Aihe: Saara Aalto
1 2 3 4 5235 236 237 238 239277 278 279 280 281
ErkkiErakko
24.02.2017 11:50:28
SaukHo: Saara on persoona isolla P:llä. Positiivinen persoona. Avoin persoona. Hyvällä tavalla höpsö persoona. Ja näin.

Mitä meinaa hyvällä tavalla höpsö?
SaukHo
24.02.2017 12:10:43
ErkkiErakko: Mitä meinaa hyvällä tavalla höpsö?

Janizio osannee vastata tähän. Edelliseltä sivulta.
Reps for Jesus!
Janizio
24.02.2017 12:48:52
ErkkiErakko: Mitä meinaa hyvällä tavalla höpsö?

Siis sillä tavalla, että on vähän jonkinlaisten arkisten toimien kanssa vähän jollain tapaa peukalo keskellä kämmentä, mutta Saara osaa niinku nauraa niille asioille ja itselleen ja sit myöskin on sellainen erikoinen, värikäs persoona joka menee ja tekee ja touhottaa. En mä tiedä osaanko mä selittää, mutta mä niinku itse ymmärrä mitä sille tarkoitan/tarkoitetaan
carnation
24.02.2017 13:01:28
Ei helvetti näitä juttuja :---D

Ymmärtäisin, jos oltais jollain Demi-foorumilla ja kaikki 12-vuotiaita, mutta aikuiset kirjoittelee M.nettiin tällaista..?
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
blaekie
24.02.2017 13:25:22

Minusta tuntuu että täällä trollataan kympillä jotakuta.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Lunnu
24.02.2017 13:26:16
carnation: Ei helvetti näitä juttuja :---D

Ymmärtäisin, jos oltais jollain Demi-foorumilla ja kaikki 12-vuotiaita, mutta aikuiset kirjoittelee M.nettiin tällaista..?

Jos nimimerkkien takaa löytyykin 12-vuotiaita tyttöjä jotka on bännätty DEMIstä liian höttösten juttujen takia?
Nostalgy is not what it used to be
ukko idänmies
24.02.2017 13:40:52
Minä ainakin tykkäisin prinsessaleikeistä, jos siis olisi tyttöystävä. Mutta ei ole kuin Madame Palm and her five sweet daughters (David Coverdale).
Huone 105, saavu sinne siis.
ErkkiErakko
24.02.2017 13:57:06
Janizio: Siis sillä tavalla, että on vähän jonkinlaisten arkisten toimien kanssa vähän jollain tapaa peukalo keskellä kämmentä, mutta Saara osaa niinku nauraa niille asioille ja itselleen ja sit myöskin on sellainen erikoinen, värikäs persoona joka menee ja tekee ja touhottaa. En mä tiedä osaanko mä selittää, mutta mä niinku itse ymmärrä mitä sille tarkoitan/tarkoitetaan

Joo tuolleen vähän arvelinkin sen menevän.
Vessajono
24.02.2017 15:20:24
ukko idänmies: Minä ainakin tykkäisin prinsessaleikeistä, jos siis olisi tyttöystävä. Mutta ei ole kuin Madame Palm and her five sweet daughters (David Coverdale).

Kylhän sitä voi prinsessaleikkejä ilman tyttöystävääkin leikkiä. Heti on eri tavalla meininkiä ku laittaa vähän prinsessarensseliä ylle ja maalia naamaan.

Tai näin oon ainakin kuullu. Tai lukenu internetistä. Tai siis kaverit kerto.
Zed: Parasta mitä ihminen mielestäni voi tehdä, on tuijottaa synkkänä ulos asuntonsa ikkunasta ja pelätä tulevaisuutta saatanasti. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 71
Hamsteri Kukkonen
24.02.2017 15:28:13

Itte tykkään semmosista Shrek-prinsessaleikeistä: istun kimallemekko päällä huusissa kymmenen tunnin All Star -loopin soidessa.
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
LiemiKuutio
24.02.2017 16:15:07
Janizio: Siis sillä tavalla, että on vähän jonkinlaisten arkisten toimien kanssa vähän jollain tapaa peukalo keskellä kämmentä

Semmoisia aikuisia ihmisiä kutsutaan uusavuttomiksi ja laiskoiksi. :-) Jos ei ole siis älyllisesti vajaakykyinen.
Kooteevee
24.02.2017 16:32:28
Nottinghamin esityksistä pidin erityisesti Bad Romance - esityksestä. Kaikki olivat kyllä hyviä.
Tässä koko kappale (alussa It's Oh So Quiet). Laatu ei kylläkään paras mahdollinen
https://www.youtube.com/watch?v=iuHUMcSCnw8&feature=youtu.be

Loppuhuipennus Saaran osalta - Everybody Wants To Rule The World:
https://www.youtube.com/watch?v=bHMihhPkGyE

Saaran esittämät kappaleet olivat:

It's Oh So Quiet
Bad Romance
Diamonds Are Forever/Diamonds Are A Girl's Best Friend
Winner Takes It All
No More Tears (with Emily and Sam)
Everybody Wants To Rule The World

Muiden löytyy täältä:
http://www.tellymix.co.uk/reality-t … list-spoilers-songs-live-shows.html

Saaran aiemmista omista kappaleista kolme tässä:

Hope - https://www.youtube.com/watch?v=Qng1x_tbysM

Out of Sight, Out of Mind - https://www.youtube.com/watch?v=jgPpYAXNt7M

My Love - https://www.youtube.com/watch?v=CbRGUDa_JGw
Janizio
24.02.2017 16:37:21
Kooteevee: Nottinghamin It's Oh So Quiet).

Se olikin sit sellaine esitys, että laulava keijumme lähti sanan varsinaisessa merkityksessään lentoon :)
Janizio
24.02.2017 21:34:44
Kenehän lie idea ollut laittaa X-Factor kiertueessa Emily ja Sam laulaan triona Saaran kanssa Enough is Enough-biisiä. Ei siinä muuta mutta kun klipin näin ja kuulin viimeisen kertsin laulamisesta niin se on ihan siinä ja siinä kuuleeko siinä edes et Emily ja Sam laulaa siinä mukana. Saaran äänessä lievästi sanoa pikkaisen liikaa taakia ja suorituskykyä takana näille kahdelle etenkin Emilylle
Sjömanni
24.02.2017 21:58:15
Janizio: Kenehän lie idea ollut laittaa X-Factor kiertueessa Emily ja Sam laulaan triona Saaran kanssa Enough is Enough-biisiä. Ei siinä muuta mutta kun klipin näin ja kuulin viimeisen kertsin laulamisesta niin se on ihan siinä ja siinä kuuleeko siinä edes et Emily ja Sam laulaa siinä mukana. Saaran äänessä lievästi sanoa pikkaisen liikaa taakia ja suorituskykyä takana näille kahdelle etenkin Emilylle

No niitä äänitasojahan voi pöydästä säätää, jos joku siellä alisuoriutuu.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Janizio
25.02.2017 08:54:33 (muokattu 25.02.2017 10:55:51)
Sjömanni: No niitä äänitasojahan voi pöydästä säätää, jos joku siellä alisuoriutuu.

Voi varmastiki. Mä en sitten vaan tiedä, että ketä se hyödyttää, että siinä kun biisi kuullostaa kuulioiden korvaan siltä, että lähes ihan sama laulaako Saara siinä lavalla yksin vai näiden kahden kanssa. Et Emily ja Sam kyllä näkyy lavalla, mutta lauluääniä tuskin erottaa Saaran äänen alta.
Kooteevee
25.02.2017 12:42:34 (muokattu 25.02.2017 13:15:12)
Vielä yksi Bad Romance klippi josta näkyy vähän lähempää Saaran esiintymistä:
https://twitter.com/tellymix/status/835271411103064065

Tuosta Saaran, Emilyn ja Samin esiintymisestä tulee minulle sellainen positiivinen tunnelma: se on win-win kaikille ja on parempaa Girl Poweria kuin 4OD, joka on vähän vaisu minusta.

TellyMixin kommentteja tuosta oli:
Saara, Emily and Sam just performed together and it was amazing!
@emilymiddlemas_ @saaraaalto @SamLavery_ killing it!
Dirtyh
25.02.2017 12:58:54

Janizio: Voi varmastiki. Mä en sitten vaan tiedä, että ketä se hyödyttää, että siinä kun biisi kuullostaa kuulioiden korvaan siltä, että lähes ihan sama laulaako Saara siinä lavalla yksin vai näiden kahden kanssa. Et Emily ja Sam kyllä näkyy lavalla, mutta lauluääniä tuskin erottaa Saaran äänen alta.

Mä en just nyt pysty kuuntelemaan mutta laulaisko ne stemmoja? Siinä kun on just se idea että se vain levittää äänikuvaa. Eli toimisivat tuossa vain taustalaulajina, sen sijaan että siellä tulis stemmat kovalevyltä tai sitten joidenkin sessiomuusikoiden toimesta. Bonuksena sitten se että shöy-meininki on parempi kun ovat kuitenkin mukana menossa.
Janizio
25.02.2017 13:33:04
Dirtyh: Mä en just nyt pysty kuuntelemaan mutta laulaisko ne stemmoja? Siinä kun on just se idea että se vain levittää äänikuvaa. Eli toimisivat tuossa vain taustalaulajina, sen sijaan että siellä tulis stemmat kovalevyltä tai sitten joidenkin sessiomuusikoiden toimesta. Bonuksena sitten se että shöy-meininki on parempi kun ovat kuitenkin mukana menossa.

Show-meiningin kohdalta joo toki menee se noinkin.
VeeKoo
25.02.2017 14:11:53 (muokattu 25.02.2017 14:12:48)

laulava keijumme

Nii mikä oli :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)