Aihe: Fifa World Cup 2006 Germany
1 2 3 4 523 24 25 26 2729 30 31 32 33
Jamminen
21.06.2006 10:29:17
Olehan tarkkana jatkossa.

Itsellä on mennyt kapteenin valinnat ainakin oikein kohdalleen. Viime kiekalla oli Torres (2 maalia) ja täksi kiekaksi otin Klosen (ainakin 2 maalia).

Voi juma, aikamoisen eron otit noilla. No, taistelu jatkuu...
Maybe nothing matters anyway...
aleksi
21.06.2006 16:17:26
Voi juma, aikamoisen eron otit noilla. No, taistelu jatkuu...

Njoo, heti, kun hyökkäyksessä tehot löytyy, niin tähän mennessä luotettava puolustuksen kivijalkani eli kaksikko Robinson-Terry, taisi jäädä tällä kierroksella vähän totuttua vähemmille pisteille.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
Noita
21.06.2006 16:27:07
Apuva apuva! Alkaako Italian peli torstaina kello 16.40 vai myöhemmin? Television ohjelmatiedoissa on tuolla kohdalla kaksi peliä, toinen on Ghana-Yhdysvallat.
En allekirjoita.
GhostOfTheSun
21.06.2006 16:40:34
Apuva apuva! Alkaako Italian peli torstaina kello 16.40 vai myöhemmin? Television ohjelmatiedoissa on tuolla kohdalla kaksi peliä, toinen on Ghana-Yhdysvallat.

Viideltähän tuo tulee vaikka sopivaa olisikin ollut, että tuo toinen peli olisi tullut suorana ja Italian peli FILMILTÄ!!!
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
greshgurt
21.06.2006 16:41:58
Toivon tasuria sekä Italialle ja Tsekille että Ghanalle ja USAlle. Näin ollen Italia ja Tsekki jatkaisivat ja Italia voittaisi lohkonsa.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
GhostOfTheSun
21.06.2006 16:45:40 (muokattu 21.06.2006 16:46:37)
Huomenna voisi kyllä toisiaan juhannusloman alkamisen kunniaksi ottaa muutaman bissen ja nauraa Italian "futisjoukkueen" neiteilyille.

Toivottavasti ilta kruunaantuu Italian epäjalkapalloilijoiden kisoista putoamisella.

Kuvaa Italian viimeistelyharjoituksista:
http://video.google.com/videoplay?d … 93310854700465&q=italy+training
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Loijaa
21.06.2006 18:24:56

Huomenna voisi kyllä toisiaan juhannusloman alkamisen kunniaksi ottaa muutaman bissen ja nauraa Italian "futisjoukkueen" neiteilyille.

Näin. (Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!)
That's The Way That It Is
Noita
21.06.2006 18:58:13
Viideltähän tuo tulee vaikka sopivaa olisikin ollut, että tuo toinen peli olisi tullut suorana ja Italian peli FILMILTÄ!!!

Hähhähhäää!! Hävisit.

Jesjes Italiaa suorana ja mukisematta.
En allekirjoita.
DJKaaos
21.06.2006 19:33:06 (muokattu 21.06.2006 19:41:43)
En mä tiedä oletko sä koskaan oikeasti pelannut jalkapalloa mutta kyllä se ihan oikeasti sattuu _ihan vitusti_ kun joku tulee kintuille ja kaadut täydessä vauhdissa.

Kyllä mä olen pelannut, tosin vain alasarjatasolla. Pointtini oli lähinnä se, että jos ei todellakaan pysty pelaamaan muutamaan minuuttiin kontaktin jälkeen ja tietää sen itse, niin ei muuta kuin saman tien kentän laidalle parantelemaan, eikä jäädä kieriskelemään sinne kentälle. Mä en ole koskaan nähny kenenkään "oikeasti" loukkaantuvan mikäli hän on tilanteen jälkeen kierinyt ja pyörinyt maassa. Iteltäni on mennyt pelatessa molemmat akillesjänteet, oikean polven sivu- ja eturistisiteet, lumpio sijoiltaan ja lukuisia eri venähdyksiä yms ja koskaan ei ole tullut mieleenkään kieriä maassa "tuskasta", vaan lähinnä stabiloida tilanne ja tukea sijoiltaan mennyt polvi siihen asentoon mihin se jäi. Aika pahaa offtopiikkia, mutta mä todella inhoan filmaamista, sätin usein joukkuekavereitakin kun he sitä harrastavat :)

EDIT: näillä meikäläisen jaloilla ei enää paljon potkita ja kirmailla :|
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
zernobyl
21.06.2006 20:23:40 (muokattu 21.06.2006 20:24:00)

Kyllä mä olen pelannut, tosin vain...

Meidän joukkueessa on eräs henkilö jonka on aivan pakko filmata jokaisessa vähänkään otollisessa paikassa. Yleensä siitä ei seuraa mitään koska vaihtopenkkimme räjähtää kuuluvaan nauruun tällaisen tapahtuman sattuessa - saattaa ehkä antaa vinkkiä tuomarille. ;)

Edit: Ja niin joo. Filmaaminen on ihan perseestä.
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
mra
21.06.2006 21:56:59
Niin no, kattokaa joskus valioliigaa vaikka yks kausi noin aluksi, niin puhukaa sitten.Kun se turha makoilu ja filmaaminen jää pois--

Tätäkö tarkoitat? http://www.youtube.com/watch?v=dIzawprkcHo&search=Gerrard%20dive
D'you like....Frank Sinatra?
Jkob
21.06.2006 22:12:23
Kyllä mä olen pelannut, tosin vain alasarjatasolla. Pointtini oli lähinnä se, että jos ei todellakaan pysty pelaamaan muutamaan minuuttiin kontaktin jälkeen ja tietää sen itse, niin ei muuta kuin saman tien kentän laidalle parantelemaan, eikä jäädä kieriskelemään sinne kentälle. Mä en ole koskaan nähny kenenkään "oikeasti" loukkaantuvan mikäli hän on tilanteen jälkeen kierinyt ja pyörinyt maassa. Iteltäni on mennyt pelatessa molemmat akillesjänteet, oikean polven sivu- ja eturistisiteet, lumpio sijoiltaan ja lukuisia eri venähdyksiä yms ja koskaan ei ole tullut mieleenkään kieriä maassa "tuskasta", vaan lähinnä stabiloida tilanne ja tukea sijoiltaan mennyt polvi siihen asentoon mihin se jäi. Aika pahaa offtopiikkia, mutta mä todella inhoan filmaamista, sätin usein joukkuekavereitakin kun he sitä harrastavat :)

EDIT: näillä meikäläisen jaloilla ei enää paljon potkita ja kirmailla :|

Muistan kun joukkuekaverilla murtui sääriluu kun potkaisi vastustajaa jalkaan/vastustaja potkaisi jalkaan (suojat olivat toki). Ai niin, kyllä muuten kieriskeli
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
Folcce
21.06.2006 22:32:51
Toivon tasuria sekä Italialle ja Tsekille että Ghanalle ja USAlle. Näin ollen Italia ja Tsekki jatkaisivat ja Italia voittaisi lohkonsa.

Lohkon kakkospaikka olis ihan jees. Italia-Brasilia olisi mukava nähdä.
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
carlos
21.06.2006 23:02:42 (muokattu 21.06.2006 23:04:14)
Kertokaas nyt joku mulle vastaus yhteen kysymykseen, jonka jo kerran esitin.
Pelinä oli Italia vs joku (kenties Hollanti?). Kyseessä oli rangaistuslaukauskisa. Vuosi oli muistaakseni 2000 (tai 1998 tai jotain). Totti piti maalivahtia pilkkanaan ja chippas pallon keskelle maalia. Plussaa sille, joka kertoo ottelun vastustajan, vuoden ja löytää videopätkän :)
myrtonen
21.06.2006 23:03:34
Ai niin, kyllä muuten kieriskeli

Sehän riippuu ihan pelaajasta ihmisenä, miten ottaa iskut vastaan... Itse loukkaantumisen sattuessa soitan hitsaajan ja levysepän paikalle jotta saadaan kone kuntoon.
"Mietiskeltiin tossa bänditreenien jälkeen ja tultiin siihen tulokseen, että kuules jätkä, sä oot täydellinen mies. -Leper Messiah
greshgurt
21.06.2006 23:05:43
Kertokaas nyt joku mulle vastaus yhteen kysymykseen, jonka jo kerran esitin.
Pelinä oli Italia vs joku (kenties Hollanti?). Kyseessä oli rangaistuslaukauskisa. Vuosi oli muistaakseni 2000 (tai 1998 tai jotain). Totti piti maalivahtia pilkkanaan ja chippas pallon keskelle maalia. Plussaa sille, joka kertoo ottelun vastustajan, vuoden ja löytää videopätkän :)

Oisko tämä http://www.youtube.com/watch?v=YWBRvMi_nzk

Eli EM-2000, välierät.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
Jkob
21.06.2006 23:05:44
Sehän riippuu ihan pelaajasta ihmisenä, miten ottaa iskut vastaan... Itse loukkaantumisen sattuessa soitan hitsaajan ja levysepän paikalle jotta saadaan kone kuntoon.

Sitä itseasiassa hain takaa, jokainen ihminen käsittääkseni suhtautuu kipuun miten lystää.

Ja se Aimar kentälle heti
Kui ei võta kala, siis võtab kalamees.
carlos
21.06.2006 23:10:15
Oisko tämä http://www.youtube.com/watch?v=YWBRvMi_nzk

Eli EM-2000, välierät.

Just toi! Kiittooos! Toi on ehkä siistein rankkupotku, jonka oon nähnyt! '
+
M-Juhana
21.06.2006 23:20:06

+

Väärin.

Andreas Brehme, 1990 finaali.
1954 Bern 1974 München 1990 Rome 2006 Berlin ?
Royal Banzai
22.06.2006 00:46:49
+

Dino Zoffin (?) ilme etualalla tuossa lopussa on melkein maksamisen arvoinen! Tuollaista "mitä vittua se tekee" osastoa..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)