Kivijalka 18.03.2025 14:06:51 | |
---|
Informaatiokameli: Pelasin Thank Goodness You're Here-pelin parissa illassa läpi. Harvoin tulee naurettua ääneen pelien äärellä mutta tuon kanssa sai hekotella ihan kunnolla. Tämänhän voi myös pelata läpi istuksimalla siellä vastaanotossa vartin verran jonka jälkeen pormestari päästää sisään toimistoon. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Henri Henri Olavi 18.03.2025 15:21:10 | |
---|
Gold Member of Fit Tan Club |
Dzekoo 18.03.2025 15:40:25 | |
---|
Eilen tuli hommattua Steam-lahjakortti ja sitten latasin Halo:Master Chief Collectionin.. Pelinä hyvä,mut ohjaus tuntuu oudoltaku tottunu pelaa viime vuodet Pleikkarin ohjaimella ja nyt hiiri+näppis.. Mut jokatapaukses mukavaa vaihtelua iänikuisiin urheilu ja autopeleihin. 90-luvulla ja 2000-luvulla tuli pelattua mm.Wolfenstein,Doom 1&2,MDK,Tomb Raider ja Half-Life.. Diablo 3:sta pelasin viime vuonna mut oon täysin jumissa Act IV:n ekaan bossiin.. |
Arkka 18.03.2025 16:23:40 (muokattu 18.03.2025 16:54:58) | |
---|
Dzekoo: Pelinä hyvä,mut ohjaus tuntuu oudoltaku tottunu pelaa viime vuodet Pleikkarin ohjaimella ja nyt hiiri+näppis.. Käsittääkseni perus pleikkaohjain toimii kyl winukassakin jos vaan peli tukee. Ellei sitten oo joku ikivanha ohjain. E: Eiku niin, idea oli nimenomaan pelata hiirellä. |
Milkop 18.03.2025 16:37:56 | |
---|
Dzekoo: Pelinä hyvä,mut ohjaus tuntuu oudoltaku tottunu pelaa viime vuodet Pleikkarin ohjaimella ja nyt hiiri+näppis.. Onhan se outoa kun osuukin johonkin :D "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Dzekoo 18.03.2025 17:05:00 | |
---|
Arkka: Käsittääkseni perus pleikkaohjain toimii kyl winukassakin jos vaan peli tukee. Ellei sitten oo joku ikivanha ohjain. E: Eiku niin, idea oli nimenomaan pelata hiirellä. PS4 löytyy ja siihen kaks ohjainta.. |
Zed 19.03.2025 09:37:13 | |
---|
Ori and the Blind Forestia ryhdyin pelaamaan, kun olen viime aikoina intoillut metroidvani'ista. Kaunista ja mystistä on, mutta ainakaan aluksi se outo vikisevä aave-kaulahuivi ei tunnu kovin tempaavalta päähahmolta, ja hiukan häiritsee se nykypeleille tyypillinen ongelma, että näkymä on jatkuvasti täynnä kaikenlaista lentävää törkyä, kipinöitä ja valopalloja, että välillä on vaikeaa erottaa mitkä ovat vastustajan ammuksia tai ruumiinosia, ja mitkä keräiltäviä droppeja. Mutta kyllä tähän on vetovoima syntynyt mukautumisen kautta, eli läpi tulee hyvin todennäköisesti pelattua. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Milkop 19.03.2025 11:07:05 | |
---|
Exän kanssa pelattiin se läpi aikanaan Odotahan vain kun se vesikohta tulee :) Karj. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Zed 19.03.2025 12:32:57 | |
---|
Milkop: Exän kanssa pelattiin se läpi aikanaan Odotahan vain kun se vesikohta tulee :) Karj. Jos minulle juttelet, eräänlainen vesikohta tuli. Nimittäin semmoisen puun sydän piti puhdistaa törjystä, minkä seurauksena vedeneritys palasi ja pinta lähti nousemaan. Juuri siihen kohtaan tallensin eilen. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Informaatiokameli 19.03.2025 17:02:44 | |
---|
Zed: Jos minulle juttelet, eräänlainen vesikohta tuli. Nimittäin semmoisen puun sydän piti puhdistaa törjystä, minkä seurauksena vedeneritys palasi ja pinta lähti nousemaan. Juuri siihen kohtaan tallensin eilen. Tuossa kohdassa itellä peli lähti kunnolla käyntiin ja kolahti todella lujaa. Ikimuistoinen kohta ja hyvää haastetta ja upeaa musaa. Mahtava peli, kakkososa on parempi mutta ei tehnyt yhtä suurta vaikutusta. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 19.03.2025 17:57:05 | |
