Aihe: Formula 1 - kausi 2008
1 2 3 4 526 27 28 29 3054 55 56 57 58
Shabby
12.05.2008 17:11:46

Samaa mieltä! Ei mikään paskanjauhaja, kuin Salo ja JJ, eikä mersun lammas niinku Häkkinen!! Ferrari on muutenkin ollut suosikki auto, paitsi silloin kun se saksalainen oli liian hyvä=)

Muuten samaa mieltä, paitsi tuosta Häkkis-osasta. Häkkinen on Kuningas!

JJ on tosin ihan hyvä kommentaattori ja Salo taas hyvä vakoilija.
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
Turmis
12.05.2008 20:09:00 (muokattu 12.05.2008 20:13:51)

Itse en kyllä ymmärrä tuota JJ:n dissaamista, mielestäni on/oli hyvä kuski F1:ssä. Paha loukkaantuminen sattui vain pahimpaan mahdolliseen saumaan, kun pesti Benettonilla oli juuri alkanut. 3 ekaa kisaa Benettonilla jäi väliin, ja siinä sitten Briatoret ja kumppanit pelasivat hommat nyyhky-shumin pussiin. Noina aikoinahan tämä sakemanni mm. kieltäytyi paljastamasta autonsa säätöjä tallikaverilleen... no ei siinä mitään, mutta toisinpäin homma kyllä toimi tallin sisällä.
Eräässäkin haastattelussa S:ltä tätä kysyttiinkiin, ja vastaus oli tyyliin "En ole mikään autokoulun opettaja blaablaa".

JJ muuten taitaa olla toistaiseksi viimeinen kuski, joka F1:ssä on ajanut pisteille tulokastallin debyyttikisassa. Tähän ei sitten lasketa mitään baareja ja muita, jotka on rakennettu wanhan tallin päälle.

Salo ei taas vakuuttanut allekirjoittanutta missään vaiheessa. Noh, ajoihan hän yhden kisan Ferrarilla "voittoon", mutta entä sitten? Siihen olisi pystynyt jopa Damon Hill. Salosta jäi vähän sellainen kuva, että sanat olivat suurempia kuin teot. Ei lämmitä myöskään kommentaattorina, kun muutamassa kisassa aikanaan oli selostamassa.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Artist
12.05.2008 20:52:21
Massa oli kyllä taas nopea. Harmi, että sähläsi kaksi ekaa kisaa, voisi olla vielä jännempi tilanne nyt muuten. Noissa kisoissa, jotka Massa on vienyt, on mies ollut kyllä kova, en oikeastaan ihmettele hriveästi, vaikka loppujen lopuksi veisi mestaruuden...jos ei tänä vuonna niin joskus toiste.
"I'm hypocrite, I dish it out but I can't take it I know you think it's wrong and maybe you're right but this is my song"
samsonov
12.05.2008 21:05:10
JJ muuten taitaa olla toistaiseksi viimeinen kuski, joka F1:ssä on ajanut pisteille tulokastallin debyyttikisassa. Tähän ei sitten lasketa mitään baareja ja muita, jotka on rakennettu wanhan tallin päälle.

Itte asiassa Salo ajo Toyotalla aikoinaan depyyttikisassa Australiassa kuudenneksi. Korjatkaa jos muistan vöörin, mut tämmönen pulpahti mieleen.
aikavaikea
12.05.2008 21:53:59 (muokattu 12.05.2008 21:59:14)
Itte asiassa Salo ajo Toyotalla

Salo on aina ollu mun lemppari. Muistan lämmöllä Ratzenbergerin kolarin jälkeen kun Salo kertoi saavansa Rolandin levykokoelman.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
JCM
13.05.2008 09:35:25

Salo on aina ollu mun lemppari. Muistan lämmöllä Ratzenbergerin kolarin jälkeen kun Salo kertoi saavansa Rolandin levykokoelman.

A##

Mitä helvettiä, kertoiko oikeasti noin?

Itsehän en muista tällaista lain, aikamoista:D ..vakava asia, mutta pienehkölle repeämiselle ei voinut oikein mitään.
aikavaikea
13.05.2008 09:40:00
Mitä helvettiä, kertoiko oikeasti noin?

Kyllä mulla on selkeä muistikuva tv-haastattelusta, jossa Mika kertoi Rolandin äidin luvanneen musiikkijäämistön Salolle, koska olivat olleet hyviä kavereita ja tykänneet samanlaisesta musasta. Salo vaikutti tyytyväiseltä.

Eihän haastattelun pointti tietenkään toi ollut, vaan yleinen muistelo, mutta tuo oli niin makaaberin hauska yksityiskohta että jäi mieleen.
What do you think you're doing? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Shabby
13.05.2008 18:32:23

Itse en kyllä ymmärrä tuota JJ:n dissaamista, mielestäni on/oli hyvä kuski F1:ssä.

Täytyy myöntää, etten kisoja J.J.:n aikaan seurannut, joten ennakkoluuloni perustunevat täysin hänen purukalustonsa esittelyyn lehtien sivuilla. Plus broidin Kyllös- lainaukseen: "mutta missä on Zei Zei." Sehän ei Jyrkin syy lie.

Kommentaattorina on ollut pätevä ja asiallinen; olen pitänyt.
"Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko-
bedlam
13.05.2008 22:28:27

Eihän haastattelun pointti tietenkään toi ollut, vaan yleinen muistelo, mutta tuo oli niin makaaberin hauska yksityiskohta että jäi mieleen.

Itse muistan samaisen viikonlopun Sennan kuolinuutisoinnista sen, kun Kyllönen sai faksin naamansa eteen ja jatkoi pirtsakan reippaalla äänellä, että Ayrton Senna on kuollut. En nyt muista hymyilikö sentään leveästi, mutta jotenkin hämärältä tilanne tuntui.
Se viimeksi nauraa joka hitaimmin ajattelee.
Turmis
14.05.2008 00:13:03

Itse muistan samaisen viikonlopun Sennan kuolinuutisoinnista sen, kun Kyllönen sai faksin naamansa eteen ja jatkoi pirtsakan reippaalla äänellä, että Ayrton Senna on kuollut. En nyt muista hymyilikö sentään leveästi, mutta jotenkin hämärältä tilanne tuntui.

Hmm, olikohan varmasti Kyllönen kyseessä? Itse ainakin muistan elävästi, kun katsoin Ruutulippua, ja juuri ohjelman lopussa Erkki Vanhasen eteen kiikutettiin faksi, josta Vanhanen luki että "Ayrton senna on menehtynyt saamiinsa vammoihin". Siihen perään heitto: Tässä oli tämän viikon ruutulippu, se on sitten bai bai beibi beibi guud bai. Guud bai!". Olihan meidän euroviisuduomme kätkät juuri menestynyt viisuissa niin perisuomalaiseen tapaan.

Oli vähän wtf fiilis siinä vaiheessa.
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Hetfield
14.05.2008 00:21:40

Hmm, olikohan varmasti Kyllönen kyseessä? Itse ainakin muistan elävästi, kun katsoin Ruutulippua, ja juuri ohjelman lopussa Erkki Vanhasen eteen kiikutettiin faksi, josta Vanhanen luki että "Ayrton senna on menehtynyt saamiinsa vammoihin". Siihen perään heitto: Tässä oli tämän viikon ruutulippu, se on sitten bai bai beibi beibi guud bai. Guud bai!". Olihan meidän euroviisuduomme kätkät juuri menestynyt viisuissa niin perisuomalaiseen tapaan.

Oli vähän wtf fiilis siinä vaiheessa.

No nykyään on aikalailla joka kerta tuo fiilis kun Vanhanen selostaa jotain. Itse rallifanina on kova myötähäpeä, kun ukko tuntuu olevan välillä ihan pihalla Urheilukanavan tms. koosteselostuksissa.
I quit the band... Now I just play with myself.
Kimmo72
16.05.2008 23:04:15
Onkohan täälä tämmösestä ollu juttuu??

http://www.finnkino.fi/news/2/561/

Vois olla hienoo..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Deg
16.05.2008 23:08:21

Vois olla hienoo..

Hieno idea mutta ökyhinnat ovat laittaneet!
Vaihoin jo.
Tympee Huttunen
16.05.2008 23:11:30
Hieno idea mutta ökyhinnat ovat laittaneet!

Naurettava hinta. Tuohon hintaan katsoo mtv3+pakettia melkein kaksi kuukautta. En muutenkaan tiedä miten hyvin tuollainen kisojen katsominen leffateatterissa sopii suomalaiseen mentaliteettiin. Joku siellä hyssyttelee ja joku taas huutaa täysiä. Voisin kisan tai kaksi mennä katsomaan toki, jos tuo hinta olisi yhtään inhimillisempi.
Kalamazoo
17.05.2008 02:10:49 (muokattu 17.05.2008 02:11:38)

Vois olla hienoo..

Naurettavan hintaista on kyllä, mutta jonkun kauden viimeisen GP:n voisin ehkä mennä katsomaan vähän halvemmalla, niiin kuin vaikkapa Monacon kisan, johon 15 eurolla olisi saanut liput. Selostus on kuitenkin englanniksi, mikä voisi olla parempaa kuin Kyllösen omalaatuiset selostukset, vaikkakin Hamiltonin hypetykseltä tuskin vältytään.
Life ain't pretty for a dog faced boy Loungebändi helvetistä
JCM
18.05.2008 19:28:28

Vois olla hienoo..

Tuohon hintaan ei puhettakaan.

7 eurolla vois vielä liikahtaa.
Sinap
19.05.2008 14:04:39

Vois olla hienoo..

Siis täh...baarissa näet ilmaseks ja voit ottaa pari fostersia samalla....
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
Shabby
19.05.2008 16:53:29

Siis täh...baarissa näet ilmaseks ja voit ottaa pari fostersia samalla....

Käyttää nekin rahat siihen bisseen.

Mutta ois se varmaan ihan hienoo tosi isolta screeniltä. Jos joku piffais, niin vois mennä kattoon. Omat varat ei kyllä moista salli.
aikavaikea
24.05.2008 15:47:20
Nico ajoi Q2:n yllättävän hyvin. Ja komeesti rysäytti Coulthard, rengas rullasi kauas.
Jag
24.05.2008 16:06:58

Ei jäänyt kauaksi paalu Kimiltä. Aika yllättävää, että Massa on vienyt aika-ajoja tällä kaudella 5-1 Kimiin nähden. No huomenna näkee kummalla on se kierros enempi bensaa. Voi olla ratkaiseva.
" toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin.. " - Trey
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)