NHR 08.09.2008 17:40:17 | |
---|
No juu, tuli sitte tosiaan tota tooksouta katteltua, kun porukoilla vknloppuna kävin, sen mitä jääkiekon (vanahaisäntä tietysti katto sitä!) mainoskatkoilla kerkesin kattoo. Ensvaikutelma oli, että jotenki aika surkeeta sakkia taas. Mut niin se on varmaan ollu kyllä joka vuosi vielä tässä vaiheessa muutenki. Eipä hirveesti harmita, vaikkei itellä telkkari enää näykään. Ihan oikeet tyypit tuntu kyllä tippuvan ja ihan oikeessa järjestyksessäki, ainaki noin niinku dramaturgisesti aatellen: tää Minna ehti jo innostua ja veisata jotain "I'm still standing" -veisua siinä minkä siltä "herpppekkssseltään" kerkis, mut eipä tainnu plikalla kuitenkaan olla mitään turhia kuvitelmia omista mahiksistaan, kun ilmotettiin, että nyt muuten lähtee sitte vielä toinenki tyyppi: "Tuokaa mun kengät!" :D Ja sitä keesitukkasta chevroletinjätkäkaveria nauroin kyl jo siinä vaiheessa, kun se Risto sieltä oli lähteny: "Ihanku joku lottovoitto ois tullu!" XD Mitään varsinaisia suosikkeja ei oikeen ton perusteella vielä ehtiny tulla, mut se viiksekäs pitkätukkasempi jätkä vaikutti ihan mukavalta, samoin se yks tumma likka, vissiinki just se, joka oli palopäällikkönäki. Muut oli enempi tai vähempi vaan ärsyttävän tuntusia, mikä toisaalta saattaa myös tarkottaa mielenkiintosempia... hmm, just ne nössöimmät sinne varmaan taas lopuks jää kumminki, aluks kukaan ei ees huomaa äänestää niitä ja lopussa on jo vähä liika myöhästä sitte... Mikäs se viiksijuttu muuten mahto olla? Jotain tekoviiksiäkö niillä oli, vai kasvaako ne joillain vaan muka noin nopeesti? Enusko! Homotyypin seksuaalinen suuntautuminen sinänsä ei niinkään ärsytä, mut miks pitää olla noin jumalattoman stereotyyppinen homo!? Vaikuttaa pikkasen niinku joltain omalta showlta tommonenki kyllä. No, niinku joku jo muistaakseni tässä ketjussa toteskin: kun kerran viimevuonna voitti homo, niin tänävuonna jokainen on sitte vähintäänki bi. Mut tuskinpa kukaan jaksaa mitään 24h-showtakaan ylläpitää kolmee kuukautta, joten kaipa se sit vaan on tommonen ihan oikeesti. Sauli oli viimevuonna mun mielestä kuitenki aika jees. Einari taas ei ollu. "It's really something other than else!" |
ruusteri 08.09.2008 17:46:02 | |
---|
Ne talk showt on toteutettu aika pyllysti. Ei mitään jännitystä kun tulokset näytetään kokoajan. Loppuhuippennuksena vielä 5 min. ennen äänestysten loppumista näytetään tulokset ja päälle sanotaan että "VIELÄ VOIT VAIKUTTAA" |
Exhausted 08.09.2008 18:14:23 | |
---|
Ne talk showt on toteutettu aika pyllysti. Ei mitään jännitystä kun tulokset näytetään kokoajan. Loppuhuippennuksena vielä 5 min. ennen äänestysten loppumista näytetään tulokset ja päälle sanotaan että "VIELÄ VOIT VAIKUTTAA" Nääh, tuossa on se pointti, että saadaan ihmiset vielä viime hetkellä lähettämään ääniä = rahaa. Prosenttiosuuksiahan ei paljasteta ennen loppua, etteivät ihmiset voi nähdä onko tilanne oikeasti mahdoton (kuten eilen oli). |
DJKaaos 08.09.2008 18:32:00 | |
---|
Ne talk showt on toteutettu aika pyllysti. Ei mitään jännitystä kun tulokset näytetään kokoajan. Loppuhuippennuksena vielä 5 min. ennen äänestysten loppumista näytetään tulokset ja päälle sanotaan että "VIELÄ VOIT VAIKUTTAA" Perseestä ne on. Itteeni eniten ärsyttää toi yleisön joka väliin tapututtaminen. Minä olen minä. |
Deep Shadow 08.09.2008 18:59:11 (muokattu 08.09.2008 19:01:11) | |
---|
Ne talk showt on toteutettu aika pyllysti. Ei mitään jännitystä kun tulokset näytetään kokoajan. Loppuhuippennuksena vielä 5 min. ennen äänestysten loppumista näytetään tulokset ja päälle sanotaan että "VIELÄ VOIT VAIKUTTAA" Mua vitutti ihan suunnattomasti se, että Vappu hoki koko ajan, että ainoa tapa muuttaa tilannetta on antaa Markolle miinusääniä. Ylipäätään tuo plus/miinusäänestys on ihan turhaa epätoivoista draaman rakennusta. e: Lukiko kukaan muuten Hesarin kuukausiliitteestä sitä business edition BB juttua? Leuka maassa kohti uusia murheita |
