Aihe: Saksa 2006: yksittäiset ottelut ja virtuaalinen kisastudio
1 2 3 4 522 23 24 25 2666 67 68 69 70
Anonymous-jazz
26.06.2006 19:52:28 (muokattu 26.06.2006 19:52:47)

Italian pelaajaa ei kyllä kaadettu se kaatui itse mutta jos Aussin pelaajan jalat on edessä niin pelin säännöillä siihen saa vaikka sukeltaa kuten Italian pelaaja teki ja halpa ratkaisu tolle pelille. No niin Italian maajoukkueessa opetellaan kaatumaankin harjoituksissa.
Mitä eroa on basistilla ja kellolla? Kello pysyy tahdissa.
nicholai
26.06.2006 19:52:48
oikeusmurha :E Mutta minkäs tuolle voi, ei nää tuomari kun kerran nuo tilanteet.
-Cowboys Do More Dope!-
Magic Bullet
26.06.2006 19:57:20
oikeusmurha :E Mutta minkäs tuolle voi, ei nää tuomari kun kerran nuo tilanteet.

Mutta kohta tulee älypallot, jotka ovat erheettömiä.
Mika Antero
26.06.2006 19:58:21
Melkein tekisi mieli sanoa ruma sana. Ja pakko sanoakin. Voi ruoja.
Jormaz
26.06.2006 19:59:18
Se oli semmosta. Ihan snadisti pakki ojensi yläkroppaansa italiaanoa kohti muttei kyllä oikeasti olis ollut rankkarin paikka. Tämän totesin kyllä vasta hidastuksesta, tapahtumahetkellä se näytti rankkarilta.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Royal Banzai
26.06.2006 20:01:35
Yhtä epäilyttävä tuomio oli tuo pilkku kuin Materazzin ulosajokin. Lahkeessani värähti kun Totti upotti sisään.

Kaikkeen muuhun kuin voittoon olen kuitenkin totaalisen pettynyt. Totti sai kymmenessä minuutissa enemmän aikaan kuin Del Piero kahdeksankertaisessa ajassa. Ihmeellistä pakittelua muutenkin Italialta, kun aikaisemmin on pelattu huomattavasti rohkeammin. Muistelkaapa vaikkapa Ghana-ottelua.
Folcce
26.06.2006 20:02:25
Jesh! Vääränlainen loppu, mutta kelpaa tämäkin. Ja Buffon olisi jokatapauksessa hoitanu pilkkukisan.
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on? -Snoop Doggy Dogg-
Seppo_Howitzer
26.06.2006 20:04:41
Gattuso on varmaan ainut kunnon pelaaja Italiassa. Muut tuommoisia neitejä. Toivottavasti putoavat mahdollisimman pian.
Mule
26.06.2006 20:06:44 (muokattu 26.06.2006 20:08:53)

Voi ristuksen perse, ei näin. Jätän analyysit muille mutta kaikkihan näkivät miten se homma viedään. Voittamisen kulttuuria, sanon minä. Propsit Zambrottalle ja Gattusolle kylläkin, upeita pelaajia.

Ja Buffon olisi jokatapauksessa hoitanu pilkkukisan

Pilkuissa Italia olisi sen ratkaissut ja hei, nehän alkoivat pelata nollaanollaa tuon 51. minuutin jälkeen.

Ja Italiassa vaihto-oppilaana oleva sisko on pähkinöinä..
äh.
Danny s
26.06.2006 20:07:12
Jesh! Vääränlainen loppu, mutta kelpaa tämäkin. Ja Buffon olisi jokatapauksessa hoitanu pilkkukisan.

Niin, tai sitten ei.
kössi_kenguru
26.06.2006 20:08:10
Saksan malli käyttöön ja noin räikeistä sukelluksista pelikieltoa jälkikäteen.
Veikko
26.06.2006 20:08:34
Nämä kisat syöpyvät muistoihin epäurheilijamaisen käytöksen multihuipentumana. Ihan eilisen pelin tasolle tai pikemminkin tasottomuudelle ei nyt menty, mutta kyllä noi Italian otteet olivat varsin ristiriidassa sen jalkapalloon lanseeratun Fair Play -meiningin kanssa.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
timus
26.06.2006 20:08:45
Mitäpä tuohon viitsii sanoa. Olen yhä samaa mieltä kuin olen ollut vähintään vuodesta 1990. Italia ei ansaitse pienintäkään arvostusta jalkapallomaana. Taitoa olisi vaikka muille jakaa, mutta vuodesta toiseen tuo kaatuilu, pilkkujen ja vapareiden halpamainen kalastelu on häpeäksi maailman hienoimmalle lajille.

Parempi joukkue hävisi ja siinä ei sinällänsä ole mitään väärää - sehän kuuluu jalkapalloonkin. Harmittaa vain tuo tapa.

