Informaatiokameli 23.08.2020 13:31:44 (muokattu 23.08.2020 13:32:14) | |
---|
Angra Mainyu: No siis Jokeri oli tarina mielenvikaisesta henkilöstä ja leffan nimeksi tuli Joker. tuo ei sisällään ollut supersankari elokuva. 3/5 pistettä Supersankarisarjakuviin perustuva elokuva yhtälailla kuin esim Marvel-leffat. Eri tyylinen toki. Uus Bättis näyttää hyvältä. En uskalla vielä nostella odotuksia. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Emplate 23.08.2020 15:53:34 | |
---|
Angra Mainyu: Alkaa tulemaan korvista ulos nää spidermanit ja batmanit sekä muut supersankarielokuvat. Joka vuosi samaa paskaa eri paketissa. edit. edellinen hyvä elokuva oli Logan. Ja mitään aquamania en oo ees kattonu enkä katso Älä katso, problem solved? DC-leffoja Batmanit pois lukien ei kyllä juuri kannatakaan kattoa, ei siinä. Loputon Suo - Black/death metal
https://loputonsuo.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/loputon.suo
Hollow Woods - Black metal
https://hollowwoods.bandcamp.com/ |
NHR 23.08.2020 16:17:40 | |
---|
Emplate: ei kyllä juuri kannatakaan kattoa Sepä olisikin sangen hämmentävää, mikäli esim. kurkihirren sijasta jonkinlainen juurakko kattoa kannattelisi. Vaikka tokkopa sekään täysin mahdotonta lie... Sori, mutta syötti näytti taas aivan liian hyvältä sikseenjätettäväksi... :D This ain't no rocket surgery! |
Emplate 23.08.2020 22:54:11 | |
---|
NHR: Sepä olisikin sangen hämmentävää, mikäli esim. kurkihirren sijasta jonkinlainen juurakko kattoa kannattelisi. Vaikka tokkopa sekään täysin mahdotonta lie... Sori, mutta syötti näytti taas aivan liian hyvältä sikseenjätettäväksi... :D Nyt oli kyllä hyvää meininkiä tässä! :D Loputon Suo - Black/death metal
https://loputonsuo.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/loputon.suo
Hollow Woods - Black metal
https://hollowwoods.bandcamp.com/ |
cldron 26.08.2020 12:37:14 | |
---|
Ei batmanista ole tehty hyvää live action -leffaa vuoden 1992 jälkeen. Dark knight olisi ollut ihan täys susi ilman Ledgeriä joka nosti parilla pistellä. Olen ollut asiasta hyvin surullinen koska Batman on kova jätkä. Enää en jaksa välittää OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ! |
jannu 01.09.2020 01:34:44 | |
---|
cldron: Ei batmanista ole tehty hyvää live action -leffaa vuoden 1992 jälkeen. Dark knight olisi ollut ihan täys susi ilman Ledgeriä joka nosti parilla pistellä. Olen ollut asiasta hyvin surullinen koska Batman on kova jätkä. Enää en jaksa välittää Osapuilleen samoilla linjoilla. "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Milkop 01.09.2020 09:32:05 | |
---|
Onneksi on Arkham - pelisarja. Ei tarvitse surkutella jotain Tommy Lee Jonesin läskiksi vedettyä suoritusta esim. Kevin Conroy on äänellisesti paras bättis. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
dixi19 01.09.2020 12:47:33 | |
---|
cldron: Ei batmanista ole tehty hyvää live action -leffaa vuoden 1992 jälkeen. Dark knight olisi ollut ihan täys susi ilman Ledgeriä joka nosti parilla pistellä. Olen ollut asiasta hyvin surullinen koska Batman on kova jätkä. Enää en jaksa välittää Mielenkiintoinen väite, varsinkin kun viittaat juuri Batman Returnsiin, jossa Batman on lähinnä elokuvan sivuhenkilönä ja noin muuten leffa on varmaan vähiten uskollinen lähdemateriaalille (Tim Burtonin ekan Batmanin ohella). Returns on ihan kelpo Tim Burton -elokuva, mutta burtonmainen fantasiakuvasto epämuodostuneine Pingviineineen jyrää kyllä sarjisten Batman-historian kustannuksella. Ehkä ongelma on sitten siinä, että se itse Batman ei niinkään lopulta kiinnosta, mutta burtonmainen goottifantasiameno kiinnostaa ja sehän on tosiaan puuttunut näistä myöhemmistä versioista. anomus.com |
Informaatiokameli 01.09.2020 13:03:03 | |
---|
dixi19: Mielenkiintoinen väite, varsinkin kun viittaat juuri Batman Returnsiin, jossa Batman on lähinnä elokuvan sivuhenkilönä ja noin muuten leffa on varmaan vähiten uskollinen lähdemateriaalille (Tim Burtonin ekan Batmanin ohella). Returns on ihan kelpo Tim Burton -elokuva, mutta burtonmainen fantasiakuvasto epämuodostuneine Pingviineineen jyrää kyllä sarjisten Batman-historian kustannuksella. Ehkä ongelma on sitten siinä, että se itse Batman ei niinkään lopulta kiinnosta, mutta burtonmainen goottifantasiameno kiinnostaa ja sehän on tosiaan puuttunut näistä myöhemmistä versioista. Tämäkin on aika mielenkiintoinen väite koska onhan sarjiksissakin ollut jos jonkinlaista versiota ja tulkintaa Bättiksestä. Mitään "oikeaa" Batmania ei mielestäni olekaan ja hienoa, että tehdään erilaisia juttuja. Returns on myös oma lemppari, mahtava rölöleffa. Batman & Robin myös mahtava kaikessa paskuudessaan. Jos tykkää Adam Westin bättiksistä niin luulis, että tuokin leffa kolisee. Nolanin bättikset on olleet tosi tylsiä ja ankeita pieniä valopilkkuja lukuunottamatta. Uus Bättis näyttää hienolta. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
dixi19 01.09.2020 13:19:06 | |
---|
Informaatiokameli: Tämäkin on aika mielenkiintoinen väite koska onhan sarjiksissakin ollut jos jonkinlaista versiota ja tulkintaa Bättiksestä. Mitään "oikeaa" Batmania ei mielestäni olekaan ja hienoa, että tehdään erilaisia juttuja. Returns on myös oma lemppari, mahtava rölöleffa. Batman & Robin myös mahtava kaikessa paskuudessaan. Jos tykkää Adam Westin bättiksistä niin luulis, että tuokin leffa kolisee. Nolanin bättikset on olleet tosi tylsiä ja ankeita pieniä valopilkkuja lukuunottamatta. Uus Bättis näyttää hienolta. Toki tulkintoja on lukuisia ja hyvä niin, kun ei tässä mikään puristi tule ollakaan, mutta kuulosti vain vähän hassulta väite, varsinkin jos siis on vielä nimenomaan Batman-fani sanomassa, että Batman-leffat on olleet pilalla vuoden 1992 jälkeen, kun Returns on just se leffa missä itse Batman on vähiten esillä ja mikä poikkeaa eniten alkuperäismateriaalista ja suurimmasta osasta muita Batman-tulkintoja. Ja Burtonin Batmanhan myös tappaa, joka on iso poikkeus lähes kaikkiin muihin tulkintoihin sekin. Ja eipä siinä, pidän Burtonin Batmaneista itsekin. Varsinkin se eka oli tosi vaikuttava lapsena, mutta jos mietitään hahmoja ja varsinkin itse Batmanin tarinaa ja sielunelämää, niin tähän mennessä Nolan on kertonut sen omaan makuun parhaiten ja tyhjentävimmin. anomus.com |
Swan 01.09.2020 13:40:27 | |
---|
Uusi Batman vaikuttaa trailerin perusteella värittömältä, väsyneeltä ja moneen kertaan nähdyltä, vaikka ohjaajan ja näyttelijöiden puolella tahtoisinkin niin kipeästi olla. Yhä vaan samaa nolanmaista "rakeista realismia", paitsi että nyt apinoidaan Fincheriä Mannin sijaan. Pakko se on kai hyväksyä, ettei Mask of the Phantasmin (tai TAS:n ylipäätään) kaltaista tulkintaa tule kukaan edes yrittämään live actionina. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
cldron 01.09.2020 14:22:22 (muokattu 01.09.2020 14:23:29) | |
---|
dixi19: Mielenkiintoinen väite, varsinkin kun viittaat juuri Batman Returnsiin, jossa Batman on lähinnä elokuvan sivuhenkilönä ja noin muuten leffa on varmaan vähiten uskollinen lähdemateriaalille (Tim Burtonin ekan Batmanin ohella). Returns on ihan kelpo Tim Burton -elokuva, mutta burtonmainen fantasiakuvasto epämuodostuneine Pingviineineen jyrää kyllä sarjisten Batman-historian kustannuksella. Viittaan tietty myös siihen ensimmäiseen Burtonin leffaan. Lähdemateriaalilla tai Batmanin ruutuosuudella ei mun mielestä ole mitään väliä, kunhan elokuva toimii (TJEU Assault on Arkham). Burtonin Batmanit oli ja on mun mielestä edelleen tyylillisesti konseptiin sopivia, sarjakuvamaisia ja olivat myös sopivan kieli poskessa tehtyjä. Elokuvallisesti myös sopivan kevyitä ja sujuvia. Batmanit Forever ja & Robin olivat puhdasta camp-osastoa (jossa kyllä onnistuivat hyvin) ja Nolanit + nämä muut uudet liian ryppyotsaisia ja sekavia. Ehkä ongelma on sitten siinä, että se itse Batman ei niinkään lopulta kiinnosta, mutta burtonmainen goottifantasiameno kiinnostaa ja sehän on tosiaan puuttunut näistä myöhemmistä versioista. Kokonaisuus ratkaisee. Eihän Dark Knightissakaan (jota moni pitää parhaana Bat-elokuvana) Batmanilla ollut paljoakaan ruutuaikaa (ja hyvä niin, eisss sitä noloa örinää). Toki mun mielestä se oli Jokeria lukuunottamatta elokuvana täysi susi ja seuraajansa vasta olikin kun ei ollut kenenkään ikonista roolisuoritusta hautaamassa sitä paskaa alleen. Mielipideasioita toki. Hämmentävintä on ehkä se, miten animaatio- ja pelipuolella konsepti on ollut jo pitkään hyvin hallussa ja siellä ne parhaat tuotokset onkin. OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ! |
dixi19 02.09.2020 16:54:11 (muokattu 02.09.2020 16:54:32) | |
---|
cldron: Viittaan tietty myös siihen ensimmäiseen Burtonin leffaan. Lähdemateriaalilla tai Batmanin ruutuosuudella ei mun mielestä ole mitään väliä, kunhan elokuva toimii (TJEU Assault on Arkham). Burtonin Batmanit oli ja on mun mielestä edelleen tyylillisesti konseptiin sopivia, sarjakuvamaisia ja olivat myös sopivan kieli poskessa tehtyjä. Elokuvallisesti myös sopivan kevyitä ja sujuvia. Batmanit Forever ja & Robin olivat puhdasta camp-osastoa (jossa kyllä onnistuivat hyvin) ja Nolanit + nämä muut uudet liian ryppyotsaisia ja sekavia. Fair enough. Olen oikeastaan tykännyt kaikista Batman-filmatisoinneista omalla tavallaan paljonkin, paitsi Batman & Robinista. Ehkä pitäisi katsoa se pitkästä aikaa uusiksi, jos sen camp-arvot avautuisivat vähän paremmin :) Se ei vaan tuntunut pääsevän silläkään osa-alueella yhtä laukalle kuin 60-luvun Batman, joka on oikeasti aika mainio tapaus. Hämmentävintä on ehkä se, miten animaatio- ja pelipuolella konsepti on ollut jo pitkään hyvin hallussa ja siellä ne parhaat tuotokset onkin. Tuolla osastolla on kyllä tullut kieltämättä paljon onnistumisia. Pelkästään tämä Arkham Originsin teaseri on jo niin vahva onnistuminen, että: https://youtu.be/InUj9BT8KCc anomus.com |
Milkop 09.09.2020 20:18:39 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Bongowing 09.09.2020 20:29:09 | |
---|
But where the heck is magenta? |
lukethesis 10.09.2020 10:41:32 | |
---|
Milkop: Dyynin uusi peräkärry: https://youtu.be/jJj2yHM3d3Y Hah, Pimiä-Paasonen -ilmiö: samat suht samasta genrestä tutut ukkelit ja akkelit mestoilla. Josh Brolin, Bautista, Jason Momoa, Oscar Isaac, Stellan Skarsgård |
Alfons Åberg 21.10.2020 05:30:20 (muokattu 21.10.2020 05:45:48) | |
---|
No voe helevata.. https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 01b36fc-2eca-476d-a6d6-520c2d7808ab 800 000 euron Kikka -elokuva. Voin jo kuvitella: ne kaikki kusenpolttamimmat anekdootit filmattuna, Pamela Tola näyttelemässä Kikkaa hobittikielellä. Sitten paukkupommi ja Jore Marjaranta karjuu Sukkula Venukseenia. Toki on myös vakavia hetkiä: "Sun pitäs vähentää tota viinan juontia" "Ei, mä oon ihan kunnossa" Ja sitten yskäisy talouspaperiarkkiin jossa on pari veripisaraa. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Kapane 21.10.2020 22:39:44 | |
---|
Presidentti: No voe helevata.. https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 01b36fc-2eca-476d-a6d6-520c2d7808ab 800 000 euron Kikka -elokuva. Voin jo kuvitella: ne kaikki kusenpolttamimmat anekdootit filmattuna, Pamela Tola näyttelemässä Kikkaa hobittikielellä. Sitten paukkupommi ja Jore Marjaranta karjuu Sukkula Venukseenia. Toki on myös vakavia hetkiä: "Sun pitäs vähentää tota viinan juontia" "Ei, mä oon ihan kunnossa" Ja sitten yskäisy talouspaperiarkkiin jossa on pari veripisaraa. Ei tätä kukaan Koivusalo tee. Todennäköisesti enempi rietastelua ja ryyppäystä. Konttori sinikylkee ja pronssia koteloon |
Alfons Åberg 22.10.2020 05:14:05 | |
---|
Kapane: Ei tätä kukaan Koivusalo tee. Todennäköisesti enempi rietastelua ja ryyppäystä. Varmaan Dome Karukoski "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
jassi 22.10.2020 11:45:40 | |
---|
Tässä Kikka-leffassa tullaan kuvaamaan valkoiset heteromiehet aivan hirvittävinä niljakkeina ja kähmijöinä, jotka ovat pakottaneet ja kiristäneet artistin tuohon pikkutuhmaan rooliin ja varmaan juottaneetkin väkisillä. Kirsi kun vain olisi halunnut alusta alkaen olla vakavasti otettava, katrihelenamainen koko kansan suurien tunteiden tulkki. |