Kimmo72 09.09.2008 00:21:15 | |
---|
Sormileikkejä peiton alla ala Tero & Marianne.. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Disposable 09.09.2008 09:17:48 | |
---|
Risto oli kyllä kova jätkä. Kävi panemassa kuumaa blondia talossa ja lähti menemään. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Kampela77 09.09.2008 13:26:23 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Dunga 09.09.2008 13:27:32 | |
---|
Interstellar overdrive. |
elbowski 09.09.2008 22:31:28 | |
---|
Kanavasurffauksen yhteydessä oli pakko pysähtyä ihmettelemään että onko Matti-Esko Hytönen talossa asukkaana? Look, let me explain something. I'm not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. That or His Dudeness... Duder... or El Duderino, if, you know, you're not into the whole brevity thing... |
masterhat 09.09.2008 23:32:58 (muokattu 09.09.2008 23:33:08) | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Mättöpiiska 10.09.2008 02:29:09 | |
---|
Risto oli kyllä kova jätkä. Kävi panemassa kuumaa blondia talossa ja lähti menemään. Ei kyllä mun mielestä kovin kuuma. Silmät on kuin kaksi tähteä - yhtä kaukana toisistaan. |
MrHands 10.09.2008 04:51:50 | |
---|
KKKKKKKKKKUOOOOKKKKAAAAAKS! |
Disposable 10.09.2008 10:44:28 | |
---|
Ei kyllä mun mielestä kovin kuuma. Silmät on kuin kaksi tähteä - yhtä kaukana toisistaan. No kaulasta alaspäin sitte. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
NHR 10.09.2008 11:00:30 | |
---|
No kaulasta alaspäin sitte. Ei ollu kyl munkaan mieleeni juur yhtään, vaikka onhan se TOSTA PORUKASTA aika selkeesti just se "kuumimman" näkönen (vähä samantapanen kunnia ku vaikka joku "Kongon paras jääkiekkojoukkue"), naama ja olemus muutenkaan ei vaan jostain syystä onnistunu mua viehättään pätkääkään. "It's really something other than else!" |
bedlam 10.09.2008 11:11:01 (muokattu 10.09.2008 11:12:17) | |
---|
No kaulasta alaspäin sitte. Navasta alaspäin ehkä. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Disposable 10.09.2008 11:18:53 | |
---|
No pääpointti oli että jätkä kävi vähän kokeilemassa billua ja lähti pois. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Tupuna 10.09.2008 14:20:28 | |
---|
Mia vaikuttaa kyllä ihqlta, mitä nyt itse olen seurannut. No huhhuh. Mia on juuri sellainen omasta mielestään tosi cool pikkutyttö, joka ei vielä tiedä oikeasta elämästä yhtään mitään. Sen mielestä on sairaan siistiä olla "rock" ihan vaan sen takia, että se on mukamas coolia ja siistiä. Kitaratunteja 2 vuotta työväenopistossa ja huono lauluääni eivät vielä tee rokkaria. Sen sijaan omahyväisen kakaran se siitä tekee. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! Musiikkiaiheinen blogini: http://tupuna.blogs.fi |
Dunga 10.09.2008 14:52:16 | |
---|
No huhhuh. Mia on juuri sellainen omasta mielestään tosi cool pikkutyttö, joka ei vielä tiedä oikeasta elämästä yhtään mitään. Sen mielestä on sairaan siistiä olla "rock" ihan vaan sen takia, että se on mukamas coolia ja siistiä. Kitaratunteja 2 vuotta työväenopistossa ja huono lauluääni eivät vielä tee rokkaria. Sen sijaan omahyväisen kakaran se siitä tekee. Samoja aatoksia täälläkin. Cheryll osui eilisessä arviossaan melko oikeaan. Täys teinihän se vielä on, kaikkine kiukutteluineen. Interstellar overdrive. |
DJKaaos 10.09.2008 15:02:29 | |
---|
No huhhuh. Mia on juuri sellainen omasta mielestään tosi cool pikkutyttö, joka ei vielä tiedä oikeasta elämästä yhtään mitään. Sen mielestä on sairaan siistiä olla "rock" ihan vaan sen takia, että se on mukamas coolia ja siistiä. Kitaratunteja 2 vuotta työväenopistossa ja huono lauluääni eivät vielä tee rokkaria. Sen sijaan omahyväisen kakaran se siitä tekee. Ihan samaa mieltä. Jotenkin niin väkinäisen teko-rock koko muija. Minä olen minä. |