Tuomoo 17.03.2018 09:08:20 (muokattu 17.03.2018 09:10:59) | |
---|
Kummiseta: Nain jalkeenpain Mieeeeessss.... E: eipä nuo supersankarirymistelyt muakaan innosta yhtään. Ainoastaan Batmanit ovat olleet ihan hyviä, johtuen ehkä nostalgialaseista kun kakarana tuli noita vanhoja elokuvia ja sarjoja tuijotettua. Ja Deadpool oli myös kertakäyttöviihteenä ihan hyvä, johtuen ehkä siitä että se oli enemmän ihan kieli poskessa vedettyä komediaa. "Pulp tänään känu"
-haitaripartio 16.09.2017 23:17 |
Rhapa 17.03.2018 10:05:28 | |
---|
Hetfield: Oon kattonu suurimman osan noista aikasemmista leffoista, mutta ei jotenkin jaksa innostua tosta supersankariheilumisesta. Ehkä vaan tulee yli kun niin paljon leffoja puskettu ulos ettei enää vaan lähde. Itse suhtaudun noihin vähän kuin sarjakuviin yleensäkin. Niitä on mukava katsoa. Ne todella hyvät on harvassa mutta niitä mahtuu joukkoon kyllä. Ei näistä jaksa enää innostua yhtä isosti, kuin aikoinaan, kun se ensimmäinen paskahulk oli tuloillaan. Hirvee hype ja trailerissa vihainen iso jätti TUHOAA KAIKEN. Sit se saa ruutuaikaa ehkä noin. 10 min. koko leffassa. Mut joo diggaan kyllä ja enimmäkseen sen vuoksi, et tällaisen sarjakuvanortin märkä unihan tää on, et nämä tulee valkokankaalle näin hyvin toteutettuna mun elinaikana. |
Emplate 17.03.2018 11:42:07 | |
---|
Kummiseta: Olen pakotettuna katsonut tasan kaksi paskasankari leffaa, Superman, ja tuo uusi Wonderwoman. Nain jalkeenpain ajatellen olisi pitanyt ampua itseani paahan mieluummin kuin katsoa nuo. Vahva suositus kyllä kuulalle kalloon, kun oot menny valitsemaan just noi leffat edustamaan genreä. Vielä ehtii! Loputon Suo - Black/death metal
https://loputonsuo.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/loputon.suo |
JC 17.03.2018 13:57:35 | |
---|
|
Kummiseta 17.03.2018 14:21:23 | |
---|
Emplate: Vahva suositus kyllä kuulalle kalloon, kun oot menny valitsemaan just noi leffat edustamaan genreä. Vielä ehtii! En mina niita valinnut, pakotettuna ja itku kurkussa katsoin. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Swan 17.03.2018 14:21:57 | |
---|
Maininnan arvoinen asia on Peter Dinklagen nimi krediiteissä. Roolinsa on tosin tässä vaiheessa vielä täysin auki. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Informaatiokameli 17.03.2018 17:01:23 | |
---|
Kummiseta: Korjaan sen verran etta ei kylla ole koskaan lahtenyt, ellei sitten ole 5 vuotias skidi, silloin noi saattaa lahtea. Olen pakotettuna katsonut tasan kaksi paskasankari leffaa, Superman, ja tuo uusi Wonderwoman. Nain jalkeenpain ajatellen olisi pitanyt ampua itseani paahan mieluummin kuin katsoa nuo. Mielestani kaikki jotka maksavat noita leffoja nahdakseen, tulisi teloittaa, poislukien ne 5 vuotiaat. Olet kyllä sieltä paskasta päästä valinnut testileffat. Ite olen 31-vuotias skidi jolle Marvelin meno uppoaa erinomaisesti. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Informaatiokameli 17.03.2018 17:05:31 | |
---|
