Super-Jari 10.08.2006 06:07:57 | |
---|
Sullon joku sairaus. Niinpä se taitaa. Lisäksi jos vetää mahan täyteen niin vaikuttaa skilleihin ja samoiten väsymys, mistäpä tulikin mieleeni... Mistä vitusta pelintekijät on saaneet päähänsä että hahmo ei voi nukkua ilman sänkyä? Siis mitä vittua?? Äijä voi olla hirveä ninjagurusoturiparantaja-eräjormametsästäjäviikinki, mutta silti sen verran vitun hienohelma että ei suostu nukkumaan ilman tyynyä ja peittoa. Mitä vittua??? Hahmo on tekemässä pitkää tehtävää jossain jeeran perseessä ja lähelläkään ei ole yhtään sänkyä ja alkaa pikku hiljaa kuolla väsymykseen kun ei voi nukkua jossain vitun sammaleella. Saatana. Pelintekijät ei ilmeisesti ole koskaan poistunut vanhempiensa talosta. Vitun ameebat. |
Tempura 10.08.2006 06:31:59 | |
---|
Niinpä se taitaa. Lisäksi jos vetää mahan täyteen niin vaikuttaa skilleihin ja samoiten väsymys, mistäpä tulikin mieleeni... Mistä vitusta pelintekijät on saaneet päähänsä että hahmo ei voi nukkua ilman sänkyä? Siis mitä vittua?? Äijä voi olla hirveä ninjagurusoturiparantaja-eräjormametsästäjäviikinki, mutta silti sen verran vitun hienohelma että ei suostu nukkumaan ilman tyynyä ja peittoa. Mitä vittua??? Hahmo on tekemässä pitkää tehtävää jossain jeeran perseessä ja lähelläkään ei ole yhtään sänkyä ja alkaa pikku hiljaa kuolla väsymykseen kun ei voi nukkua jossain vitun sammaleella. Saatana. Pelintekijät ei ilmeisesti ole koskaan poistunut vanhempiensa talosta. Vitun ameebat. Olet kiukkuinen vaan siksi että nukut liian vähän. Onko sulla kenties "pakko nukkua ja syödä"-modi päällä? Ilmeisesti, joten tämä kysymys lienee aiheeton. Pelihän suunniteltiin niin, että nukkumassa käydään vaan tasonnousun vaiheessa, joten ei tuohon panostettu sen enempää. Asiaan mitenkään liittymättä, niin on siellä metsässä aina välissä sellaisia pieniä leiripaikkoja, missä on erämaapatja ja tyyny. Niissäkin voi nukkua kuin Elvis konsanaan. Noihin peleihin on ehdoteltu makuupusseja jo jonkin aikaa, ehkä sitten seuraavaan. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Torniojaws 10.08.2006 13:55:26 | |
---|
Modeillahan noita kannettavia makuualustoja saa äijän mukaan ja kun uni iskee niin alusta vain inventaariosta maahan. |
zorro 23.10.2006 23:58:51 | |
---|
|
Stradlin 24.10.2006 01:02:28 | |
---|
Ain't It Fun? |
Ed_Guy 19.01.2007 11:01:15 | |
---|
Hei olen aikeissa ostaa tämmöisen kannettavan http://tuotteet.expert.fi/product.php?id=1332 mitä olette mieltä pyöriikö oblivion tuolla? eräs kaveri, joka tietää koneista aika paljon sanoi, että pitäisi pyöriä, mutta kysynpähän teidänkin mielipidettä asiasta "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
Wk 19.01.2007 11:12:08 (muokattu 19.01.2007 11:12:28) | |
---|
Pyörii kyllä. Paskemmalla koneella pelasin ite tuota aikoinaan, 1024 x 768 resolla + kourallisella noita efektejä. http://www.mikseri.net/users/108413.php |
zorro 21.01.2007 15:50:15 | |
---|
Pyörii kyllä. Paskemmalla koneella pelasin ite tuota aikoinaan, 1024 x 768 resolla + kourallisella noita efektejä. joo ja tähän on se modi OLDblivion, jolla saa pyörimään vanhemmillakin koneilla. |
Guitarwall 21.01.2007 17:16:20 | |
---|
mitä olette mieltä pyöriikö oblivion tuolla? Takuulla pyörii. Itelläni on dv6000-sarjan kannettava(eroa: pienempi kiintolevy ja näyttö, muuten käsittääkseni täysin samanlainen), ja peli pyörii medium/high-grafiikoilla aika vaivattomasti. Oblivionissa nykii välillä kun siellä noita tulia on sen verran paljon että verottavat. For a price I'd do 'bout anything, except pull the trigger - For that I'd need a pretty good cause |
Ed_Guy 21.01.2007 21:38:28 | |
---|
Takuulla pyörii. Itelläni on dv6000-sarjan kannettava(eroa: pienempi kiintolevy ja näyttö, muuten käsittääkseni täysin samanlainen), ja peli pyörii medium/high-grafiikoilla aika vaivattomasti. Oblivionissa nykii välillä kun siellä noita tulia on sen verran paljon että verottavat. okei.en tosin ostanut tuota konetta, mistä puhuin vaan myyjä näytti paremman vaihtoehdon samaan hintaan: eli fujitsu amillo tsp..., speksit oli melkein samat, mutta näyttis oli 128mb(jollain turbocache hommelilla nousee 512mb:hen) ja muistia tuplasti enemmän... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
Nita Nitro 22.01.2007 09:38:09 | |
---|
joo ja tähän on se modi OLDblivion, jolla saa pyörimään vanhemmillakin koneilla. Kiitos tiedosta, nopeutui kummasti omalla koneella pelattavaksi! mystische! |
wrshredder 22.01.2007 10:00:10 | |
---|
Hähää! Pääsin Arena Grand Championiksi! ..oli kyllä aika helppoa. Ja nyt olen sitten vampyyri,, prkl THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Torniojaws 22.01.2007 11:52:05 (muokattu 22.01.2007 11:53:09) | |
---|
Ja nyt olen sitten vampyyri,, prkl Onnea matkaan, olet käynnistänyt pelin bugisimman, pisimmän ja ärsyttävimmän vaiheen :) E: Niin, ellet sitten käytä virallista Vile Lair-modia, jossa homma toimii hiukan oikoen. |
wrshredder 22.01.2007 18:59:56 | |
---|
Onnea matkaan, olet käynnistänyt pelin bugisimman, pisimmän ja ärsyttävimmän vaiheen :) E: Niin, ellet sitten käytä virallista Vile Lair-modia, jossa homma toimii hiukan oikoen. Taitaa jäädä moderoimatta ,kun pelaan X360sellä.. :) ..mutta kiitos tiedosta. THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
wrshredder 22.01.2007 19:02:54 (muokattu 22.01.2007 19:03:16) | |
---|
Takuulla pyörii. Itelläni on dv6000-sarjan kannettava(eroa: pienempi kiintolevy ja näyttö, muuten käsittääkseni täysin samanlainen), ja peli pyörii medium/high-grafiikoilla aika vaivattomasti. Oblivionissa nykii välillä kun siellä noita tulia on sen verran paljon että verottavat. Ostin juuri pari tuntia sitten samallaisen! :) Siis HP Pavilion DV6000. Näyttis nvidIa 256mt , 1,8 prossu , 1gt muistia.. 600e maksoin. Toimii hienosti . Nyt pitäs hankkia jotain pelejä. lääh THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
insight 06.08.2007 15:52:28 | |
---|
Hähää! Pääsin Arena Grand Championiksi! ..oli kyllä aika helppoa. Ja nyt olen sitten vampyyri,, prkl Huom! Olet kirjoittamassa yli 195 päivää vanhaan ketjuun! Joo mäkin pääsin helposti Grand Championiks sekä olen nyt myös muuttunut vampyyriksi. Saa nyt sitten nähdä, pysynkö vamppyyrina vai etsinkö ne 5 grand gemiä sekä muut yrtit joita tarvin, että saisin parannuksen siihen. Hahmo kuitenkin jo muutenkin sen verran kone, että en välttämättä tarvi vampyyrin voimia vielä siihen päälle. Hahmoni siis levelillä 33. Ostin tän pelin vuosi sitten, mutta nyt vasta viime keväänä aloin pelata tätä. |
hanuristi 06.08.2007 17:14:31 | |
---|
Hmm. Pc:llä olen tuota hakkaillut pidemmän aikaa, mutta otettiin avokin kanssa firmasta lainaan Xbox kun minä haluan kokeilla Oblivionia sillä ja se taas jotain ajopeliä kitisi.. Parisen tuntia vasta on ehtinyt testailla, mutta oli hemmetin vaikea tottua padiohjaukseen! Nyt sujuu jo sen verta hyvin, että voi alkaa ajella kuntopyörää samalla :) Pc on paree, mutta mietittiin jo, että voishan tuon boxin ja pelin omaksi lunastaa. |
Master of Disguise 06.08.2007 18:51:12 | |
---|
Joo mäkin pääsin helposti Grand Championiks sekä olen nyt myös muuttunut vampyyriksi. Saa nyt sitten nähdä, pysynkö vamppyyrina vai etsinkö ne 5 grand gemiä sekä muut yrtit joita tarvin, että saisin parannuksen siihen. Olin kanssa vampyyri yhessä vaiheessa, mutta voin sanoa, että hermot meni aika nopeesti siihen. :-) |
insight 06.08.2007 21:02:19 | |
---|
|
Tempura 06.08.2007 22:10:25 (muokattu 06.08.2007 22:11:37) | |
---|
Olin kanssa vampyyri yhessä vaiheessa, mutta voin sanoa, että hermot meni aika nopeesti siihen. :-) Rajoittaa kyllä mukavasti matkustamista ja liikkumista, varsinkin jos on pohjimmiltaan hyvä jätkä eikä halua syödä ihmisten kaulavaltimoita. Tosin välillä sai imeskellä luolissa nukkuvia rosmolaumoja. Ei munasta. Meni siihen vähän aikaa että sai vampirismin pois, mutta tulipahan pari kokemustasoa siinä riehuessa ja asioita etsiessä. Nyt voi jo päivänvalossa tallustella tavallisen näköisenä jätkänä, ja tyypit suostuu jo puhumaankin mulle. Ilman että pitää jotain seductionia tai charmia heitellä helvetisti. Äijä on nyt vaan vampyyrikykyjen poistumisen myötä hieman paskempi, mutta siinähän on. e: ja hanuristi, kyllä siihen padiohjaukseen tottuu äkkiäkin. Itse en pc:llä ole edes pelannut kyseistä peliä. Padi istuu jo käteen niinkuin veltto myyrä, enkä jostain syystä osaa edes kuvitella enää tuohon hiiriohjausta. voin kuulua kyllä vähemmistöön, mutta ei se minusta lesboa tee. 76uy65t745t76tg |