Veikko 12.09.2006 23:15:39 | |
---|
yli kolmella sadalla kamaa kaupasta ilmatteeksi. voi kun olisi joskus itselläkin noin helppoa. Eikö se ollu rajaton luotto? Luotto taitaa olla sellasta, jonka joutuu tavalla tai toisella maksamaan takaisin. "Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja |
NHR 12.09.2006 23:17:02 | |
---|
yli kolmella sadalla kamaa kaupasta ilmatteeksi. voi kun olisi joskus itselläkin noin helppoa. Mua rupes ainaki ihan hemmetisti kans naurattaan se meininki, just siinä kohtaa kun ne Mika ja Karikin repesivät siellä kioskissa. Hena on oikeen elementissään kroisoksena vissiin juu. Ei tossa vielä mitään kovin pahoja simputuksia taidettu vielä näyttääkään. Mun alemmuuskompleksinikin on huonompi kuin kaikilla muilla... |
nicholai 12.09.2006 23:49:01 | |
---|
Alkaa jo aika kettuilua olemaan. Mielenkiintoinen ilta, mukavine tarinoineen. |
Alpha 12.09.2006 23:54:06 (muokattu 12.09.2006 23:54:23) | |
---|
Alkaa jo aika kettuilua olemaan. Mielenkiintoinen ilta, mukavine tarinoineen. Juu tämä slummilaisten tarinointi on kyllä hauskaa kuultavaa. Hyvä mielikuvitus tyypeillä...:o) Kyykyttävät Henaa tilaisuuden tullen ihan täysiä. Hoho. |
Jormaz 12.09.2006 23:58:09 | |
---|
Joku taitaa seurata ihan tosissaan.. Jetzt gehts wieder aufwärts |
Kimmo72 13.09.2006 00:10:50 | |
---|
Joku taitaa seurata ihan tosissaan.. Ainakin minä! Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Alpha 13.09.2006 00:44:18 | |
---|
Ainakin minä! Ja minä. Noilla on oikeesti hauskaa tuolla "slummissa". |
MV 13.09.2006 07:13:18 | |
---|
Hyvä jakso oli kyllä ja voi jumalauta sitä henaa taas. Vähän tuli taas huitamista kun veivät äijät nukkumaan. Karilla on kyllä loistava asenne tämän(kin) tehtävän kanssa vaikka aika paskamainen sellainen onkin. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Juugeli 13.09.2006 07:15:12 | |
---|
Mua rupes ainaki ihan hemmetisti kans naurattaan se meininki, just siinä kohtaa kun ne Mika ja Karikin repesivät siellä kioskissa. Muakin nauratti toi hitosti. Muutenkin Karilla tuntuu olevan oikea asenne, eilenhän oli melkein koko lähetys yhtä Karin hihittelyä :D Mutta mun mielestä sais pysyä tuo vastakkainasettelu loppuun asti tuollaisena, ettei aleta rooleja vaihtamaan. Hena eriytyisi muusta porukasta entistä enemmän, kun kukaan ei pääsisi maksamaan sille pottuja pottuina. Ne potut tulee sitten sunnuntaina, kun se lentää tuolta ulos. Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you. |
Rattata 13.09.2006 07:44:28 | |
---|
Oli Henalta taktisesti aika heikko veto simputtaa noin yli. Jos se olis muutenkin saanut suurimman osan äänistä, niin arvatkaa saako ainakin nyt kaikilta slummilaisilta? Mutta hyvä vaan, saadaan se ääliö pois sieltä. Kakilla on kyllä aivan mahtava asenne, ei voi tarpeeksi hehkuttaa! Siinä on hieno mies, menee varmasti pitkälle. Hyvänä esimerkkinä menee se kun slummilaiset menivät omalle puolelleen kotiutumaan ja Mira taas omalla tyylillään alkoi inistä, niin Kaki yritti tsempata ja ajatteli asian heti alusta just niin kun pitää. Niin ja jos toi on laakista-vainaa -meiningillä, niin homma kusi jo. Siinä kun slummilaiset tarjoilivat pöydässä juotavaa, niin joku (en muista kuka) ei muistanut teititellä. M.A.C.H.O. #11 |
mie 13.09.2006 08:01:18 | |
---|
Niin ja jos toi on laakista-vainaa -meiningillä, niin homma kusi jo. Siinä kun slummilaiset tarjoilivat pöydässä juotavaa, niin joku (en muista kuka) ei muistanut teititellä. Ja kioskissa Kari taisi sanoa Mikalle "ethän SÄ kerkee syödä tätä kaikkea". Vai sanoiko että "eihän se kerkee"? Ja muistakseni myös kohteliaisuuksien antaminen slummilaisille on kiellettyä, ja Hena sanoi Heidille "ole hyvä" sen jälkeen kun Heidi oli kuivannut tämän ja pyysi lupaa poistua. Tällaisia havaintoja tein. |
Jaristoteles 13.09.2006 08:56:04 | |
---|
Ehkäpä tämä m.netissäkin vaikuttava henkilö - joka tuntuu olevan myös tuossa tuotannossa - voisi kertoa, että miksi DC kuuluu hyvin ja muista kuuluu puhetta, särinää ja sorinaa... Tehdään mieluummin niin, etten kommentoi mitään tuotantoon tai ohjelman tekemiseen liittyvää. Yleisellä tasolla voin keskustella, mutta yritän jättää senkin vähemmälle. Se kerrottakoon, että luen tätä threadia säännöllisesti ja mielipiteenne menevät perille ainakin minun kauttani. Kuningas Asperiini vierii jälleen! http://kuningasasperiini.cjb.net/ |
zirkonium 13.09.2006 09:25:37 | |
---|
Tuskin tulee uutta asukasta. Asukkaanhan pitäisi olla periaatteessa sellainen, joka ei ole seurannut tämän vuoden BB:tä. Jos menee tonne ja on seurannut vaikka 24/7 BB:tä asetelma on jokseenkin epäreilu. Ainakin yhdessä britti-BB:ssä uusi asukas tuli taloon sellasella diilillä, että sen tehtävä oli juurikin vaan hämmentää kilpailijoita, eikä sillä ollut edes mahdollisuutta voittaa, mutta tätä ei luonnollisesti kerrottu muille asukkaille. Eli uusi asukas allekirjoittaa tiukan sopimuksen ja menee sinne vaan menemisen ilosta, eikä varsinaisesti kilpailemaan. Ja joo, onhan se epäreilua, mut se on tarkoituskin. Asukkaat ei myöskään saanut ekan viikon aikana nimetä uutta asukasta. Aika nopeastihan se sieltä lentää kun ei kuulu porukkaan mutta kyllä kahdessakin viikossa ehtii vähän pakkaa sekoittamaan. |
carnation 13.09.2006 10:03:12 | |
---|
Ainakin yhdessä britti-BB:ssä uusi asukas tuli taloon sellasella diilillä, että sen tehtävä oli juurikin vaan hämmentää kilpailijoita, eikä sillä ollut edes mahdollisuutta voittaa, mutta tätä ei luonnollisesti kerrottu muille asukkaille. Eli uusi asukas allekirjoittaa tiukan sopimuksen ja menee sinne vaan menemisen ilosta, eikä varsinaisesti kilpailemaan. Ja joo, onhan se epäreilua, mut se on tarkoituskin. Asukkaat ei myöskään saanut ekan viikon aikana nimetä uutta asukasta. Aika nopeastihan se sieltä lentää kun ei kuulu porukkaan mutta kyllä kahdessakin viikossa ehtii vähän pakkaa sekoittamaan. Jep. Moneskohan britti-bb se oli, kun jo aiemmin ulosäänestetty Jon (se mikä lie pikkueinstein) tuli jossain vaiheessa taloon uudestaan, mutta silloiset asukkaat eivät tienneet että Jon ei voi voittaa eikä häntä voi nimetä. Muut sitten valittelivat että "epäreilua kun tuo saa toisen mahdollisuuden". Jonin tehtävänä oli siis vain hämmentää niitä asukkaita. Kuvia tyypistä: http://www.channel4.com/entertainme … bb4/media/news/64/64_jon_obit_b.jpg "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
SiwamieS 13.09.2006 12:02:45 | |
---|
Take your wings outside, you can't fly in here |
Kimmo72 13.09.2006 13:25:07 (muokattu 13.09.2006 13:27:21) | |
---|
No nyt on siellä sitte vaihtunu vähän järjestys. Hanne sai valita kolme itsensä lisäksi ketkä menee kroisoksiksi ja saivat päättää yhden kroisoksen joka jää. No Mikan annettiin pysyä, koska on ollut suopea slummilaisia kohtaan. Niin Hanne valitsi siis Jepan ja Tatun ja Kaarlon. Ja ylläri. Mira taas ihan paskana :) Eli Hena ja Sari slummiin. Tulee saamaan Hena pientä vastakuittia. Hoho!1 Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
carnation 13.09.2006 13:49:44 | |
---|
Eli Hena ja Sari slummiin. Tulee saamaan Hena pientä vastakuittia. Hoho!1 Hahaa, tätä on odotettu. Toivottavasti sitä jätkää nöyryytetään oikein kunnolla. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Deino 13.09.2006 16:59:59 | |
---|
oli kyllä yksi parhaista jaksoista äsken. Jep. Nauroin kyllä välillä aika mukavasti. |
MV 13.09.2006 21:10:59 | |
---|
Jahas, siellä on Mira ja kutsunut Henaa mulkuksi:D BB:n sivuilla oli juttua. Tiedä sitten oliko se kuinka "vakavasti sanottu" "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Alpha 13.09.2006 21:59:18 | |
---|
Jahas, siellä on Mira ja kutsunut Henaa mulkuksi:D BB:n sivuilla oli juttua. Tiedä sitten oliko se kuinka "vakavasti sanottu" Kaarlollakin palaa hihat kohta. Tatuhan tuolla on nyt alkoholin vaikutuksen alaisena antamassa Henalle takaisin. Komiasti laulo Tampereen poika tangoa ja valssia terassilla... |