Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 5223 224 225 226 227231 232 233 234 235
Bongowing
03.04.2025 14:03:21
Milkop: Nyt alkaa mennä hermo tähän saatanan Ellie-taisteluun. Vitun äpärä näkee seinien läpi koko ajan. Asiaa ei auta 3 kuppia kahvia pohjille. Pomomatsit ovat jumaluta kyrvän perseestä.

E: menihän se kun lopetin nysväilyn ja juoksin vain päin. Huoh. Ei enää ikinä.

Kuullottaa siltä että vaikeustasoksi on valittu just se ketä pitääkin :)
Humanoid
03.04.2025 14:59:34
Milkop: Nyt alkaa mennä hermo tähän saatanan Ellie-taisteluun. Vitun äpärä näkee seinien läpi koko ajan. Asiaa ei auta 3 kuppia kahvia pohjille. Pomomatsit ovat jumaluta kyrvän perseestä.

E: menihän se kun lopetin nysväilyn ja juoksin vain päin. Huoh. Ei enää ikinä.

Sitä rankempi loppu mitä vaikeampi matka :)
Milkop
03.04.2025 15:23:01

Humanoid: Sitä rankempi loppu mitä vaikeampi matka :)

Niin kai sitten mutta alkoi jo kirosanavarasto loppua kesken :D
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Bongowing
03.04.2025 15:24:38
Suomi mainittu.
https://www.youtube.com/watch?v=LPN51Ds6AWU

Noitan lisäksi nuo mainitut Lakeview Cabin ja Fear & Hunger kiinnostaisi.
Milkop
03.04.2025 19:00:56

No se oli sitten sellainen. Olisihan tuo saanut olla pidempikin, mutta toisaalta täydellinen juuri näin. Olen mykistynyt eikä ole kuivat silmät tällä hetkellä.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Henri Henri Olavi
03.04.2025 19:05:50
Milkop: No se oli sitten sellainen. Olisihan tuo saanut olla pidempikin, mutta toisaalta täydellinen juuri näin. Olen mykistynyt eikä ole kuivat silmät tällä hetkellä.

Älä kerro miten kävi, koska kohta alkaa TLOU 2. kausi.
Gold Member of Fit Tan Club
Milkop
03.04.2025 19:10:35

Henri Henri Olavi: Älä kerro miten kävi, koska kohta alkaa TLOU 2. kausi.

No en tietenkään, en ole mikään mieliouoli. Tämä pitää jokaisen kokea itse, ilman mitään (suurempia) ennakkotietoja.
Swan
03.04.2025 19:55:04
Maininnan arvoinen asia: TLOU1:n valikkoruutu on sen TLOU2:n maalaistalon ikkuna.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Henri Henri Olavi
03.04.2025 19:58:36
Milkop: No en tietenkään, en ole mikään mieliouoli. Tämä pitää jokaisen kokea itse, ilman mitään (suurempia) ennakkotietoja.

En mä sitä peliä varmaan koskaan tule pelaamaan, mutta meinasin siis Maxin sarjaa, josta alkaa ihan just 2. kausi.
Milkop
03.04.2025 20:14:55

Henri Henri Olavi: En mä sitä peliä varmaan koskaan tule pelaamaan, mutta meinasin siis Maxin sarjaa, josta alkaa ihan just 2. kausi.

Juu ymmärsin toki, mutta eiköhän samoja latuja sekä peli että sarja hiihdä.
Bongowing
03.04.2025 20:21:45
Henri Henri Olavi: En mä sitä peliä varmaan koskaan tule pelaamaan, mutta meinasin siis Maxin sarjaa, josta alkaa ihan just 2. kausi.

Koskas se alkaa?
Henri Henri Olavi
03.04.2025 20:24:05
Bongowing: Koskas se alkaa?

14.4.
Tympee Huttunen
03.04.2025 20:24:30 (muokattu 03.04.2025 20:25:40)
Milkop: Juu ymmärsin toki, mutta eiköhän samoja latuja sekä peli että sarja hiihdä.

Mulla on vähän sellanen fiilis ettei kakkoskausi mene ihan samalla tavalla, mutta katsotaan.

Tämä Robocop-homma on kyllä melkosta:
https://muropaketti.com/pelit/peliu … skaan-saaneet-lupaa-sen-tekemiseen/

Uusi RoboCop-peli ei nähtävästi ilmestykään kehittäjät kun eivät koskaan saaneet lupaa sen tekemiseen

Kohta tulee Days Gonen remaster. Täydet suosittelut.
Bongowing
03.04.2025 20:28:48
Tympee Huttunen: Mulla on vähän sellanen fiilis ettei kakkoskausi mene ihan samalla tavalla, mutta katsotaan.

Se kai ainakin vissiin oli jo tiedossa, että yhteen telkkarikauteen sitä ei yritetä mahduttaa. Muutenkin tuo pelikokemus on vähän oma juttunsa, mutta jos sama taso jatkuu kuin ykköskaudella, niin hyvää on tiedossa.
Jeszse
04.04.2025 12:03:16
Vituttaa jo valmiiks siinä sarjassa se että piti odotella yli kaks vuotta että saa seittemän tuntia sarjaa joka jää aivan vitun kesken ja ihan varmasti pitää taas odottaa vuosikausia että jatkuu. Eihän tässä oo enää varmaan ees hengissä ku tlou ja vaikka house of the dragon loppuu.
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Bongowing
04.04.2025 17:54:43 (muokattu 04.04.2025 17:58:52)
Pitäis ostaa joku uus töllö. Mielellään sellanen joka soveltuu myös pelikäyttöön. Budjettiluokassa mennään ja käytettyä haeskelen ensisijaisesti. Mitäs niitä minimivaatimuksia on? PS5 harkinnassa hommata ehkä joskus, niin sitä silmällä pitäen. Virkistystaajuus 120hz ja joku "oled" ja mitä näitä termejä onkaan.

e: tuumakoko ihan maksimissaan 50, koska onhan ne rumia kötöstyksiä. 42 tai jopa 32 on aivan hyvä.
Milkop
04.04.2025 17:58:57

4K-reso kai ja se että musta on mustaa eikä harmaata. Minulla on iänvanha Sampan plasma ja vaikka moni sanookin ettei soveltuisi pelaamiseen kiinni palamisen takia, niin ei ole ollut ongelmaa. Fullhd vain mutta värit ovat todella hyvät. Mutta no, tästä kommentista ei tainnut mitään apua olla :)
Bongowing
04.04.2025 18:16:44
Milkop: 4K-reso kai ja se että musta on mustaa eikä harmaata. Minulla on iänvanha Sampan plasma ja vaikka moni sanookin ettei soveltuisi pelaamiseen kiinni palamisen takia, niin ei ole ollut ongelmaa. Fullhd vain mutta värit ovat todella hyvät. Mutta no, tästä kommentista ei tainnut mitään apua olla :)

En kans tiiä että mitä niillä ultratarkoilla resoluutiolla tekee normaalissa käytössä. Jos jotain Areenaa tai Netflixiä kattelee, niin se on varmaan nettiyhteys mikä tulee ekana esteenä vastaan.
Henri Henri Olavi
04.04.2025 18:59:49 (muokattu 04.04.2025 19:01:06)
Bongowing: En kans tiiä että mitä niillä ultratarkoilla resoluutiolla tekee normaalissa käytössä. Jos jotain Areenaa tai Netflixiä kattelee, niin se on varmaan nettiyhteys mikä tulee ekana esteenä vastaan.

Kyllä huomaan eron 4K ja HD välillä Netflixissä, Maxilla, Disney+:ssa jne. Areenassa ei taida olla 4K-ohjelmia, mutta en ole varma. 4K:ta ajelee aivan hyvin 100 megan yhteydellä. 120 hertsii kandee tosiaan varmaan olla pelaamiseen.
Ed_Guy
04.04.2025 20:28:25 (muokattu 04.04.2025 20:30:24)
Minä olen kyllä vähän eri mieltä days gonesta. Aivan uskomattoman ontto maailma. Kaikki asiat asutusten ulkopuolella vain haluaa tappaa sinut. Ei siis siinä mutta vähän immersio kärsii. Myöskin pääjuoni tehtävät olivat kyllä niin puuduttavia että ihan huono peli. Minun mielestäni siis. Niin kyllä oli dying lightikin. Nyt lähti kokeiluun Weird west. Jospa se olisi hyvä.

E: muokkasin vähän
En jaksa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)