Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5241 242 243 244 245277 278 279 280 281
Kooteevee
13.04.2017 21:38:59
Sjömanni: Suomi mainittu!

Onko Saara nyt Suomelle velkaa sen, että saa menestyä maailmalla, vai olemmeko me suomalaiset velkaa Saaralle, koska emme ole tehneet tarpeeksi Saaran ja Suomen viennin edistämisen eteen?

Peruutuspeiliin tuijottamalla eteenpäin ajaminen johtaa katastrofiin hyvin pian. En suosittele.
ErkkiErakko
16.04.2017 00:39:25
En tiedä kenen silmään tämä Saaran "kalju" oikein maittaa.

Liekkö Soppasen syitä tämä? Komea oli tukka ennen.
carmake
16.04.2017 10:59:45

Mites coverit irtos keikalla? Oliko paljon porukkaa ja paljonko Arenalle mahtuu ihmisiä?
Jormaz
16.04.2017 11:31:54
ErkkiErakko: En tiedä kenen silmään tämä Saaran "kalju" oikein maittaa.

Lesbojen.

Liekkö Soppasen syitä tämä?

Luultavasti.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
mrk
16.04.2017 14:47:38
carmake: Mites coverit irtos keikalla? Oliko paljon porukkaa ja paljonko Arenalle mahtuu ihmisiä?

Suunnilleen yhtä paljon kuin Wembleyn Areenalle.
"Short On Long Term Goals"
VeeKoo
16.04.2017 15:28:29

carmake: Mites coverit irtos keikalla?

Onko Saaralla muita kun covereita?
Hamsteri Kukkonen
16.04.2017 15:46:46

VeeKoo: Onko Saaralla muita kun covereita?

Jos #NoFear lasketaan coveriksi, niin ei. Itse lasken.
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
mrk
16.04.2017 15:47:26
Mietin myös, että mistäs biiseistä kannattaisi aloittaa materiaaliin tutustuminen? Kuitenkin vuosien ura takana, niin biisejä löytenee joka lähtöön. Radiohittejäkin luulisi olevan useampia, kun kerran areenankin saa loppuun myytyä.
juha_p
16.04.2017 17:42:32 (muokattu 16.04.2017 17:49:32)
HulluNieminen: Jos #NoFear lasketaan coveriksi, niin ei. Itse lasken.

HS artikkelissa oli lueteltu Areenalla esitetyt kappaleet - http://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005172967.html ... joukossa mainittu myös yksi uutuus - "Big Dreams and Dirty Fingernails". Settilistassa noin kolmasosa on kait S.A.:n omaa tuotantoa.

mrk: Mietin myös, että mistäs biiseistä kannattaisi aloittaa materiaaliin tutustuminen? Kuitenkin vuosien ura takana, niin biisejä löytenee joka lähtöön. Radiohittejäkin luulisi olevan useampia, kun kerran areenankin saa loppuun myytyä.

Mites ne radion soittolistat ovat aikojen saatossa muodostuneetkaan ... ? S.A.:han on julkaissut "omalla levymerkillään" (S.A. ilmoitti taannoin omistavansa Yume Recordsista 49%) kaikki albuminsa.

Kyllä se Areena täyttyi XF esitysten ja aikaisemman tuotannon perusteella.
mrk
16.04.2017 21:37:27
No heitäpä muutama esimerkki killeribiiseistä joista kannattaa aloittaa tuohon "aikaisempaan tuotantoon" tutustuminen?
juha_p
16.04.2017 21:41:30 (muokattu 16.04.2017 21:42:29)
mrk: No heitäpä muutama esimerkki killeribiiseistä joista kannattaa aloittaa tuohon "aikaisempaan tuotantoon" tutustuminen?

Koska musiikki on makuasia niin ehdottaisin vaikkapa S.A.:n YT kanavaa - https://www.youtube.com/user/saaraaalto

Eilisen Hartwall Areena -konsertin satoa löytyy esim. - https://t.co/YNAwSKHUdl
mrk
16.04.2017 21:43:08
En jaksa. Ihan vaan pari-kolme Saaran omaa biisiä tähän alle rohkeasti:

1.
2.
3.
sticky fingers
16.04.2017 21:49:40
juha_p: Koska musiikki on makuasia niin ehdottaisin vaikkapa S.A.:n YT kanavaa - https://www.youtube.com/user/saaraaalto

Eilisen Hartwall Areena -konsertin satoa löytyy esim. - https://t.co/YNAwSKHUdl

Uusi biisi menee kyllä nykymusiikin muottiin hienosti, mutta ei erityisesti tunteita nostata näissä korvissa. Epävireisestikin vetää, heh...

(toi on oikeasti vaan ihan hyvä, niin on edes jotain aitouden tuntua).
"'I've got, as they say, a well-develped talent for observation when it's already too late and some unpleasantness has happened"
Karmea Karju
16.04.2017 22:30:42
Häh siis onko tää akka lespo? Perkele ei minulle kerrottu.
LiemiKuutio
16.04.2017 22:38:33
Useasti Saaran fanien puheisssa ja kommenteissa vastaan ilmaisu "tekee Suomea tunnetuksi". Samoin mainitaan joidenkin muidenkin julkkisten/laulajien kohdalla. Minusta se kuulostaa jotenkin 70-lukulaiselta. Ei Saara ole ensimmäinen suomalainen laulaja maailmalla kuitenkaan. Tai suomalainen tuote. Tai lesbo.

Jos joku jossain päin maailmaa ei nyt Suomea tunne ja tiedä niin mitä väliä sillä kellekään on?

Ja jos nyt on pakko Saarasta puhuttaessa oli tärkeää ottaa esiin Suomi-kuva, niin miksi sitten Saara toi maamme esiin niinkin negatiivisessa valossa?

Mites Janizio, millanen keikka sinun mielestä oli? Täyttyikö odotukset?
Hamsteri Kukkonen
17.04.2017 00:07:07

LiemiKuutio: Mites ÄrGee, millanen keikka sinun mielestä oli? Täyttyikö odotukset?

Sori en pystyny.
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Dirtyh
17.04.2017 08:58:35

Big Dreams and Dirty Fingernails.

Olen oikeasti positiivisesti yllättynyt miten hyvä otsikko on biisille keksitty. Se oikea täsmä lause Aallon faniporukalle, olematta silti liian imelä. Hyvä! Mä just nyt pysty kuuntelemaan mitään live-pätkiä jos vielä biisikin on toimiva niin ensimmäinen kunnon hitti on enemmän kuin lähellä.

Janizio, tuu kertoo fiiliksiä kunhan kerkeät.
Lautuma
17.04.2017 11:31:46
Dirtyh: Big Dreams and Dirty Fingernails.

Olen oikeasti positiivisesti yllättynyt miten hyvä otsikko on biisille keksitty. Se oikea täsmä lause Aallon faniporukalle, olematta silti liian imelä. Hyvä! Mä just nyt pysty kuuntelemaan mitään live-pätkiä jos vielä biisikin on toimiva niin ensimmäinen kunnon hitti on enemmän kuin lähellä.

Janizio, tuu kertoo fiiliksiä kunhan kerkeät.

Itseltänikin itse biisi on vielä kuulemati, mutta sen nimestä tulee mieleen jonkun hard rock -bändin elämänkertakirja. Ehkä se on tuo sana "dirty", jonka käyttäminen biisin nimessä on yhtä kiellettyä kuin sana "love". Koskee myös nimimerkkejä.
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Kooteevee
17.04.2017 12:24:29
Vaikuttaa vähän siltä että jotkin jäsenistä ovat kovin onnettomia tms., niin epätoivoista näyttää taisteluparin etsintä olevan. Onnea yrityksille.
Kooteevee
17.04.2017 12:25:55
mrk: En jaksa. Ihan vaan pari-kolme Saaran omaa biisiä tähän alle rohkeasti:

1.
2.
3.

Suosittelen velttovirtasten fanclubiin liittymistä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)