Exhausted 03.09.2008 08:23:58 (muokattu 03.09.2008 08:24:06) | |
---|
Parempaa tv-viihdettä kuin Salkkarit! |
AP 03.09.2008 08:32:08 (muokattu 03.09.2008 08:34:57) | |
---|
Tyttökaveri olisi vielä halunnut tovin seurata, mutta kun kysyin "Haluatko oikeasti katsoa kun Seduloiden vakioasiakkaat yrittää päivän verran hajottaa jääkuutiota vai katsotaanko leffaa", niin eipä se valinta loppujen lopuksi kauhean vaikea ollut. Näinpä. Meillähän tämä myös jakaa perheen näkemykset: itse toivottaisin koko ohjelman vähintään kuuhun, kauniimpi puoliskoni taas tuota puolivakavissaan seuraa sen tunnin illassa. Itseltänihän se ei ole pois. Kukas britti sen tokaisikaan joskus, että "televisio on hyvin kasvattava väline. Aina kun joku avaa tv:n, menen toiseen huoneeseen lukemaan kirjaa". Näin ollen tuon tunnin ajan voimme istua samalla sohvalla missä selailen jotain ja toisessa päässä sohvaa seurataan televisiota. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
bedlam 03.09.2008 08:34:38 | |
---|
Ei saakeli, musta on tullu vanha vissiin. Tonhan ois pitäny olla mahtavan viihdyttävä myötähäpeäshow, mutta mulle tuli fyysinen pahoinvointi. Välillä oli pakko kääntää pää pois ruudulta. Hyh. "Ei niitäkään rakennettu tässä just kerran ihan totta tuli tietoa että ilmeisemmin uskonnonvoimalla" -JPQ |
Dunga 03.09.2008 08:35:41 (muokattu 03.09.2008 08:36:00) | |
---|
Ei saakeli, musta on tullu vanha vissiin. Tonhan ois pitäny olla mahtavan viihdyttävä myötähäpeäshow, mutta mulle tuli fyysinen pahoinvointi. Välillä oli pakko kääntää pää pois ruudulta. Hyh. Juu, sillon kun tää Tantor näytti utareensa, oli pakko kääntää pää pois. Interstellar overdrive. |
Deep Shadow 03.09.2008 10:14:02 | |
---|
Ei saakeli, musta on tullu vanha vissiin. Tonhan ois pitäny olla mahtavan viihdyttävä myötähäpeäshow, mutta mulle tuli fyysinen pahoinvointi. Välillä oli pakko kääntää pää pois ruudulta. Hyh. Itseäni vitutti kun huomasin vasta BB:n jälkeen, että Teemalta tuli samaan aikaan Jörn Donnerin "Perkele! -kuvia Suomesta" dokumentti. No näinpä sentään puolet siitä ja oli kyllä hieno... Leuka maassa kohti uusia murheita |
Informaatiokameli 03.09.2008 10:18:25 (muokattu 03.09.2008 10:18:47) | |
---|
Eipä ole tullut ekan jakson jälkeen seurattua, jotenkin täysin mielenkiinnottomia ihmisiä talossa tänä vuonna. Juurikin noita saatanan sedunbaarilaisia. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Jzci 03.09.2008 10:29:11 | |
---|
Hah, tämä koko formaatti on ollut yksi niistä jotka olen alusta asti kironnut alimpaan helvettiin mutta pakko myöntää että eilinen jakso oli kaiken myötähäpeän ja huvittuneisuuden keskellä parasta viihdettä mitä televisiolla on ollut tarjota pitkiin aikoihin! |
sirdickyj 03.09.2008 11:29:40 | |
---|
Hah, tämä koko formaatti on ollut yksi niistä jotka olen alusta asti kironnut alimpaan helvettiin mutta pakko myöntää että eilinen jakso oli kaiken myötähäpeän ja huvittuneisuuden keskellä parasta viihdettä mitä televisiolla on ollut tarjota pitkiin aikoihin! kyllähän itkevä neitihomo toimii aina, ei voi ku digata Joe Doakes la 6.9. Juttutupa |
Mättöpiiska 03.09.2008 11:53:58 | |
---|
Mulla on vahva epäilys, että tänä vuonna joudutaan todistamaan homoseksiä tv:ssä, jos asiat etenee samaa tahtia kuin tähän saakka. Mikäköhän olisi SubTV:n politiikka, jos näin kävisi... Näytettäisiinkö ankara persepenetraatio, kun kerran normi heteroseksi / alastomuus on vain K-15? Itse nimittäin saattaisin saada elinikäisen trauman reality-homoilusta, vaikka pystyinkin eilisen jakson katsomaan ilman henkistä romahdusta. |
Alpha 03.09.2008 11:56:26 | |
---|
|
J.Newkid 03.09.2008 12:04:23 | |
---|
Kyllä pitää ihmisen olla jollain tasolla kehitysvammainen, että lähtee sekoilemaan bb-taloon. Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
Exhausted 03.09.2008 12:13:38 | |
---|
Oli muuten aika härski veto tarjota humalaiselle Cheryllille mahdollisuutta viettää yö sviitissä. Senhän täytyi olla melko improvisoitu veto, sillä vielä juhlia järjestäessä ei tuotantotiimi voinut tietää, että Marko lähtee kämpästä pois. Vai oliko se eri koppi? |
Kirjoitus virhe 03.09.2008 12:18:10 | |
---|
Kyllä pitää ihmisen olla jollain tasolla kehitysvammainen, että lähtee sekoilemaan bb-taloon. Tätä miettinyt itsekkin. Vielä enemmän ihmetyttää että siellä kiinnostaa lähteä paneskelemaan. |
Mättöpiiska 03.09.2008 12:43:39 (muokattu 03.09.2008 13:02:06) | |
---|
Kyllä pitää ihmisen olla jollain tasolla kehitysvammainen, että lähtee sekoilemaan bb-taloon. Olikohan 2 vuotta sitten, kun tehtiin tutkimusta syistä, että miksi porukka on taloon halunnut, niin suurin osa vastasi, että he haluavat media-alalle töihin. Jokainen varmaan tajuaa, ettei bb-talon meriiteillä saa mitään pitkäaikaista media-alan työtä, ellei ole luonnonlahjakkuus. Eli mun näkemys asiasta on, että noi kaikki on maleksivia pyrkyreitä, jotka haluaa vain "mageen julkkisduunin" nopeasti ilman opiskelua. Totuus valkenee sitten myöhemmin, kuinka mageita duuneja ne satunnaiset juontokeikat jossain peräkylän Esson kesäfestareilla on. Noita tv:stä ja lööpeistä tuttuja naamoja käytetäänkin usein vain nostamaan tapahtumien arvoa näennäisesti korkeammalle, mikä tekee naamoista vain enemmän mediahuoria. Ilmiö on täysin verrattavissa niihin Idolsin koelauluista karsiutuviin juntteihin. Oli muuten aika härski veto tarjota humalaiselle Cheryllille mahdollisuutta viettää yö sviitissä. Senhän täytyi olla melko improvisoitu veto, sillä vielä juhlia järjestäessä ei tuotantotiimi voinut tietää, että Marko lähtee kämpästä pois. Vai oliko se eri koppi? Joo koko bileethän vaikutti niin suunnitellulta kokonaisuudessaan. Ensin pidetään viikko ilman nautintoaineita, sitten ne meinataan polttaa tulipalossa, jonka jälkeen ne annetaan takaisin. Pitkitetään synttärien järjestämistä ja viime hetkellä annetaan siihen lupa. Oli ihan tieto, että väkihän sekoaa täysin. Sitten vielä toi ilmaantunut sviittimahdollisuus siihen päälle. Lopputuloksen jokainen tietää. |
Disposable 03.09.2008 12:47:08 | |
---|
Laittakaahan joku jo videota tuolle Nikon itkutuherrukselle, haluan nähdä! "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
porcupine 03.09.2008 12:55:29 | |
---|
Hoho, mahtava meno, tiukka etukeno! Eilinen jakso tallentui boksille (kun piti avokille nauhottaa), eikä taida ikinä lähteä pois. Tosiaan parasta viihdettä aikoihin. Kanat huutaa pää punaisena toisilleen, homo parkuu ja jotkut säheltää jotain saunassa ja yläkerrassa.Nyt muutin mieleni siitä "ei pelkkää soppaa" -meiningistä. Keittiön vois korvata baarikaapilla ja bb-talosta vois "mennä" sähköt ja kilpailijoille ilmoitettais, et "sähköt meni, mikään ei toimi _siis kameratkaan_ täs viinaa, koittakaa selvitä sen aikaa kun saadaan sähköt bäk", ni saatais ne orgiatkin. Että jatkaakaa 24/7:n katsojat tiedottamista päivän tapähtumista. Ei tota kyl jaksais paljon ylimääräisiä katsella. Vain parhaita selkäpaloja mulle. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Alpha 03.09.2008 12:55:34 (muokattu 03.09.2008 13:16:40) | |
---|
Laittakaahan joku jo videota tuolle Nikon itkutuherrukselle, haluan nähdä! http://nettitv.mtv3.fi/bb2008/index.shtml/bb2008?141960#141960 Tuosahan tuo Nikon itku sekä Mian ja Minnan sanasota. E:Joka päättyi lopulta sovintoon ja halaukseen. E2:Nyt kun kattoo tuota klippiä, niin naurattaa vielä enemmän. Harri rauhottelee Minnaa ja Mia huutaa Markolle päin naamaa... |
Juzzu 03.09.2008 13:27:53 | |
---|
Eli mun näkemys asiasta on, että noi kaikki on maleksivia pyrkyreitä, jotka haluaa vain "mageen julkkisduunin" nopeasti ilman opiskelua. Näyttis porukan tulotasokin niin pieneltä, että raha on varmaan myös aika iso motivaatia. Vaan kenelläpä oikeasti tienaavalla olisikaan aikaa lähteä kolmeksi kuukaudeksi pois (puhumattakaan siitä kuka vielä haluaisi bb-taloon, ugh!) Vois TJ:kin tienata vähän enemmän, jos tekis ton 3kk töitä. Tai no, kai silläkin on motivaationa julkisuuden tuomat mahdolliset lisätyöt. Hohhoijjaa. http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio.shtml/695186?big_brother |
Deep Shadow 03.09.2008 16:05:31 | |
---|
Olikohan 2 vuotta sitten, kun tehtiin tutkimusta syistä, että miksi porukka on taloon halunnut, niin suurin osa vastasi, että he haluavat media-alalle töihin. Äkkiseltään tulis mieleen, että silloin kannattaisi hakea töitä :D Leuka maassa kohti uusia murheita |
stigcarpelan 03.09.2008 19:20:18 | |
---|
Näemmä Marko, Risto ja Minna on häätöäänestyksessä. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |