pellepelle 13.12.2004 09:37:59 | |
---|
Pitäiskös siinä tapauksessa tuolle vedonlyönnille perustaa kenties oma topic? Varsinkin kun aletaan puhua futiksesta ja muista uppopallokertoimista ?.... Eiköhän me voida täällä keskustella ku ei täällä muutenkaan niin vilkasta oo. |
FatSam 13.12.2004 10:25:53 | |
---|
Eiköhän me voida täällä keskustella ku ei täällä muutenkaan niin vilkasta oo. Juu samaa mieltä. Kyllä se tässä samaan syssyyn on ihan hyvin ainakin tähän asti mennyt. |
Peoplez 13.12.2004 18:06:09 | |
---|
Joo ja Veikkaus palautti sitten panokset. Voi helvetin helvetin helvetti. Seuraavan kerran kun mulla kusee monivedossa eka ja toka peli niin arvaatteko mitä teen? Soitan espanjalaiseen baariin ja sanon että stadionilla on POMMI! Ja kappas, saan panokseni takaisin! Kiitti vitusti ETA! "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
pellepelle 13.12.2004 21:01:41 | |
---|
Joo ja Veikkaus palautti sitten panokset. Voi helvetin helvetin helvetti. Seuraavan kerran kun mulla kusee monivedossa eka ja toka peli niin arvaatteko mitä teen? Soitan espanjalaiseen baariin ja sanon että stadionilla on POMMI! Ja kappas, saan panokseni takaisin! Kiitti vitusti ETA! Paljon olis ollu kerrojn noin suunnilleen. |
Peoplez 13.12.2004 21:08:46 | |
---|
1400. Eli ei ollut kyse isoista rahoista mutta mun pelikassan huomioiden tuo olisi ollut kiva voitto. Varsinkin näin joulun alla :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Ben_D 17.12.2004 17:34:58 | |
---|
Ettei tää ketju nyt tauon aikana tipahda niin mainittakoon, että Mestiksessä on tänään hyviä kertoimia mm. Haukoille ja Salamoille. Myös Hokki ja Jukurit lienevät pelaamisen arvoisia. PAF:lla paremmat kertoimet kun Veikkauksella. |
Larry 20.12.2004 16:27:16 | |
---|
Pukki tuli vähän ajoissa tänä vuonna. Sir Pena nappas vähän vahvistusta luukulle. Dave saa luvan lähteä ja tilalle Lundellin ykkösmieheksi saapuu Tomas Vokoun Nääsvillestä. Mies on pelannut 25 peliäkin tällä kaudella, joten ihan keskenkuntoinen ei mies ole. Kaikki on plussaa kunhan mies nyt viihtyisi edes päivän kauemmin kuin "Mad Dog" Madden =) (joka muuten huhujen mukaan ei soveltunut elämään pienkaupungeissa ja valitti kun töllöstä ei tuu amerikkalaista jalkapalloa.... (vrt. "möhköpalloa") Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Peoplez 21.12.2004 12:43:45 | |
---|
No joo en mä kyllä asuisi Helsingissä päivääkään niin miten sitten joku Madden :) "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Ben_D 21.12.2004 15:18:07 | |
---|
No joo en mä kyllä asuisi Helsingissä päivääkään niin miten sitten joku Madden :) Mä olen tainnut asua kohta 7 vai 8 vuotta, mutta muutan todennäkösesti takasin Hämeenlinnaan. Ei nappaa koko paska enään. |
Veikko 21.12.2004 17:43:16 | |
---|
Nyt se selänne tuli sitte Jokruihin. Saas nähä onko siittä enää mihkään. Ostetaan: Pääkkösten cd-levy. Oikeesti. |
Corpsegrinder 21.12.2004 19:36:32 | |
---|
Nyt se selänne tuli sitte Jokruihin. Saas nähä onko siittä enää mihkään. Tuskin. |
Heavy Metal Machine 21.12.2004 21:07:58 | |
---|
Ei se ainakaan huonompi voi olla kuin Madden... Teemu, terve tuloa takaisin kotiin!! Dead as dead can be |
Ben_D 22.12.2004 00:32:28 | |
---|
Ei se ainakaan huonompi voi olla kuin Madden... Siihen ei paljoa tarvita, että on parempi kun Madden HIFK vierailulla. |
Heavy Metal Machine 22.12.2004 09:01:19 | |
---|
Siihen ei paljoa tarvita, että on parempi kun Madden HIFK vierailulla. Niinpä. Vaikka moni julli olikin sitä mieltä että "Tää on kovin jätkä sm-liigassa koskaan ikinä" :D Dead as dead can be |
Larry 22.12.2004 09:35:58 | |
---|
No odotellaan katotaan mitä Teme saa aikaan... Se mikä tällähetkellä on kuitenkin faktaa: Teme ei ole pelannut sitten syyskuun laisinkaan joten saattaa olla että mies on aika keskenkuntoinen vielä ja pari potkua muita jäljessä. Tosin Maddenin pötsi oli sitä luokkaa että äijä varmaan ei ollut pelannut sitten viime kevään... No Madden on muutenkin jo pelkkä vitsi... Vokoun maalilla ja Pärssinen pääse sairastuvalta pois.... namia. Innolla ootan seuraavaa paikalliskamppailua. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Peoplez 22.12.2004 18:12:27 | |
---|
Madden on oikeesti kova pelimies mutta eihän se ihme ettei peli kulje kun joutuu Hifkin tasoiseen seuraan... Älkää nyt Hifk-fanit suuttuko. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Larry 23.12.2004 09:43:57 | |
---|
Madden on oikeesti kova pelimies mutta eihän se ihme ettei peli kulje kun joutuu Hifkin tasoiseen seuraan... Älkää nyt Hifk-fanit suuttuko. Niin Jyväskylän junttilauma on valovuoden päässä muista eikö niin? Näkeehän sen sarjataulokostakin. Toivottavasti säälipleijareihin pääsette. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Rakkikoira 23.12.2004 11:14:39 | |
---|
Niin Jyväskylän junttilauma on valovuoden päässä muista eikö niin?. Näin on. |
anttipoeka 23.12.2004 16:35:22 | |
---|
Niin Jyväskylän junttilauma on valovuoden päässä muista eikö niin? Näkeehän sen sarjataulokostakin. Toivottavasti säälipleijareihin pääsette. Muahhahhaah-haa. Ei tässä sen kummempaa. |
Rakkikoira 23.12.2004 17:18:39 | |
---|
Hyvää joulua! Vetäkää nakit |