wrshredder 06.10.2006 18:23:09 | |
---|
Onko tuo vai PC:llekin? Muistelen vaan et parille konsolille. Katos peijoona! Aika syvältä ,että ei ole pc:lle ollenkaan.. Yleensähän räiskinnät tulee pc:lle myös :/ THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Qsysi 06.10.2006 18:42:18 | |
---|
Katos peijoona! Aika syvältä ,että ei ole pc:lle ollenkaan.. Yleensähän räiskinnät tulee pc:lle myös :/ Eikä kannata muutenkaan ostaa. Scheisseä tuo. Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika! |
Black Star 06.10.2006 19:47:55 | |
---|
PES vitostahan sitä on tässä tullut hakattua muun elämän kustannuksella :) joten eiköhän se PES kutonen kaapata myös kaupasta. |
Chips 14.10.2006 01:54:37 | |
---|
No Guitar Hero tuli hankittua ja kyllähän tota veivaa ihan mielellään. |
Osmo 17.10.2006 09:19:38 | |
---|
Pixies. |
Nazareth 17.10.2006 09:40:32 | |
---|
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6 |
-septimisti- 17.10.2006 21:01:02 | |
---|
NHL07 Pc:lle. En ymmärrä miten tulin tuon lopulta ostaakseni. Peli on ollut erittäin positiivinen yllätys. Hakkaa Nhl2k6 perus-boksi -version kyllä todella selkästi. Peli muistuttaa huomattavasti enemmän jääkiekkoa ja pelaajilla on kertaluokkaa enemmän järkeä päässä. Nätimmän näköinenkin ja varsinkin yleisön ääntely on eri nämäkkää. Miinuksena maalivahtien hieman hämärät otteet. Ensinnäkään ne eivät oikein tunnu oikeilta vahdeilta. Toisekseen b-piste aloituksia ei tule lähes lainkaan kun maalivahdit pystyvät aina avaamaan. Kolmanneksi maalinteko on välillä vähän liiankin helppoa. Toinen pelinautintoa syövä seikka on tietokoneen ohjaamien ukkojen huonous. Ei tietokone pelaa varsinaisesti typerästi (ainakaan verrattuna siihen toiseen pelisarjaan), mutta esimerkiksi tietokoneen ohjaamat puolustajat ovat välillä aika tehottomia kiekonriistoissaan. Joka tapauksessa selvästi parempi kuin 2k6. Tunnen itseni huijatuksi, sillä vuosikausia minulle paasattiin 2k sarjan pelien ylivertaisuudesta. |
JohnJ 18.10.2006 13:31:19 (muokattu 18.10.2006 13:33:16) | |
---|
Joka tapauksessa selvästi parempi kuin 2k6. Tunnen itseni huijatuksi, sillä vuosikausia minulle paasattiin 2k sarjan pelien ylivertaisuudesta. Multa on jäänyt 2k6 kokonaan väliin, mutta kyllä EA on kirinyt etumatkaa kiinni viime aikoina, varsinkin tänä vuonna XBox360 next-gen-version ansiosta. Osasyynä 2k-sarjaa vaivanneet käsittämättömät bugit. Kun aikoinaan sain NHL2k3:n käsiini PS2:lla niin siihen loppui EA-lätkien pelaaminen aika pitkäksi aikaa. Tekoäly ja simulaatiomaisuus oli aivan eri luokkaa eikä peli ollut mitään päätöntä koheltamista. Ei se hehkuttaminen silloin turhasta tullut. Jatko-osa ESPN NHL Hockey toi vielä loistavan presentaation ja erittäin hyvät selostajat mukaan (taitaa olla samat miehet, jotka tänä vuonna ovat EA:n NHL:ssä). 2k5:ssäkin oli omat uudistuksensa, mutta tässä vaiheessa itselläni jäi muutenkin pelaaminen hieman vähemmälle, joten tuota ei tullut enää niin hirveästi tahkottua. Nyt EA:n NHL07:n - siis tämän XBox360-version - nähtyäni voin sanoa että EA Sports-"boikotti" on minun osaltani ohi, jos '08 jatkaa kehittymistä tästä pisteestä. Ajattelin kyllä vielä koittaa 2k7:n demoa jossain vaiheessa, mutta eiköhän yksi lätkäpeli vuodessa riitä minulle. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Lebowski 18.10.2006 14:45:00 | |
---|
Half Life 2 Xboxille piti ostaa ku halavalla sai. Nelisen tuntia hakannu ja vaikuttaa kyllä loistavalta vaikkakin hieman putkimaisuutta meiningissä onkin. Ykösosahan oli aika klassikko. "It's Only after we've lost everything that we're free to do anything" |
Osmo 19.11.2006 18:18:54 (muokattu 19.11.2006 18:57:29) | |
---|
No nyt on se Sam & Maxin eka osa ilmestynyt, ja täytyy todeta että on silkkaa rautaa. Sarkastisen humoristiset läpät jaksavat naurattaa makeasti, ja homma on muutenkin toteutettu viimestävaille loistavasti. Toivottavasti tästä alkaa uusi seikkailupeligenren aikakausi! Ite ostin koko kauden hintaan n. 30 eskoo, ja yksittäinen episodi olis siinä kait 6-7 euroo. Eli ei kovin pahoissa hinnoissa liikuta! Kipinkapin tilaamaan. Hoituu helposti ja heti pääsee pelaamaan. http://www.telltalegames.com/samandmaxPixies. |
Janne 5 19.11.2006 19:09:19 | |
---|
Pitää tilata tuo Sam & Max. Ostin vähän aikaa sitten Hearts Of Iron 2: Doomsdayn ja alan pikkuhiljaa päästä siihen sisään. Oppimiskynnys on kyllä mielettömän korkealla. Täältä addiktiivinen ilmaispeli, Rumble Box: http://phackett.com/rumblebox/"Lue nyt mitä mä sanoin vielä kerran ajatuksen kanssa." - Etnopoju |
Kiljupunkkari 19.11.2006 20:54:31 | |
---|
Ostin World of Warcraftin. On aika huono. Kun mies puhuu naiselle hävyttömyyksiä, se on seksuaalista häirintää, kun nainen puhuu miehelle hävyttömyyksiä, se on 9,95/min+ppm. |
Janne 5 19.11.2006 21:35:30 | |
---|
Ostin World of Warcraftin. On aika huono. No, about 7 miljoonalla kuukausiasiakkaalla sä varmaan jäät loppujen lopuksi voitolle. "Lue nyt mitä mä sanoin vielä kerran ajatuksen kanssa." - Etnopoju |
Jmvk 19.11.2006 21:37:13 | |
---|
Seuraava hankinta ois tietokoneelle Call of Cthulhu. Kuulemma aika karmiva peli ja saa kuset housuun. vihreen nortin lopetus on valmistettu |
voima 19.11.2006 22:02:31 | |
---|
Seuraava hankinta ois tietokoneelle Call of Cthulhu. Kuulemma aika karmiva peli ja saa kuset housuun. Kyllä! Call of Cthulhu dark corners of the earth on paras kauhu peli mitä olen ikinä pelannut! Mielestäni jokaisen kauhupeli fanittajan pitäisi hankkia tämä. Moi oon protuisti. |
Dj P. 20.11.2006 06:55:46 | |
---|
Uusimmat: Rainbow Six 3 GameCubelle. Neverwinter Nights 2 PC:lle. "Bullshit makes flowers grow and that's beautiful." |
Nazareth 20.11.2006 11:55:20 | |
---|
Deer Hunter 2005 Neverwinter Nights Shadows of Undrentide & Kingmaker "Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6 |
Milkop 20.11.2006 12:30:05 | |
---|
F.E.A.R. pitäisi odotella kotona. Ostin itselleni synttärilahjaksi CDON:sta, 13,95. |
ollikainen 20.11.2006 12:59:43 | |
---|
F.E.A.R. pitäisi odotella kotona. Ostin itselleni synttärilahjaksi CDON:sta, 13,95. Onko tämä se jossa on niitä Alieneita, siis onko tää se jossa on sininen kansi? Fear the sky, eat the rich,
Just remember Life's a Bitch |
Randomizer 20.11.2006 12:59:52 | |
---|
Hommasin tuossa pari viikkoa sitten semmoisen (minulta) kadonneen aarteen kuin Star Wars: Knights of the old republic. Halutti jauhaa jotaki Star Wars juttuja nii tommonen ilmesty kiintolevyni syövereihin. Odotukset eivät olleet kovin korkealla. Ajattelin että jotaki perus lisenssihuttua. Ja mitä vielä! Tämähän o yksi parhaista pelikokemuksista aikoihin! Siis todella mahtava sekoitus seikkailua, toimintaa ja rope-elementtejä, joista en aikaisemmin niin hirveästi perustanut. Aika harvoin olen näin pahasti jäänyt koukkuun pelin takia, mutta tämä on imassut aika hyvin perseeni tuoliin kiinni. Reilu 20h takana ja tuntuu että homma paranee vaan mitä pitemmälle mennään. Juonikin on melkeenpä parempi kuin SW-leffoissa ja meininki on jotenkin aikuisempaa, kuin leffoissa. Tykkään! En kyllä käsitä miten missasin tämän pelin silloin ku se ilmestyi. No parempi myöhään kun ei koskaan. Itse asiassa se tuntuu vielä paremmalta kun ei tiennyt juuri mitään etukäteen koko pelistä. Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |