Parasite 08.11.2007 10:44:50 | |
---|
Olipa tylsä jakso. Kauden ehdottomasti huonoin. "Blessed are the cheesemakers" |
Liver-Box 08.11.2007 11:48:21 | |
---|
Olipa tylsä jakso. Kauden ehdottomasti huonoin. Olisi toiminut paremmin jos päähenkilönä olisi ollut Randy ja Cartman olisi ollut pahiksen roolissa jollain tapaa. Muutamia hauskoja juttuja mutta juoni ei oikein jaksanut kantaa. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
reino 08.11.2007 12:05:01 | |
---|
Olisi toiminut paremmin jos päähenkilönä olisi ollut Randy ja Cartman olisi ollut pahiksen roolissa jollain tapaa. Muutamia hauskoja juttuja mutta juoni ei oikein jaksanut kantaa. Ihan hauska idea, mutta ei oikeen missään vaiheessa tullut sellasta pudottajajuttua. ding-dong |
Liver-Box 08.11.2007 12:17:38 | |
---|
Ihan hauska idea, mutta ei oikeen missään vaiheessa tullut sellasta pudottajajuttua. Loppu oli suhteellisen hyvä kuitenki. "YOURE .... FAGS!" Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Lauri0 08.11.2007 13:45:26 | |
---|
YOU ARE.... FAGS. :D Muuten ihan keskiverto SP jakso. Olen Ynkkä |
Bluesmies 08.11.2007 13:55:50 | |
---|
En tiedä, johtuiko krapulasta, mutta mielestäni aivan helvetin hyvä jakso!!! Paljon pieniä yksityiskohtia, jolle tuli repeiltyä, mm. kun Stan ajaa autopeliä ja peruuttaa, niin katsoo taaksensa, eikä ruutua. Loistava jakso! |
EADG 08.11.2007 14:07:09 | |
---|
Olipa tylsä jakso. Kauden ehdottomasti huonoin. Oli aika vaisu esitys kyllä. Alkaa masentamaan jo tämä nykylinja. Imaginationland oli hyvä, night of the living homeless oli hyvä, muut jaksot enemmän tai vähemmän kakkaa. Sellaista tykitystä kuin 612 - A Ladder to Heaven, 908 - Two Days Before The Day After Tomorrow, 813 - Cartman's Incredible Gift tai 1002 - Smug Alert! kun näkisi niin olisin onnellinen. Oikeastaan kaikki SP jaksot ennen 10-kauden notkahdusta ovat aivan timanttia. Pitkänlinjan fanina olen nyt surullinen panda. |
RocknRoll 08.11.2007 15:30:55 | |
---|
Mun mielestä tämä Rockstar jakso oli ihan pirun hyvä. Tuli jotenkin sellanen fiilis että South Park osaa todellakin tehdä ihan hyvää draamaa tai viihdettä :) ilman kusipaskaleikkejä. |
voima 08.11.2007 16:20:42 | |
---|
Heroin hero oli aika nerokas läppä BANANA DOGS!!!!!!1 |
Peoplez 08.11.2007 21:18:45 | |
---|
Repeilin kyllä ihan täysillä tuohon Heroin Heroon. Siis oikeasti en muista milloin oon nauranu yhtä paljon. Muutenkin jakso oli ihan hyvä mutta loppu jätti hieman kylmäksi. Paljon pieniä hauskoja juttuja. |
NHR 09.11.2007 02:53:09 | |
---|
Olipa tylsä jakso. Kauden ehdottomasti huonoin. Täysin samaa mieltä. Entie onko se sit vaan, ettei nää pelijaksot oikeen meikään uppoo, kun en ite pelaamista harrasta käytännössä lainkaan? Mut ei tossa kyllä ollu mun mielestä muutenkaan mitään hauskaa tai oivaltavaa tällä kertaa, omaperäisyydestä puhumattakaan. Tai sit voi tietty olla, et se vaan tuntuu siltä ton melkosen loistavan Imaginationland-trilogian jäljiltä taas. Joo, tajusin kyllä ne viittaukset oikeitten rokkarien huumeongelmiin sun muut, mut ei niissä vaan musta ollu mitään hauskaa. Emmätiiä, mut parempaa ootellessa, eipä tosta taida päästä ku ylöspäin... "Ei helvetti, ei tuommosella nenällä voi olla Terminaattori!" - papitsu |
Planetist 09.11.2007 09:40:35 | |
---|
Tuollainen ihan kohtalainen välijakso minusta, vähän jäähdyttelyä imaginationland-trilogian jälkeen. Nyt tunnuttiin enemmän menevän kohtalaisten vitsien kuin varsinaisen juonikuvion ehdoilla ja mikäs siinä. Heroin hero oli aika mainio, vaikka ensin vitsi epäilyttikin ja se lopun "fags"-vitsi oli todella surkea tapa lopettaa jakso. I do not fear death. I had been dead for billions and billions of years before I was born, and had not suffered the slightest inconvenience from it. - Mark Twain |
Bluesmies 09.11.2007 12:42:00 | |
---|
Katsoin nyt vielä uusiksi tämän Guitar Hero-jakson ja upposi toisellakin kerralla. Loistava jakso! Kauden parhaimpia jaksoja Night of the livin' homelessin lisäksi. |
NHR 09.11.2007 14:37:52 | |
---|
Loistava jakso! Kauden parhaimpia jaksoja Night of the livin' homelessin lisäksi. Se on kyllä jännä miten nää mielipiteet aina välillä jakautuu. Mut eihän siinä mitz, yks tykkää tämmösestä ja toinen tommosesta huumorista, which is nice. "Ei helvetti, ei tuommosella nenällä voi olla Terminaattori!" - papitsu |
Absoluto 09.11.2007 15:11:01 | |
---|
Minua tämä uusi jakso nauratti taas mukavasti toisin kuin huono Imaginationland-trilogia. Tässä jaksossa oli jopa oikeita vitsejä. Himon ajamana! |
paranoir 09.11.2007 15:42:26 | |
---|
eilinen nelosen jakso oli ehkä vaisuinta mitä oon nähny.. |
Helvetinpartaterä 09.11.2007 16:28:37 | |
---|
Randy pelaamassa Heroin herota oli kyllä täysi pudottaja. Muuten ihan jees jakso. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Bluesmies 09.11.2007 16:43:35 | |
---|
eilinen nelosen jakso oli ehkä vaisuinta mitä oon nähny.. Mitä ihmettä?!?!? Kyseessä siis jakso, jossa Jimmy aikoo hankkia itselleen huoran, jotta pääsisi hommaileen, jottei hänellä seisoisi talent-kisassa. Tuo jaksohan on aivan mahtava!! Ihmeellinen maku on sinulla. :) |
SirElwood 09.11.2007 17:45:05 | |
---|
Mitä ihmettä?!?!? Kyseessä siis jakso, jossa Jimmy aikoo hankkia itselleen huoran, jotta pääsisi hommaileen, jottei hänellä seisoisi talent-kisassa. Tuo jaksohan on aivan mahtava!! Ihmeellinen maku on sinulla. :) Aivan mieletön jakso tuo tosiaan. =D |
Hipelius 10.11.2007 12:12:50 | |
---|
Mitä ihmettä?!?!? Kyseessä siis jakso, jossa Jimmy aikoo hankkia itselleen huoran, jotta pääsisi hommaileen, jottei hänellä seisoisi talent-kisassa. Tuo jaksohan on aivan mahtava!! Ihmeellinen maku on sinulla. :) Kyllä! Parasta oli Buttersin laulu :D http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |