Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 527 28 29 30 31105 106 107 108 109
Tunttone
14.09.2006 16:25:25
Onkos Tatu ja kumppanit riehunu siell ny jotenkin?
TISSIT
Veikko
14.09.2006 16:34:04
Onkos Tatu ja kumppanit riehunu siell ny jotenkin?

Näytti ajoittain siltä, että tempasevat Henaa turpaan ja sen uhkasivat tehdäkin. Hena tietenkin provosoi ihan pirusti.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Tupuna
14.09.2006 16:47:42 (muokattu 14.09.2006 16:48:40)
Näytti ajoittain siltä, että tempasevat Henaa turpaan ja sen uhkasivat tehdäkin. Hena tietenkin provosoi ihan pirusti.

Mä nyt katoin ton pätkän, ja se Kalen turpaan tempoilun yrittäminen oli SELKEÄ vitsi. Ei se tosissaan ollu, kunhan vaan pelleili. Sen sijaan Tatun huutamiset ja leivän heitto Henan päälle olivat selvästi tosissaan tehtyjä ja sanottuja. Tässä nyt on ollu huonosti käyttäytyviä kyllä aika monikin, eikä yhtään vähiten Henri. Sehän tässä on koko pakan sekoittanutkin.

EDIT: Jenni on käyny ärsyttämään mua aivan älyttömästi. Eniten ehkä sen takia, että pitää yllä tuolla tuota Hanne-Kaarlo-Jenni-Tatu-kuppikuntaa ja ei osaa nähdä mitään pahaa tai huonoa itsessään. Inhottava tyyppi.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Alpha
14.09.2006 16:55:45 (muokattu 14.09.2006 16:56:41)
Mä nyt katoin ton pätkän, ja se Kalen turpaan tempoilun yrittäminen oli SELKEÄ vitsi.

Saatoihan se ollakin vitsi, mutta sellainen, jota voi vain ja ainoastaan kaveriporukassa heittää. Kukaan ulkopuolinen ei voi tuommosta tietää, varsinkin kun Hena heitti vielä bensaa tuleen. Tatukin vaikutti kaikkeen tuossa.

Jos mä tulisin sulle heittään jotain kaveriporukassa normaalia ja ymmärettävää juttua, niin varmaan imisit pussillisen paprikoita sieraimeen...

E:Äläkä katsele pätkiä, vaan tätä 24/7:aa...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Tupuna
14.09.2006 17:31:29

E:Äläkä katsele pätkiä, vaan tätä 24/7:aa...

Kuule, katoin tuon pätkän 24/7:sta ja olen toisinaan katsellutkin sitä 24/7:a. Joten älä marise.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Alpha
14.09.2006 17:38:59
Kuule, katoin tuon pätkän 24/7:sta ja olen toisinaan katsellutkin sitä 24/7:a. Joten älä marise.

Eli siis katsoit tuon klipin, jota tuotanto on leikellyt mielensä mukaan? Ei vastaa sitä todellisuutta, joka näkyi leikkaamattomana ja editoimattomana 24/7:sta...

Vitun runkkari mee pihalle ja vedä ittes jojoon saatana. Tämän jälkeen käyttäytyy agressiivisesti ja meinaa pistää nekkuun, niin harva sen vitsiksi siinä kohden mieltää. Tai ainakaan tuolla talossa...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Paby
14.09.2006 20:02:34

Juu ei se pelkkä editoitu klipsi näytä asioiden oikeaa laitaa. Seurasin tuon tilanteen kehittymistä parisen tuntia ja sit sen jälkeistä avautumista, mikä oli säälittävän kuulosta. Ei se mikään källi ollut vaan onneton yritys voittaa Henan aiheuttama hermopaine. Ei vaan voinu Kaarlo osata.

Mut kai ne vissiin on taas sulassa sovussa keskenään. Ja kulisseissa rasvataan jalkapuuta...
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Anonyymi muusikko
14.09.2006 20:11:22
Jokainen kilpailija taisi antaa Henalle pisteitä, vai?
Voimmie lähtee
Kimmo72
14.09.2006 20:19:28
Mikäköhän siellä paloi?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Mimi
14.09.2006 20:36:55
Mikäköhän siellä paloi?

Jonkun päreet?

Mitä on tapahtunu siis? Joku mutisi tuolla muuallakin, että nysse koko laitos on tulessa...
"En tiedä mitä tahtoisin. Tiedän, etten siihen silti tyytyisi. Jos kaiken kauniin saisinkin, kauneus minuun kauneutensa tuhlaisi." - Marko Annala
Alpha
14.09.2006 20:49:17
Jonkun päreet?

Mitä on tapahtunu siis? Joku mutisi tuolla muuallakin, että nysse koko laitos on tulessa...

Porukalla tunteet kuumeni sen verran, että koko mökki kärähti.
Fin_Rocker
14.09.2006 21:26:39
toi o ihan wrooong toiku pitää leikellä kaikki parhaat kohdat pois, eihän mulla oo aikaa mitään kaksnelosii katella, mutta silti on halua seurata big brotheria.

Varmaan tän päivän jaksossa, eka vittu mä tapan sut!!! sit seuraavassa 'leikkauksessa' kaikki on taa hyvin.
Rattata
14.09.2006 22:40:10 (muokattu 14.09.2006 22:41:16)
Ei juma tota Miran ininää. "Miks kaikki paska kaatuu aina mun päälle". Yhtälailla se Kakikin joutui jäämään slummilaiseks, se vaan osaa ottaa hommat paremmalla asenteella. Alan melkein kääntymään sen kannalle että Mira ulos.

"Se tästä vielä puuttuis että oon taas äänestyksessä." Ja samantien....:D
M.A.C.H.O. #11
Rattata
14.09.2006 22:58:38
Hoho. Toi Kaarlon juttuhan oli ihan selvää läppää, kyllähän sen näki sen käytöksestä ihan selvästi. Mutta Ari otti aika hyvät pultit. Luulin jo että kohta tulee nyrkistä.
M.A.C.H.O. #11
dazed
14.09.2006 23:01:10
ihmetyttää kun isot äijät ei osaa edes käskeä..onnetonta ininää..soita viulua. pah.
I`m not a great player, but I can make it howl.
SiwamieS
14.09.2006 23:02:07
Mutta Ari otti aika hyvät pultit. Luulin jo että kohta tulee nyrkistä.

Ari lähti talosta jo.. Mutta joo, ei tosta juuri saanut minkäänlaista kunnollista kuvaa noista tapahtumista mitä täälläkin on puitu.. Toi 'huomenna' -kilahdus oli kyl aika hyvä.
Take your wings outside, you can't fly in here
Rattata
14.09.2006 23:03:29
Ari lähti talosta jo..

Niin meinasin tietysti Tatua.
M.A.C.H.O. #11
Juugeli
14.09.2006 23:04:54
Joo, ei se Kaarlo tosissaan ollut, mutta menipähän tosiaan vähän maku kaikista noista neljästä uudesta kroisoksesta. Mutta eipä siinä, kyllä Henakin osasi taas. Selvästi nautti, kun sai provollaan tyypit kiihtymään.

Kyllä se Kari on talon hauskin ja leppoisin tyyppi.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Chrissie
14.09.2006 23:10:08
Kyllä se Kari on talon hauskin ja leppoisin tyyppi.

Näinhän se näyttäisi olevan. Hassua sinänsä..

Henan provosointi oli ylimitoitettua. Kyllä itselläkin palaisi hermot, kun hyvää ruokaa mennään pilaamaan helvetinmoisella kasalla suolaa. Ja sitten se saakelin mäntti vain heittää lisää vettä myllyyn. Pihalle tuolta, ja olen edelleen sitä mieltä, että mielellään aidan yli heitettynä.

Toisaalta ei tuota Miraakaan tahdo enää jaksaa. Totta kyllä, että on jäänyt ulos monesta mukavasta asiasta, mutta leikki leikkinä kuitenkin.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
nikomati
14.09.2006 23:21:51

hena osasi sopeutua hyvin tuohon toiseenkin rooliin, vaikken sitä aluksi olisikaan uskonut. kaveri on todella ärsyttävä varmasti muiden silmissä, mutta toivottavasti ei sentään ulos jouda. kiinnostaako muka kuunnella ja katsoa erään ihmisen jatkuvaa marinaa mieluummin kuin provosoivaa pelleilyä, joka aiheuttaa alati konflikteja.
koskaan ei voi olla liian gay
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)