Jubi 13.09.2006 09:57:55 | |
---|
Jos mä olisin Miihkali, kävisin tinttaamassa sitä nokkaan viimisen kisan jälkeen. Mutta paras vastaisku onkin hymyillä säälivästä; "voi pieni...hys nyt". Ei ole tämän hetken kuskeista uudeksi Schumiksi eikä uudeksi Sennaksi. Eikä pidäkään olla. Jokainen huippu on erilainen, mutta niitä yhdistää se, että jo alkuvaiheessa huomataan, että tässä kaverissa on jotain erikoista. Alonsolla tuo aika meni jo, samoin Räikkösellä. Mun mielestä nämä tyypit kuuluu samaan kastiin kaikkien muidenkin 1-2 mestaruuden miesten kanssa. Ja kyllä: Räikkönen saattaa pystyä siihen mestaruuteen ensi kaudella mun mielestä. Kovalaisen tapauksessa odotukset on suuret. Kaveri vaikuttaa fiksummalta kuin Räikkönen ja Häkkinen yhteensä, (mikä ei tietysti nyt kovin paljoa vielä vaadi). ulosanti on tyylikästä ja veikkaanpa, että jos ajaminenkin sujuu yhtä hyvin kuin tähän asti, saattaa tässä olla tulevien vuosien fanilaumojen kohde. -Voi helvetti, nyt tuli kauhukuva: Suomalainen formuloiden Beckham, aaarrgh! Innostus,
nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Sinap 13.09.2006 21:59:27 | |
---|
Jos mä olisin Miihkali, kävisin tinttaamassa sitä nokkaan viimisen kisan jälkeen. Miten olis pusku rintaan? Säilyy formulat maikkarilla ainakin seuraavat kolma vuotta...hyvä ettei kaikki siirry canalille... "Siinähän se tuubi onkin." |
waskikaarme 16.09.2006 12:34:53 | |
---|
Skull: The existance of flamethrowers says that someone, somewhere, at sometime said "I need to set that thing on fire, but it's too far away." |
Tympee Huttunen 16.09.2006 12:39:11 | |
---|
Aiotko katsoa kisoja myös ensi kaudella? http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1236060 Aikamoinen yllätys. Tippuu varmaan katsojamäärät roimasti. Kai tuo pitää ostaa. Jos tuon paketin ostaa, alkaa katsomaan kisoja huomattavasti enemmän. Pakkohan ne on katsoa, kun ne maksaakin. Siinä tilanteessa ei missata mitään harjoituksia tai lämmittelyjä:) |
Jani The Rock 16.09.2006 12:51:17 | |
---|
Aiotko katsoa kisoja myös ensi kaudella? http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1236060 Vittu mä rupee alistumaan kiristykseen. Formuloiden kattominen loppuu siihen paikkaan jos siitä pitää alkaa maksamaan. Johan tässä on F1:stä seurattu aktiivisesti vuodesta 1982, joten ehkä on aikakin lopettaa. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Lennu 16.09.2006 14:13:03 | |
---|
mä ulpu oon |
Nieby 16.09.2006 14:22:26 | |
---|
Mitävv... ??? Noh, telkkari on muutenkin peelsepupin vehje, että taidan nakata molemmat kaatikselle. siihen loppuu se vähäinenkin voromulan seuraaminen. kimistä tulee uus Suomen miihhaeli ja se voittaa ainaki 10x maailmanmestaruuden heti ku pääsee polkemaan Verrarin kaasupoljinta. dot. |
Artist 16.09.2006 14:49:59 | |
---|
"Don't push me, cos I'm close to the edge" |
Jani The Rock 16.09.2006 18:58:10 | |
---|
No en aio, jos tosiaan pitää maksaa. Eli tähän kauteen sitten loppunee myös meikäläisen formulaura. Olisko nettiadressin paikka? Koko vitun MTV3 boikottiin! 8) "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
