Aihe: Big Brother 2007.
1 2 3 4 523 24 25 26 2766 67 68 69 70
Rattata
22.09.2007 23:24:22 (muokattu 22.09.2007 23:26:30)
Lähti mopo käsistä kännissä. Onhan tuota nähty eikä mitään uutta, vaikka toki perseestä toi Akin käytös. Eikä Kadi tehny tilanteessa oikeastaan mitään.

Jotenkin Piia on aivan helvetin ärsyttävä.

Edit: huomasiko kukaan muu kuinka tota iltapäivälehden juttua oltiin vähän muunneltu? Akihan EI sanonut että aikoo lyödä Kadin hengiltä, vaan "jos mä lyön, siltä lähtee henki" tai jotain... Pieni mutta iso ero.
Alpha
22.09.2007 23:24:47 (muokattu 22.09.2007 23:25:41)
"Talossa tapahtuu

Neljännen viikon lopulla kannattaa olla tarkkana Big Brotherin ja 24/7:n äärellä, sillä talon elämä on muuttumassa."

Mitähän tuo tarkoittaa...ei kait taas uusia asukkeja Talk Shown jälkeen?
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Alpha
22.09.2007 23:27:06
Ja yllätys yllätys BB-Foorumi on kaatunu. Taas.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Kabanossi
23.09.2007 00:09:50 (muokattu 23.09.2007 00:16:06)
Tämän iltaisen jakson jälkeen toivon totisesti, että Sauli tai Jarkko vie voiton. Noihan on ihan apinoita kaikki muut.

Mahtaakohan Maxinen äijä vielä odottaa sitä, kun neiti kotiutuu? Aikamoista perseilyä.
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
Johnny Buzz
23.09.2007 00:53:48

"Talossa tapahtuu

Neljännen viikon lopulla kannattaa olla tarkkana Big Brotherin ja 24/7:n äärellä, sillä talon elämä on muuttumassa."

Mitähän tuo tarkoittaa...ei kait taas uusia asukkeja Talk Shown jälkeen?

No viime vuonna samanhenkisen aiheen ollessa ilmassa taloon tuli rutkasti lisää jengiä. Varmaan sama homma tänä vuonna.
NHR
23.09.2007 01:19:19

Osaiskohan kukaan mulle selittää MISTÄ niillä tuli riitaa tuolla, kun se ei mun mielstä oikeen käyny selväks tosta illan telkkarilähetyksestä? Kännissä kaikki on tietty enempi tai vähempi apinoita, mut kai siihen huutamiseen nyt joku oikee SYYKIN oli? Vai oliko?
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
TKT
23.09.2007 01:29:38
Ainakin tuon illan lähetyksen perusteella Kadi oli juuri se lapsellisempi osapuoli. "Mä teen mitä haluan" - asenne ja niin edelleen.

Henkilökohtaisestihan Aki on suosikki hemmo talossa.
Prisoner 93A234 Simon Adebisi
NHR
23.09.2007 01:34:19

Ainakin tuon illan lähetyksen perusteella Kadi oli juuri se lapsellisempi osapuoli.

Ja Akin "Sä oot heikoilla hangilla" 32 kertaa putkeen osottaa aikuismaista käytöstä niinku mitenkä? Ihan kakaroitahan ne oli sillon molemmat siinä, mut alkoholihan laskee henkistä ikää hyvinki tehokkaasti. Mut siis MISTÄ ne nyt sit niinku tappeli?
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies
TKT
23.09.2007 01:47:46 (muokattu 23.09.2007 01:48:07)
Ja Akin "Sä oot heikoilla hangilla" 32 kertaa putkeen osottaa aikuismaista käytöstä. Mut siis MISTÄ ne nyt sit niinku tappeli?

Siitä sai kyllä hyvät naurut.

Aivan satavarma en ole, mutta jotenkin se liittyi siihen että Aki ja Piia kielsivät Kadilta hopeahuoneeseen menemisen.
NHR
23.09.2007 01:53:54 (muokattu 23.09.2007 02:01:41)

Siitä sai kyllä hyvät naurut.

