hapan 10.12.2007 00:52:23 | |
---|
Toisaalta, mikäs sen rokimpaa kuin mennä, tehdä ja voittaa koko paska. Siinä mielessä ihan jees oli tuo. Juuri se tekee tosta voitosta jotenkin niin loistavan. Sama kuin rokkari menee hakemaan räppäreiden backstagelta kaikki naiset. Ja ovella mennessä heittää vielä kudit MC Äpärän ylimitoitetuille lahkeille. Mutta olis siellä kyllä mun mielestä parempiakin vaihtoehtoja ollut. En katsonut finaalia, mutta aikaisemman näytön perusteellaa oli aika säälittävää yrittämistä. |
Muovinen 10.12.2007 09:21:59 | |
---|
Yllättävä voittaja. Tunsin jopa mulle perin harvinaista myötähäpeää tuon esityksen aikana, kun ei se edennyt mitenkään, eikä siinä ollut mitään draamaa. Oliko se nyt ihan niin taitava? Vaikka siinä Saarassa oli ehkä jotain ärsyttävää jollain snobilla tavalla, niin hälle voittoa esitysten perusteella veikkailin. Meidän oma V&J meni ehkä hieman liian pitkälle? Edellisessä esityksessä oli paljon enemmän tarttumapintaa, kun taas tämä show sortui sähellykseen ja Kummeli-biisi torpedoi loput. No, oli se ainakin jotenkin isoa. Pojat ois joka tapauksessa saanu voittaa. |
aivokuolio 10.12.2007 09:49:40 | |
---|
Oh you. Hirvittävä valitus voittajan tiimoilta. Unohtuiko teiltä että VAIN ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA! =)(= No ei vais. Tämän viimeisen jakson katsoin kokonaan ja jos olisin äänestämään innostunut niin ääneni olisi mennyt Saaralle. Todella nätti biisi ja Tori Amos-klangi laulussa, toimi krapulaiselle miehelle. Miinukset vain niistä särökitaroista... Muiden esitykset olivatkin sitten vähän sellaisia sinnepäin-hupsutteluja. Spiderman-juttu oli aika hauska. |
Skebaristi 10.12.2007 10:06:10 | |
---|
Spiderman-systeemi sai omalla kohdalla aikaan myötähäpeän tunnetta. Miksi sen piti rueta pelleilemään, kun jätkä osaa potkia ja pomppia vaikka mitenkä. M.nettiläiset veti kyllä hauskan shown. :P Möö |
Jäärä 10.12.2007 10:26:21 | |
---|
. Todella nätti biisi ja Tori Amos-klangi laulussa, toimi krapulaiselle miehelle. Vieläkin sulaa jääpuikot korvissa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Rattata 10.12.2007 11:09:22 | |
---|
Saaralle olisin voiton suonut. Oon kyllä samaa mieltä niinkuin suurin osa täältäkin että olis pysyny vaan flyygelinsä takana ja jättäny sen hevistelyn väliin. Mutta nätti biisi ja ääni, ja varsinkin on oli vieläpä oma niin propsit siitä. Koira oli symppis. M.nettiläiset veti hyvin ja hauskasti mutta vähän ehkä yliyrittämiseks meni. Edellinen esitys oli mun mielestä parempi. Taitavia jätkiä kuitenkin. |
jp8000 10.12.2007 11:25:12 | |
---|
Kuinkahan paljon Aleksin ulkonäöllä lie ollu merkitystä tuon kisan voiton suhteen?? (vrt Ilkka Jääskeläinen(idöls)) Although Kraftwerk has taken its part from my playlist, I will always love the music of JMJ. |
Lennu 10.12.2007 11:49:24 | |
---|
Kuinkahan paljon Aleksin ulkonäöllä lie ollu merkitystä tuon kisan voiton suhteen?? (vrt Ilkka Jääskeläinen(idöls)) No kandeisko olla vähän paremman näkönen? Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
ICE 10.12.2007 11:53:53 | |
---|
No kandeisko olla vähän paremman näkönen? Ens kerralla vois mennä Talenttiin ja seistä lavalla tekemättä mitään. Pisteitä ropisee kun on niin sairaan komee. Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|
Leikari 10.12.2007 13:45:31 (muokattu 10.12.2007 13:48:22) | |
---|
