aivokuolio 24.07.2010 11:36:45 | |
---|
Näitä Batman 3-huhuja on puskenut tasaisin väliajoin Dark Knightin ilmestymisestä lähtien, joka kerta lähteenä "anonyymi varma lähde" ja ankkojahan ne ovat olleet. Kannattaa siis ehkä odotella vain virallista pressitiedotetta asiasta. Eihän ohjaaja Nolankaan ole projektiin koskenut kuin ihan vasta kun sai tuon Inceptionin pois alta. |
Meadow 24.07.2010 11:53:57 | |
---|
aivokuolio: Näitä Batman 3-huhuja on puskenut tasaisin väliajoin Dark Knightin ilmestymisestä lähtien, joka kerta lähteenä "anonyymi varma lähde" ja ankkojahan ne ovat olleet. Kannattaa siis ehkä odotella vain virallista pressitiedotetta asiasta. Eihän ohjaaja Nolankaan ole projektiin koskenut kuin ihan vasta kun sai tuon Inceptionin pois alta. Näin Comic-Conin aikana noilla huhuilla alkaa olla jo enemmän painoarvoa. Voipi olla, että tänä viikonloppuna tulee jo jotain virallista tiedotetta asian tiimoilta. |
dipshit 24.07.2010 12:16:37 | |
---|
Meadow: Paras mahdollinen, täh? Niin. Mun mielestä Arvuuttaja on Jokerin jälkeen paras Batman-pahis. |
Meadow 24.07.2010 12:41:22 | |
---|
Dipsetcityboy: Niin. Mun mielestä Arvuuttaja on Jokerin jälkeen paras Batman-pahis. Ei minulla mitään sun mielipidettä vastaan ole, mutta saanko kysyä miksi? |
dipshit 24.07.2010 12:52:38 | |
---|
Meadow: Ei minulla mitään sun mielipidettä vastaan ole, mutta saanko kysyä miksi? En pysty vastaamaan mitenkään analyyttisen yksityiskohtaisesti. Pentuna vaan jostain syystä kovimman vaikutuksen teki juurikin arvuuttaja ja jokeri, en osaa oikein syitä sanoa. Sieltä se kumpuaa varmaankin. Saanko kysyä miksi sua kiinnostaa? Onko Arvuuttaja sellainen hahmo joka ei voi olla jonkun mielestä hyvä? Nimim. Olen ihan vitun loukkaantunut tästä :) |
Meadow 24.07.2010 12:56:12 | |
---|
Dipsetcityboy: Saanko kysyä miksi sua kiinnostaa? Onko Arvuuttaja sellainen hahmo joka ei voi olla jonkun mielestä hyvä? Nimim. Olen ihan vitun loukkaantunut tästä :) Ei vaan ole just nyt parempaa tekemistä. :) |
foetor ex ore 24.07.2010 12:57:45 | |
---|
Batman huhuista... joskus julkaistiiin Batman lehdessäkin otaksuma että Nicholsonin Jokeri ehkä palaisi saagan kolmannessa. Huhut ovat huhuja. No Arvuuttaja on kova kaveri ja tuo väkisinkin älyä elokuvaan kun rikoksiensa ratkaisussa pitää käyttää päätä. |
carnation 24.07.2010 13:05:02 (muokattu 24.07.2010 13:05:23) | |
---|
Sinänsä jo vähän väsyttävää, että Batmaneissa pitää kierrättää näitä samoja pahiksia. Jokeri ja Two-Face on nähty kaksi kertaa, mutta ei Pingviiniä tai Arvuuttajaa enää jaksaisi. Kai niitä harvemmin nähtyjäkin konnia riittäisi. Vissiin se on helppo myydä isolle yleisölle näitä tuttuja ja turvallisia. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
foetor ex ore 24.07.2010 13:14:06 | |
---|
carnation: Sinänsä jo vähän väsyttävää, että Batmaneissa pitää kierrättää näitä samoja pahiksia. Jokeri ja Two-Face on nähty kaksi kertaa, mutta ei Pingviiniä tai Arvuuttajaa enää jaksaisi. Kai niitä harvemmin nähtyjäkin konnia riittäisi. Vissiin se on helppo myydä isolle yleisölle näitä tuttuja ja turvallisia. Ventrilogist ja Scarface. Siinä olisi kunnon pahiskaksikko, jos tehtäisiin sarjakuville uskollisesti:) |
Meadow 24.07.2010 13:22:41 (muokattu 24.07.2010 13:24:35) | |
---|
carnation: Sinänsä jo vähän väsyttävää, että Batmaneissa pitää kierrättää näitä samoja pahiksia. Jokeri ja Two-Face on nähty kaksi kertaa, mutta ei Pingviiniä tai Arvuuttajaa enää jaksaisi. Kai niitä harvemmin nähtyjäkin konnia riittäisi. Vissiin se on helppo myydä isolle yleisölle näitä tuttuja ja turvallisia. Toisaalta olisi mukava nähdä Pingviinistä vähän hillitympi versio kuin Batman Returnsin tulkinta. Vähän lyhyenläntä, hyvämaineisen liikemiehen imagon alle piiloutuva rikollispomo, awesome. Lisäksi täysin järjissään oleva pahis toisi sopivaa kontrastia Jokeriin nähden. Ei minua sinänsä haittaa jos Arvuuttaja on seuraavassa leffassa, mutta mielestäni on olemassa paljon parempiakin vaihtoehtoja. Black Mask, Hugo Strange, Tulikärpänen, näitähän riittää. |
MV 24.07.2010 13:41:45 (muokattu 24.07.2010 13:42:34) | |
---|
carnation: Sinänsä jo vähän väsyttävää, että Batmaneissa pitää kierrättää näitä samoja pahiksia. Jokeri ja Two-Face on nähty kaksi kertaa, mutta ei Pingviiniä tai Arvuuttajaa enää jaksaisi. Kai niitä harvemmin nähtyjäkin konnia riittäisi. Vissiin se on helppo myydä isolle yleisölle näitä tuttuja ja turvallisia. Itelle olisi ainakin ihan sama vaikka Nolan keksisi ihan uusia pahiksia jos itse leffa on yhtä laadukas kuin Dark knight. Eihän noilla uusilla ole muutenkaan paljoa tekemistä niiden vanhojen kanssa. |
aivokuolio 24.07.2010 14:06:34 | |
---|
Meadow: Näin Comic-Conin aikana noilla huhuilla alkaa olla jo enemmän painoarvoa. Voipi olla, että tänä viikonloppuna tulee jo jotain virallista tiedotetta asian tiimoilta. Mun käsittääkseni tuo leffa CC:ssä esittelyssä vasta vuoden päästä, mutta joo. Mistäs näistä tietää vaikka tuliski joku kiva uutinen. Muaki sinänsä tympii vähän tuo että samoja hahmoja käytetään aina vaan ja uudestaan mutta toisaalta Nolanien käsittelyssä Arvuuttajasta voitais myös saada irti jotaki todella hienoa. Psykologista jännäriä ja Se7en-henkistä mysteerimeininkiä, vois toimia. |
hevari666 25.07.2010 17:10:47 | |
---|
Arvuuttajat roskiin ja Tilkkutäkki tilalle. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
papitsu 26.07.2010 09:03:29 | |
---|
Meadow: Black Mask se olisikin jo jotain, voi pojat. Toinen olisi Jason Toddin Red Hood. Tosin sitten pitäisi jossain vaiheessa vetästä Robinkin mukaan kuvioihin. Mielipiteeni on fakta. |
HaloOfFlies 27.07.2010 15:19:55 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Swan 27.07.2010 15:25:25 | |
---|
"Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
dipshit 27.07.2010 15:56:59 | |
---|
"Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita." |
Informaatiokameli 27.07.2010 16:58:26 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |