taikakameli 14.04.2014 18:36:24 | |
---|
Herrah: No tässähän on sellainen ongelma että Ilyn Paynea näytellyt Wilko Johnson taistelee sen syöpänsä kanssa. Vähän tyhmää recastata hahmo vaan yhden kohtauksen vuoksi. Joojoo, enpä tuotakaan tiennyt. Vähän tossa mietinkin että ei tainnut kaveria näkyä edes viime kaudella. No Bronn oli ihan hyvä korvike. |
Wolfgang 14.04.2014 19:05:15 | |
---|
Tässä jaksossa ei muuten tainnut näkyä pariakaan tissejä. Toivottavasti eivät ota tavaksi. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Stradlin 14.04.2014 19:18:35 | |
---|
Wolfgang: Tässä jaksossa ei muuten tainnut näkyä pariakaan tissejä. Toivottavasti eivät ota tavaksi. Mun mielestä oikeastaan ihan virkistävää. "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Vaihtovirta 14.04.2014 20:15:20 | |
---|
TÄMÄN JAKSON SPOILEREITA!! Tsiisus nyt ei kyllä säästellä loppukaudelle näitä käänteitä..tv-historian kusipäisin ja samalla paras "pahis" män sitten siinä..toivottavasti eivät vie heti perään tv-historian parasta kääpiötä..:) |
BMF 14.04.2014 21:55:33 | |
---|
Myrkyttäjä ehdokkaita kyllä piisaa.. Veikkaan että vaikka kuinka Tyrionista koitetaan tuputtaa katsojalle sitä titteliä - niin se oli Sansa. Tai sitte se mikälie humalainen hovinarri.. Ehkä jopa se vanha Tyrellin-haahka. Beat your dick like it owes you money. |
Secreterial 14.04.2014 22:11:01 | |
---|
BMF:Ehkä jopa se vanha Tyrellin-haahka. Itse veikkaisin häntä. Tai parashan olis, jos syyllinen oliskin se narri. Mutta kovasti mummelin suuntaan viittais asiat (Sansan koru) "I never bluff" - Cordell Walker |
nappero 14.04.2014 23:53:27 | |
---|
|
dipshit 15.04.2014 00:01:10 | |
---|
S4E2 SPOILEREITA: http://imgur.com/gallery/0EQr6 Oli kyllä huikea jakso ja hienosti on lähtenyt tämä kausi käyntiin. Mielenkiinnolla jatkoa odotellessa... |
Kerpele 15.04.2014 02:21:33 | |
---|
Kiitos jeesukselle jakson lopetuksesta. Odotin tätä täysillä. Kaikki rumpalit on ihan hirveitä hinaajia. -Moderaattori |
Tympee Huttunen 15.04.2014 07:34:09 | |
---|
dipshit: S4E2 SPOILEREITA: http://imgur.com/gallery/0EQr6 Oli kyllä huikea jakso ja hienosti on lähtenyt tämä kausi käyntiin. Mielenkiinnolla jatkoa odotellessa... Mummelia veikkasin itse. Jotenkin tuon giffin juoni on vähän liian monimutkainen, vaikka varmaan onkin kirjan mukainen(?). Ihan yhtä hyvin joku olisi voinut taskussa tuoda myrkyn jne. Itse veikkaan, että myrkky onkin kakussa ja tarkoitus oli myrkyttää koko porukka. Joffrey taisi olla ainoa kakkua syönyt. Oli kyllä jotenkin anti-kliimaksi tuo tappo. Joffrey olisi ansainnut hävitä reilusti ja saada miekan sisuuksiinsa. |
Wolfgang 15.04.2014 09:52:01 | |
---|
dipshit: S4E2 SPOILEREITA: http://imgur.com/gallery/0EQr6 Oli kyllä huikea jakso ja hienosti on lähtenyt tämä kausi käyntiin. Mielenkiinnolla jatkoa odotellessa... Tämä selittäisi miksi narri oli pikapikaa kuljettamassa Sansaa pois paikalta, kun Joffrey alkoi näyttää tukehtumisen merkkejä. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Milkop 15.04.2014 10:05:14 | |
---|
Kerpele: Kiitos jeesukselle jakson lopetuksesta. Odotin tätä täysillä. Sarjan alusta on odoteltu täälläkin. Vähän pelkäsin että jotenkin vielä tuosta selviäisi, mutta ei onneksi sentään. Hieno sarja. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Dr. Funkenstein 15.04.2014 10:34:36 (muokattu 15.04.2014 10:43:32) | |
---|
Lastinen: Jotenkin tuon giffin juoni on vähän liian monimutkainen, vaikka varmaan onkin kirjan mukainen(?). Ihan yhtä hyvin joku olisi voinut taskussa tuoda myrkyn jne. Wat, monimutkainen? Mummeli hypistelee Sansaa ennen tapahtumia, sen jälkeen yks kristalli puuttuu, Dontos hakee Sansan pois kuoleman jälkeen jne. Ihan selkee homma. Tossa viel toinen, joka menee yksityiskohtiin: http://imgur.com/a/2DtPH |
Tympee Huttunen 15.04.2014 10:45:38 | |
---|
