Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 525 26 27 28 29235 236 237 238 239
tender.insanity
31.10.2016 10:31:07
Far Cry 4:sta tuli taas hakattua jokunen tunti mutta vähän turhan helppo oli Reset Outpostien jälkeen.

Voisi tuon FC3:n aloittaa uudelleen. Jokunen vuosi siitäkin jo vierähtänyt.
tomaattiorava
31.10.2016 16:24:46
tender.insanity: Far Cry 4:sta tuli taas hakattua jokunen tunti mutta vähän turhan helppo oli Reset Outpostien jälkeen.

Voisi tuon FC3:n aloittaa uudelleen. Jokunen vuosi siitäkin jo vierähtänyt.

Vaassia onkin kyllä ikävä, paras pahis missään ikinä.
Sitte nelosen Pagan Min, miten saivatkin aikaseksi niin yhdentekevän ja pitkästyttävän pääpahiksen. Laski pelin osakkeita selvästi.
masterhat
03.11.2016 00:35:29
öl m: Diablo 3 toimii hyvin co-oppina. 1-4 pelaajaa, joten koko perheen voimin vaan pelaamaan.

Ei tää oikein lähtenyt edes online co-oppina kaverin kanssa, ehkä D2 jälkeen D3 ei "tuntunut miltään"
Pahimpana ehkä se skill tree, kun skillejä sai veivata edes takas. Perkele, toista se oli ku d2rakenneltiin omia buildeja, ja jotkut kopsasivat netistä toimivimmat skill treet :D yhdisteltiim runeja ja oltiin "in da zone"
öl m
03.11.2016 08:34:21 (muokattu 03.11.2016 08:35:22)
masterhat: Pahimpana ehkä se skill tree, kun skillejä sai veivata edes takas. Perkele, toista se oli ku d2rakenneltiin omia buildeja

Nyt meni hieman yli hilseen minulta. Skillien edestakasveivaaminen?

Toki, jos on wanha Diablo-konkari, voi meininki olla toista. Itse en ole niitä aikoinaan pelaillut, joten D3 oli positiivinen ylläri.
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Vaihtovirta
03.11.2016 11:29:16
masterhat: Ei tää oikein lähtenyt edes online co-oppina kaverin kanssa, ehkä D2 jälkeen D3 ei "tuntunut miltään"
Pahimpana ehkä se skill tree, kun skillejä sai veivata edes takas. Perkele, toista se oli ku d2rakenneltiin omia buildeja, ja jotkut kopsasivat netistä toimivimmat skill treet :D yhdisteltiim runeja ja oltiin "in da zone"

Kannattaa kokeilla PoE:a. Alkaa tulla nopeasti ikävä Diablon "yksinkertaisuutta"..;)

Huomenna alkais taas Blizzcon ja jälleen kerran hirveät hypet uudesta diablosta. Kuten 4 vuotta tätä ennenkin joka marraskuu..Jännä kyllä, kautta aikain 10 myydyin peli, eikä Blizzardia näytä ihan hirveästi kiinnostavan..
Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen!
BondakeBunny
03.11.2016 17:25:21

Ite kyllä just tykkään Poen monimutkaisuudesta ja skilli puun miettimisestä. Tuon pelin jälkeen kyllä toiset samankaltaiset pelit tuntuu ihan liian yksinkertaselta.
Sattuma on nerouden ydin.
Kampela77
04.11.2016 11:22:14
masterhat: Ei tää oikein lähtenyt edes online co-oppina kaverin kanssa, ehkä D2 jälkeen D3 ei "tuntunut miltään"

Musta tuo just on hyvä, että pelityyliä saa muuttaa ja voi kokeilla erilaisia buildeja joilla on hauska pelata, vaikka eivät olisi optimaalisia mutta kuitenkin toimivia. D3:ssa on kuitenkin nyt mielestäni ongelma, että setit määräävät aika pitkälti pelityylin.

Lisäksi mulla ei riitä seasoneissa loppupelissä kovin pitkään intoa grindata bountyja ja riftejä. Olen yleensä pelannut seasoneja muutaman päivän ja sitten peli menee naftaliiniin. Viime kautta en enää jaksanut edes aloittaa.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Zed
05.11.2016 19:33:45 (muokattu 05.11.2016 19:47:14)

Juuri nyt pelailen tätä: https://www.youtube.com/watch?v=2n3ZzHTGBzI . Miten jännittävää onkaan seurata kehitysvammaiselta näyttävän punapäisen Leen tietä kohti mestaruutta. Luulin muuten penskana, että Leen paljasta kylkeä vasten näkyvät kaaret ovat löysää mahanahkaa, vaikka oikeasti siinä on hahmon käsi. "Kukau, kukau!", huutelee sankarimme uhkaavan kuuloisesti falsetissa. Vastustajien tekoäly on tietysti varsin vanhanaikainen, mutta hahmojen liikkeet ja ohjattavuus tarjoavat mainion rytmin ja pelituntuman. On verrattoman tyydyttävä tunne, kun saa väistettyä hyökkäyksen taitavasti, ja losautettua harkitun kierrepotkun suoraan vastustajana toimivan balettitanssijan häpykumpuun.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Jormaz
06.11.2016 16:33:02
Zed: Vastustajien tekoäly on tietysti varsin vanhanaikainen, mutta hahmojen liikkeet ja ohjattavuus tarjoavat mainion rytmin ja pelituntuman.

