Aihe: The Expendables (III) - upeimmat Gibsonin hauikset ikinä
1 2 3 4 526 27 28 29 3074 75 76 77 78
Kampela77
01.11.2011 13:47:43
Jos olisin itse ohjaamassa Expendables 2:ta, niin pakottaisin koko päänäyttelijäkaartin kasvattamaan viikset.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Lennu
01.11.2011 14:24:02

Itse en ole nähnyt yhtään jaksoa kyseisestä Expllander-jutusta, mutta mä en jaksakaan tällaisia puolivillaisia perusrymostelyitä. Varmaan voinee rehellisesti sanoa, että näkemättä kakkaa :) :)
Tuen homoliittoja jos molemmat mimmit on kuumia.
dfer
01.11.2011 14:37:54
Lennu: Itse en ole nähnyt yhtään jaksoa kyseisestä Expllander-jutusta, mutta mä en jaksakaan tällaisia puolivillaisia perusrymostelyitä. Varmaan voinee rehellisesti sanoa, että näkemättä kakkaa :) :)

Olet sanonut täysin samaa asiaa tämän ketjun perustamisesta lähtien joka toisella sivulla, jos uskoisit että tuo on totta niin sitä ei varmaan tarttis vakuutella itelle koko ajan hahah!!!
Lennu
01.11.2011 14:44:10

dfer: Olet sanonut täysin samaa asiaa tämän ketjun perustamisesta lähtien joka toisella sivulla, jos uskoisit että tuo on totta niin sitä ei varmaan tarttis vakuutella itelle koko ajan hahah!!!

En vakuuta itselleni, ihmiset vain ovat kiinnostuneita mielipiteestäni :)
Thet
01.11.2011 15:07:14
Lennu: En vakuuta itselleni, ihmiset vain ovat kiinnostuneita mielipiteestäni :)

Mua ainaki kiinnostaa! :)))) Lennu vois kirjotella tonne viimeksi katottuihin leffa-arvioita ilman, että on kattonu niitä. Tietäis sit itekki mitkä kannattaa jättää oikeesti kattomatta. :))
That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne
carnation
01.11.2011 16:27:07
Lennu: Itse en ole nähnyt yhtään jaksoa kyseisestä Expllander-jutusta, mutta mä en jaksakaan tällaisia puolivillaisia perusrymostelyitä. Varmaan voinee rehellisesti sanoa, että näkemättä kakkaa :) :)

Olen nähnyt explanders ykkösen ja voin todistaa Lennun väitteen ihan oikeaksi, se elokuva oli melko kehno :) Kolme hyvää kohtausta ja se on siinä :) En aio katsoa uudestaan :) Kakkosen katson, jotta voin haukkua sitäkin vähän. Chuck Norris on pelle :)
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
juuso a
01.11.2011 17:15:49

carnation: Olen nähnyt explanders ykkösen ja voin todistaa Lennun väitteen ihan oikeaksi, se elokuva oli melko kehno :) Kolme hyvää kohtausta ja se on siinä :) En aio katsoa uudestaan :) Kakkosen katson, jotta voin haukkua sitäkin vähän. Chuck Norris on pelle :)

Puhut asiaa mutta aivan liian hymyillen.
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
Meadow
01.11.2011 17:27:37
carnation: Olen nähnyt explanders ykkösen ja voin todistaa Lennun väitteen ihan oikeaksi, se elokuva oli melko kehno :) Kolme hyvää kohtausta ja se on siinä :) En aio katsoa uudestaan :) Kakkosen katson, jotta voin haukkua sitäkin vähän. Chuck Norris on pelle :)

Puhut liikaa etkä edes asiaa.
Lennu
01.11.2011 17:31:54

Meadow: Puhut liikaa etkä edes asiaa.

No sano mikä kohtaus siinä on edes etäisesti hyvä? Mä sanoisin ettei mikään.
Meadow
01.11.2011 17:32:24
Lennu: No sano mikä kohtaus siinä on edes etäisesti hyvä? Mä sanoisin ettei mikään.

Kirkkokohtaus.
Antti1997
01.11.2011 17:34:14
Älkää nyt vittu ottako Lennun viestejä tosissanne :D
"taidan kuitenkin paskoa vielä vähän tänne ja lentää päin tuota ikkunaa tällä kertaa"
Sakmongkol
01.11.2011 17:44:11
Antti1987: Älkää nyt vittu ottako Lennun viestejä tosissanne :D

Tässä ketjussa otetaan kaikki aivan saatanan tosissaan. Jatko-osan puolesta on jo yksi henkilö antanut henkensä. Vakava asia.
Lennu
01.11.2011 17:47:17

Sakmongkol: Tässä ketjussa otetaan kaikki aivan saatanan tosissaan. Jatko-osan puolesta on jo yksi henkilö antanut henkensä. Vakava asia.

No hoho, joku Amy Winehouse vielä siinä, ni TOSI JEES :-----------------------------------------------------------D

Tosin enhän mä aikonut katsoa sitä uuttakaan osaa, kun se tulee olemaan ihan paska, jopa ilman sitä Amy Winehousea :-----------------------------------D
Voltonator
02.11.2011 23:21:58
Expendables 2:sta tulee 2010-luvun Kummisetä. Vielä vuosikymmenien, ellei jopa satojen vuosien jälkeen tätä mestariteosta muistellaan lämmöllä. Stallone pokkaa parhaan näyttelijän oscarin ja Arska ja Chuck Norris jakavat parhaan sivuosan oscarin. Elokuva itseasiassa voittaa kaikki oscarit, jopa parhaan naispääosan palkinnon, vaikka elokuvassa ei naispääosaa ole. Arvosteluissa elokuva saa järjestäen 6 tähteä, ja ennen elokuvaa olleet soraäänet häviävät kuin tuhkatuuleen kun ovat vain nähneet tämän maailman kahdeksannen ihmeen. Elokuva näytetään kouluissa joka luokka-asteella vähintään kerran vuodessa ja Televisioon omistetaan oma kanava jolla elokuvaa näytetään 24/7.
Ronttimus
03.11.2011 09:37:44
Piti tämäkin leffa pilata saatana naisella. Joku Nan Yu esittämässä Maggieta imdb:n mukaan.
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Gandhi
03.11.2011 10:22:26
Ronttimus: Piti tämäkin leffa pilata saatana naisella. Joku Nan Yu esittämässä Maggieta imdb:n mukaan.

Hollywoodissa ei uskalleta tehdä täysiveristä homoleffaa, vaikka tässä jälleen aineksia paljon onkin.
Meadow
03.11.2011 11:10:56 (muokattu 03.11.2011 11:11:23)
Huhujen mukaan elokuvan lopussa nähdään puolituntinen puukkotaistelu Schwarzeneggerin ja Stallonen välillä, joka päättyy lopulta kiihkeään suudelmaan ja herkkään, viuluille sovitettuun versioon Power Stationin We Fight for Lovesta.
Informaatiokameli
03.11.2011 12:47:21

Meadow: Huhujen mukaan elokuvan lopussa nähdään puolituntinen puukkotaistelu Schwarzeneggerin ja Stallonen välillä, joka päättyy lopulta kiihkeään suudelmaan ja herkkään, viuluille sovitettuun versioon Power Stationin We Fight for Lovesta.

Housujeni etumus tahmaantui.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Meadow
03.11.2011 13:38:21 (muokattu 03.11.2011 13:39:34)
"That's the most beautiful thing I've ever seen", kerrotaan Stallonen todenneen silmät kosteina otoksesta, jossa Arnold Schwarzeneggerin perusteellisesti öljytyt vatsalihakset tärisevät hidastettuna konekiväärin rekyylin voimasta.
Ronttimus
03.11.2011 13:42:26
Meadow: "That's the most beautiful thing I've ever seen", kerrotaan Stallonen todenneen silmät kosteina otoksesta, jossa Arnold Schwarzeneggerin perusteellisesti öljytyt vatsalihakset tärisevät hidastettuna konekiväärin rekyylin voimasta.

Jatka kertomista.. Mä en oo valmis vielä..
"Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)