![]() 23.03.2007 17:41:22 | |
---|---|
huomasku muut sitä et anna unohti Juanesin biisin alusta sanoja? se oli kumartuneena ja sano jotain "mmmnannanan" :D Juu huomasin :) Sattuuhan sitä. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 | |
![]() 23.03.2007 17:44:24 | |
huomasku muut sitä et anna unohti Juanesin biisin alusta sanoja? se oli kumartuneena ja sano jotain "mmmnannanan" :D sehän olis voinu ihan hyvin sanoo mitä vaan espaniaksi kun ei kukaan olis tajunnut,. Toki. Nauratti. Kristiinan olisi pitänyt tippua, Kristian oli reilusti paras noista neljästä. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! | |
![]() 23.03.2007 18:01:38 | |
Ei Kristiina nyt niin pölvästi ole, että alkaisi poseeraamaan ja rääkymään. Hän on tullut laulamaan ja tulkitsemaan. Kristiina voittoon! Sepä tosiaan kertookin tosiaan tulkinnasta ja kappaleeseen syventymisestä, kun ei edes tiedä oikeita sanoja. I reject your reality and substitute my own! | |
![]() 23.03.2007 18:11:18 | |
Ei puhuttele minuakaan tämänikäisenä, mutta jostain syystä pidän tuosta jäbästä muutoin, koska uskaltaa sanoa vastaan näille "kaikkitietäville" tuomareille. Mielestäni tuo vastaan inttäminen oli myös hyvä juttu. Ärsytti suunnattomasti tuo naistuomarin lapsellinen asenne ja paskanjauhaminen. Harmi vain, että Arille ei annettu mahdollisuutta tukkia tuomareiden suut. | |
![]() 23.03.2007 18:28:03 | |
ari led zeppelin oli mielestäni pirun hyvä....mutta vois lopettaa sen raspin käytön kun sitä puhdasta ääntä aina tulee odoteltua. Muuten en tajua kyl mitä vikaa oli rock n rollissa kaikkien mielestä, linkittäkää tähän parempia vetoja, jos planttia ei lasketa. Et oo Led Zepplicasta kuullut? En oo rokänrollia niiltä kuullut, mutta tuo Misty Mountain Hop kuulosta aika autenttiselta sivulla www.led-zepplica.com. Jätkät on tyhmiä, mutta laulut on tekijöitänsä viisaampia. | |
![]() 23.03.2007 18:38:07 | |
Kyllä kansalla on vielä jokin käsitys siitä, mitä musiikki on Tokkopa. Tuntuu koko ajan enemmän, että ei tässä ole musiikin kanssa juurikaan tekemistä. Se näkyy jo siinäkin, että Kristiina on jatkossa; kappalevalinnat naurettavan varmistellun kliseisiä "ihan kiva" -biisejä. Toisaalta eihän mun tarvii kattoa, jos en tykkää. | |
![]() 23.03.2007 18:43:09 | |
Nikula on kokenut radiopersoona. Ja aivan täysi urpo. Osoitti sen taas eilen kiitettävästi, kun lähti lässyttämään jostain Juanesista. Noh, pitihän poliisin päästä pätemään. Ari oli eilisen session heikoin. Zepukassa oli draivia, mutta jotenkin läpilauletun oloinen. Hunting high and low oli todella ponneton performanssi. Lisäksi tämä tuomareille mussuttaminen on helvetin turhaa touhua. Jos ei jannu tajua tämän kilpailun ideaa, niin minusta saisi oma-aloitteisesti jättää leikin kesken. Sitten vielä tämä Zeppelinin ja Straton samankaltaisuudesta märiseminen. Tässä kilpailussa ne on ihan samaa kamaa. Minä olen minä. | |
![]() 23.03.2007 18:45:19 | |
Mun mielestäni taas Nina Tapio oli oikeassa siinä, että Ari vetää samanlaisia biisejä. Ja joo, Ari rupesi sitten sanomaan vastaan että biisit on ihan eri vuosikymmeniltäkin jne jne, mutta ei se kaikkiin katsojiin kuulosta siltä. Mä en enää edes muista mitä se on aiemin laulanut, paitsi Pianomanin, ja seki oli semifinaalseissa. Mutta sitten taas Kristiinan ja Annan biisit muistan paremmin. | |
![]() 23.03.2007 18:56:35 | |
http://www.youtube.com/watch?v=CauX5Djh25Y Tämä on oikeasti hyvä veto. Sanoi Musti, kun muniaan nuoli. Tottakai jotain Nina Tapiota ärsyttää kun ei ymmärrä hevimusiikista mitään, mutta Ari lauloi idoleittensa biisejä, aivan kuin pitikin. Ehkä kehitystä ei siksi ole tapahtunut kun Ari on nyt ainakin finaalikolmikon parhain laulaja, ääni on aivan vertaansa vailla kun otetaan huomioon genre: Arin ääni on heviä varten. Enpä ole ennen kuullut, että hevilaulajan kuuluu kuulostaa ponnettomalta. Miksi muuttua kasvottomaksi massateini-R'n'B -kiekujaksi kun se mistä itsekkin tykkää on heviä? Suomessa jos missä hevikin myy. Voi jösses - Koivusen esiintyminen ja lavakarisma on korkeintaan keskinkertaista Singstar-tasoa. En ole nähnyt yhtään uskottavaa esitystä pojalta. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa | |
![]() 23.03.2007 19:29:28 (muokattu 23.03.2007 21:28:13) | |
En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi näitä kilpailijoita pitää vähätellä ja haukkua. Tuntuu että jotkut pitää itseään niin tietävänä millaiselta laulajan pitää kuulostaa ja miltä ei. Olkaa hyvä ja lopettakaa. Mielitpiteitään voi tuoda esille mutta ne voidaan myös ilmoittaa asialliseen sävyyn. Niitä ei tarvitse suoltaa absoluuttisena totuutena, varsinkaan ilman minkäänlaisia perusteluja. Se on ainoastaan naurettavaa. Jos otetaan esille keskustelun sääntö numero 10... Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. ...niin ainakin itse huomaan, että jotkut käyttäjät kirjoituksillaan loukkaavat kilpailijoita ja heidän kannattajiaan. Mod.huom. Jäähyjä on tästäkin ketjusta jaettu ja nyt liikutaan nillä rajoilla, että aiheesta keskustelu siirretään kiellettyjen aiheiden joukkoon. Asiallista kritiikkiä saa esittää, mutta ulkonäköön tms. alle vyön menevään kommentointiin ei ole täällä sijaa. Seuraamme tilannetta, mutta vertaiskontrollikin olisi hyväksi. Miettikää vaikka jokaista kommenttia kirjoittaessa, miltä tuntuisi saada samansisältöistä kommenttia omasta esiintymisestä. Jos yhä tuntuu reilulta, niin painetaan sitä Lähetä-nappia vasta sitten. Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä. | |
![]() 23.03.2007 19:56:05 | |
Ei Kristiina nyt niin pölvästi ole, että alkaisi poseeraamaan ja rääkymään. Hän on tullut laulamaan ja tulkitsemaan. Kristiina voittoon! Herra musiikkiprofessuurin mielestä Led Zeppelin edustaa poseeraamista & rääkymistä ja toisaalta Celine Dion ja Nylon Beat "ultimaalista" soundien ilotulitusta. Ok, en edes yritä ymmärtää. Mitä Kristiinaan tulee niin ihan kiva, mutta en jaksaisi hehkuttaa. No Doubt soundasi hyvältä, muuten vähän heikompaa esitystä. Mieluummin kuitenkin kuuntelisin häntä jatkossa kuin Annaa. Pakkosuomi voi tehdä hyvää Kristiinalle, Bon Jovi veto vedettiin aika turistienglannilla. Onko Kristiinan äidinkieli ruotsi? Jotenkin ei ihan puhtaasti mennyt tuo suomenkaan ääntäminen, mutta selkästi paremmin kuin ensimmäinen veto. Toisaalta kun muistissa on Agnesin tulkinta Satumaa Tangosta niin pienet svenskismit ei tunnu missään. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! | |
![]() 23.03.2007 20:06:15 | |
Onko Kristiinan äidinkieli ruotsi? Jotenkin ei ihan puhtaasti mennyt tuo suomenkaan ääntäminen, mutta selkästi paremmin kuin ensimmäinen veto. Umpisuomalainenhan tämä tyttö on, nuotti on vain persoonallinen. Look behind you, a three-necked guitar! | |
![]() 23.03.2007 21:31:44 | |
Arin Zeppelin-veto oli työtapaturma, AB-ajokortilla ei saa ajaa rekkaa. Niinpä niin. Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla sinun versiosi Bonzon rumpuraidasta kyseisessä biisissä. Niin, ja tv-kameroiden edessä vielä. Silloin täytyisi varmaan puhua traktorikortista... | |
![]() 23.03.2007 21:34:34 | |
Niinpä niin. Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla sinun versiosi Bonzon rumpuraidasta kyseisessä biisissä. Niin, ja tv-kameroiden edessä vielä. Silloin täytyisi varmaan puhua traktorikortista... Mitä mikään Bonhamin rumpuraita liitty Arin lauluun? Häh? Joo'o | |
![]() 23.03.2007 21:42:36 | |
Mitä mikään Bonhamin rumpuraita liitty Arin lauluun? Häh? Herra Jazzmies on rumpali, ja itse asiassa opettaa (tai ainakin on opettanut) Led Zeppelin -workshoppia Pop & Jazz -konservatoriolla. Zeppelinin vetäminen millään soittimella ei ole mitään lastenleikkiä, varsinkin jos soittotatsi on ihan jossain muualla kun rokissa. Tämä ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, että Arin eilinen veto ei todellakaan ollut hänen paras kuulemani versio kyseisestä biisistä. Veikkaan, että kaveri spennaa vielä noita tv-tilanteita. | |
![]() 23.03.2007 21:49:02 (muokattu 23.03.2007 21:49:55) | |
Herra Jazzmies on rumpali, ja itse asiassa opettaa (tai ainakin on opettanut) Led Zeppelin -workshoppia Pop & Jazz -konservatoriolla. Zeppelinin vetäminen millään soittimella ei ole mitään lastenleikkiä, varsinkin jos soittotatsi on ihan jossain muualla kun rokissa. Tämä ei tietenkään poista sitä tosiasiaa, että Arin eilinen veto ei todellakaan ollut hänen paras kuulemani versio kyseisestä biisistä. Veikkaan, että kaveri spennaa vielä noita tv-tilanteita. Öhh...? Sun lainauksessa kritisoitiin sitä,että Ari otti sellasen biisin,jota ei saanu klaarattua kunnolla. Miten Bonham tai Zeppelinin soittaminen liittyy edelleenkään tohon lainaukseen? Ehkä mä en vaan tajua. Joo'o | |
![]() 23.03.2007 21:55:19 | |
Öhh...? Sun lainauksessa kritisoitiin sitä,että Ari otti sellasen biisin,jota ei saanu klaarattua kunnolla. Miten Bonham tai Zeppelinin soittaminen liittyy edelleenkään tohon lainaukseen? Ehkä mä en vaan tajua. Niin joo. Laulaminen ja soittaminenhan ovat ihan eri asioita. Ajattelin vaan ilmaista haluni kyseenalaistaa herra lehtorin kredibiliteetin laulupedagogina. Mun mielestä esitys ei todellakaan ollut niin heikko kun tuollainen kommentti antaa ymmärtää. | |
![]() 23.03.2007 22:22:14 | |
Tiedä sitten mitä tässä ketjussa on jo tästä höpisty siitä Arin showsta, mutta en jaksa lukea nyt kaikkia kommentteja. Itseni mielestä aivan käsittämättömän tyhmää tuomaristolta olla antamatta puheenvuoroa Arille vaan sen sijaan vänkätään vastaan ja ollaan niin Taikapeili tähteä että huhhuh. Muutenkin, vaikka kyseessä onkin pop-kisat, on varsin ärsyttävää, että tuomarit valittaa siitä että laulaa vain yhden genren biisejä. Jos joku Panu lauloi aina balladeja niin tuomaristo oli haltioissaan ja kehus, että laulat onneksi sitä mitä osaat ja se menee loistavasti, mutta sitten kun Ari laulaa Heviä, niin sitä ei kestetä millään. Samaten ärsyttää se iltapäivälehtien otsikot: Ilmiriita Idolsin finaaleissa!!!! Siis mikä vitun ilmiriita? Ari yritti sanoa asiansa, eikä haastaa riitaa. On se Suomi kumma maa. Ja jos Ari ton voittais, mikä olisi tuomareille ihan oikein, niin tuskin levyltä löytyisi mitään Ilkka Jääskeläisen tyylistä unohduksiin jäävää poppia, vai mitä lieneekään, vaan jatkaisi varmasti samalla linjalla. En mä mitenkään oo Aria voittajaksi haluamassa, vaikka jäljellä olevista sen ansaitsisikin, mutta pisti vaan ärsyttämään. Quidquid latine dictum sit, altum videtur. | |
![]() 23.03.2007 22:31:13 | |
Tuli tosi ärsyyntynyt olo, kun Asko rupesi änkyttämään Arille siitä Iltalehti-Remu-lööpistä kun esitystä pitäisi arvioida. Ei mulla muuta. http://jyvaskyla.urli.net | |
![]() 23.03.2007 22:33:22 | |
On se Suomi kumma maa. Niinpä. Suomessa tuomarit on hirveän kilttejä ja antaa aika paljon puheaikaa kaikenlaisille suunsoittajille. "Layers of layers of shit!"
."The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)