Aihe: Nettipokeri
1 2 3 4 522 23 24 25 26 27 28 29
Shakti
19.12.2006 15:38:41
Näissä aiheissa tunnen itseni aina niin ulkopuoliseksi kun kukaan ei ole koskaan opettanut minulle pokerin saloja. En siis tiedä tästä pelistä yhtään mitään. Lohdun sanana voin kuitenkin todeta, että osaan pasianssia.
Is it you and me in this colorful spaceship?
Qsysi
19.12.2006 16:00:38
Näissä aiheissa tunnen itseni aina niin ulkopuoliseksi kun kukaan ei ole koskaan opettanut minulle pokerin saloja. En siis tiedä tästä pelistä yhtään mitään. Lohdun sanana voin kuitenkin todeta, että osaan pasianssia.

Itse opetin tässä vissiiin viime viikolla tyttöystävälleni pokerin säännöt :)
Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini
Ahmir
19.12.2006 16:34:44

pokeri.info

Tosta nettiosoitteesta löydät kaikki perussäännöt.

No niin, nyt sinua on opetettu.
Hiljaisuus on kukka.
Pitsku
20.12.2006 08:47:16 (muokattu 20.12.2006 08:47:56)
Ai että kun slouvaaminen on mukavaa. Flopista pärähtäi samantien täyskäsi, ajattelin, että täähän on aivan varma juttu ja makselin kaverin korotuksia ja tanssin pikku happy dancea koko ajan samalla ja mietin, että nyt tulee kiva potti.

No riverin jälkeen kaveri heittää all-init ja mähän tottakai lähden messiin vaan huomatakseni, että se sai sitten riverillä itselleen neloset. Takkiinhan siitä tuli ja 20€ meni, prkl...
Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan
carlos
20.12.2006 17:38:30
Ai että kun slouvaaminen on mukavaa. Flopista pärähtäi samantien täyskäsi, ajattelin, että täähän on aivan varma juttu ja makselin kaverin korotuksia ja tanssin pikku happy dancea koko ajan samalla ja mietin, että nyt tulee kiva potti.

No riverin jälkeen kaveri heittää all-init ja mähän tottakai lähden messiin vaan huomatakseni, että se sai sitten riverillä itselleen neloset. Takkiinhan siitä tuli ja 20€ meni, prkl...

Hoho, aika samanlainen kokemus itselläni -siitä lisää pokerihuoneessa.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
saha
20.12.2006 18:39:07
Kiinnostaisi vähän ehkä opetella. Aikoinaan pelattiin koputusta ilman pöytäkorttia tai yhdellä pöytäkortilla. En ole pitkään aikaan lämmennyt näille geimeille, mutta tuon saakelin Bond-leffan, töllön pokeriannin ja kaverien tarinoimisen takia olen vähän utelias. Pitäs vissiin tuota aloitusviestin linkkiä tutkia kovastikin.
Pitsku
20.12.2006 19:36:21
Hoho, aika samanlainen kokemus itselläni -siitä lisää pokerihuoneessa.

Katos joo, siellähän on tosta oma threadikin...
Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan
Shakti
21.12.2006 10:38:49
pokeri.info

Tosta nettiosoitteesta löydät kaikki perussäännöt.

No niin, nyt sinua on opetettu.

Kiitos, oi taitaja.
Is it you and me in this colorful spaceship?
Ahmir
21.12.2006 12:00:46
Kiitos, oi taitaja.

Ilo oli kokonaan minun puolellani.
Hiljaisuus on kukka.
Tympee Huttunen
21.12.2006 12:09:16
Freerolleista on tässä kertynyt mukavasti näitä pikkuvoittoja, eilen Ladbrokesin 1500$ Freerollissa olin n. 120. kun 130 pääsi rahoille. 1,5$:han sieltä napsahti. Tämä pitäisi sitten sittareissa laittaa poikimaan lisää. Ihan mukavasti meni turnaus, kun ajattelee, että olin noinkin hyvällä sijoituksella turnauksessa, jonka aloitti vähää vaille 5000 henkilöä. vähää vaille kolme tuntia taisin sitä vängätä. Tai neljä, en ole ihan varma.

Eli neljässä tunnissa tienasit reilun euron? Sehän on jo tosi hyvin!
Guitarwall
21.12.2006 13:59:29

Eli neljässä tunnissa tienasit reilun euron? Sehän on jo tosi hyvin!

Niin huikealta kuin se kuulostaakin niin en valehtele ;D

Ei vaan, emmie tätä rahan perässä tee. On helpompiakin keinoja ansaita rahansa. Mutta se jännitys...
For a price I'd do 'bout anything, except pull the trigger - For that I'd need a pretty good cause
ewqqq
23.12.2006 00:39:21 (muokattu 23.12.2006 00:39:35)
No pärkkeles SLAGET OM NORDEN 3, ja jatkoon, ...
3h 43min.
vääntöä.

vähän suomalaisia, pärkkeleesti hurreja.
Hjyvä feelish.
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi.
Numbie
23.12.2006 03:37:33

No pärkkeles SLAGET OM NORDEN 3, ja jatkoon, ...
3h 43min.
vääntöä.

vähän suomalaisia, pärkkeleesti hurreja.
Hjyvä feelish.

Onnea vaan. Itelläki 13:00 alkas nettifinaali tonne.
ewqqq
23.12.2006 07:55:41
Onnea vaan. Itelläki 13:00 alkas nettifinaali tonne.

Juh, Onnea peliin.
Numbie
23.12.2006 14:21:21

Juh, Onnea peliin.

Se siitä sitten. Sain kasattua alussa ihan kivan 5k stackin ja sit joku donkey pudottaa meikän vetämällä kahesti ohi. Ekalla kerralla miun JJ vastaan vihun AQs. Tuo nyt vielä on aika 50-50. Sit napsahtaa käteen T8 ja turnilla pöydässä kaks kasia. Vihu korottaa miut all-iniin, paljastaa 86:n ja vetäsee riverille mökin, kiittimoi.
ewqqq
23.12.2006 14:32:16
Se siitä sitten. Sain kasattua alussa ihan kivan 5k stackin ja sit joku donkey pudottaa meikän vetämällä kahesti ohi. Ekalla kerralla miun JJ vastaan vihun AQs. Tuo nyt vielä on aika 50-50. Sit napsahtaa käteen T8 ja turnilla pöydässä kaks kasia. Vihu korottaa miut all-iniin, paljastaa 86:n ja vetäsee riverille mökin, kiittimoi.

Juu, tajusin että mä minnekkään bahamalle haluu lentää, ... :)

Pelasin ku pullo pylly sika 500 jäljellä- meni hermot yhteen hurriin ja kiusatakseni

vedin 3000 - sit joulusiivous loppuun - 88 all-in vihu A9 ja ulos.

Luulin alun perin ettei tarttees lähtee kö norjaan tai ruottiin tosta lautalla yli

mutta mä minnekkään atlantikseen pärkkele,hoh ja hou hou hou jouluja kaikille

kortti piruille ja muillekin nettiläisille.
Deep Shadow
26.12.2006 11:50:18
Saataisiinkohan lyhyellä varoitusajalla täksi illaksi sellainen tapaninpäivän turnaus PAFille? Halukkaat voisivat sanoa "Joo" tässä ketjussa, niin nähdään kannattaako järkätä. Esim. 20.00 tai 21.00 voisi olla hyvä...
Mummun saappaassa soi fox
Oceancalibra
26.12.2006 11:56:20
Meikä on alkanu pelaamaa pokerroom.comissa freerolleja, ihan viihdyttäväähän tuo on ku koneella istuu. :D
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Guitarwall
26.12.2006 16:11:48

Saataisiinkohan lyhyellä varoitusajalla täksi illaksi sellainen tapaninpäivän turnaus PAFille? Halukkaat voisivat sanoa "Joo" tässä ketjussa, niin nähdään kannattaako järkätä. Esim. 20.00 tai 21.00 voisi olla hyvä...

Muuten sanoisin "Joo", mutta en tuota PAFfia itse suosi pelipaikkana...palataan asiaan kun vaikkapa Lad:ssa on turnausta(jos siellä nyt pystyy järjestämään)
For a price I'd do 'bout anything, except pull the trigger - For that I'd need a pretty good cause
Ahmir
26.12.2006 18:35:53
"JOO", ehkä. En ole vielä ihan varma, miten pystyy, mutta jos tulee muitakin, niin sitten ainakin harkitsen.
Hiljaisuus on kukka.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)