessa ohittaa helposti.

Juu u, sama kaveri, josta jo jauhoin edellisellä sivulla.

Saas nähdä vaatiiko Wenger jälleen rajaheiton poistamista jalkapallosta, kun taas Delapin linko puri.
Minä olen minä.
carlos
28.01.2010 00:10:47
Niin vaan punaiset rynni kotonaan 3-1 voiton ja meni etiäppäin carling cupissa. Tessu heitti cityn ainokaisen.
by the grace of God
Secreterial
31.01.2010 19:57:38
Olipas taas loistavaa futista. Arsenal vs. ManU. Ei voi kuin (taas) nostaa hattua Rooneylle, on se vaan niin tajuttoman kova jätkä. Pelaa koko pelin ja raataa kyllä tosi paljon kentällä. Mutta tärkeintähän oli vaan se, että ManU voitti.
DJKaaos
31.01.2010 20:02:16
Manulta kokonaisuudessaan erittäin vahva esitys läpi ottelun. Arsenal oli ihmeellisen löysä ja passiivinen. Käsittämätöntä seisoskelua etenkin niissä maaliin johtaneissa tilanteissa.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
01.02.2010 00:01:45 (muokattu 01.02.2010 00:02:16)

Ei noilla Arsun "pikkupojilla" isoissa peleissä pärjää, taas se nähtiin. Varovaista nysväämistä varsinkin tuo pelinrakentelu - röyhkeys ja määrätietoisuus puuttui koko jengiltä. Edes Fabregas ei ottanut kunnon roolia joukkueessa. Tuo Almunia on muuten veskana yks iso vitsi. Miten voi noin virheherkkä ja epävarma veskari olla noin ison joukkueen ykköskassari? En tajua.

Asennepuolella on hauska verrata Arsenalin joukkuetta Wayne Rooneyyn, ei ihme kuka voitti. Rooneyllä alkaa olla itseluottamus ja taidot jo todella kovalla tasolla - saas kattoa löytyykö MM-skaboissa Englannin paidassa samaa räjähtävää menoa. Nanista en ole ikinä oikein tykännyt, mutta olipa hienoa peliä jannulta.
The Crookmachine Project
reverend
07.02.2010 14:04:18
Kerrankin kävi arpaonni arvonnoissa, eikä olla jo tässä vaiheessa menetetty kisapaikkaa. Lohkon kakkoseksi on tällä kertaa hyvät mahdollisuudet.

Lohko E 2012 EM-karsinnoissa:

Hollanti
Ruotsi
Suomi
Unkari
Moldova
San Marino
DJKaaos
07.02.2010 14:05:11 (muokattu 07.02.2010 14:05:58)
E: Hidas.

Lohkovoittajat ja paras lohkokakkonen etenevät suoraan lopputurnaukseen. Kahdeksan muuta lohkokakkosta pelaavat kaksiosaisen jatkokarsinnan.
Minä olen minä.
Ziggy Bubba
07.02.2010 14:33:59 (muokattu 07.02.2010 14:35:59)

Musta toi on oikein hyvä lohko Suomelle. Hollanti on se selkeästi pahin peikko, mutta toivotaan että jengistä ei löydy niitä entisaikoijen Ruudin tyylisiä ratkaisijoita. Noi suvereenit yksilöt on ollu myrkkyä vuosikaudet, kuten viimeks A. Arshavin. Jos Dirk Kuyt on Hollannin pahin pelote karsinnoissa, niin aika vähän on hätää :) Noh, onhan siellä Huntelaaria sun muuta vielä lisäks, mutta ei mitään vaikkapa Rooneyn, Villan tai Torresin kaltasta matsintappajaa taida löytyä. Se tietää Huuhkajille hyvää.

Ruotsi oli just hyvä vaihtoehto kakkoskorista, siellä ei taida olla maajoukkue ihan parhaassa tikissä nykypäivänä.. Unkarin pitäis olla täysin voitettavissa himassa ja vieraissa. San Marino nyt on pakko voittaa mikä päivä tahansa, jos haluaa mitään futiksessa saavuttaa. Moldovasta ei paljon tietoa ole, eiköhän tuokin ihan voitettavissa ole...

Se oli niin Suomen näkönen lohko se A, olin jo melkein saletti että samaan tuttuun sakkiin joutuu Suomi taas - huhhuh, ei ois ollu helppo lohko.
This Is Sonar Transistor...
DJKaaos
07.02.2010 15:14:28
Tosiaan lohkon kakkospaikkaan ihan hyvät mahikset. Hollanti ottanee ykköspaikan, mikäli ei suuremmin rykellä. Ruotsi ei ole enää se sama Ruotsi, jota on totuttu näkemään tässä parina viime vuosikymmenenä. Ensi kesän kisat jäivät haaveeksi ja profiilipelaajien määrä ulkomaisissa huippusarjoissa on romahtanut. Ruotsi on nyt uuden ajan kynnyksellä, joten tässä olisi Suomen iskun paikka. On myös erittäin mielenkiintoista kohdata nimenomaan Ruotsi karsinnoissa, sitä kun ei ole lähes pariinkymmeneen vuoteen tapahtunut.

Lohkon muista maista Unkari lienee hieman arvoitus. Pahat muistot varmasti monella Unkarista, mutta miten lie pelaavat nykyään. Kotikentällään varmasti paha, mutta lähtökohtaisesti neljä - jopa kuusi - pinnaa Unkarilta on täyttä realismia. Moldovalta ja San Marinolta on tultava täydet pisteet.

sikki-six:

Se oli niin Suomen näkönen lohko se A, olin jo melkein saletti että samaan tuttuun sakkiin joutuu Suomi taas - huhhuh, ei ois ollu helppo lohko.

Älä.... Niin Suomen lohko, että ei mitää järkeä. Onneksi ei toteutunut.
Minä olen minä.
teg
07.02.2010 16:26:03
Ei oo helppoo ei. Hollanti ja Ruotti selvät ennakkosuosikit, Unkari aiheuttaa vieläkin painajaisia stadionilla aikanaan olleille (tiedätte kyllä, mitä tarkoitan, mikäli paikalla olitte. Ne viime htket eivät unohdu koskaan.)
Veikkaan, että Ruotsi peliin aikovien kannattaa olla hereillä, kun liput tulevat myyntiin. Voi olla kysyntä kohdallaan.
Hargon
08.02.2010 08:30:30
teg: Unkari aiheuttaa vieläkin painajaisia stadionilla aikanaan olleille (tiedätte kyllä, mitä tarkoitan, mikäli paikalla olitte. Ne viime htket eivät unohdu koskaan.)

Mmm...Suomi-Unkari

http://www.youtube.com/watch?v=aT-q65Qjy1M (katselu omalla vastuulla)
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
carlos
08.02.2010 09:07:11
reverend: Kerrankin kävi arpaonni arvonnoissa, eikä olla jo tässä vaiheessa menetetty kisapaikkaa. Lohkon kakkoseksi on tällä kertaa hyvät mahdollisuudet.

Eiköhän tää mene taas niin, että Hollannista otetaan voitto ja tasuri, mutta Moldovalta otetaan pataan kotikentällä.. :)
by the grace of God
paavi
08.02.2010 10:09:40
carlos: Eiköhän tää mene taas niin, että Hollannista otetaan voitto ja tasuri, mutta Moldovalta otetaan pataan kotikentällä.. :)

Tää lohko on tosi kiva yllätys. Mä taidan mennä Moldovaan tsekkaa matsin, kun löytyy sukua sieltä päin. Viimeks kesällä kävin siellä. Ei oo kyllä paljon tietoa niiden fudiksen tasosta...
W-Man
08.02.2010 14:56:40
Toivottavasti ruotsalaiset esittää karsinnoissa Suomea vastaan samanlaisia otteita kuin Pontus tässä:

http://www.youtube.com/watch?v=h661NiA699s
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa..
DJKaaos
08.02.2010 15:41:23 (muokattu 08.02.2010 15:42:35)
Sauli Niinistölle helvetin pitkä miinus ennen karsintaa antamastaan haastattelusta. Niinistö oli tietenkin Palloliiton puheenjohtajana arvonnassa läsnä ja häneltä kysyttiin, että minkäkölainen olisi puheenjohtajan toivelohko. Niinistö toivoi lohkoon "jotain isoa maata, kuten Ranska tai Italia." Niinistö elää edelleen siinä maailmassa, jossa ennen karsintoja toivotaan lohkoon mahdollisimman isoja kaloja, jotta nähdään maailmantähtiä ja samalla täytetään Stadikan katsomot ja liiton rahakirstut. Toki Niinistö on liiton pamppu ja ajattelee myös taloudellisia asioita, mutta tuossa kommentissa ei ollut siitä kyse. Kommentti lähinnä paljasti karulla tavalla Niinistön mitäänsanomattomuuden jalkapallon saralla.

Sauli Niinistöllä ei ole jalkapallosta mitään sanottavaa, hän ei ole laji-ihminen, eikä hänellä ole minkäänlaista ymmärrystä lajikulttuurista. Ainoa positiivinen asia tähän mennessä on ollut se, että Niinistö on ymmärtänyt pysytellä kohtuullisen sivussa ja antanut adjutanttiensa hoitaa hommat.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)