Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 526 27 28 29 30277 278 279 280 281
Janizio
11.01.2016 12:03:53 (muokattu 11.01.2016 12:05:04)
Alpha: Ooksää Jani yhtään ottanu onkees siitä mitä mä ja esmes tuomo(sori tume tästä) ollaan sulle sanottu...

Mä esimerkiksi diggaan ihan helvetisti nyt tuosta Kertusta, joka teki jotain uutta ja energisellä osaamisellaan käänsi kaikki tuolit.

Tuossa tytössä on jotain mitä Saara Aallossa ei ole.

Sehän on vaan hyvä jos tykkästyit Kerttuun ja olihan se ton ekan osan suht selkeesti kovin ja katotaan mitä se jatkossa saa aikaan niin voi olla minäkin tykästyn enemmän.

Musassa kuitenkin kyse erillaisista näkemyksistä, mielipiteistä ja makuasioista. Ja minä sanon sit vastavuoroisesti että molemmissa on vähintäänkin jotain.
Dirtyh
11.01.2016 12:25:58

Janizio: Sehän on vaan hyvä jos tykkästyit Kerttuun ja olihan se ton ekan osan suht selkeesti kovin ja katotaan mitä se jatkossa saa aikaan niin voi olla minäkin tykästyn enemmän.

Musassa kuitenkin kyse erillaisista näkemyksistä, mielipiteistä ja makuasioista. Ja minä sanon sit vastavuoroisesti että molemmissa on vähintäänkin jotain.

Tiedätkö Jani miksi sun juttuja on hyvin vaikea ottaa tosissaan? Siksi että sä et ikinä vastaa siihen viestien varsinaiseen asiaan.
Janizio
11.01.2016 13:51:48
Ja yks juttu, mitä eroa siinä loppuen lopuksi on onko esim. kova Metallica fani joka on maailman kuulu tai vaikka Popeda fani joka on kova juttu Suomessa vai sit niinku minä Saara fani joka ei ole mikään hirmu iso juttu kokonaisuudessa.

Samoin Popeda ja Metallicakin ovat faneilleen iskeneet ns. kohdilleen toki kokonaisuudessaan isommalla volyymilla, mutta samasta asiasta on kyse, että niinku mitä sillä on väliä kuka/mikä artisti tai bändi on sen kovimman vaikutuksen tehnyt
Jäärä
11.01.2016 14:02:34
Jos Saara Aalto ja Popeda tappelisi niin Popeda voittaisi.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Funkånaut
11.01.2016 14:06:45

Jäärä: Jos Saara Aalto ja Popeda tappelisi niin Popeda voittaisi.

Ja melkosella erollaki. Pate näyttäs jumalaare.
"Henkilökunta, tärpättiä!"
ferodoz
11.01.2016 14:10:58

Janizio: Ja yks juttu, mitä eroa siinä loppuen lopuksi on onko esim. kova Metallica fani joka on maailman kuulu tai vaikka Popeda fani joka on kova juttu Suomessa vai sit niinku minä Saara fani joka ei ole mikään hirmu iso juttu kokonaisuudessa.

Samoin Popeda ja Metallicakin ovat faneilleen iskeneet ns. kohdilleen toki kokonaisuudessaan isommalla volyymilla, mutta samasta asiasta on kyse, että niinku mitä sillä on väliä kuka/mikä artisti tai bändi on sen kovimman vaikutuksen tehnyt

Miksi sun pitää todistella tätä nyt koko ajan? Tiedän ettet vastaa tähän, niinkuin et ikinä vastaa mihinkään mitä sulta kysytään mutta mieti nyt vähän minkä kuvan kaikki muut sinua lukuunottamatta tästä saavat.
Just a face in the crowd.
Dirtyh
11.01.2016 14:12:40

Janizio: Ja yks juttu, mitä eroa siinä loppuen lopuksi on onko esim. kova Metallica fani joka on maailman kuulu tai vaikka Popeda fani joka on kova juttu Suomessa vai sit niinku minä Saara fani joka ei ole mikään hirmu iso juttu kokonaisuudessa.

Me voidaan Jani keskustella tää ihan näin yleisestikkin.

Kyllä se niin on että jos joku ihalisi yhtä suurella pieteetillä Paten tai Jamesin olemusta ja ulkonäköä niin kyllä siinä M.Net räjähtäisi.

Ei se mitä sä diggaat vaan se että miten sä diggaat. Ja nyt älä saatana väistä pointtia.
Janizio
11.01.2016 14:17:38 (muokattu 11.01.2016 14:17:56)
ferodoz: Miksi sun pitää todistella tätä nyt koko ajan? Tiedän ettet vastaa tähän, niinkuin et ikinä vastaa mihinkään mitä sulta kysytään mutta mieti nyt vähän minkä kuvan kaikki muut sinua lukuunottamatta tästä saavat.

Siksi koska se vahvasti ajottain vaikuttaa siltä, että kun Saara ei ole mikään SuperStara ainakaan toistaiseksi, niin osa syytä teidän vinoiluunne minun kovasta fanituksesta just johtuu siitä, että hän ei ole mikään Super-tähti kuten Metallica tai Popeda ovat toinen ihan maailman mittakaavassa ja toinen Suomen mittakaavassa.

Olis mielenkiintoista nähdä, että olisko keskustelu hänestä jotenkin eri henkistä ja vinoilu minun suuntaani pienempää jos Saara oliskin isompi tähti Suomessa?
Zed
11.01.2016 14:33:54 (muokattu 11.01.2016 14:35:02)

Janizio: Olis mielenkiintoista nähdä, että olisko keskustelu hänestä jotenkin eri henkistä ja vinoilu minun suuntaani pienempää jos Saara oliskin isompi tähti Suomessa?

Kuten sinulle on kymmeniä kertoja näissä ketjuissa yritetty selittää, ei olisi, ei sitten vähääkään. Mistä olet saanut päähäsi, että muusikoiden.netissä arvostettaisiin erityisesti näitä "isoja tähtiä"? Kiinnostuksesi musiikin alalla vaikuttaa suuntautuneen erittäin kapealle alueelle. Täällä diggaillaan yleisesti Aaltoa paljon tuntemattomampia esiintyjiä.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
lurkki
11.01.2016 14:40:44
Onhan tässä ketjussa jo ihan aluksi (mm. sivulla 2) mainittu että osa Muusikoiden.netin jäsenistä tykkää kuunnella todella marginaalista musiikkia. Toisaalta aktiivisena ovat Elvis- ja Beatles-ketjut. Mikään ei tue ajatusta että jokin musiikkilaji tai säveltaiteen lajityyppi olisi poissuljettuna täältä. Jokainen muusikko on yhtä arvokas Mnetissä.
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
11.01.2016 14:47:34
Zed: Kuten sinulle on kymmeniä kertoja näissä ketjuissa yritetty selittää, ei olisi, ei sitten vähääkään. Mistä olet saanut päähäsi, että muusikoiden.netissä arvostettaisiin erityisesti näitä "isoja tähtiä"? Kiinnostuksesi musiikin alalla vaikuttaa suuntautuneen erittäin kapealle alueelle. Täällä diggaillaan yleisesti Aaltoa paljon tuntemattomampia esiintyjiä.

Ja mitenkä niin kapealla. Se et Saara on minun ykkös suosikkini niin sillä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka laaja mun musamakuni on. Minulla soi etenkin kotimaista musaa suhteellisen laajalla skaalalla.
Kampela77
11.01.2016 14:52:32
Janizio: Ja mitenkä niin kapealla. Se et Saara on minun ykkös suosikkini niin sillä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka laaja mun musamakuni on. Minulla soi etenkin kotimaista musaa suhteellisen laajalla skaalalla.

Kirjoituksistasi, kuvauksestasi ja avatararista se ei ainakaan ole mitenkään ilmennyt, joten ei kannata ihmetellä, jos joku on saanut väärän kuvan.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
mpekkanen
11.01.2016 14:53:06
Janizio:
Olis mielenkiintoista nähdä, että olisko keskustelu hänestä jotenkin eri henkistä ja vinoilu minun suuntaani pienempää jos Saara oliskin isompi tähti Suomessa?

Sehän on vain plussaa, että kirjoitetaan vähän pienemmästäkin tähdista välillä, ainakin minun mielestä. Tosin kyllä siinäkin voi jonkinlaiset mittasuhteet pitää mielessä.
Näin suurta ketjua ei ole saaneet monetkaan sellaiset artistit täällä, jotka ovat tehneet kauemmin musiikkia kuin Saaralla on ikää. Sellaiset artistit/bändit, joita moni kuuntelee ja on seurannut tekemisiä jo useita kymmeniä vuosia. Ihan oikeasti.

Miksiköhän näin, koska täällä ei niitä Saaran faneja kuitenkaan kirjoittajissa aivan kauheasti ole?

Koko tämä ketju on jo jonkinlainen ihme. Tätä on lähes kymmenen kertaa enemmän sivumäärällisesti kuin David Bowien ja Motörheadin Lemmyn kuolemista yhteensä...
Funkånaut
11.01.2016 14:53:48

"Kuuntelen laaja-alaisesti musiikkia iskelmästä rokkiin."

Meikäkin kuuntelee laajasti. Countryä JA westerniä. :)
"Henkilökunta, tärpättiä!"
Zed
11.01.2016 14:59:03 (muokattu 11.01.2016 15:00:03)

mpekkanen: Koko tämä ketju on jo jonkinlainen ihme.

Tämä ketju on kuin looppiin juuttunutta koodia.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Janizio
11.01.2016 14:59:50
Kampela77: Kirjoituksistasi, kuvauksestasi ja avatararista se ei ainakaan ole mitenkään ilmennyt, joten ei kannata ihmetellä, jos joku on saanut väärän kuvan.

Asiat ei ole aina sitä miltä ne näyttää ja tuntuu
lurkki
11.01.2016 15:01:18
Janizio: Asiat ei ole aina sitä miltä ne näyttää ja tuntuu

Miltä nyt tuntuu?
Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää.
Janizio
11.01.2016 15:02:22
lurkki: Miltä nyt tuntuu?

Mukavalta tuntuu. Kiitos kysymästä
Dirtyh
11.01.2016 15:03:57 (muokattu 11.01.2016 15:13:51)

Ei sittenkään mitään.
Alfons Åberg
11.01.2016 15:55:29
Zed: Tämä ketju on kuin looppiin juuttunutta koodia.

Todellakin on ihme. Miten voikaan yksittäinen kirjoittelija kanonisoida jonkin aiheen ikuiseen kiertoon. Aivan kuin Heikki aikoinaan.
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)