Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5233 234 235 236 237
Ed_Guy
28.06.2025 08:44:28
Pääsen balatrossa jo yleensä ante 8 viimeiseen erään. Olen vain sitten itse sekoilut jokereiden kanssa ja käyny silleen että olen tehnytkin huonoja valintoja niin viimeinen erä feilannu sen takia. Pitää nyt yrittää että jos yhdellä kädellä alkaa tulla se 30k pistettä niin ei vaihtele enää jokereita vaan vetää niillä loppuun
En jaksa.
rakula
30.06.2025 10:51:56 (muokattu 30.06.2025 10:52:07)
Clair Obscur: Expedition 33 loppusuoralla gamepassin kautta. On muuten vitummoi peli jos pitää yhtään Final Fantasy -henkisistä rpg:eistä. Omaan makuun kaikki ollut täysin mintissä, tunnelma, stoori, combat ja musiikit. Hämmentävää miten pieni ranskalainen tiimi on tämmöisen tuotoksen saanut aikaiseksi. Hauska yksityiskohta on, että musiikit tehnyt kaveri, jonka pelintekijä bongasi randomisti soundcloudista. Ei ollut tätä aiemmin tehnyt yhtäkään soundtrackia peleihin.

https://www.v2.fi/arvostelut/pelit/4433/Clair-Obscur-Expedition-33-/
Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta
Ed_Guy
02.07.2025 23:15:16 (muokattu 02.07.2025 23:15:39)
Jaksoin avata Rdr2:sen pitäskä aikaa. Gambler haasteet suoritettu ;) Dominossa kolme kertaa peräkkäin voittaminen oli kyllä melekosta.
En jaksa.
Milkop
03.07.2025 13:56:39

Olen nyt tässä vähän koukuttunut Horizon Forbidden Westiin ps4:llä. Hauskaa touhua, mutta joskus tuo kiipeily ja hyppiminen saavat raivon partaalle. Ehkä en vain osaa tai sitten olen vieläkin liian tottunut Last Of Us 2:n timanttiseen sujuvuuteen. Lähitaistelukin on välillä melko kolhoa, mutta menettelee. Ei tämä nyt mikään surkein peli ole, mutta vähän olisi tiettyjä juttuja voitu vielä hioa. Läpi tämä silti vedetään.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
rakula
04.07.2025 15:14:34
Milkop: Olen nyt tässä vähän koukuttunut Horizon Forbidden Westiin ps4:llä. Hauskaa touhua, mutta joskus tuo kiipeily ja hyppiminen saavat raivon partaalle. Ehkä en vain osaa tai sitten olen vieläkin liian tottunut Last Of Us 2:n timanttiseen sujuvuuteen. Lähitaistelukin on välillä melko kolhoa, mutta menettelee. Ei tämä nyt mikään surkein peli ole, mutta vähän olisi tiettyjä juttuja voitu vielä hioa. Läpi tämä silti vedetään.

Pitäs testata tuota pelisarjaa. Tahmeista kontrolleista tuli mieleen, et olen ihmetellyt miten kankea on rdr2 ohjattavuudeltaan. Koetat hypätä pienen kiven yli niin lännen covin cowboy heittää miltei aina pannut. Eivät ole korjanneet nähtävästi gta:n paskaa fysiikkaa hyppäämiseen liittyen.
Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta
Jeszse
04.07.2025 17:14:47 (muokattu 04.07.2025 17:15:10)
Milkop: Olen nyt tässä vähän koukuttunut Horizon Forbidden Westiin ps4:llä. Hauskaa touhua, mutta joskus tuo kiipeily ja hyppiminen saavat raivon partaalle. Ehkä en vain osaa tai sitten olen vieläkin liian tottunut Last Of Us 2:n timanttiseen sujuvuuteen. Lähitaistelukin on välillä melko kolhoa, mutta menettelee.

Itellä oli samoja fiiliksiä ku last of usien jälkeen aloin pelaan ekaa Unchartedia. Toi rdr2 pitäs kans ottaa vihdoin tulille nyt ku loma alko.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Milkop
09.07.2025 20:27:37

Final Fantasy VII Remake lähti äsken testiin. Olen vasta tässä junan vieressä, mutta silti Uematsun musat ovat saaneet aikaan nostalgisia tuntemuksia vaikken alkuperäistä koskaan pelannutkaan kuin PSX-emulla ja sitäkin melko vähän. Taistelusysteemi lienee aika erilainen alkuperäiseen verrattuna, mutta ainakin komealta näyttää jopa tällä nelospleikalla. Kunhan Cloudin crossdressing-osuus on säilytetty, olen tyytyväinen :)
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Humanoid
09.07.2025 20:46:17
Milkop: Final Fantasy VII Remake lähti äsken testiin. Olen vasta tässä junan vieressä, mutta silti Uematsun musat ovat saaneet aikaan nostalgisia tuntemuksia vaikken alkuperäistä koskaan pelannutkaan kuin PSX-emulla ja sitäkin melko vähän. Taistelusysteemi lienee aika erilainen alkuperäiseen verrattuna, mutta ainakin komealta näyttää jopa tällä nelospleikalla. Kunhan Cloudin crossdressing-osuus on säilytetty, olen tyytyväinen :)

Pääseeköhän myös kylpyyn :)
Milkop
09.07.2025 21:02:40

Humanoid: Pääseeköhän myös kylpyyn :)

Täytyy toivoa :D
Lennu
09.07.2025 22:23:42

FF:n en muista minkä jatko-osan finaalisbiisi Kimi ga iru kara on kyl kovaa japanijyystöö, Sayuri Sugawara laulelloo
Bongowing
09.07.2025 22:40:21
Milkop: Final Fantasy VII Remake lähti äsken testiin. Olen vasta tässä junan vieressä, mutta silti Uematsun musat ovat saaneet aikaan nostalgisia tuntemuksia vaikken alkuperäistä koskaan pelannutkaan kuin PSX-emulla ja sitäkin melko vähän. Taistelusysteemi lienee aika erilainen alkuperäiseen verrattuna, mutta ainakin komealta näyttää jopa tällä nelospleikalla. Kunhan Cloudin crossdressing-osuus on säilytetty, olen tyytyväinen :)

Itellä jäi tuo harmillisesti kesken siihen johonkin ekaan bossiin. En vaan saanut taistelusysteemistä tolkkua tai olin muuten vaan liian huono. Jatkaa kyl aion joskus. Alkuperäisiä ei tullut ikinä pelattua oikeestaan.
Milkop
09.07.2025 22:53:30 (muokattu 09.07.2025 23:00:06)

Joo no tuo tosiaikainen sohellus on ainakin näin aluksi hieman erikoista, mutta kai siihen tottuu jos vain jaksaa paneutua. Eka bossi nyt tuli hoidettua, mutta toisaalta kelpaisi myös se vanha vuoropohjainen taistelu. Random-matseja en kaipaa kyllä toisaalta yhtään :)

E: varmaan niitäkin tosin tulee kun vasta näin alussa olen. Tutoriaali vasta hoidettu.

E2: Nyt vielä Devil May Cry 5 kokeiluun, kun kirjastossa oli sekin. Se aiempi DMC oli ihan jees mutta päähahmo oli ärsyttävä torvelo ja tuntui että peli oli enemmänkin tehty urpojenkeille. Katsotaan onko tämä yhtään parempi.
Zed
10.07.2025 09:26:31

Metroid Primen aloitin tiistaina. Aluksi vähän nyki naamaa, että ei perkele tämmöistä modernia 3d-skeidaa tämmöiseen pelisarjaan, mutta kyllä se melko pian jo tempaisi mukaansa. Vähän ehkä ajoittain häiritsee se jatkuva tarve skannailla skannailuvisiirillä, mutta kyllä tämä oikein hyvä peli on.
"Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" | "Ajatukseni ulottuu vain seuraavaan liitoskohtaan"
Kivijalka
10.07.2025 10:51:17 (muokattu 10.07.2025 14:34:16)
Bongowing: Itellä jäi tuo harmillisesti kesken siihen johonkin ekaan bossiin. En vaan saanut taistelusysteemistä tolkkua tai olin muuten vaan liian huono. Jatkaa kyl aion joskus. Alkuperäisiä ei tullut ikinä pelattua oikeestaan.

Itsellä jäi tämä myöskin kesken, kun pelin keskivaiheilla on ihan helkkaristi keinotekoista täytettä... Mutta eihän se yllättänyt, kun alkuperäisen seiskan ensimmäinen pari tuntia on väkisin venytetty omaksi pelikseen.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Humanoid
10.07.2025 11:26:14
Zed: Metroid Primen aloitin tiistaina. Aluksi vähän nyki naamaa, että ei perkele tämmöistä modernia 3d-skeidaa tämmöiseen pelisarjaan, mutta kyllä se melko pian jo tempaisi mukaansa. Vähän ehkä ajoittain häiritsee se jatkuva tarve skannailla skannailuvisiirillä, mutta kyllä tämä oikein hyvä peli on.

Hyvä peli on, ja bossit melko raastavia. Plussan puolelle jäätiin silti reippaasti.
Informaatiokameli
10.07.2025 12:17:44

Zed: Metroid Primen aloitin tiistaina. Aluksi vähän nyki naamaa, että ei perkele tämmöistä modernia 3d-skeidaa tämmöiseen pelisarjaan, mutta kyllä se melko pian jo tempaisi mukaansa. Vähän ehkä ajoittain häiritsee se jatkuva tarve skannailla skannailuvisiirillä, mutta kyllä tämä oikein hyvä peli on.

Upea peli ja remasteriversio ihan helvetin hyvin tehty.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Informaatiokameli
10.07.2025 12:18:54

Viime vuosien parhaita pelejä ja ainoa peli jonka olen jaksanut platinum-trophyyn asti jauhaa pleikkarilla. Jatko-osa kiinnostelee kovasti kuha sais ostettua vitospleikkarin ensin sitä varten.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Tympee Huttunen
10.07.2025 15:24:45
Jos sitä Far Cry Primalia koittaisi taas.
Henri Henri Olavi
10.07.2025 22:09:40
FFVII on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä. Hakkasin sitä ekalla pleikalla aivan liian paljon silloin kauan kauan sitten kaukaisessa galaksissa.
I know my own nation best. That's why I despise it the most. And I know and love my own people too, the swine. I'm a patriot. A dangerous man. -Edward Abbey
Humanoid
11.07.2025 07:28:52
Henri Henri Olavi: FFVII on mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista peleistä. Hakkasin sitä ekalla pleikalla aivan liian paljon silloin kauan kauan sitten kaukaisessa galaksissa.

Kultaisen chocobon jalostaminen oli melkoisen homman takana. Siihen aikaan ei löytynyt netistäkään juuri oppaita hommaan. Muistan kirjoittaneeni sellaisen sitten itse.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)