bedlam 24.09.2007 23:31:13 (muokattu 24.09.2007 23:31:55) | |
---|
Toi punatukkanen on ihan söpö Eniten mun mieleen näistä kaikista tytöistä ehottomasti. Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee. |
NHR 24.09.2007 23:33:54 | |
---|
Toi punatukkanen on ihan söpö. Jeps, eka muija talossa tänä vuonna, joka jotenkin miellyttää minunkin vaativaa (?) silmääni. Persoonallisuudesta en vielä osaa kyllä mitään sanoo... Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Sinap 25.09.2007 06:52:32 | |
---|
Kylläpä toi piristettä taloon. Farbodista tulee varmaan jäämään julkisuuteen tän jälkeen...aikamoinen persoona..nauroin ihan sikana niit läppiä.."Nyt mä tiedän ketä panen." Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
Rattata 25.09.2007 08:00:55 | |
---|
Farbod vaikuttaa tosiaan aika persoonalta, hyvä et saatiin tommonen erilainenkin tonne. Ja punatukkanen on kivan pirtsakka tapaus, voi tosin olla alkujännitystäkin. Blondista ja 50 centistä vaikee sanoo mitään, vaikuttaa aika perus sedunbaarilaisilta. |
NHR 25.09.2007 08:52:41 | |
---|
Farbod vaikuttaa tosiaan aika persoonalta Jostain syystä miellän kaverin nimen aina muodossa Farbror, elikkäs Setä på svenska... ;) vaikuttaa aika perus sedunbaarilaisilta. Toi on kyl hauska termi, jotenki niin kuvaava. :D Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
VoodooChild 25.09.2007 10:33:49 | |
---|
Vai Fubar? www.myspace.com/sistermorphineband |
aivokuolio 25.09.2007 16:37:48 | |
---|
Aika kiukulla tuntuvat Akin pisteet ropisevan alaspäin niin talossa kuin sen ulkopuolellakin. Vkl:n hölmöilyt näyttivät äijästä sen ikävän puolen, ja porukka tuntuu myös ärsyyntyvän noista jatkuvista seksikyselyistä. Taitaa 200 panon miehellä olla kertynyt jo hieman painetta alakertaan kun suu käy aiheesta taukoamatta. I've got soul but I'm not a soldier |
Rattata 25.09.2007 16:53:03 | |
---|
porukka tuntuu myös ärsyyntyvän noista jatkuvista seksikyselyistä. Tämä muakin ärsyttää. Siis jumalauta, uusia ihmisiä tulee taloon niin tyyliin ennen kuin edes nimen tietää ollaan kysymässä a) koska on viimeks pannu, b) kuinka monen kanssa on pannu, c) keitä asukkeja mieluiten panisi, d) onko hetero vai homo yms. paskaa. Kai niitä enemmänkin oli, ei voi muistaa. Ahdistavinta tossa on se, ettei Aki oo ainoa kuka niitä kyselee. Tuntuu että kaikki tekee jotain seksi-galluppia tuolla. Heikko on ihmisen mielikuvitus... |
Sinap 25.09.2007 17:10:40 | |
---|
Tämä muakin ärsyttää. Puutteessa ovat. Eihän siinä muuta. Kokeilkaa olla selibaatissa joulukuun alkuun ni voi olla että nämä puheen aiheet alkaa kiinnostaa, ja mieli tekis panna niitäkin joita ennen ois kivittäny ;) Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa. |
Mr. Burns 25.09.2007 17:45:07 | |
---|
Puutteessa ovat. Eihän siinä muuta. Kokeilkaa olla selibaatissa joulukuun alkuun ni voi olla että nämä puheen aiheet alkaa kiinnostaa, ja mieli tekis panna niitäkin joita ennen ois kivittäny ;) Ovatko nuo yleensäkkään puhuneet tuolla juuri muusta kuin panemisesta? Mitä nyt Heka välillä kertoili intti-juttuja ym. sankaritarinoita. :) I used to be indecisive, now I'm not sure. |
Alpha 25.09.2007 18:06:16 | |
---|
Ovatko nuo yleensäkkään puhuneet tuolla juuri muusta kuin panemisesta? Mitä nyt Heka välillä kertoili intti-juttuja ym. sankaritarinoita. :) On ne puhuneet ryyppäämisestäkin. |
aivokuolio 25.09.2007 21:57:02 | |
---|
Thoho, siellä on Leijona tehnyt tuhojaan tänä iltana. Mainiota. I've got soul but I'm not a soldier |
Jormaz 25.09.2007 23:47:20 | |
---|
Mä olen jotenkin kyllästynyt. Eniten tökkii se että joutuu jälkilähetystä katselemaan kun ei raaski 24/7:aa hommata. Hölmö fiilis olla vuorokauden myöhässä, tulee semmonen fiilis että booring, tehkää jotain uutta. Ja se varsinkin kun tuli uusia asukkaita, nyt vaan alkaa samat paskat jutut alusta asti, aiemmin mainitsemastani pumppulaulusta lähtien. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
porcupine 26.09.2007 15:28:55 | |
---|
Thoho, siellä on Leijona tehnyt tuhojaan tänä iltana. Mainiota. No voi sun helvetti. Ehkä rasittavin ikinä toi leijona. Heka takas ja leijona ulos! V!ttu. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
NHR 26.09.2007 15:40:41 | |
---|
Eniten tökkii se että joutuu jälkilähetystä katselemaan kun ei raaski 24/7:aa hommata. Vähän sama homma mullaki kieltämättä. Sunnuntain lähetys sotkee jotenki aina ton rytmin ja sit maanantaisin tulee vaan jotain vanhan kertausta. Eipä mua kyllä muuten hirveesti haittaa olla päivän myöhässä... Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
Joees 26.09.2007 15:49:57 | |
---|
Ai että kun se Heka olisi ollut vielä tän viikon. Tämähän olis ollut sille just passeli tehtävä. Takuuvarmaa hajoilua olis ollut puolin jos toisin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
masterhat 26.09.2007 16:19:59 (muokattu 26.09.2007 16:21:16) | |
---|
mikä siel on viikkotehtävänä? E: espoon Fred Durst, ai saatana. plussa nauruista Snails against humanity |
Joees 26.09.2007 16:43:06 | |
---|
mikä siel on viikkotehtävänä? E: , ai saatana. plussa nauruista Niiltä oli viety kaikki huonekalut summuut ja sitte niitten pitää väsätä itse ne pihalla olleista lankuista. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
slipkorn 26.09.2007 18:47:20 | |
---|
Olisin kyllä halunnut seurata Hekan edesottamuksia tämän tehtävän parissa. Miksi tuo Heli piti tuonne jättää? |
Joees 26.09.2007 20:15:11 | |
---|
Olisin kyllä halunnut seurata Hekan edesottamuksia tämän tehtävän parissa. Miksi tuo Heli piti tuonne jättää? Niin minäkin. Se pomotus olis ollut just oikee tähän tehtävään. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |