DJ Lattialuukkukoira 12.06.2007 00:51:39 | |
---|
Laitetaan nyt vielä tännekin, kun ei kaikki pääse pelihuoneeseen katsomaan. Kävi vähän hassusti Shark Clubilla. Sen siitä saa kun varattujen naisten kanssa menee "drinkille" :D http://www.tuonelanportti.net/download/mnet/fallout2.jpg Edit: Niin ja kuvassa on ehkä noin kolmasosa kaikista raadoista :) Hahah :D Joo, joku autohaleksi on aina hyvä pitää takataskussa (oma lemmikki Pancor Jackhammer) jos tulee vastaava tilanne eteen. Saa aika ripeästi porukkaa palasiks. FO2 on muuten aivan saatanan hauska ja jännittävä peli, varsinkin jos on Finesse -trait. Finessehän oli siis se, että tekee yleensä paljon paskemmin damagea aseilla kuin normaalisti, mutta critit sattuvat sitten ihan huimasti. Tosiaan, Jackhammer paukuttelee Finessen kanssa aina jotain numeroa väliltä 9-250 :D Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |
LiiMaNHeNKi 17.06.2007 16:15:43 | |
---|
Muistinko muuten mainita, että olen joskus hieman hajamielinen? |
gandar 17.06.2007 19:34:33 (muokattu 17.06.2007 20:28:36) | |
---|
^ Aika höntiltä vaikuttaa tutorial, olisivat vain laittaneet sen temppelin ("You're Special" ?!) . Fatman-ase, PipBoyssa radio, örkki sotavasaran kanssa, mitä ***tua?. NPC-hahmojen vähentäminen ei myöskään kuulosta erityisen hyvältä idealta. Jokseenkin pessimistisiä olivat NMA:n foorumin käyttäjätkin. Jos ei artikkelista muuta saanut selville, niin sen, että noilla grafiikoilla Fallout 3 ei ikipäivänä pyöri AMD Sempron 2800 -kannettavallani. Prkl, sekin vielä. /edit: NMA-keskustelusta noukittu kuva kuvastaa aika hyvin tuntoja tällä hetkellä: http://img411.imageshack.us/img411/2733/0000558ss1.jpgCeci n'est pas une signature |
lapio 17.06.2007 21:18:45 (muokattu 17.06.2007 21:19:07) | |
---|
|
Ed_Guy 17.06.2007 23:26:30 | |
---|
Joo, kyllä vaan. Mitä helvetin 3D-grafiikoita siellä oikeen oli :( Ei näin bethesdan pojat. Fallout 3 A post nuclear oblivion. "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
voima 17.06.2007 23:27:44 (muokattu 17.06.2007 23:32:45) | |
---|
Ei näin bethesdan pojat. Fallout 3 A post nuclear oblivion. Et tainnut edes lukea koko juttua. Edit: Kiinnostava combat systeemi. Tässä on kyllä kaikki kohdallaan, nyt vain toivotaan ettei tule mitään liian aikaista julkaisua joka on täyynä bugeja. Moi oon protuisti. |
-Aleksi- 17.06.2007 23:29:25 | |
---|
Hirvee valitus päällä. Toihan näytti ihan hyvältä. |
Ed_Guy 17.06.2007 23:32:26 | |
---|
Et tainnut edes lukea koko juttua. Silmäilin pikaisesti läpi. Mutta odotin, että graafinen toteutus olisi ollut uskollinen aikaisemmille osille. Katsotaan nyt mitä siitä tulee pakkohankinta se kumminkin on. "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
voima 17.06.2007 23:34:04 | |
---|
Silmäilin pikaisesti läpi. Mutta odotin, että graafinen toteutus olisi ollut uskollinen aikaisemmille osille. Katsotaan nyt mitä siitä tulee pakkohankinta se kumminkin on. Jaa... Harmi etten ole niitä ihmisiä jotka ottavat grafiikat huomioon ensimmäisenä. Tulee väärinkäsityksiä Moi oon protuisti. |
DJ Lattialuukkukoira 18.06.2007 10:19:58 | |
---|
Hei jätkät. Slow mo gorekuolemat. Thread over. Alla vaahterapuun, Alla vaahterapuun... Perseesees työnnän kaks taskurapuu. |
Ed_Guy 18.06.2007 13:21:37 (muokattu 18.06.2007 13:24:47) | |
---|
Jaa... Harmi etten ole niitä ihmisiä jotka ottavat grafiikat huomioon ensimmäisenä. Tulee väärinkäsityksiä Siis itselle ainakin kuuluu siihen fallout fiilikseen se grafiikka, mitä ykkösessä ja kakkosessa on(ehkä sana grafiikka oli väärä.. tarkoitin lähinnä kuvakulmaa) Nätin näköinenhän tuo kieltämättä oli, mutta onko siihen saatu se fiilis mukaan? Jos olisin ihminen, joka välittää vain grafiikoista niin miten pystyisin pelaamaan aikaisempia falloutteja? Edit: Olen hävittänyt kakkosen cd:n pitäisi käydä ostamassa uusi... "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
ANtTIKRISTUS 18.06.2007 13:49:01 (muokattu 18.06.2007 13:50:55) | |
---|
Itse toivoisin, että F kolmessa keskityttäisiin kaikkiin niihin aioihin ja pienen pieniin seikkoihin, jotka tekivät edeltäjistään pelimaailman kuninkaita. Sen jälkeen kun tämä osa-alue on kohdillaan tekijöiden mielestä, keskityttäisiin siihen visuaaliseen karkkiin, jos siis aikaa jää. Paska grafiikka ei haittaa vittuakaan jos käyttöliittymä, pelattavuus, tunnelma + kaikki muut tärkeät seikat toimivat. e: Eli nuista kuvista mulla jäi sellanen fiilis, että pelintekijät ovat lähteneet liikkeelle väärällä asenteella. Toivon hartaasti, että oon väärässä. Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Ed_Guy 18.06.2007 13:55:05 | |
---|
Itse toivoisin, että F kolmessa keskityttäisiin kaikkiin niihin aioihin ja pienen pieniin seikkoihin, jotka tekivät edeltäjistään pelimaailman kuninkaita. Sen jälkeen kun tämä osa-alue on kohdillaan tekijöiden mielestä, keskityttäisiin siihen visuaaliseen karkkiin, jos siis aikaa jää. Paska grafiikka ei haittaa vittuakaan jos käyttöliittymä, pelattavuus, tunnelma + kaikki muut tärkeät seikat toimivat. e: Eli nuista kuvista mulla jäi sellanen fiilis, että pelintekijät ovat lähteneet liikkeelle väärällä asenteella. Toivon hartaasti, että oon väärässä. Juuri tätä hain tuossa yhdessä kommentissa. Ulosantini oli vain huonoa anteeksi. "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
krushing 18.06.2007 14:19:35 | |
---|
Jään odottelemaan mielenkiinnolla. Tuskinpa kukaan nyt tosissaan enää odotti vuoropohjaista 2D-peliä, niin hienoa kuin se olisikin ollut? Käsittääkseni FO 1&2:n myyntilukemat eivät kuitenkaan mitään päätähuimaavia olleet, vaikka fanilaumojen kovaäänisyydestä sellaisen käsityksen helposti saakin... |
Snowblind 18.06.2007 14:53:13 (muokattu 18.06.2007 14:55:18) | |
---|
Itse toivoisin, että F kolmessa keskityttäisiin kaikkiin niihin aioihin ja pienen pieniin seikkoihin, jotka tekivät edeltäjistään pelimaailman kuninkaita. Sen jälkeen kun tämä osa-alue on kohdillaan tekijöiden mielestä, keskityttäisiin siihen visuaaliseen karkkiin, jos siis aikaa jää. Paska grafiikka ei haittaa vittuakaan jos käyttöliittymä, pelattavuus, tunnelma + kaikki muut tärkeät seikat toimivat. e: Eli nuista kuvista mulla jäi sellanen fiilis, että pelintekijät ovat lähteneet liikkeelle väärällä asenteella. Toivon hartaasti, että oon väärässä. Eiköhän siinä ihan niihin oikeisiin asioihin ole keskitytty, nuo grafiikat on ihan arkipäivää nykyään. Ei tuollaista grafiikkaa ole enää vaikea/työlästä tehdä ja jotain tuontapaista sieltä oli odotettavissakin, ei kukaan käy enää vääntämään mitään vanhan falloutin tapaisia grafiikoita nykypeleihin. Ja tuota tekstiäkin jos kuvissa vähän lukee ni vaikuttaisi ettei sieltä mitään tusinapeliä ole tulossa, eiköhän ne ole pelattavuuteen ja kaikkeen vanhojen fallouttien parhaisiin puoliin panostamassa aika paljon. Ja jos joku pelkää ettei pyöri omalla koneella, niin tuo peli ei ole tulossa vähään aikaan ulos eli kerkeää kone/et päivittymään moneen kertaan ennenkuin tuo kaupan hyllyille ilmestyy. Mainostilaa vuokralla. |
zorro 19.06.2007 15:00:41 | |
---|
tietäiskö kukaan mistä nuo kuvat saisi nähtyä? ovat poistaneet tuosta aiemmin mainitusta linkistä. |
Daissi 20.06.2007 16:28:30 | |
---|
|
Tempura 20.06.2007 16:49:13 | |
---|
e: Eli nuista kuvista mulla jäi sellanen fiilis, että pelintekijät ovat lähteneet liikkeelle väärällä asenteella. Toivon hartaasti, että oon väärässä. Ei teilata vielä. Bethesdan pojat tietävät kyllä, miten hyvä peli tehdään, ja fanittavat itsekin kovaa Fallout-sarjaa. Hakattuani Oblivionia niin helvetin kauan kuin hakkasinkaan, luotan Bethesdaan kyllä. Tietysti minuakin pelottaa, että mitä oleellista mahdollisesti muutokset vievät pois vahoista Fallouteista, mutta aika näyttää. Tosin, jos itseltäni kysytään, niin olisi käytetty vaan vanhaa isometristä grafiikkaa ja pelimoottoria vähän vaan optimoitu. Tähän mennessä olisi voinut tulla jo pari kolme jatko-osaa. Jotkut asiat on niin lähellä täydellisyyttä, että muutoksia pelätään. Kakkos-falloutti oli siitä harvinainen jatko-osa, että se tuli todella nopeasti ykkösen jälkeen, ja täysin samalla grafiikkapohjalla. Enääpä ei semmoista paljoa tapahdu juu.
76uy65t745t76tg |
Manuel Pyrhullo 20.06.2007 17:58:08 | |
---|
Erinomainen peli sieltä on tulossa. Toivottavasti Bethesda ei ala nössöilemään ja pitää mukana kaikki edellisistä osista tutut härskit ja epäkorrektit elementit. |
Torniojaws 20.06.2007 22:12:23 | |
---|
Toivottavasti Bethesda ei ala nössöilemään ja pitää mukana kaikki edellisistä osista tutut härskit ja epäkorrektit elementit. Siinä voi tullakin isompi möykky. Kun Oblivioniin tehtiin modi, jolla naiset sai alastomaksi pelissä, mylvähti jenkkilän pelitarkastamo ja Bethesdan poijjaat joutuivat estämään ko. modien käyttämisen seuraavassa Oblivionin patchissä. Näin siis täysin firmaan liittymättömässä modissa! (Jenkki)Poliittisesti korrekti Fallout... BRRRR! :S |