Juu, samaten ku siitä "Shut the fuck off" -huudosta, hiukan tais mennä englanninkielen ilmaukset sekasin tyyliin Matti Nykänen... ;)

Aivan satavarma en ole, mutta jotenkin se liittyi siihen että Aki ja Piia kielsivät Kadilta hopeahuoneeseen menemisen.

No tonverran mäkin ymmärsin, mut eikai se ihan siinäkään voinu olla? Vituttiko niitä ehkä se Kadin yleinen "osallistumattomuus" päivän aikana? Aika tyhjästä kyllä mun nähdäkseni rupesivat huutamaan, mut niinkai humalaiset ihmiset yleensä rupee...

E: Niinjoo, tää oli muuten aika hyvä pointti kans:

Akihan EI sanonut että aikoo lyödä Kadin hengiltä, vaan "jos mä lyön, siltä lähtee henki" tai jotain... Pieni mutta iso ero.

Ei munkaan mielestä kyllä uhonnu Kadia tappavansa, ainakaan noissa telkkarista nähdyissä pätkissä. Entie mitä muuta on sit sillon yöllä höpissy.
TKT
23.09.2007 01:57:17 (muokattu 23.09.2007 01:57:32)
Vituttiko niitä ehkä se Kadin yleinen "osallistumattomuus" päivän aikana?

Saattoihan se johtua siitä, että Kadi ei osallistunut siihen päivätehtävään ihan täydellä panoksella, vaan esitti laiskiaista. Vaikee mennä sanomaan, kun ei näe kuin pätkiä päiväntapahtumista.

Jokohan sitä ostaisi 24/7:n..
Zelana
23.09.2007 01:58:37 (muokattu 23.09.2007 01:59:15)
Vituttiko niitä ehkä se Kadin yleinen "osallistumattomuus" päivän aikana?

Joo, siis Timohan sanoi siitä Kadille, että sitä vitutti Kadin käytös päivätehtävän aikana.
"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
dipshit
23.09.2007 01:59:09 (muokattu 23.09.2007 02:23:42)
En nyt kyllä tajua tuota kuinka Akia niin nyt yhtäkkiä aletaan vihaamaan yhden pienen napsahduksen jälkeen? Kyseessä on ainakin mielestäni talon paras tyyppi Saulin ja Jarkon ohella, eikä tuo "heikoilla hangilla" -juttu nyt varmaankaan ihan tosissaan ollut heitetty. Minua henkilökohtaisesti alkoi ainakin vituttamaan tuo Kadin "mä teen mitä haluun/kukaan ei käske mua tekee yhtään mitään" miljoona kertaa enemmän.

Riitahan lähti siitä kun Aki ja Piia kielsivät ketään menemästä hopeamakuuhuoneeseen niin Kadi jatkoi vain jankuttamista "no en mä sinne ollu menossa, kukaan ei määräile mua", niin että ihan oikein että huusivat päin naamaa. Ei tuosta nyt mitään isompaa olisi tullut jos Kadi ei olisi jaksanut jankuttaa koko aika vastaan tuota helvetin ärsyttävää "minua ei määräillä" -mantraansa. Ja vaikka Aki heittikin törkeähköä sovinistista kuraa Kadin niskoille, niin alkoi minua ainakin tuon lähetyksen perusteella Kadi vituttamaan kymmenen kertaa enemmän.

Kadi lähtekööt menemään.

Niin ja sitä vielä että pisti kyllä väkisinkin repeilyttämään se Akin miehekäs "SAT TÖ FAK OF!!!1!" huuto.
NHR
23.09.2007 02:04:59 (muokattu 23.09.2007 02:07:32)

eikä tuo "heikoilla hangilla" -juttu nyt varmaankaan ihan tosissaan ollut heitetty.

Tosissaan tai ei, mut kyllä mulla ois hermot menny aika äkkiä tommosta jankkausta kuunnellessa oikeesti. Onneks ei tartte tuola paikanpäällä olla noita tyyppejä kattelemassa ja kuuntelemassa, vaan voi ihan vaan telkusta kattoo...

Kadi lähtekööt menemään.

Kyllä ne sen varmaan ensviikolla häädettäväks äänestääki, aika monta tyyppiähän siinä näytti olevan sitä vastassa.
Zelana
23.09.2007 02:06:48
Ei tuosta nyt mitään isompaa olisi tullut jos Kadi ei olisi jaksanut jankuttaa koko aika vastaan tuota helvetin ärsyttävää "minua ei määräillä" -mantraansa. Ja vaikka Aki heittikin törkeähköä sovinistista kuraa Kadin niskoille, niin alkoi minua ainakin tuon lähetyksen perusteella Kadi vituttamaan kymmenen kertaa enemmän.

Kadi lähtekööt menemään.

Kyllä se munkin mielestä oli aikamoista provosointia puolin toisin. Jomman kumman olisi vaan pitäny olla fiksu ja lopettaa tilanne. Ihmettelen kyllä ettei muut asukkaat enempää puuttuneet tilanteeseen.
"päisn sitä luulee olevansa vähän sulavampi" -Seraphim
Sinap
23.09.2007 08:31:38
Ei tuosta nyt mitään isompaa olisi tullut jos Kadi ei olisi jaksanut jankuttaa koko aika vastaan tuota helvetin ärsyttävää "minua ei määräillä" -mantraansa. Ja vaikka Aki heittikin törkeähköä sovinistista kuraa Kadin niskoille, niin alkoi minua ainakin tuon lähetyksen perusteella Kadi vituttamaan kymmenen kertaa enemmän.

Komppia.

Mä tulkitsin sen "sä oot vain nainen" -kommentin niin et se kuvasti Kadin ylimielistä ja yli-itsekästä naisellisen statuksen korostamista tuossa tilanteessa. Akilla kiehu yli, mutta niin olis mullakin kiehunu, jos noin akkamainen "marttyyri" alkaa väittelee vastaan.
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
Minazki
23.09.2007 09:57:48
Akilla ja muilla oli syynsä hermostua tämän Kadin pissismäisen käytöksen takia. Vielä kun Jarkko meni myöhemmin Kadilta kysymään mitä ne huus sulle "Emmä tiiä, en mä jaksanu kuunnella niitä" ehkäpä juuri tämän takia he huusivat ja vielä kun se Kadi oli laiskotellut koko päivän ja aiemminkihan se on ollu laiskalla päällä.
Tuli taas todistettua että sana muuttuu tyhmäksi kun sitä toistaa tarpeeksi :D "Sä oot heikoilla hangilla"
London Leatherboy
23.09.2007 10:36:30
Jarkko on munaton mies ei uskaltanut puolustaa naista kun mulatti rupes käymään kuumana kadille. Olis ees jälkeenpäin kertonu miten asiat meni eikä nuolemaan ruskeeta reikää. Jarkko on aika tyttömäinen kuten timokin. vaikka on miehessä vartta niin ei kumminkaan miestä. eräskin biletys ilta meni loppujen lopuksi peilailuksi peilin edessä ja vaatteita vaihdellessa. paita vaihtui tunnin aikana ainakin kolme kertaa. voi voi ku oli miehekästä peilailua.
Rattata
23.09.2007 10:57:56 (muokattu 23.09.2007 11:09:51)
Mä ymmärrän ainakin täysin Kadin "mä teen mitä mä haluan" asenteen sen jälkeen kun nää kaks idioottia tulee huutamaan. Kyllä mäkin ottaisin äkkiä tommosen haistakaa vittu -asenteen, kun ei kerran Kadi ollu mitään tehnyt ja molemmat tulee huutamaan. Ja Kadihan sanoi Akille että "jos joku mua käskee tekemään jotain niin se on BB", johon Aki sanoi "sä oot mulle vaan nainen". Kummankohan asenne mättää?!
obiwan
23.09.2007 11:36:42
Kadin ghetto-eleet Akille

lol :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)