kk80 09.01.2019 21:56:26 | |
---|
Torniojaws: Joskus aikoinaan manailin, kuinka millään NHL-sivulla ei saa suoraviivaisesti tekstimuodossa kaikkia perustilastoja yön otteluista. Esim. Ylen sivuilta puuttuu maalivahtitilastot kokonaan. Noh, piti sitten tehdä itse (kele :D): http://juhau.mbnet.fi/nhl Mahtavaa! Tämä vaikuttaa todella hyvältä! Itse olen käyttänyt TheScore -sovellusta mutta eipä sitä kauhean selkeäksi voi sanoa. Kehitä tuohon vielä joku linkki suoraan ottelun videokoosteeseen (hockey highlights sivuston tapaan) niin vuoden digitalisaatiopalkinto on sinun. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Bongowing 10.01.2019 07:45:39 | |
---|
Landeskog 12 SOG, ketjulla 23. Calgary 16. Takkiin tuli silti. But where the heck is magenta? |
DirtyFingers 10.01.2019 08:22:33 | |
---|
Torniojaws: Joskus aikoinaan manailin, kuinka millään NHL-sivulla ei saa suoraviivaisesti tekstimuodossa kaikkia perustilastoja yön otteluista. Esim. Ylen sivuilta puuttuu maalivahtitilastot kokonaan. Noh, piti sitten tehdä itse (kele :D): http://juhau.mbnet.fi/nhl/ Näkyy: - Kummankin joukkueen maalit, syötöt, pisteet, "suomalaisessa" formaatissa (N.N. 1+2=3). Myös maalivahtien. - Suomalaiset pelaajat korostettuna - Kaikki pelanneet maalivahdit, kenelle tuli viralliset tilastomerkinnät voitto/häviö, torjuntaprosentti, torjunnat / laukaukset, peliaika Tuohon saan lisättyä vielä plus/miinus -tilaston, jos jotain kiinnostaa. Jätin sen vielä pois näkyvistä. Data tulee NHL:n virallisesta API:sta eli siinä mielessä viralliset tilastot tuossa. Löytyy allekirjoituksestakin, jos jotain kiinnostaa myöhemminkin vilkuilla. Plussan arvoinen suoritus. NHL.com on kyllä täyttä paskaa ollut jo useita vuosia. En voi käsittää miten tuota pökälettä ei ole uusittu. Come with me for fun in my buggy |
Stradlin 10.01.2019 11:22:48 | |
---|
DirtyFingers: NHL.com on kyllä täyttä paskaa ollut jo useita vuosia. En voi käsittää miten tuota pökälettä ei ole uusittu. Pari vuotta sittenhän tuo pistettiin uusiksi? Tykkäsin itse vanhasta enemmän. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
santakasa 10.01.2019 14:06:32 | |
---|
Ja uudistivat sivuston älyttömyysluurien kanssa yhteensopiviksi. Nykyisin joutuu rullaamaan metrikaupalla juttuja ettiessä. Itse olen taasen jo sujut nykyisen tilastosivuston suhteen, vaikka toki siellä voisi olla enemmä parametrejä tyyliin eniten maaleja tehneet alle 25 vuotiaat. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
HaloOfFlies 11.01.2019 10:09:30 | |
---|
Oilersilla kävi tänään kyllä tuuri. Joukkue oli vieraspelireissun jäljiltä rättiväsynyt, mutta onnistui kairaamaan kaksi pistettä. Leon Draisaitlin jääaika tänään oli 28:34. Se on enemmän kuin useimmilla puolustajilla. Kauden tärkein kotiotteluputki edessä ja pudotuspelipaikka pisteen päässä. Let's go Oilers! Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
DM 11.01.2019 21:53:24 (muokattu 11.01.2019 21:54:44) | |
---|
Boltsilta hieno nousu lopussa pitkän 0-1 tappiolla olemisen jälkeen 3-1 voittoon Canesia vastaan. Kiva yllätys oli tilanteessa 1-1 kun Tampa sai yv:n ja juuri kun kiekko tippui jäähän, katkesi kuvayhteys. Seuraavaksi sitten tultiin takaisin peliin Carolinan selostajien kanssa ja taululla 2-1. Olen vähän katsellut Ondrej Palatia. Homma ei nyt oikein ole toiminut ihan odotetusti. Toki Cally on raskain contract($5,8megaa) joukkueessa, mutta ei Palat ole nykytasollaan paljon perässä ($5,3m). Sopimusta on Callylla vuosi tämän kauden jälkeen ja Ondrejlla kolme vuotta. NTC kummallakin, tosin hieman modattuna. Ondrej:lla ei ole ehjä kausi tänäkään vuonna, pisteitä tulee jonkinlaisesti, mutta käyrä on alaspäin. Jostain pitäisi kuitenkin rahat saada ensi kesäksi kun Pointin jättimäinen ($686k) sopimus umpeutuu ja uusi pitäisi tehdä. Miljoonat tulee lähentelemään kymmentä, vaikka jonkinlainen Florida discount on odotettavissa ja luulisin, että haluaa Tampassa jatkaa, mutta se raha on jostain muualta sitten poissa. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Torniojaws 14.01.2019 03:08:40 | |
---|
Aholle hattutemppu ja Laineelle eka maali tälle vuodelle. |
Angra Mainyu 15.01.2019 20:05:00 | |
---|
Torniojaws: Joskus aikoinaan manailin, kuinka millään NHL-sivulla ei saa suoraviivaisesti tekstimuodossa kaikkia perustilastoja yön otteluista. Esim. Ylen sivuilta puuttuu maalivahtitilastot kokonaan. Noh, piti sitten tehdä itse (kele :D): http://juhau.mbnet.fi/nhl/ Näkyy: - Kummankin joukkueen maalit, syötöt, pisteet, "suomalaisessa" formaatissa (N.N. 1+2=3). Myös maalivahtien. - Suomalaiset pelaajat korostettuna - Kaikki pelanneet maalivahdit, kenelle tuli viralliset tilastomerkinnät voitto/häviö, torjuntaprosentti, torjunnat / laukaukset, peliaika Tuohon saan lisättyä vielä plus/miinus -tilaston, jos jotain kiinnostaa. Jätin sen vielä pois näkyvistä. Data tulee NHL:n virallisesta API:sta eli siinä mielessä viralliset tilastot tuossa. Löytyy allekirjoituksestakin, jos jotain kiinnostaa myöhemminkin vilkuilla. hieno, mutta valkoinen tausta ja musta teksti ei iske... parempi olisi toisinpäin tai sama fontti ja väritys kuin yle-txt tv Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta) |
Bongowing 16.01.2019 06:21:53 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Hetfield 16.01.2019 07:38:54 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Hetfield 16.01.2019 10:58:26 | |
---|
Alright, alright, alright! |
Bongowing 16.01.2019 11:36:08 | |
---|
But where the heck is magenta? |
Hetfield 16.01.2019 11:55:35 (muokattu 16.01.2019 12:02:08) | |
---|
Bongowing: Nhl.com vaan paranee. Uutena ominaisuutena videokoosteiden tekstitykset, joita ei saa mitenkään pois. https://m.imgur.com/a/5J8M4mA Mobiilissa näin siis vai? Itellä tietokoneella näkyy kans tekstitykset, mutta ne saa klikattua kyllä pois. Torniojaws: On se ennätys vielä Niemen entisen maalivahtivalmentajan(!) Wayne Thomasin ja Carey Pricen jaetussa hallussa, eli 53 torjuntaa. Syytän Yleä saakeli vieköön. Mutta Niemen oma ennätys nyt ainakin sentään. Alright, alright, alright! |
Torniojaws 16.01.2019 11:58:25 (muokattu 16.01.2019 11:59:25) | |
---|
Hetfield: Samassa matsissa Niemi ilman kotkaa teki Montrealin uuden runkosarjaennätyksen, eli 52 torjuntaa. On se ennätys vielä Niemen entisen maalivahtivalmentajan(!) Wayne Thomasin ja Carey Pricen jaetussa hallussa, eli 53 torjuntaa. E: Saa nähdä koska ankkalammessa alkaa tapahtua. 12 tappiota jo putkeen. |
Bongowing 16.01.2019 12:10:30 (muokattu 16.01.2019 12:24:37) | |
---|
Hetfield: Mobiilissa näin siis vai? Itellä tietokoneella näkyy kans tekstitykset, mutta ne saa klikattua kyllä pois. e: sain pois päältä, huh But where the heck is magenta? |
Herrah 16.01.2019 15:18:21 | |
---|
Torniojaws: On se ennätys vielä Niemen entisen maalivahtivalmentajan(!) Wayne Thomasin ja Carey Pricen jaetussa hallussa, eli 53 torjuntaa. E: Saa nähdä koska ankkalammessa alkaa tapahtua. 12 tappiota jo putkeen. Ei tule tapahtumaan mitään niin kuin seurajohto ja GM tuossa taannoin linjasi. |
Hetfield 16.01.2019 15:32:35 | |
---|
Torniojaws: On se ennätys vielä Niemen entisen maalivahtivalmentajan(!) Wayne Thomasin ja Carey Pricen jaetussa hallussa, eli 53 torjuntaa. Eiku sääh, piti lisätä vielä että runkosarjassa & kotiottelussa. Alright, alright, alright! |
seppo69 16.01.2019 16:04:51 | |
---|
Funkånaut: Joku 4 x 7,5milj vois olla ihan todennäköinen skenaario. Piti kaivaa tämä viesti esille, koskee siis Paten tulevaa sopparia. Itse sanoin aiemmin, että ei tässä olisi mitään järkeä, mutta tällä hetkellä saattaa jopa ollakin. Pari viime peliä Patelta katsellut ja aivan hyvin on pelannut, tulosta ei vain tule ja jääaika on vähäinen, johtuu tietysti paljon alivoimista yms. Olisi kyllä mukava nähdä Pate ykköskentässä Connorin paikalla. Connor varmasti saisi hyvää jälkeä tehtyä myös kakkosessa yhdessä Littlen ja Roslovicin kanssa. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
Bongowing 16.01.2019 16:06:06 | |
---|
seppo69: Piti kaivaa tämä viesti esille, koskee siis Paten tulevaa sopparia. Itse sanoin aiemmin, että ei tässä olisi mitään järkeä, mutta tällä hetkellä saattaa jopa ollakin. Pari viime peliä Patelta katsellut ja aivan hyvin on pelannut, tulosta ei vain tule ja jääaika on vähäinen, johtuu tietysti paljon alivoimista yms. Olisi kyllä mukava nähdä Pate ykköskentässä Connorin paikalla. Connor varmasti saisi hyvää jälkeä tehtyä myös kakkosessa yhdessä Littlen ja Roslovicin kanssa. Peluuttavat sopivasti sopparia pienemmäksi. But where the heck is magenta? |