Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 528 29 30 31 3298 99 100 101 102
RänxY
23.10.2008 22:49:39
Onko tää Kalle nyt joku vähän isomman porukan inside-joke? Epäilyttää.
"I refuse to join any club that would have me as a member." Groucho Marx
Meadow
23.10.2008 23:00:46 (muokattu 23.10.2008 23:00:56)
Melekoonen pommi! Olin aivan satavarma että Kalle putoaa.
papitsu
23.10.2008 23:01:54

Samoin. Aika omituista meininkiä kyllä.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Hannu H.
23.10.2008 23:02:14

Saas kattoo mitä hjuumoria seuraaval kerral tulee kallelta..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Fuzzy Boner
23.10.2008 23:03:39 (muokattu 23.10.2008 23:04:17)
Tää on mun mielipide nyt vaan, mut tässä vaiheessa kisaa mun mielestä pitäis ehottomasti laulaa suurelle yleisölle tuttuja hittejä jos haluaa päästä "helposti" jatkoon.

Tai toinen vaihtoehto, että vetää todella näyttävästi jotain...

Mut niinku sanottu, vaan mielipide.
jazzmies
23.10.2008 23:03:42

Mä tiesin että Wallu putoaa, koska näin myös edellisen Idolsin. Siinäkin aina joku putosi.
Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto -
Notefix
23.10.2008 23:06:50

Tää on mun mielipide nyt vaan, mut tässä vaiheessa kisaa mun mielestä pitäis ehottomasti laulaa suurelle yleisölle tuttuja hittejä jos haluaa päästä "helposti" jatkoon.

Jep, jotenkin noin. Eipä siinä mitään, kansa tietää.
"Layers of layers of shit!"
loosah
23.10.2008 23:09:44
Kunhan vaan se Pete Parkinsson voittaa.
GIGO
gemisti
23.10.2008 23:10:22 (muokattu 23.10.2008 23:10:56)

Mut tää Wellun piisihän jopa oli, tunteellisten mainosten uhrien äänien piti olla taattu!

En olis ihan heti uskonut että Wellu putoaa, mutta ehkä se on vain sen saaman palstatilan luoma harha, että se jotenkin jo kuuluu kalustoon, ja sit jengi yllättyy, kun laulu ei sittenkään riittänyt. Ei sinänsä, munsta hyvin veti, en olisi pudottanut ainakaan tänään.
..ja öisin nukun.
JPQ
24.10.2008 00:36:53

Samoin. Aika omituista meininkiä kyllä.

näkemättä tätä Wellun pudotus kisaa arvelin kyllä että kalle lähtee ja ensi viikolla Vesa. tai enintään toisinpäin mutta kuten tiedämme ihmiset eivät ymmärrä sitä mikä oikeasti hyvää.
Ozzyneito
24.10.2008 00:39:58

näkemättä tätä Wellun pudotus kisaa arvelin kyllä että kalle lähtee ja ensi viikolla Vesa. tai enintään toisinpäin mutta kuten tiedämme ihmiset eivät ymmärrä sitä mikä oikeasti hyvää.

No Wellun tai Kallen putoamista minäkin toivoin. Wellu oli ennen kaikkea hajuton ja tylsä, Kalle lähempänä paskaa. Paremmalla biisillä olis Wellu ollut jatkossa. Lisäksi koko Wellun persoona on alusta asti ärsyttänyt.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Wolfgang
24.10.2008 00:44:39
Kunhan vaan se Pete Parkinsson voittaa.

Meikäläistä häiritsi tossa Peten rykäsyssä jotenki se vakavuus, jolla se tuntu itteensä ja esitykseensä suhtautuvan...
Tarkotan siis, että kun tollasella meiningillä vedetään Danko Jonesin banjo-sovitusta niin siinä on väkisinkin komiikkaa mukana, mut Pete vaan kuunteli tuomareiden kehuja haudanvakavana ja kiitti vielä imelästi ylöisöä niin kun ois jotain jotain suurta sydäntäsärkevää juuri itsestään antanut: "Olitte tosi hyvä yleisö ja annoitte voimaa!" Ois vaatinu edes vähän pilkettä silmäkulmaan.

En ole varma tajusinko itsekään mitä tarkoitan...
Don't think twice it's all right.
Rattata
24.10.2008 07:49:06
Ei hemmetti. Kallen olisin jälleen tiputtanut. Ei sitä sen laulua kestä, aivan hirveää eikä se edes ole nättipoika...miten se pääsee oikein jatkoon? Ehkä sillä on isot kannattajajoukot.
JCM
24.10.2008 08:46:08

Aikamoinen yllätys, että Wellu putosi.

Mut ei Wellu ois kisaa voittanu kuitenkaan. Toivottavasti ei voita Kallekaan, sen verran se tulee muita perässä. Henk. koht. mulla ei oo noista suosikkia, koska ei noista kukaan oo tehny oikeastaan kummoistakaan vaikutusta muhun.

Peten veto eilen oli hyvä, mut se ei ollu oikeaa laulamista niinkään. Tosin tällaisen Idolin pitää taipua rokkaamaankin tarvittaessa. Peten laulutaidoista en oo oikein vielä selkeää kuvaa saanut, mutta katotaan ens skaba jos se vähän valkenis:)
Musta Arkipyhä
24.10.2008 09:06:42
Yllättävää todella.Laulullisesti pidin heikoimpana juuri Kallea.Vähän tuli mieleen Blaze Bayleyn Dickinson-"tulkinnat" Maidenissa :-)

Minusta toi Rebel Yell kun oli sellainen "läpijollotus".

No saas nährä.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
bedlam
24.10.2008 09:27:07 (muokattu 24.10.2008 09:27:36)

kiitti vielä imelästi ylöisöä niin kun ois jotain jotain suurta sydäntäsärkevää juuri itsestään antanut: "Olitte tosi hyvä yleisö ja annoitte voimaa!" Ois vaatinu edes vähän pilkettä silmäkulmaan.

Minusta tuossa yleisön kiittämisessä oli nimenomaan vähän kieli poskella -asennetta.

Wellu oli kyllä huono tänään ja viikko sitten. Symppiksen olonen tyyppi, mutta ei laulu toiminu. Kalle selkeästi heikoin lenkki, mutta siinä on sentään huumoriarvoa rutkasti. Haluaisin kuulla Metallicaa tyypin laulamana, kun vetää muutenkin ne Hetfield-maneerit överiksi. Exit lighTTAAH, endöör naiTTAAH.
eth0
24.10.2008 09:41:38
Haluaisin kuulla Metallicaa tyypin laulamana, kun vetää muutenkin ne Hetfield-maneerit överiksi. Exit lighTTAAH, endöör naiTTAAH.

Saisi opetella lisää maneereita. Olisi aika mahtava, jos liittäisi mukaan vielä Thomas Gabriel Warriorin "Öht".. fraasien väliin.
Tupuna
24.10.2008 09:49:37
Pete Parkkonen oli julmetun hyvä eilen. Mahtava esiintyjä, jota ei ole kiusaannuttavaa katsoa! Sen sijaan Kalle ois saanu pudota. Aivan kaameeta kuunneltavaa ja katsottavaa koko jätkä. Wellulle sentään täytyy antaa esiintymisestä pisteitä, vaikka laulu olikin aika laimeaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi
jazzmies
24.10.2008 10:33:19
Aivan kaameeta kuunneltavaa ja katsottavaa koko jätkä.

Munsta Kallen rokkimaneerit ovat jo ihan mahtavia loppu-UUAAHAMMAHEEAHHW! Kalle on ihan parasta!
Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto -
Kirjoitus virhe
24.10.2008 11:13:12
Pete veti yllättävän räväkästi. Veikkaan ja toivon että on finaalissa. Vesa laulaa ehkä eniten sävelelleen ja hyvällä äänellä mutta koopin saundi on parhaimmillaan ihan hullun hieno. Kalle tippuu seuraavaksi. Ne maneerit joka ikisen rivin loppuun käy raskaaksi.
Fuck that! I want my rockstars dead! -Bill Hicks
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)