Dr. Funkenstein: Wat, monimutkainen? Mummeli hypistelee Sansaa ennen tapahtumia, sen jälkeen yks kristalli puuttuu, Dontos hakee Sansan pois kuoleman jälkeen jne. Ihan selkee homma. Spoilereita. No onhan toi juonena nyt ihan älyttömän typerä kaikkine epävarmoine ja riskaabeleine muuttujineen. a) juoppo pullukka narri pääsee naisen luo kahdenkesken b) narri saa vakuutettua naisen ja antaa tälle korun c) nainen pitää tätä korua seremoniassa d) kesken seremonian mummo hipelöi hiuksia ja salaa saa napattua yhden kiven korusta kaikkien silmien alla e) mummo laittaa kiven sukurutsa-Joffreyn juomaan kaikkien tuijottaessa Miksei vain pitänyt kiveä taskussa ja laittanut sitä juomaan? |
matales 15.04.2014 10:47:15 (muokattu 15.04.2014 22:29:38) | |
---|
Lastinen: Mummelia veikkasin itse. Jotenkin tuon giffin juoni on vähän liian monimutkainen, vaikka varmaan onkin kirjan mukainen(?). Ihan yhtä hyvin joku olisi voinut taskussa tuoda myrkyn jne. Itse veikkaan, että myrkky onkin kakussa ja tarkoitus oli myrkyttää koko porukka. Joffrey taisi olla ainoa kakkua syönyt. Oli kyllä jotenkin anti-kliimaksi tuo tappo. Joffrey olisi ansainnut hävitä reilusti ja saada miekan sisuuksiinsa. Spoileria/spekulointia
Itsekin ensin veikkasin kakkua koska Joffreyn halkaistua kakun, kamera kävi siinä vielä hetken ikään kuin vinkkinä ja se liikahti. Plus tosiaan kukaan muu ei sitä syönyt, ja Margary ihan syöttämällä syötti sitä Joffreylle. Toisaalta myös tuo pellen yritys viedä Sansa pois kertoo aika paljon, samaten kuin että Joffreyn viinilasi oli kakkua halkaistaessa mummon nenän alla. Toisaalta, mistäs juoppo pelle tunsi mummon/miten mummo tiesi pellen nimipäiväepisodista? Toisaalta, Joffreyn keulittua Tywinille ja Tywinin lähetettyä Joffrey nukkumaan aiemmassa jaksossa, T:n naama näytti siltä että tämä ei jää tähän, minulle ei vittuilla. Ja toisaalta, Margary tuumasi joskus haluavansa olla The kuningatar, mikä ei onnistune mikäli kuningas on niinkuin oli. Ja toisaalta Sansallakin oli, no omat syynsä eikä mahottomasti hävittävää Robbin ja äitinsä kuolon jälkeen. Eikä Thyrionkaan suoranaisesti tainnut suuresti diggailla kuninkaasta. Oikeastaan toivoisin että se ei olisi mummo vaan vaikka että kuningas olisi tukehtunut kakusta lentäneen pulun paskaan tai jotain ihan muuta. I don't want to talk to you no more, you empty-headed animal food trough water! I fart in your general direction! Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries! -Frenchman |
cldron 15.04.2014 10:58:37 (muokattu 15.04.2014 11:01:34) | |
---|
Lastinen: Spoilereita. Miksei vain pitänyt kiveä taskussa ja laittanut sitä juomaan? Koska nyt Sansa olis helppo maalata syylliseks. Puuttuva kives OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
https://soundcloud.com/vaskitsa |
Wolfgang 15.04.2014 10:59:02 | |
---|
En enää tietä ovatko nämä SPOILER-varoitukset oikeasti spoilereita vai pelkkää spekulointia. Ja meinataanko spoilata tuoreinta jaksoa, vai tulevia tapahtumia kirjojen pohjalta. Jälkimmäiseen ei pidä kenkään ryhtymän. "Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio |
Dr. Funkenstein 15.04.2014 11:17:21 | |
---|
Lastinen: Spoilereita. No onhan toi juonena nyt ihan älyttömän typerä kaikkine epävarmoine ja riskaabeleine muuttujineen. a) juoppo pullukka narri pääsee naisen luo kahdenkesken b) narri saa vakuutettua naisen ja antaa tälle korun c) nainen pitää tätä korua seremoniassa d) kesken seremonian mummo hipelöi hiuksia ja salaa saa napattua yhden kiven korusta kaikkien silmien alla e) mummo laittaa kiven sukurutsa-Joffreyn juomaan kaikkien tuijottaessa Miksei vain pitänyt kiveä taskussa ja laittanut sitä juomaan? Heh, no tämä kyllä. Itse tarkastelin asiaa lähinnä sarjan antamien vinkkien kautta. |
taikakameli 15.04.2014 13:35:50 (muokattu 15.04.2014 14:45:43) | |
---|
:-----------------( |
Vaihtovirta 15.04.2014 14:31:45 (muokattu 15.04.2014 14:49:22) | |
---|
Läpätilää ;) |