Vaihtovirta 15.10.2016 19:45:58 | |
---|
Jonkun verran jäänyt koukkuun path of exileen. Kaikkea sitä mitä Diablo 3 ei ollut. Ärsyttää vaa, että oon tuossa(kin) niin v*tun huono. Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
BondakeBunny 17.10.2016 11:18:42 | |
---|
Vaihtovirta: Jonkun verran jäänyt koukkuun path of exileen. Kaikkea sitä mitä Diablo 3 ei ollut. Ärsyttää vaa, että oon tuossa(kin) niin v*tun huono. Minäkin taas alotin. On kai tuota tässä vuosien varrella joitakin satoja tunteja tullut pelattua. Voittaa diablo3:sen kaikessa. Aika pätevä ja laaja on tuo uusin Atlas of worlds päivitys. Haastava myöskin. Tällä kertaa olen liikkeellä salama santeri templarilla https://www.pathofexile.com/passive … inthor&characterName=AnisPentti Sattuma on nerouden ydin. |
Jez 17.10.2016 13:05:22 | |
---|
It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
aivokuolio 17.10.2016 20:40:43 | |
---|
Jez: Varovasti uskallan toivoa, että Rockstarilta on tulossa uusi Red Dead peli! (tai sitten remaster, joka olisi potku munille) http://www.pcgamer.com/rockstar-teases-red-dead-reveal/ Tätähän sitä on vuositolkulla jo odoteltu ja huhuja on pyörinyt ties mistä, Rockstarin tuttuun tapaan vain myhäillessä hiljaa. Piinaavaahan se on mutta tykkään siitä että pelit tehdään huolella kuntoon ennenkuin aletaan paukuttelemaan henkseleitä ja kyllähän nuo yhtiön viime päivien kuvat kovasti vihjaavat että RDR:n paluu on vihdoin tosiasia. Jos peli saapuu ensi kesään mennessä niin olen onnellinen. Jospa se remasteroitu versio vaikka sitä ennen sitten. |
DirtyFingers 18.10.2016 11:30:02 | |
---|
BF1 ostettu. Nyt vain odotellaan kotiinpääsyä ja manataan Soneran kakkaa nettiä kun lataus kestää niin kauan ja pätkii. Come with me for fun in my buggy |
Stoalainen 18.10.2016 17:11:54 | |
---|
aivokuolio: Tätähän sitä on vuositolkulla jo odoteltu ja huhuja on pyörinyt ties mistä, Rockstarin tuttuun tapaan vain myhäillessä hiljaa. Piinaavaahan se on mutta tykkään siitä että pelit tehdään huolella kuntoon ennenkuin aletaan paukuttelemaan henkseleitä ja kyllähän nuo yhtiön viime päivien kuvat kovasti vihjaavat että RDR:n paluu on vihdoin tosiasia. Jos peli saapuu ensi kesään mennessä niin olen onnellinen. Jospa se remasteroitu versio vaikka sitä ennen sitten. Sieltähän se julkaisuilmotus sitten pärähti. Too weird to live, too rare to die |
aivokuolio 18.10.2016 18:30:54 | |
---|
kazaa: Sieltähän se julkaisuilmotus sitten pärähti. No jep! Meinas lentää housut jalasta ku olin niin innoissaan mutta joo, onhan tässä vielä pitkä vuosi odotettavana. Saapa nähdä mitä sieltä on luvassa kun Rockstarin eka(?) suoraan uudelle konsolille suunniteltu peli. GTAV:n jälkeen odotukset pilvissä, ylihuomisen traileria odotellessa. |
ekikoo 19.10.2016 14:07:21 | |
---|
Kaveri osti lahjaksi steamissa H1Z1 King of the Kill. Ihan hauska, vaikkakin piilottelemalla ei juuri kehity battlessa. Aggressiivisesti pelaamalla ottaa turpaan. Oh well... I would if I could...! Bitch! |
Milkop 20.10.2016 17:19:40 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Kimmo72 20.10.2016 17:25:49 (muokattu 20.10.2016 17:43:55) | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
jtpennane 20.10.2016 17:46:09 | |
---|
Juuh elikkäs |
Jez 20.10.2016 18:11:42 | |
---|
Olipa lyhyt traileri. Rockstar kyllä tietää miten luoda hypeä paljastamatta liikaa itse pelistä, vaikka tietenkin lisää matskua alkaa tulemaan mitä lähempänä julkaisua ollaan. Pitkä odotus alkakoon... https://www.youtube.com/watch?v=gmA6MrX81z4It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
k1mm0 24.10.2016 20:08:08 | |
---|
My Summer Car ilmestyi Early Access -versiona. Vitummoine! Tulee tarjoamaan epäilemättä sopivasti haastetta tämä peli. |
Vessajono 25.10.2016 00:08:52 | |
---|
k1mm0: My Summer Car ilmestyi Early Access -versiona. Vitummoine! Tulee tarjoamaan epäilemättä sopivasti haastetta tämä peli. Oon tässä kattellu streameja aiheesta ja sääh kun ei millään jaksais ruveta säheltämään mitään dualboot-systeemejä saatika ruveta kasaamaan konetta pelaamista varten mut en tiedä onko tässä kauheesti vaihtoehtoja. Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen. |
Kimmo72 25.10.2016 05:54:35 | |
---|
k1mm0: My Summer Car ilmestyi Early Access -versiona. Vitummoine! Tulee tarjoamaan epäilemättä sopivasti haastetta tämä peli. On kyllä. Tää vaan melkein vaatii sitä olutta. Melkeinpä pitää odotella viikonloppuun jolloin auton kasaan ruuvaaminen olisi mukavempaa. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
elon arska 25.10.2016 10:19:15 | |
---|
Piti ihan hommata ps2 gta liberty city ja vice city storieseja varten. Hauskat tarinat ennen "varsinaisia" peliosia. Nää tais tulla alunperin Psp:lle ja sen kyllä huomaa, osa tehtävistä helposti läpäistävissä vaikkakin psp:llä varmasti haastetta löytyy. Mahtavaa oli palata vanhoihin kaupunkeihin noin suurin piirtein san andreasin mittasuhtein! no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Jez 26.10.2016 13:10:49 (muokattu 26.10.2016 13:11:39) | |
---|
k1mm0: My Summer Car ilmestyi Early Access -versiona. Vitummoine! Tulee tarjoamaan epäilemättä sopivasti haastetta tämä peli. Juuri satuin huomaamaan tämän pelin, kun ruotsalainen youtubettaja Robbaz pelasi kyseistä peliä. Melkonen tekele tosiaan. https://www.youtube.com/watch?v=LNkLhED5Elw It's hard to win an argument with a smart person, but it's damn near impossible to win an argument with a stupid person.
- Morgan Freeman |
Burn 27.10.2016 10:02:45 (muokattu 27.10.2016 10:08:43) | |
---|
Sain kaverilta synttärilahjaksi The Divisionin PS4:lle. Asensin eilen ja nopean kokeilun jälkeen ihastuin kovastikin. Upean näköinen ja peliin pääsi todella nopeasti ja helposti sisälle. Vessajono: Tämä vetää kyllä ohi jopa siitä kaverista joka aikanaan kun piti kirjoittaa aine jostain tunnetusta romaanista, kirjoitti aineen Mulkosilmä-Asserista. |
masterhat 30.10.2016 22:38:00 | |
---|
Sanokaas hyviä co-oppeja/splitscreenejä/samalla koneella pelattavia kaksinpelejä ps3 ja ps4. Ollaan avovaimon kanssa mätetty borferlands 1 (lisäosineen) ja dead nation läpi, nyt tarvis muitakin samalla komeella pelattavia. Trineä kokeilin, mut ei oikee lähtenyt. Lego-pelejä, änäriä ja Little big planettia ollaan pelattu lähinnä muksun kanssa, ne on kanssa hyviä Tietty borderlands 2 ja uusi dead nation, mut kait noita muitakin on? |
öl m 30.10.2016 23:22:19 | |
---|
masterhat: Sanokaas hyviä co-oppeja/splitscreenejä/samalla koneella pelattavia kaksinpelejä ps3 ja ps4. Diablo 3 toimii hyvin co-oppina. 1-4 pelaajaa, joten koko perheen voimin vaan pelaamaan. "Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen." |