Aihe: Uudet pelihankinnat
1 2 3 4 524 25 26 27 2835 36 37 38 39
Milkop
20.11.2006 13:19:16

Onko tämä se jossa on niitä Alieneita, siis onko tää se jossa on sininen kansi?

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=454401&show_albums=
ollikainen
20.11.2006 13:24:33

http://www.cdon.com/product.phtml?prod=454401&show_albums=

Jaa, joku tommonen paska, ei kiinnosta.
Fear the sky, eat the rich, Just remember Life's a Bitch
wrshredder
20.11.2006 13:55:31
Hommasin tuossa pari viikkoa sitten semmoisen (minulta) kadonneen aarteen kuin Star Wars: Knights of the old republic. Halutti jauhaa jotaki Star Wars juttuja nii tommonen ilmesty kiintolevyni syövereihin. Odotukset eivät olleet kovin korkealla. Ajattelin että jotaki perus lisenssihuttua. Ja mitä vielä! Tämähän o yksi parhaista pelikokemuksista aikoihin! Siis todella mahtava sekoitus seikkailua, toimintaa ja rope-elementtejä, joista en aikaisemmin niin hirveästi perustanut. Aika harvoin olen näin pahasti jäänyt koukkuun pelin takia, mutta tämä on imassut aika hyvin perseeni tuoliin kiinni. Reilu 20h takana ja tuntuu että homma paranee vaan mitä pitemmälle mennään. Juonikin on melkeenpä parempi kuin SW-leffoissa ja meininki on jotenkin aikuisempaa, kuin leffoissa. Tykkään!

En kyllä käsitä miten missasin tämän pelin silloin ku se ilmestyi. No parempi myöhään kun ei koskaan. Itse asiassa se tuntuu vielä paremmalta kun ei tiennyt juuri mitään etukäteen koko pelistä.

Samat fiilikset oli kyllä kun omani hankein sillon joskus. Mahtava peli.. Siinä oli sellasta mahtavaa seikkailun tuntua. II:sta pelattaessa alkoi vähän kyllästyttämään (en tiedä oliko pelin vika) ja kesken jäi. Nyt on Biowaren tekijöiltä tulossa 360 uus saman tyyppinen ,jonka nimen nyt tietenkin unohdin. Siinä on fps myös mukana , videoiden perusteella näyttää hemmetin nätiltä ja kiehtovalta. Saapi nähdä.

Mä ostin Gears of Warin !!! Gigantista 49e . Ei voinut vastustaa kiusausta ;P
Tätä on ylistetty ja hypetetty niin paljon että odotan ihmeitä tältä.
THV-Klubi#52 Romantikkoitkijät#23 S.M.A.K - perustajajäsen
Dj P.
20.11.2006 14:07:50
Samat fiilikset oli kyllä kun omani hankein sillon joskus. Mahtava peli.. Siinä oli sellasta mahtavaa seikkailun tuntua. II:sta pelattaessa alkoi vähän kyllästyttämään (en tiedä oliko pelin vika) ja kesken jäi. Nyt on Biowaren tekijöiltä tulossa 360 uus saman tyyppinen ,jonka nimen nyt tietenkin unohdin. Siinä on fps myös mukana , videoiden perusteella näyttää hemmetin nätiltä ja kiehtovalta. Saapi nähdä.

Taitaa se Biowaren uusi olla Mass Effect.

Ja KotOR 2 on ihan hyvä. Pelannut sen monesti läpi. Samoin myös ykkösen.

Ja kakkoseen liittyen: http://team-gizka.org/

Tuota odottelen valmistuvaksi.
"Bullshit makes flowers grow and that's beautiful."
wrshredder
20.11.2006 14:27:29
Taitaa se Biowaren uusi olla Mass Effect.
Ja KotOR 2 on ihan hyvä. Pelannut sen monesti läpi. Samoin myös ykkösen.
Ja kakkoseen liittyen: http://team-gizka.org/
Tuota odottelen valmistuvaksi.

No sehän se. Mass effectin tapainen peli joka olisi MMO ja siihen luotaisiin uusia pelialueita tms jotka voisi ladata livestä ,siinä olisi jo aika setti.
voima
20.11.2006 16:23:50

Itsekin kyllästyin kotor2 kesken kaiken, ei todellakaan tuntunut samalta kuin ensimmäinen.
Moi oon protuisti.
methäläene
21.11.2006 13:16:34
Tilasin Alien Hominidin xboxille ja innolla odottelen koska postiluukku kolahtaa.
Onko kukaan tutustunut kyseiseen peliin?
Le temps détruit tout - Time destroys everything
Deg
21.11.2006 13:41:42

True Crime New Yorkin ostin viimesimmäksi PSkakkoselle. Muuten hyvä mutta bugeja on runsaasti ja pitemmän päälle kadulla tapahtuvien rikosten "selvittäminen" käy puuduttavaksi. Mutta halppisosastolta löytyi, ihan bang for the buck -osastoa. Hienoja autoja.
Sexual chocolate, baby!
wrshredder
21.11.2006 13:56:22
Prskl ,toi Gears of War on komia!!
Paras x360 peli ,mitä tähen mennessä olen pelaillut. Ja uskon että meno vaan paranee kenttä kentältä. Alussa sain turpaani aika helposti ,mutta nyt osaa jo pysytellä hengissä vähän kauemmin ja tosiaan suojaan meneminen on tässä pelissä se avainsana. Se on nirri pois jos yrittää vaan ramboilla.

Välivideot on hemmetin siistejä. Tosin mulla taitaa toi grafiikka kärsiä vähäsen kun videotykillä pelaan ,se saattaa hieman venyttää sitä,kun noin iso kuva ,mutta uskomattoman näköinen peli joka tapauksessa.

Ehkä parasta tässä on kumminkin se ,että huomaa mitä Unreal Engine 3:sen kanssa voidaan saada aikaan. Tulevaisuus näyttää komialta.
Jormaz
25.11.2006 18:51:31
Pistin ekan tilaukseni Play.comiin. The Warriors Xboxille, 12€.
Miees...
Lonnie
26.11.2006 15:18:44
Silent hill 2, Longest journey ja 2 in 1 boksissa Mafia ja Max Payne. Discshopista rapiat 35e.
Jormaz
26.11.2006 15:27:46
Kuis nopeeta tuolta Play.comista tavarat yleensä tulee?
Miees...
BondakeBunny
26.11.2006 16:50:39

Muistaakseni resident evil4 pleistaattorille cdonnista. PAri kypää makso. Perkeleen hyvä suosittelen.
In every revolution theres a man with a vision...
Fellow
26.11.2006 18:44:01
Onko kukaan kokeillut Desperados 2: Coopers Revengeä? Itse ajattelin pyytää pukilta kun siitä ykkösestä tykkäsin. ?
Genret p*rseeseen
wrshredder
27.11.2006 14:13:14
Seuraavia ostoksia tulee olemaan: CoD 2&3 , Dead Rising ja King Kong
Manuel Pyrhullo
27.11.2006 15:14:11
Kuis nopeeta tuolta Play.comista tavarat yleensä tulee?

Yleensä on kestänyt sen viikon plusmiinus muutaman päivän.
Tympee Huttunen
28.11.2006 22:14:48
GUN-pelin sain nyt PS2:lle.

On kyllä perhanan hyvä peli! Alussa tosin ohjaus aiheutti harmaita hiuksia, mutta pikkuhiljaa se osoittautui toimivaksi.
Harvestman
28.11.2006 22:29:29
Silent Hill 3

En vaan ole vielä uskaltanut pahemmin pelata.
Dave Mustaine ei tykkää pissiksistä.
Fellow
29.11.2006 14:09:21
FLATOUT 2

Joskus puoli vuotta sitten sain. Loistava peli, harmi että ratoja on vähän ja niitä samoja kierrätetään kokoajan. Nettipeli on perseestä.

BATTLEFIELD 2142

Loistava. Osa mapeista on erittäin hyviä, niitä on vain harmillisen vähän. Aseet ja hahmoluokat toimii. Ajoneuvotkin on kivoja.
Genret p*rseeseen
voima
29.11.2006 16:11:01
Onko kukaan kokeillut Desperados 2: Coopers Revengeä? Itse ajattelin pyytää pukilta kun siitä ykkösestä tykkäsin. ?

Paljon huonompi kuin ensimmäinen. Lataa demo netistä ennen ostoa ettei pettymys ole kova.
Moi oon protuisti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)