---|
Zed: Jos minulle juttelet, eräänlainen vesikohta tuli. Nimittäin semmoisen puun sydän piti puhdistaa törjystä, minkä seurauksena vedeneritys palasi ja pinta lähti nousemaan. Juuri siihen kohtaan tallensin eilen. Tämäpä juuri, sai sitä erään kerran hieroa mutta meni se lopulta läpi. Itse en yleensä juurikaan välitä haasteista peleissä, haluan viihtyä, mutta Oriin se jotenkin sopi ja kuului jopa asiaan. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
TheMurno 19.03.2025 18:46:02 | |
---|
Ori 1 ja 2 on kyllä semmonen täydellisyyden multihuipentuma, että huhheijaa. Soundtrackit aivan mielettömän hyvät ja se graafinen tyyli. Pitääkin pelata pitkästä aikaa. |
Zed 20.03.2025 17:03:12 (muokattu 20.03.2025 17:03:30) | |
---|
Ei kai tuossa vesikohdassa mitään kovin ihmeellistä ollut. Kyllähän siinä henkiä meni, kun aluksi saattoi ajautua umpikujaan, mutta ei edes kiroilla tarvinut. Esim. Hollow Knightin White Palace on aivan helvetin paljon haastavampi. Kiva kohta oli, ja nyt pääsee takaisin aloitusalueille murskaamaan tukkeja ja sukeltelemaan. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Informaatiokameli 20.03.2025 17:45:13 | |
---|
Zed: Ei kai tuossa vesikohdassa mitään kovin ihmeellistä ollut. Kyllähän siinä henkiä meni, kun aluksi saattoi ajautua umpikujaan, mutta ei edes kiroilla tarvinut. Esim. Hollow Knightin White Palace on aivan helvetin paljon haastavampi. Kiva kohta oli, ja nyt pääsee takaisin aloitusalueille murskaamaan tukkeja ja sukeltelemaan. White palace oli kyllä kiva mesta. Hollow knight muutenkin myös 5/5 metroidvania Orien tapaan. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Milkop 20.03.2025 18:53:04 | |
---|
Minulla on myös Hollow Knight. Ei jaksa pelata kun menee vain hermo. Varmasti hyvä mutta en minä tuollaisia osaa. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Zed 21.03.2025 13:26:49 | |
---|
Milkop: Minulla on myös Hollow Knight. Ei jaksa pelata kun menee vain hermo. Varmasti hyvä mutta en minä tuollaisia osaa. Pelaa nyt helekutissa ellet ole kunnolla kokeillut, huippuluokan peli. Vaatiihan se pomotaisteluissa tehokasta kuvionomaksumistaitoa ja salamannopeita refleksejä, mutta sitä palkitsevampaahan se on. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Lennu 21.03.2025 15:46:47 | |
---|
Zed: Pelaa nyt helekutissa ellet ole kunnolla kokeillut, huippuluokan peli. Vaatiihan se pomotaisteluissa tehokasta kuvionomaksumistaitoa ja salamannopeita refleksejä, mutta sitä palkitsevampaahan se on. Se näissä konsolipeleissä kyllä on, että enää koskaan eläessään ei saa enää minkäänlaista reaktioaikaa, mutta silti nauttii niiden pelaamisesta. Sitten turhauttaa, kun on ihan mummo |
Milkop 21.03.2025 15:51:19 | |
---|
Zed: Pelaa nyt helekutissa ellet ole kunnolla kokeillut, huippuluokan peli. Vaatiihan se pomotaisteluissa tehokasta kuvionomaksumistaitoa ja salamannopeita refleksejä, mutta sitä palkitsevampaahan se on. En miä jaksa, ehkä joskus. Eli ei. Kuolen jo perusvihuihin niin joopa joo. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Zed 21.03.2025 17:26:35 | |
---|
Lennu: Se näissä konsolipeleissä... Minulla on tiedon kone, en suosi konsooleja. "Se mikä on nukuttu on vielä nukuttavana" | "Hajusta hanskansa tunnistaa" |
Lennu 21.03.2025 23:43:02 | |
---|
Zed: Minulla on tiedon kone, en suosi konsooleja. Joystickillä en kyllä osu minnee |