Aihe: Conan O'Brien
1 2 3 4 525 26 27 28 2961 62 63 64 65
Rattata
16.12.2009 17:32:20
zekeode: Olenko ainoa jolla on Conanin lähetysten kanssa ongelmia? Vähän väliä tulee äänessä sellaista autotune efektiä/kasettia kelattaisiin. Helvetin ärsyttävää ja mikään muu ohjelma ei tuota tee.

Mulla alko toi vasta 30 seconds to marsin kohdalla, tai en ainakaan huomannut sitä aikaisemmin. Oli harvinaisen rasittavan kuulosta.
elbowski
16.12.2009 18:02:22
Itse huomasin jo pari viikkoa sitten In the Year 3000 -sketsissä. Kyllä sai La Bamban "juonnot" uutta puhtia. Todella ärsyttävää.
Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
nappero
16.12.2009 20:19:17

odd: Mulla alko toi vasta 30 seconds to marsin kohdalla, tai en ainakaan huomannut sitä aikaisemmin. Oli harvinaisen rasittavan kuulosta.

Mä huomasin ekan kerran tuon Snoop Dogin keikalla.. johtuu varmaan etten aijemmin jaksanu paria jaksoa kattoo. Mutta kuuntelin ja luulin, että nyt se Snoop on myös menny siihen autotune-pelleilyyn mukaan.
Terve ja heipähei!
Linnunlaulupuu
17.12.2009 05:16:12
nappero: luulin, että nyt se Snoop on myös menny siihen autotune-pelleilyyn mukaan.

Joo, milloinkohan se sen oikein tekee?

Mutta se autotune-efektihän on helvetin hyvä ja piristävä lisä tuohon ohjelmaan! Saisipa sen kaikille kanaville, ja puhelimeen. Ja kissaan. & vauvaan.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
timus
17.12.2009 14:18:19
ja minä rupesin jo omaa tallentavaa boksia ihmettelemään ko. efekstistä...
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
itsy
19.12.2009 14:10:55
http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=4144

Huhuja Conanin korvaamisesta Jerry Seinfeldillä. Harmillisen alhaisilta katsojaluvut vaikuttavat.
ex-Izzy | pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
dipshit
19.12.2009 14:14:26
Itchy: http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=4144

Huhuja Conanin korvaamisesta Jerry Seinfeldillä. Harmillisen alhaisilta katsojaluvut vaikuttavat.

Toivottavasti jää pelkiks huhuiks, tää ois ihan vitun perseestä. Conan on mun mielestä aivan ylivoimaisesti hauskin noista talkshow-isännistä, en voi käsittää miks katsojaluvut jenkeissä on noin surkeat.
itsy
19.12.2009 14:22:48
Dipsetcityboy: Toivottavasti jää pelkiks huhuiks, tää ois ihan vitun perseestä. Conan on mun mielestä aivan ylivoimaisesti hauskin noista talkshow-isännistä, en voi käsittää miks katsojaluvut jenkeissä on noin surkeat.

Jenkit eivät ymmärrä hyvän päälle. Conanille voisi auttaa jos saisi jotain suurempia starboja vierailemaan, sen ainakin luulisi vetoavan ihmisiin joita ei Conanin ryhmän luova huumori nappaa.
juuso a
19.12.2009 14:24:36

Itchy: Jenkit eivät ymmärrä hyvän päälle. Conanille voisi auttaa jos saisi jotain suurempia starboja vierailemaan, sen ainakin luulisi vetoavan ihmisiin joita ei Conanin ryhmän luova huumori nappaa.

Sehän se taitaapi olla se suurin tekijä miksi Conan ei ole niin suosittu.
One.
zekeode
19.12.2009 14:36:52 (muokattu 19.12.2009 14:38:00)

Dipsetcityboy: Toivottavasti jää pelkiks huhuiks, tää ois ihan vitun perseestä. Conan on mun mielestä aivan ylivoimaisesti hauskin noista talkshow-isännistä, en voi käsittää miks katsojaluvut jenkeissä on noin surkeat.

Varmaan sillä on osuutta asiaan, että Jay Leno ei lopettanutkaan talkshow:taan. Jos Leno olis poistunu kokonaan ruudusta, niin katsojaluvut olis varmaan ihan eri tasolla.

edit: ja jotenkin Andy on nykyään paremmin mukana tossa touhussa. Alkuun en tykännyt yhtään.
itsy
19.12.2009 14:43:43 (muokattu 19.12.2009 14:44:06)
zekeode: ja jotenkin Andy on nykyään paremmin mukana tossa touhussa. Alkuun en tykännyt yhtään.

Jep, jutut lähtevät paljon luontevammin ja täydentävät Conanin huumoria hyvin.
author
19.12.2009 17:32:23
Choco Puffs! What about them?! I'll write it down! :D

Hitto ton miehen tilannekomiikantajua.
Rattata
19.12.2009 17:42:19
zekeode:edit: ja jotenkin Andy on nykyään paremmin mukana tossa touhussa. Alkuun en tykännyt yhtään.

Mulla on ihan sama fiilis. Nykyään menee ihan hyvin Andy mukana.

Niin ja Jay olis saanu jättää TV:n kokonaan, eiköhän sitäkin sälliä oo siellä jenkeissä ihan riittämiin katteltu. Nykyinen Conan todellakin katsojalukuihin verrattuna loistava talkshow.
Tande
19.12.2009 18:22:07
Olenko ainoa, joka putosi about viikon takaielle Conanin Nicholas Cage-"imitaatiolle"

"Hän tuhlaa nykyään paljon rahaa" :D
In Rock.
timus
19.12.2009 18:39:06
Vähän samanlaistahan se taisi olla edellisen late night with conanin kanssa alkuaikoina. Toivottavasti NBC:llä olisi edes saman verran kärsivällisyyttä kuin silloinkin.

Vaikka Lenon showstakin tykkäsin, niin kyllä Coco on ehdoton ja selkeä ykkönen noista jenkki talkshow-hosteista. Varmaan on sekin, että Lenoon vuosia tottuneelle perus tonight show-yleisölle on Conanin huumori paikoin liian omituista. Liian älykästä älyttöyydessään ja koukkuista?

Itselleni Conan on kuitenkin oikeastaan ainoa tv-ohjelma, jonka seuraan säännöllisesti.
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
Hetfield
19.12.2009 22:14:02

Tapan kyllä kaikki jos Conani potkitaan pois juontajan paikalta. Perkele, miksei amerikkalaiset ymmärrä nerokkuutta?
I quit the band... Now I just play with myself.
Fintrollx
20.12.2009 13:06:06

Hetfield: Tapan kyllä kaikki jos Conani potkitaan pois juontajan paikalta. Perkele, miksei amerikkalaiset ymmärrä nerokkuutta?

Jep, ei tällästä vois ymmärtää millää, helposti paras shown juontaja mitä tiän!
"You can't kill heavy metal"
Jag
21.12.2009 01:11:01 (muokattu 21.12.2009 01:11:24)

Laitanpa tänne, kun juutuubissa sattumalta tällaiseen törmäsin.

Conan jakso 23.6.1995. Veneessä kuvattu erikoisjakso kulkee youtubessa nimellä "THE CIRCLE LINE SHOW". Loput kolme osaa löytyy relatedista.

e. niin itse linkki jäi. http://www.youtube.com/watch?v=w2t2QYoO_uU&feature=related
"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
geeza
21.12.2009 11:45:16

Ihan vitun paskaa jos noi mulukut ny keksivät fuduttaa Conanin.
Oikeusmurha! Barrikaadeille, veljet!
"I was wearing my wolf shirt, and this bitch was all like "rARLKEGLEKLAR!!!1!one" and then she just jumped my bones!"
Heissi
21.12.2009 17:16:51
Conan vittuun vaan. Tilalle Bob Saget!
"We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)