Rhapa: Itse suhtaudun noihin vähän kuin sarjakuviin yleensäkin. Niitä on mukava katsoa. Ne todella hyvät on harvassa mutta niitä mahtuu joukkoon kyllä. Ei näistä jaksa enää innostua yhtä isosti, kuin aikoinaan, kun se ensimmäinen paskahulk oli tuloillaan. Hirvee hype ja trailerissa vihainen iso jätti TUHOAA KAIKEN. Sit se saa ruutuaikaa ehkä noin. 10 min. koko leffassa. Mut joo diggaan kyllä ja enimmäkseen sen vuoksi, et tällaisen sarjakuvanortin märkä unihan tää on, et nämä tulee valkokankaalle näin hyvin toteutettuna mun elinaikana. Vähän uskallan toivoa, että tässä Thanos saa paljonkin ruutuaikaa ja örmyn motiiveihin paneudutaan edes vähän. Marveleissa pahikset aina tökkinyt, nyt ei saa tökkiä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
varpio 17.03.2018 20:56:38 | |
---|
Supersankarihommista hyviä on Wolveriimi (RIP) sekä osa Thorin seikkailuista. Uusin Thor oli aivan jees. Muusta en tiedä enkä paljon välitä. Lepakkomies oli joskus ihan all right. |
aivokuolio 17.03.2018 21:00:32 (muokattu 17.03.2018 21:02:36) | |
---|
Itse en oikein mistään draamaelokuvista välitä. Olen nähnyt yhden ja ehkä puolet jostain toisesta mutta huonoja ovat. Kaikki ne muut. Ja ihan samanlaisia. Juuhm. |
varpio 17.03.2018 21:03:59 | |
---|
aivokuolio: Itse en oikein mistään draamaelokuvista välitä. Olen nähnyt yhden ja ehkä puolet jostain toisesta mutta huonoja ovat. Kaikki ne muut. Ja ihan samanlaisia. Juuhm. Oisit kattonu sen toisen puolen siitä toisesta, siinä vasta alkoi tapahtua. |
Informaatiokameli 18.03.2018 01:47:31 | |
---|
aivokuolio: Itse en oikein mistään draamaelokuvista välitä. Olen nähnyt yhden ja ehkä puolet jostain toisesta mutta huonoja ovat. Kaikki ne muut. Ja ihan samanlaisia. Juuhm. Mä näin kerran yhden komedian, Zohan tais olla se nimi. Vois katsoa jonku toisenkin komedian ku tuo oli aika hyvä :-D Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
tomaattiorava 18.03.2018 19:47:59 | |
---|
2025 ilmestyy näköjään Avatar 5 :D Kakkosta ja kolmosta kuvataankin jo parasta aikaa. |
HS 18.03.2018 20:36:30 | |
---|
Hyviä neuvoja! ... vaikka ei edes kysytä. |
Hargon 19.03.2018 08:59:22 | |
---|
Koskahan tämä perkeleen supersankarivillitys loppuu ja ruvetaan taas tekemään kiinnostavia elokuvia? Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
carnation 19.03.2018 09:35:38 (muokattu 19.03.2018 09:36:17) | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
aivokuolio 19.03.2018 11:04:14 | |
---|
Hargon: Koskahan tämä perkeleen supersankarivillitys loppuu ja ruvetaan taas tekemään kiinnostavia elokuvia? Tää on vähän samanlainen toteamus kuin se että radiossa soitetaan paskaa musaa, miksei kukaan tee nykyään enää kiinnostavaa musaa. Silmät ja korvat auki. |
Swan 19.03.2018 12:14:09 | |
---|
Hargon: Koskahan tämä perkeleen supersankarivillitys loppuu ja ruvetaan taas tekemään kiinnostavia elokuvia? Nää kaksi asiaa ei ole millään tasolla toisiaan poissulkevia seikkoja. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Oan 19.03.2018 16:59:38 | |
---|
Swan: Nää kaksi asiaa ei ole millään tasolla toisiaan poissulkevia seikkoja. Esimerkkiä odotellessa. Ihmiselle kaikkein tärkein maailmassa on DÄGÄ. |
Informaatiokameli 19.03.2018 17:18:11 | |
---|
Hargon: Koskahan tämä perkeleen supersankarivillitys loppuu ja ruvetaan taas tekemään kiinnostavia elokuvia? Vähän sama kun sanoisi, että milloin tämä sotaelokuvavillitys loppuu ja ruvetaan tekemään taas kiinnostavia elokuvia. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |