Weetoz 05.07.2016 12:23:29 | |
---|
Sind Sie A-P Nikkola? |
Saunatakki 05.07.2016 16:44:10 | |
---|
Sääh, huomasin Fushigi Yûgi -sarjan sekä sitä seuranneet kaksi OVAa ilmestyneen jossain vaiheessa Chruchyrolliin. Onko odotettavissa että enemmänkin lisäilisivät tämmöisiä vanhempia sarjoja tarjontaansa? |
Ed_Guy 08.12.2016 14:13:24 | |
---|
Jahas. Tulipas katseltua Berserk golden age arc I-III ja heti perään Berserk 2016. Heti ku alkoi tapahtua niin sehän loppui taas. Ens vuonna vissiin tulossa lisää. Nyt aloin randomilla katsomaan 91 daysia joka vaikuttaa ihan hyvältä. Tarina kertoo kostosta. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Jez 08.12.2016 15:43:06 | |
---|
Ed_Guy: Jahas. Tulipas katseltua Berserk golden age arc I-III ja heti perään Berserk 2016. Heti ku alkoi tapahtua niin sehän loppui taas. Ens vuonna vissiin tulossa lisää. Nyt aloin randomilla katsomaan 91 daysia joka vaikuttaa ihan hyvältä. Tarina kertoo kostosta. Suosittelen lukemaan myös Berserk mangan. Nää sarjat jättää järkyttävästi materiaalia käyttämättä + näkee mitä tapahtuu animaatiosarjan jälkeen. Itse tykkään alkuperäisestä animesta enemmän, kuin tosta uudesta golden agesta mutta makuasioitahan ne on juuh. Animea, mangaa ja amerikkalaisia animaatiosarjoja saa kätevästi katsottua/luettua täältä http://kissanime.to/ It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
Folkson 18.12.2016 11:20:51 | |
---|
Jez: Suosittelen lukemaan myös Berserk mangan. Nää sarjat jättää järkyttävästi materiaalia käyttämättä + näkee mitä tapahtuu animaatiosarjan jälkeen. Itse tykkään alkuperäisestä animesta enemmän, kuin tosta uudesta golden agesta mutta makuasioitahan ne on juuh. Animea, mangaa ja amerikkalaisia animaatiosarjoja saa kätevästi katsottua/luettua täältä http://kissanime.to/ Hyvän tovin tuli kissanimesta sarjoja katottua, mutta taitaa kuolemaisillaan olla tuoki sivusto. Ei oo toiminu pitkään aikaan niiku pitäs. Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA |
TheMusiikkmies 22.05.2017 13:05:03 (muokattu 22.05.2017 13:35:57) | |
---|
Haluaisiko joku suositella mihin sarjaan siirtyisin seuraavaksi? Melko hiljattain olen vasta päässyt animen sisään. Sarjat joita olen jo katsonut parhausjärjestyksessä: 1: Death Note 2: Berserk 2: Dragon Ball tuotanto (super kesken, koska menen dubbi tahtiin) 4: One Punch Man 5:Fullmetal Alchemist Brotherhood 6: Hopeanuoli 7: Cowboy Bepop (Tämä kesken koska ei vaan lähde, vaikka monet kehuvatkin) Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
lapio 23.05.2017 08:41:02 | |
---|
TheMusiikkmies: Haluaisiko joku suositella mihin sarjaan siirtyisin seuraavaksi? Melko hiljattain olen vasta päässyt animen sisään. Sarjat joita olen jo katsonut parhausjärjestyksessä: 1: Death Note 2: Berserk 2: Dragon Ball tuotanto (super kesken, koska menen dubbi tahtiin) 4: One Punch Man 5:Fullmetal Alchemist Brotherhood 6: Hopeanuoli 7: Cowboy Bepop (Tämä kesken koska ei vaan lähde, vaikka monet kehuvatkin) Katso vaikka One pieceä (jaksoja sitten riittää) tai Jojo's bizarre adventure (tässä mielestäni kovin tykittely alkaa vasta stardust crusaders arcissa, mutta parempi se on alusta asti katsoa). |
Weetoz 23.05.2017 11:32:44 (muokattu 23.05.2017 11:34:29) | |
---|
TheMusiikkmies: Haluaisiko joku suositella mihin sarjaan siirtyisin seuraavaksi? Melko hiljattain olen vasta päässyt animen sisään. Sarjat joita olen jo katsonut parhausjärjestyksessä: 1: Death Note 2: Berserk 2: Dragon Ball tuotanto (super kesken, koska menen dubbi tahtiin) 4: One Punch Man 5:Fullmetal Alchemist Brotherhood 6: Hopeanuoli 7: Cowboy Bepop (Tämä kesken koska ei vaan lähde, vaikka monet kehuvatkin) One Piecelle suositus täältäkin. Se alkaa ehkä vähän hitaasti, mutta on ihan loistava sitten kun siinä päästään vauhtiin. Sitten tietysti Attack on Titan kannattaa myös tsekata. Edit. Knights of Sidonia myös. Onhan näitä vaikka mitä, tätä ketjua selaamalla löytyy hyviä vinkkejä. |
Cut out 24.05.2017 20:00:56 | |
---|
TheMusiikkmies: Haluaisiko joku suositella mihin sarjaan siirtyisin seuraavaksi? Melko hiljattain olen vasta päässyt animen sisään. Sarjat joita olen jo katsonut parhausjärjestyksessä: 1: Death Note 2: Berserk 2: Dragon Ball tuotanto (super kesken, koska menen dubbi tahtiin) 4: One Punch Man 5:Fullmetal Alchemist Brotherhood 6: Hopeanuoli 7: Cowboy Bepop (Tämä kesken koska ei vaan lähde, vaikka monet kehuvatkin) Ghost In The Shell on paras. Aloita vaikka ekasta leffasta |
Einherjar 25.05.2017 11:27:21 | |
---|
TheMusiikkmies: Haluaisiko joku suositella mihin sarjaan siirtyisin seuraavaksi? Melko hiljattain olen vasta päässyt animen sisään. Sarjat joita olen jo katsonut parhausjärjestyksessä: 1: Death Note 2: Berserk 2: Dragon Ball tuotanto (super kesken, koska menen dubbi tahtiin) 4: One Punch Man 5:Fullmetal Alchemist Brotherhood 6: Hopeanuoli 7: Cowboy Bepop (Tämä kesken koska ei vaan lähde, vaikka monet kehuvatkin) One piece on tosiaan hyvä. Sitä pitää vaan kärsiä aluksi sen 10-20 huonompaa jaksoa, mutta nekin kannattaa katsoa taustatarinan takia. Sen jälkeen sitten kuitenkin meno paranee jne. Tästä viime kausien kattauksesta tulee mieleen ainakin; Ajin, Bungou Stray Dogs, Parasyte, Psycho-Pass ja Drifters. Berserk muuten jatkui jo tässä 2016 ja nyt on uusin kausi käynnissä. Vanhemmista sitten; Hellsing Ultimate, Detroit Metal City (mikäli metalli-ihmisiä olet), Full metal panic, Hajime no Ippo, Those Who Hunt Elves ja Golden Boy. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
TheMusiikkmies 25.05.2017 20:49:02 | |
---|
Kiitoksia kaikille ehdotuksista! Aloittelen tässä vähän lyhemmistä sarjoista ja siirryn sitten varmasti One Piecen pariin, joka näyttä olevan melkoinen jättiläinen jaksojensa puolesta. Ei paljoo estele jotkut nuhaset mnetin kielipoliisit. -Entropia666 |
Juicy 25.05.2017 21:03:49 (muokattu 25.05.2017 21:05:14) | |
---|
Tässä joitain esimerkkejä eri genreistä, joita kehtaa suositella uusille harrastajille (ja joita ei vielä mainittu tuossa): Mecha/scifi: Neon Genesis Evangelion Tengen Toppa Gurren Lagann Mobile Suit Gundam SEED RahXephon Eureka Seven Salaliitto/tragedia/jännäri: Elfen Lied Higurashi no Naku Koro ni (When They Cry - Higurashi) Dennou Coil Ergo Proxy Phantom: Requiem for the Phantom Texhnolyze Action/fantasia/mysteeri: Baccano! Karas Claymore Samurai 7 Shingetsutan Tsukihime (Lunar Legend Tsukihime) Komedia/action: Black Lagoon Sunabouzu (Desert Punk) Trigun Great Teacher Onizuka (GTO) Tuossa on vain hiekanjyvänen kaikista mitä äkkiseltään lunttasin omista listoista, en tosin oo muutamaan vuoteen katsonut mitään uusia sarjoja minkä varmaan voi päätelläkin. Osa sarjoista ei ehkä ole kriitikoiden suosiossa, mutta kaikissa niissä on jotain omaperäistä twistiä. Koulumaailmaan sijoittuvia tai muita ns. ecchi-komedioita ei jaksa oikein luetella, kun ne on vähän sellaista animesarjojen purkkapoppia eikä kulttuurisesti merkittäviä. GTO on poikkeus, koska siinä on vähän syvällisempääkin kannanottoa ja loistavaa huumoria. Slice-of-life, draamatragediat, urheilu/klubihommat ynnä muut on sitten vielä erikseen, voisi niitäkin listata mutta kun eivät ole se suosikkigenre mulle kuitenkaan. Suosittelen AniDB:tä jos meinaa vähänkään animekärpänen puraista ja haluaa pysyä kärryillä mitä meinaa katsoa/seurata/arkistoida. :) |
Folkson 26.05.2017 08:18:39 | |
---|
lapio: Katso vaikka One pieceä (jaksoja sitten riittää) tai Jojo's bizarre adventure (tässä mielestäni kovin tykittely alkaa vasta stardust crusaders arcissa, mutta parempi se on alusta asti katsoa). Jos one piece sitten kolahtelee ni ehottomasti listaan myös hunter x hunter ja my hero academia. Seven deadly sins eka kausi on kattomisen arvoinen kans. Kakkoskausi on netflixin tuottama ja ainaki itestä alku tuntu semisti paskalta niin kesken jäi. Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA |
Milkop 26.05.2017 14:19:22 | |
---|
Juicy: Tengen Toppa Gurren Lagann Tätä voin suositella minäkin. Harmi vain että itsellä jäi katsominen kesken, tekisi mieli joskus vahdata loppuun asti. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Ed_Guy 22.06.2017 19:21:47 | |
---|
Tekis mieli kattoa attack on titanin season 2 yhdeltä istumalta mutta en muista ykköskaudesta mitään :D Pitääkö se perhana kattoa ykkönen kertauksen vuoksi. Olen tässä myöskin pelaillut semmoista peliä ku shadowverse vähän luvattoman paljon. Hahmot on ainakin otettu ilmeisesti semmosesta animesta kun Rage of Bahamut... vähän harmi kun kyseinen anime ei parin jakson perusteella oikein lähtenyt. Sinänsä olis kiva katsoa kun tuttuja hahmoja vilis siinä. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Einherjar 23.06.2017 12:45:04 | |
---|
Ed_Guy: ...Hahmot on ainakin otettu ilmeisesti semmosesta animesta kun Rage of Bahamut... vähän harmi kun kyseinen anime ei parin jakson perusteella oikein lähtenyt. Sinänsä olis kiva katsoa kun tuttuja hahmoja vilis siinä. Muistaakseni tuo eka kausi oli ihan hyvä, mutta se lähti vähän kummallisesti liikkeelle. Itselle jäi ainakin ihan positiivisena tapauksena mieleen. Nyt on menossa toinen kausi, joka taasen on ihan eri tarina, vaikkakin jollakin tavalla toki nitoutuvat toisiinsa. Katselin sitä aluksi täysin tietämättömänä erillisenä tarinana ja sitten yhtäkkiä tajusin/muistin edellisen kauden :) "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
Folkson 26.08.2017 12:09:43 | |
---|
Jokos jengi on vakoillu Death Noten netflixissä? Eihän tällä mitään tekemistä ollu alkuperäsen tarinan kanssa, mut ihan hyvää rapulaviihdettä. Näyttelijävalinnat kyllä mietittyttää. Voisivat hankkia tasaisen näyttelijäkaartin sen sijaan että budjetti menee siihen että Dafoen naama peitetään huonolla cgi-animaatiolla. Leffana kevyt 2/5 Death Notena haist/5 Yllättävän hyvä näinki paskaksi leffaksi. Niin. Mä taisin olla 13 silloin. Olin sitä ennen aina ajatellut juovani ensikännit joskus 16-17 vuotiaana, mutta 13 se sitten oli. - JOPPA |
carnation 26.08.2017 12:28:13 | |
---|
Folkson: Jokos jengi on vakoillu Death Noten netflixissä? Eihän tällä mitään tekemistä ollu alkuperäsen tarinan kanssa, mut ihan hyvää rapulaviihdettä. Näyttelijävalinnat kyllä mietittyttää. Voisivat hankkia tasaisen näyttelijäkaartin sen sijaan että budjetti menee siihen että Dafoen naama peitetään huonolla cgi-animaatiolla. Leffana kevyt 2/5 Death Notena haist/5 Yllättävän hyvä näinki paskaksi leffaksi. Joku 10 jakson minisarjakokonaisuus tästä olisi pitänyt tehdä, elokuvana aika juosten kustu läpiluenta. Mitään jännitystä ei ehtinyt syntyä, asiat tapahtuivat liian nopeasti ja helposti kuin sormia napsauttamalla ja se animen mahtaville kierroksille kaasuttava strateginen shakkipeli/kissa ja hiiri -leikki unohdettiin. Lightin ja L:n hahmot pilattu tyhmiksi ja liian tunteellisiksi. Ryukin toteutus oli onnistunut mielestäni. 2/5-tason väännös, tulipahan katsottua. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Weetoz 26.08.2017 13:49:27 | |
---|
carnation: Joku 10 jakson minisarjakokonaisuus tästä olisi pitänyt tehdä, elokuvana aika juosten kustu läpiluenta. Mitään jännitystä ei ehtinyt syntyä, asiat tapahtuivat liian nopeasti ja helposti kuin sormia napsauttamalla ja se animen mahtaville kierroksille kaasuttava strateginen shakkipeli/kissa ja hiiri -leikki unohdettiin. Lightin ja L:n hahmot pilattu tyhmiksi ja liian tunteellisiksi. Ryukin toteutus oli onnistunut mielestäni. 2/5-tason väännös, tulipahan katsottua. Vahvasti komppia tähän, paitsi että mielestäni Ryukin hahmokin oli ihan kustu. Sen kuuluisi olla jotenkin paljon neutraalimpi ja mielenkiintoisempi. Nyt siitä oli väkisin yritetty tehdä vähän enemmän paha ja pelottava, ja lopputulos on pelkästään yksiulotteinen ja tylsä. B-luokan elokuva on mielestäni kyseessä, en suosittelisi kenellekään ja elokuvan tekijöille pitäisi joku sakko antaa klassikkoteoksen tärvelemisestä. 1/5. |
Saunatakki 30.04.2018 19:17:35 (muokattu 30.04.2018 19:18:41) | |
---|
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä." |