Toisaalta ihmeellisesti aussitkin laskivat Italian loppuminuuttien aikana hallitsemaan ja hyökkäämään.
Morning people don't exist. Coffee does!
greshgurt
26.06.2006 20:09:01
Kaikkeen muuhun kuin voittoon olen kuitenkin totaalisen pettynyt. Totti sai kymmenessä minuutissa enemmän aikaan kuin Del Piero kahdeksankertaisessa ajassa. Ihmeellistä pakittelua muutenkin Italialta, kun aikaisemmin on pelattu huomattavasti rohkeammin. Muistelkaapa vaikkapa Ghana-ottelua.

Jep, ei hirveästi vakuuttanut vielä tuo Italia. Ensimmäisellä puoliajalla oli kyllä paljon hyviä paikkoja, mutta huonoa viimeistelyä. Vaiko sittenkin huonoa tuuria. Del Pieroa kyllä arvostan muuten, mutta tänään hän tuntui tekevän suht paljon virheitä ja olleen muutenkin aika hidas kaikin osin.

Mutta en kyllä yhtään ihmettele jos Italian peli menikin hieman pakitteluksi ja kyttäilyksi toisella puoliajalla. Eikö kukaan enää muista, että Materazzi sai punaisen kortin? Ja että hän oli pakki? Tottakai silloin aletaan pelaamaan erittäin tarkasti ja varovaisesti. Ihan pelottikin Italian puolesta, kun jatkoaika tuntui varmalta. Olisivat ehkä siellä, viimeistään pilkuissa hävinneet tuon pelin.

Mutta Totti, on se kyllä maailman paras pilkkujenvetäjä. Jos Baggio olisi ollut yhtä kylmän varma pilkuissaan (niinkuin melkein olikin, mutta ratkaisevasti ei aivan!) niin hänelle olisi pystytetty patsas, Torinoon, Roomaan... jonnekin.

Yhtä epäilyttävä tuomio oli tuo pilkku kuin Materazzin ulosajokin. Lahkeessani värähti kun Totti upotti sisään.
Olen tietoisesti nai(i)vi.
greshgurt
26.06.2006 20:09:59
Parempi joukkue hävisi ja siinä ei sinällänsä ole mitään väärää - sehän kuuluu jalkapalloonkin. Harmittaa vain tuo tapa.

Jalkapallossa voittaa aina sillä kertaa parempi joukkue. Kuinkas muutenkaan. Uutta?
Danny s
26.06.2006 20:13:45
Jalkapallossa voittaa aina sillä kertaa parempi joukkue. Kuinkas muutenkaan. Uutta?

Tässä kenties tarkoitettiin, että parempaa jalkapalloa, siten kun kaikki paitsi Italian fanit asian ymmärtävät, esittänyt maa hävisi.
Mule
26.06.2006 20:14:02

Sanotaan tähän väliin vielä, että vaikka Italia näytti tavoilleen uskollisena hienoa kaatuilua ja filmailua (Del Pieron vaparinkalastus oli mainio ;) niin eiväthän he yksin ole; Argentiina, Epsanja, Portugali, Hollanti, kaikki ne ovat viihtyneet rähmällään.
äh.
timus
26.06.2006 20:14:08

Niin itse asiassa oudolla tavallani tarkoitan tuota samaa (hymiö). Peliä selvästi hallitseva ja dominoiva joukkue (en viittaa ausseihin) ei läheskään aina voita, eikä missään nimessä tarvitsekkaan. Sehän poistaisi oikeastaan ison osa fudiksen hienoutta.
Morning people don't exist. Coffee does!
Mika Antero
26.06.2006 20:14:17

Jos lisäajan viimeisellä minuutilla tulee kyseenalainen rangaistuspotku, jolla ottelun selvä altavastaaja voittaa, niin silloin pitää puhua, että parempionninen joukkue voitti, ei parempi.
greshgurt
26.06.2006 20:17:17
Niin itse asiassa oudolla tavallani tarkoitan tuota samaa (hymiö). Peliä selvästi hallitseva ja dominoiva joukkue (en viittaa ausseihin) ei läheskään aina voita, eikä missään nimessä tarvitsekkaan. Sehän poistaisi oikeastaan ison osa fudiksen hienoutta.

Nojoo. Italia mielestäni hallitsi ensimmäistä puoliaikaa mennen tullen, toista puolikasta luonnollisesti ei. Miten lie olisi ollut ilman tuota punaista, sitä emme saa tietää.

Pilkku oli kyllä kyseenalainen, mutta nyt kun täällä on muuten puhuttu italialaisten epäurheilijamaisista otteista, niin voisin kyllä pyytää pientä erittelyä. Millä puoliajalla, missä kohtaa ja kenen taholta?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)