Kehittyneempi tekoäly tossa on kuitenkin kuin GTA V:ssä.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Stoalainen
06.11.2016 16:56:06
Zed: Juuri nyt pelailen tätä: https://www.youtube.com/watch?v=2n3ZzHTGBzI . Miten jännittävää onkaan seurata kehitysvammaiselta näyttävän punapäisen Leen tietä kohti mestaruutta. Luulin muuten penskana, että Leen paljasta kylkeä vasten näkyvät kaaret ovat löysää mahanahkaa, vaikka oikeasti siinä on hahmon käsi. "Kukau, kukau!", huutelee sankarimme uhkaavan kuuloisesti falsetissa. Vastustajien tekoäly on tietysti varsin vanhanaikainen, mutta hahmojen liikkeet ja ohjattavuus tarjoavat mainion rytmin ja pelituntuman. On verrattoman tyydyttävä tunne, kun saa väistettyä hyökkäyksen taitavasti, ja losautettua harkitun kierrepotkun suoraan vastustajana toimivan balettitanssijan häpykumpuun.

Seuraavaksi sitten https://www.youtube.com/watch?v=h4ZFuU_BPOo ja https://www.youtube.com/watch?v=U3jeCdip2Zg
Jälkimmäisessä en koskaan päässyt ansaportin ohi.
Too weird to live, too rare to die
Joees
10.11.2016 20:01:58
Tuleekohan sitä Nintendo miniä huomenna mitenkä myyntiin? Muutamasta paikasta tsekkaillut ja niissä on ennakkoon myyty kaikki.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
TheMurno
11.11.2016 09:40:28
Joees: Tuleekohan sitä Nintendo miniä huomenna mitenkä myyntiin? Muutamasta paikasta tsekkaillut ja niissä on ennakkoon myyty kaikki.

Mulla odottaa tuotetta verkkokaupan sivuilla. Summaksi näyttää 1005,90€. Hoho.
Fake and gay
jtpennane
11.11.2016 10:41:47
Meikällä lähti eilen tulemaan kotiinpäin ennakkotilattuna. Katsellaan millainen laitos on kunhan saapuu.
Juuh elikkäs
Sergei Fallinen
11.11.2016 12:22:55
Joo pistäkää ihmeessä heti kokemuksia jos hankitte noita
Milkop
11.11.2016 12:34:05

Ohjaimen piuha on kuulemma todella lyhyt. Muuten varmaan pätevä laitos.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
aivokuolio
11.11.2016 14:32:56
Milkop: Ohjaimen piuha on kuulemma todella lyhyt.

Tämä on kyllä ihmetyttänyt. En tiedä onko tuota jotain autenttista meininkiä haettu että porukan pitää istua polvillaan töllön edessä 50cm päässä mutta jos kaikki muu on tehty niin käteväksi ja iisiksi tuon suhteen niin tuossa on tullut kyllä aikamoinen aivopieru. Onhan niitä jatkojohtoja ja muita toki olemassa mutta helpommalla olis vaan päässyt langattomilla ohjaimilla vaikka oliskin pari kymppiä enemmän maksanut koko toosa. Joka tapauksessa tämä _tullenee_ hankittua varmaan ensin vuoden puolella, eka erä taisi mennä jo ohi kun ei tullut ennakkotilattua.
Bluesmies
11.11.2016 15:59:42 (muokattu 11.11.2016 16:01:02)
Milkop: Ohjaimen piuha on kuulemma todella lyhyt. Muuten varmaan pätevä laitos.

Katsoin samaa... mitä helevettiä?!?

Edit: Kaveri ennakkotilasi ajat sitten ja luuli, että pääsee nyt viikonloppuna pelaamaan. Keskiviikkona tuli sähköposti, että turha odottaa konsolia ennen alkukesää. :D
Joees
11.11.2016 16:10:44
Bluesmies: Katsoin samaa... mitä helevettiä?!?

Edit: Kaveri ennakkotilasi ajat sitten ja luuli, että pääsee nyt viikonloppuna pelaamaan. Keskiviikkona tuli sähköposti, että turha odottaa konsolia ennen alkukesää. :D

Näin oon kans antanut itseni ymmärtää että ens vuodelle menis. Ei tullut ennakkotilattua eikä kyllä huvittais jonoonkaan itseänsä tunkea. Ehkä noita joskus saa jostain.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Zed
11.11.2016 18:33:27

Minäkin ihmettelin tuota lyhyttä johtoa. Ehkä se on tribuutti alkuperäiselle Famicomille, jossa myös oli tyyliin 70 senttiset nysät.
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
TheMurno
11.11.2016 20:09:42 (muokattu 12.11.2016 15:49:13)
Joees: Näin oon kans antanut itseni ymmärtää että ens vuodelle menis. Ei tullut ennakkotilattua eikä kyllä huvittais jonoonkaan itseänsä tunkea. Ehkä noita joskus saa jostain.

No, mitä helvettiä. Onpas perseestä.

E: Tuli sähköpostia verkkokaupasta, että mulle ei riittänyt omaa kappaletta julkaisuerästä. Onko niitä nyt kuitenkin joillekin laitettu?
Fake and gay
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)