Mufasa 02.08.2006 23:27:42 | |
---|
Ostin tänään Jagged alliance kakkosen. Tää on kyllä helvetin hyvä. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |
Tempura 03.08.2006 00:10:33 | |
---|
Ostin tänään Jagged alliance kakkosen. Tää on kyllä helvetin hyvä. Harmittaa, kun aikoinaan en jaksanut siitä innostua. Yritin, mutta jotenkin ei vaan kiinnostanut, vaikka tiesin pelin olevan hyvää laatua. Tulipa ostettua kuitenkin. Jagged alliance ykköstä ja deadly gamesia runnoinkin sitten ihan tautisesti. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
leka 03.08.2006 00:21:46 | |
---|
Ostin tänään Jagged alliance kakkosen. Tää on kyllä helvetin hyvä. Paras. Imuroin sen Urban Chaos -modin tuossa taannoin ja nyt olen sitä pelaillut. Kolmosta odotellessa... Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt allekirjoitus! |
drvulter 04.08.2006 11:28:35 | |
---|
Serious Sam 2.... kyllästyin ja sekosin pelattuani sitä muutamia tunteja. Mainio peli jos vähä kiristää ja haluu tuhota kaikki. Prismasta 15e. Shackle-razzle-futzal-craz |
wrshredder 04.08.2006 12:06:47 | |
---|
Serious Sam 2.... kyllästyin ja sekosin pelattuani sitä muutamia tunteja. Mainio peli jos vähä kiristää ja haluu tuhota kaikki. Prismasta 15e. Tais olla ennätysten kirjassaki ,että täsä pelissä on eniten vihulaisia samaa aikaa näytöllä. Oliko näin ? THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
drvulter 04.08.2006 15:02:23 | |
---|
Tais olla ennätysten kirjassaki ,että täsä pelissä on eniten vihulaisia samaa aikaa näytöllä. Oliko näin ? En tiedä mutta hyvin mahollista, niitä on nääs aika kosolti mut ei silti pätki vaikka ei mikään tykkikone mul ookkaan, toisaalta low quality ja 800x600 resol mennään. Shackle-razzle-futzal-craz |
kouranka 04.08.2006 15:12:51 | |
---|
Serious Sam 2.... kyllästyin ja sekosin pelattuani sitä muutamia tunteja. Mainio peli jos vähä kiristää ja haluu tuhota kaikki. Prismasta 15e. Samin The Second Encounter on ainakin iha huippu, joku kympin varmaa maksaa. Nyt herkutellaa! |
Marshallga 05.08.2006 15:42:34 | |
---|
Pro Evolution Soccer 4 Hevi on paskimmillaankin parasta. |
-septimisti- 06.08.2006 11:59:28 | |
---|
Space Rangers 2 PC:lle. Kaupan- ja sodankäyntia kaksiulotteisessa avaruudessa. Pelissä ohjataan vain yhtä ukkelia. Lisäksi pelissä on kasoittain tekstiseikkailuja sekä vintage henkisä kolikkoluola-räiskintää. Toistaiseksi on tuntunut oikein kivalta ja pelin parissa vierähtää lähiviikkoina todennäköisesti hyvinkin runsaasti aikaa. Sai pelit lehdessä jokin aika sitten muistaakseni 96 pistettä. Suosittelen jos vähänkään kiinnostaa. Toimii puolivanhalla koneella ja ikivanhalla näytönohjaimella nykimättä. |
Ze Kink 06.08.2006 18:02:35 | |
---|
Löysin serkuilta sinne joskus joutuneen Starcraftin, jonka sitten otin takaisin. Tässä olen nyt sitten pelaillut sitä ihan viimeisiin kenttiin, on kyllä ihan mahtava peli. Harmi etten omista Brood Waria (haluaisiko joku myydä?). Löysin myös joskus serkun polttaman Arcanumin, se oli muistaakseni oikein mainio, voisikin koittaa sitä kun pääsen tuon Baldurs Gaten läpi. Jossain Gnollilinnassa olen nyt ja pelastin just Dynaheirin. "Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa |
MaD PiAnIsT 06.08.2006 18:22:51 | |
---|
Eilen pistin uudet koneen osat tilaukseen, että sitten kun on saanut koneen kasattua, niin voisi tuon Flatout 2 ostaa. Kuullostaa aika mielenkiintoiselta. Ja tietysti Half-Life 2 boxi. Pelattuhan se on jo kertaalleen läpi, mutta se olikin isoveljeni. Pitäähän se itselläkin olla. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Nieby 06.08.2006 18:26:42 | |
---|
Frets On Fire! aika rangga geimi.. tosin hankinta ja hankinta, ilmainenhan tuo on.. itse en enää niiiiiiin paljoa pelaile.. ennen kyllä.. cs,gta, jne.. |
Pelsi 08.08.2006 19:18:14 | |
---|
Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King http://www.puolenkuunpelit.com/kaup … a/product_info.php?products_id=9203 Oli pakko ostaa jo ihan senkin takia, että tekijätiimi on Square Enix ja pelityyppi on rooliseikkailu. Ja ihan mukavasti Final Fantasylta onkin maistunut tuo peli tunnin pelaamisen jälkeen. Vielä ei ole tullut sellaista "pakko pelata 19 tuntia päivässä ja unohtaa syödä"-oloa, mutta eiköhän tuokin vielä enemmän pelaamisen jälkeen iske lailla Mike Tysonin. Helvetin mukava ja nätti peli joka tapauksessa. Mä mustat velhot oon! |
Jackson Dinky 08.08.2006 21:56:07 | |
---|
Tein elämäni pahimman wirheen: ostin Guild Wars pc-pelin hintaan 50€. Pelasin sitä 2 päivää ja totesin että ei huhhuh. ._. |
MaD PiAnIsT 09.08.2006 11:23:11 | |
---|
Tein elämäni pahimman wirheen: ostin Guild Wars pc-pelin hintaan 50€. Pelasin sitä 2 päivää ja totesin että ei huhhuh. Siihen kuulemma kyllästyy erittäin nopeasti. Kävikö juuri näin? Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Kimmo72 04.10.2006 00:10:22 | |
---|
Just Cause tuli tänään. Aika vinha peli on. Ihan älyttömän kokonen pelialue.. Huih. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Chips 04.10.2006 01:59:43 | |
---|
Viewtiful Joe tuli ostettua noin viikko sitten. Pari päivää sitä pelasin, ihan ok. Guitar Hero kiinnostaa, pikkuveli oli sitä testannut kaupassa ja kehui niin pirusti. Hinta vaan yllättävän korkea. |
Flow 04.10.2006 07:00:21 | |
---|
World of Warcraft. Nyt sitten virallisesti olen nolife. Tai no katotaan nyt, että jäänkö koukkuun... When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
Perzzza 04.10.2006 09:47:46 | |
---|
Haluaisin Close Combat 2:n ja 4:n. Ei vaan tunnu laittomia teitä löytyvän eikä laillisiakaan. Ne on niin parhaita! Vastuuttomat ihmiset raiskaavat luonnon ekosysteemiä pitämällä bassoa pussissa. Basso tykkää että sillä soitetaan! |
Rattata 04.10.2006 10:39:43 | |
---|
GUN Xboxille. Tänään kai pitäis tipahtaa luukusta. Oli niin halpa etten voinu olla ostamatta. M.A.C.H.O. #11 |