RocknRoll 16.09.2006 19:09:48 | |
---|
Joopa joo..Eikö ollut jo aika saada Formulat saastuttamasta normaalin kaduntallaajan sunnuntaita? Minua ei harmita lainkaan jos näin käy! |
Nieby 16.09.2006 19:19:32 | |
---|
helpotus kaikkien elämään: mtv3 kustantaa meille vielä kolmeksi vuodeksi ilmaiset vormulat. |
Juuho 16.09.2006 19:29:45 | |
---|
helpotus kaikkien elämään: mtv3 kustantaa meille vielä kolmeksi vuodeksi ilmaiset vormulat. Lähde tälle? |
Nieby 17.09.2006 11:32:31 | |
---|
|
Jani The Rock 17.09.2006 11:35:52 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/formulat/200609145119254_fo.shtml herra on hyvä vaan. Tsiigaas tarkemmin. Ensinnäkään tossa ei puhuta F1:n kattomisen maksuttomuudesta yhtään mitään, ja tuo uutinen on julkaistu 14.9. Ylempänä oleva linkin takana oleva uutinen mahdollisesta maksullisuudesta on kaksi päivää tuoreempi. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Nieby 17.09.2006 11:41:57 | |
---|
Tsiigaas tarkemmin. Ensinnäkään tossa ei puhuta F1:n kattomisen maksuttomuudesta yhtään mitään, ja tuo uutinen on julkaistu 14.9. Ylempänä oleva linkin takana oleva uutinen mahdollisesta maksullisuudesta on kaksi päivää tuoreempi. no nyt meillä onkin pulma.. |
texjazz 17.09.2006 13:03:55 | |
---|
Nyt on menetetty jo formulat ja futiksen em-karsinnat. Seuraavaksi Ajankohtainen kakkonen muuttuu maksulliseksi (paitsi että se jo on, kun tarkemmin ajattelee). Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
mie 17.09.2006 13:13:01 | |
---|
Mutta eikös tuo kuitenkin sano, että "merkittävä osa lähetyksistä tulisi maksullisiksi" ja kisat olisivat vielä ilmaisia. Mutta eipä se 59 euroa kaudesta (?) ole mikään hirmuinen summa. Kyllä formulat pitää näkyä, maksoi mitä maksoi. |
depe 17.09.2006 14:21:24 | |
---|
Mutta eikös tuo kuitenkin sano, että "merkittävä osa lähetyksistä tulisi maksullisiksi" ja kisat olisivat vielä ilmaisia. Mutta eipä se 59 euroa kaudesta (?) ole mikään hirmuinen summa. Kyllä formulat pitää näkyä, maksoi mitä maksoi. Heh heh. Iltasanomissa oli vähän laskelmia. Sopimus on saattanut maksaa MTV3:lle jopa 25 miljoonaa. Sitten jos ajatellaan, että tuo pitäisi edes jossain määrin saada katettua maksullisuudella: Esim. 100.000 hankkii oikeuden katsoa formuloita ja hinta olisi esim. 200e/vuosi (=sairasta), niin sillä saataisiin katettua 20 miljoonaa. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Tympee Huttunen 17.09.2006 14:46:29 | |
---|
^ On ne Formulat ennenkin maksettu, vaikka katsojille ohjelma onkin ollut ilmainen. Mainostajat yms. tuovat hilloa taloon. |
JCM 17.09.2006 20:15:38 | |
---|
Eiköhän Raikkonen vie huonon onnensa mukanaan Ferrarille. Olis kyllä kohtalon ivaa jos Alonso voittais MM:n McLarenilla, mutta tuskinpa niin käy. Nythän vois jo melkeen alkaa veikkailla ensi kauden maailmanmestaria. Alonso se ei ole, Raikkonen se ei ole ja tuskinpa Kovalainenkaan. Fisichellaan, Buttoniin ja kumppaneihiin ei varmaan usko edes niiden omat mutsit... Siispä sen on oltava Felipe Massa! Ja sehän olis loistava näpsy Raikkosen nekkuun. Äh. Jani. Ikävä tuottaa pettymys, mutta mestaruus on ihan saletisti Räikkösen! |