aivan oikein ko. tyyppiselle ohjelmalle, että lähes nolla voitti (vaikka oli siellä huonompiakin sen perusteella, mitä satunnaisesti aina vähän nähnyt) - tuollaisen ohjelman yleisö on aina oikeassa!! - - nämä formaattiohjelmat sen verran tympii, että jotenkin suhtautuu vahingoniloisesti - nolona pitäisi lähinnä olla ohjelman tuomariston, jotka joutuvat aina finalisteja kehumaan vaikka oikeasti ei kovin olisi eväitäkään (sama idoseissa yms...) - esiintyjäthän pistävät itsensä likoon ja menestyvät/ovat menestymättä tilanteen luomissa puitteissa - jos sieltä ei mitää uberlahjakkuuksia löydy ei se silti ole nyt yrittäneiden vika - - joku kunnollisempi human-beatbox -esitys olisi sentään muutaman minuutin ihan mukava kuriositeetti rappishown osana |
Notefix 10.12.2007 13:46:04 | |
---|
Kuinkahan paljon Aleksin ulkonäöllä lie ollu merkitystä tuon kisan voiton suhteen?? (vrt Ilkka Jääskeläinen(idöls)) Eiks se jääskeläinen menny voittoon niiden helluntalaisten sun muiden avulla? "Layers of layers of shit!" |
kk80 10.12.2007 14:12:42 (muokattu 10.12.2007 14:13:55) | |
---|
Eipähän tarvitse odotella seuraava Talenttia. Formaattiin sopivien lahjakkuuksien määrä ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi suuri Suomessa. Viiden vuoden päästä uudestaan jos on aivan pakko mutta ei missään nimessä vuosittain. Sellainen vaikutelma on jäänyt ettei mediassa ole hirveästi kohistu Talent-Jaystä tms., joten mistään ilmiöstä ei varmasti voida puhua... Jotkut esitykset jättivät ihan positiivisen vaikutelma. "Pulska Spiderman" veti kaikesta kritiikistä huolimatta hyvän shown. Enpä muista että Suomessa olisi vastaavaa showta tullut vastaan. Olisi todella pöheää jos kaverisi löisi itsensä läpi rapakontakana ja saisimme ihailla ensimmäistä suomalaista filmitähteä tulevan Urban Ninja III:n pääosassa. Saara saanee levysopimuksen ja toivottavasti saa kehitettyä taitojaan vielä enemmän. Itseäni ainakin kiinnostaisi tälläinen Kate Bushia suomeksi -meininki, mutta vielä on laulussa hiomista. Kenties ainoa näistä finaleista joka tulee leipäänsä esityksensä elementeillä tienaamaan. Pisteet kotiin myös muusikoiden.net sälleille. Hauska veto oli, täytyy joskus metsästää youtubesta aikaisemmat esitykset... Koiratanssi oli koiranomistajan silmissä loistava esitys. Uskomaton kontakti omistajan ja koiran välillä. Ei ehkä 30 kiloeuron arvoinen show mutta uskomattoman hienosti vedetty. Onnea vaan agilitykentille. Voittaja ei tehnyt itseeni suurta vaikutusta. Homma oli hallussa mutta jotenkin tuntuu että kokonaisuutena olisi voinut olla parempikin esitys. Nyt oli vain kokoelma biittiä & mukahassuja heittoja. Toisaalta omat tietoni Beatboxauksesta ovat aika vajavaiset. Jännä nähdä tuleeko Beatboxista seuraava kansallislaji hevin ja curlingin jälkeen... Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Leikari 10.12.2007 14:49:47 | |
---|
Jännä nähdä tuleeko Beatboxista seuraava kansallislaji hevin ja curlingin jälkeen... humppaa ja suomi-iskelmää beatboxauksena... :-) - - youtubesta voi katsoa jotain pikkuisen parempaa - pikavilkaisulla ei mitään ihmeellistä löytynyt: esim. hakemalla human beat-box - - Talentin voittajasta jäi päällimäiseksi vaikutelma, että ko. tyyppi oli itse paitsi hämmentynyt niin ehkä myös hädissään, että miten siinä niin pääsi käymään - ehkäpä meni kokeilemaan vähän tsoukkina - ja nyt sitten huomasi olevansa julkisuuden valokeilassa kuin idols-voittaja - - tietää, että miten ontolla pohjalla show on eikä toisaalta ole supliikkia, jolla voisi tehdä vähemmilläkin taidoilla shown - - pelkkä beatboxaus on aika lailla puuduttavaa - - yhdistettynä esim. stand-up -komiikkaan voisi olla todella viihdyttävää, mutta se onkin jo "toinen taiteenlaji"... - - vähän säälittääkin voittajan yllätyskohtalo, mutta ehkä kolkytdonaa auttaa kestämään... |
embe 10.12.2007 19:32:22 | |
---|
Olen yllättynyt näistä voittajaa koskevista kommenteista. "Ei se musta mikään ihmeellinen ollu". Saanko kysyä, kuinka usein tulee vastaan joku, joka osaa tehdä suullaan tuollaista? Joku jopa sanoi, että parempiakin beatboxaajia on - en ole kuullut ketään yhtä rytmikästä, koomista ja monipuolista. Ja voi kunpa minulla laulajana olisi tuollainen hapenottokyky! Toki Ameriikan Talentteihin verrattuna beatboximme ei ehkä ole kovin mahtipontinen, mutta taitava kyllä. Saara Aalto mokasi. Ääni sortui ja meni ohi nuotin, ja Kalevalaisessa sanoituksessa kuului liika yrittäminen. Haastattelussa tytöstä sain kyllä jotenkin snobimaisen vaikutelman, ikään kuin sellaista ylinöyryyttä havaitsin (?). Yritti niin kovasti kuulostaa vaatimattomalta perhetytöltä, että epäonnistui. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
hapan 10.12.2007 19:53:26 | |
---|
Joku jopa sanoi, että parempiakin beatboxaajia on - en ole kuullut ketään yhtä rytmikästä, koomista ja monipuolista. Asut joko Eirassa tai tynnyrissä (=sama asia). Käy lähiöissä, ghetoissa. Sieltä löytyy noita poskisolisteja. Juu tuubi täynnä kamaa. Ja siis kyllä, ihan Suomen lähiöistä noita löytyy. Ja kyllä, parempiakin. |
WinterMad 10.12.2007 20:21:33 | |
---|
Yllätyin hieman kun tajusin tuon Saaran olevan vanhan musiikinopettajani tytär. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. | Grave - Home of the brave? |
kk80 10.12.2007 21:26:47 | |
---|
Olen yllättynyt näistä voittajaa koskevista kommenteista. "Ei se musta mikään ihmeellinen ollu". Saanko kysyä, kuinka usein tulee vastaan joku, joka osaa tehdä suullaan tuollaista? Ei kai Beatboxaus mikään maailman harvinaisin harrastus ole? Suomessa ei harrastajia varmaankaan ole paljoa, mutta en usko että Talentin voittaja on ainoa lajissaan. Itselläni ei pienintäkään aavistusta miten homma toimii mutta luulen että kyse on enemmänkin tekniikasta kuin luonnonlahjakkuudesta. Edelleen olen sitä mieltä ettei itse shown rakenne ollut mikään mullistava. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Ville S 11.12.2007 00:24:18 (muokattu 11.12.2007 00:26:55) | |
---|
Tässä Vilhelm V. Mielenkiintoista lukea kaikkia kommentteja täällä. ja kun tuntee olevan jossain määrin kotona nini ehkä avaudun enemmän kuin seiskalle ;) Omalta osalta pakko sanoa että olen YLPEÄ siitä että vedettiin toi niink use meni, kertaakaan ei menny treeneissö lavansiirto niinku piti tai omalta osalta soitto, mutta onneks itse esitykseen saatiin sellanen ku se suunniteltiin. Minusta on hienoa että esitys jakaa mielipiteet jyrkästi kahtia, sillon ollaan onnistuttu! tottakai vedetään keikoilla macgyvereitä ja marioita mutta tää finaali oli omasta mielestä jotain aivan huippua ja toisaalta hullua! Kyllä se on kuiten parempi vetää sellanen show joka viihdyttää itseään (ja sitä kautta sellaista yleisöä joka diggaa samanlaisesta menosta) kuin yrittää kosiskella vain :P en tarkoita tosiaan että sitä tehtiin semeissä, olen iloinen siitäki ja varmasti tulllaan vetään sellastaki shittiä livenä. Mutta ku sitä kerran eletään niin sillon MENNÄÄN EIKÄ MEINATA >:D PS EDIT: muovisesta tulossa jazzpoliisi ryssähaalareissa? tartteeko tarjota tuoppi? :D mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä?
V:
six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt! |
Joees 11.12.2007 00:51:57 | |
---|
Tässä Vilhelm V. Mielenkiintoista lukea kaikkia kommentteja täällä. ja kun tuntee olevan jossain määrin kotona nini ehkä avaudun enemmän kuin seiskalle ;) Varo ettei ne hae täältä aineistoa... ;-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Ville S 11.12.2007 08:06:59 | |
---|
Haha, niiden pitää kyllä pystyä vissiin tarkistaan oikeat henkilöllisyydet? mihin yleensä tarvitaan varsinaisesti eniten 5 ja 6-kielisiä?
V:
six et voi vetää kolme sävelaskelta alemmas vireen ja soittaa brööt! |